آشنایی با قوانین سئو سایت

س questionال متداول دیگری که مشاوره سئو مطرح می شود این است که آیا برای انتقال محتوا باید از انتقال canonical یا انتقال 301 به دامنه اصلی سایت استفاده کنیم؟ اگر یک صفحه وب دارید که می خواهید نسخه جدیدی را منتشر کنید که آدرس صفحه به نسخه جدید تغییر می کند ، باید این کار را با انتقال 301 انجام دهید و به موتورهای جستجو بگویید که مشاوره حرفه ای سئو محتوای قدیمی به صفحه جدید منتقل شده است. اما اگر چندین صفحه با محتوای یکسان دارید و می خواهید به موتورهای جستجو اهمیت بیشتری دهید و آن را فهرست بندی کنید ، می توانید از rel cononicial استفاده کنید. اگر وب سایت شما حاوی محتوای تکراری است و از قوانین متعارف استفاده نمی کنید ، Google شما را جریمه می کند.

س Anotherال دیگری که مطرح می شود این است که اگر چندین وب سایت وظایف مشاور سئو داشته باشیم و همه آنها را به وب سایت اصلی پیوند دهیم ، این به سئو کمک می کند یا به SEO آسیب می رساند؟ فرض کنید چندین وب سایت دارید که در زمینه های مختلف هستند و هر یک از آنها را به وب سایت اصلی مورد نظر خود پیوند می دهید. دریافت لینک از سایت های دیگر تحت شرایط خاص می تواند به SEO کمک کند و باعث افزایش رتبه وب سایت شود ، اما یکی از نکاتی که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد این است که اگر از وب سایت ها لینک دریافت می کنید ، هیچ ارتباطی با محتوای آسیب رساندن وب سایت شما ندارد.29 قانون شبکه های اجتماعی را به صورت حرفه ای بیاموزید
یادگیری 29 قانون در شبکه های اجتماعی برای من از طریق تماشا ، انتظار ، آزمایش هزینه مشاوره سئو، آزمایش و خطا حاصل می شود. هنگامی که من برای اولین بار در شبکه های اجتماعی کار کردم ، فقط قوانین اساسی این شبکه ها مشهود بود. به نظر می رسد درک اینکه چه قوانینی وجود دارد ، واقعی است یا حتی باید از آنها پیروی کرد ، کمی دشوار است.
29 قانون شبکه های اجتماعی

چگونه این 29 قانون نانوشته در شبکه های اجتماعی را یاد می گیرید؟
می خواهم به شما کمک کنم بفهمید هنگام اشتراک محتوا در شبکه های اجتماعی مشاور سئو حرفه ای به کدامیک از این قوانین اعتماد دارید.
29 قانون رایج در رسانه های اجتماعی
در اینجا لیستی از 29 قانون شبکه های اجتماعی وجود دارد که اغلب مثبت هستند.

قانون همه شبکه های اجتماعی

1. مطالب خود را چندین بار در روز به اشتراک بگذارید ، اما هر قسمت از پست های خود را هر چند ساعت به اشتراک بگذارید.

2. پاسخ سریع به همه نظرات.

3. هنر استفاده از هشتگ را بیاموزید. 1 هشتگ خوب است. 10 هشتگ مناسب نیستند.

4. همیشه از قانون 80/20 استفاده کنید! سرگرمی را در اولویت قرار دهید تا مخاطبان بهترین مشاور سئو خود را مطلع کرده و فروش های بهتر بعدی را تعیین کنید.

5. هنگام صحبت در مورد نام تجاری شرکت خود ، از اول شخص جمع (ما) استفاده کنید.

قانون شبکه اجتماعی توییتر
6. از ارسال پیام های مستقیم خودکار برای کسانی که شما را دنبال می کنند خودداری کنید.

7. از همه 140 حرف استفاده نکنید. بازنویسی کنید و به مخاطبان مشاور محتوا خود پاسخ دهید.

8- از هشتگ شرکت دیگر استفاده نکنید.

9. فالوئر نخرید.

10. توییت خود را با کلمات کلیدی پر نکنید.

قانون شبکه اجتماعی فیس بوک
11. پست خودتان را دوست ندارید.

12. هرگز عکس های طرفداران ، مشتریان یا کارمندان را بدون اجازه برچسب گذاری و ارسال نکنید.

13. افراد یا صفحاتی را که مربوط به پست شما نیستند مشاور رایگان سئو، برچسب گذاری مشاوره سئو تهران نکنید.

14. از لایک ، اشتراک یا نظر س askال نکنید.

قانون شبکه های اجتماعی LinkedIn
15. تماس شخصی بخواهید. به آنها بگویید چرا توضیح کار مشاور سئو می خواهید ارتباط برقرار کنید.

16. پس از اتصال پیام “خوش آمد گویی” ارسال کنید.

17. فروش محصولات خود را از ابتدای عضویت در یک گروه شروع نکنید.

18. از فضای حرفه ای این شبکه غافل نشوید.

قانون شبکه های اجتماعی Google Plus
19. همیشه کاربرانی را که در مورد نظراتشان نظر می دهید اضافه کنید.

20. وقتی برای اولین بار یک پست را به اشتراک می گذارید ، نظر خود را اضافه کنید.

21. محتوای خود را بین حلقه ها به اشتراک بگذارید.

22- از قالب بندی + Google برای متن های پررنگ ، اریب و مورب مشاور سئو کیست؟ استفاده کنید.

قانون شبکه های اجتماعی Pinterest
23. از ارائه توصیف مناسب پین خود غافل نشوید.

24. همیشه به منبع اتصال اصلی برگردید و تأیید کنید.

25. از تصاویری که هیچ ارتباطی با محتوای پین شما ندارند استفاده نکنید مشاوره تخصصی سئو، بلکه فقط برای دریافت پین یا بازدید بیشتر است.

26. فقط کالاها و محصولات خود را اصلاح نکنید.

قانون شبکه اجتماعی اینستاگرام
27. هرگز از مردم نخواهید که شما را دنبال کنند یا از هشتگ #tagsforlikes استفاده کنند ، که بسیار غیرحرفه ای است.

28. هیچ کس دوست ندارد که اطلاعات وی توسط کاربر پر شود.

29. برای برند خود از هشتگ استفاده کنید. تعداد طلایی هشتگ ها 11 عدد است.

در پست های بعدی در مورد هر یک از این موارد که باید و نباید به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.

Sitemap فایلی است که تمام صفحات وب را برای موتورهای جستجو لیست می کند. نقشه سایت با ساختار صفحات وب یا سازماندهی صفحات ، موتورهای جستجو را در اختیار شما قرار می دهد. ربات های موتور جستجو از طریق نقشه سایت به صفحات وب دسترسی دارند. اگر صفحات وب روی نقشه سایت باشند ، معمولاً توسط موتورهای جستجو قابل دسترسی خواهند بود یا به عبارت دیگر ، نقشه سایت بهترین ابزار برای خزیدن صفحات وب است ، اما گوگل گفت که نقشه سایت نمایه بودن صفحات وب شما را تضمین نمی کند. گوگل از نقشه های سایت برای شناسایی ساختار سایت استفاده می کند.

نقشه سایت

نقشه سایت اولین بار در سال 2005 با نسخه 0.84 توسط گوگل به توسعه دهندگان معرفی شد. سپس مشاوره تلفنی سئو در سال 2006 MSN ، یاهو به پروتکل نقشه سایت پیوست. اگر وب سایت شما یکی از شرایط زیر را دارد ، باید از نقشه سایت استفاده کنید:

وب سایت بسیار گسترده است. در این حالت ، موتورهای جستجو می توانند از طریق نقشه سایت به جدیدترین صفحات و آخرین صفحات اصلاح شده دسترسی پیدا کنند.

وب سایت شما بایگانی محتوای زیادی دارد. اگر وب سایت دارای محتوای زیادی است که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند ، ممکن است نقشه سایت بهترین گزینه باشد.

اگر وب سایت شما جدید است یا تعداد کمی لینک دارد. گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانند با دنبال کردن پیوندها به محتوای وب سایت های دیگر دسترسی پیدا کنند ، بنابراین اگر تعداد پیوندها به وب سایت شما کم باشد ، یک نقشه سایت می تواند به وب سایت شما کمک زیادی کند.

این وب سایت تعداد زیادی پرونده رسانه ای دارد. اگر وب سایت شما از تعداد زیادی پرونده رسانه تشکیل شده است که به نوبه خود در اخبار وب سایت شما استفاده می شود ، ممکن است نقشه سایت بهترین گزینه برای شما باشد.

علاوه بر قرار دادن صفحات در پرونده نقشه سایت ، اطلاعات مشاور پروژه سئو اضافی صفحه را می توان در پرونده نقشه سایت قرار داد. اطلاعاتی از جمله آخرین بار به روز شدن صفحه شما و چند بار بروزرسانی آن ، در پرونده نقشه سایت قرار می گیرد.

انواع نقشه سایت
نقشه سایت به دو نوع تقسیم می شود:

نقشه سایت XML
این نوع نقشه سایت ساختاری سازمان یافته دارد و مخصوص مشاور حرفه ای سئو موتورهای جستجو است و نیازی به مشاهده توسط کاربران وب سایت نیست. یک نقشه سایت XML می تواند در یک فایل Robots.txt مشخص شود تا به موتورهای جستجو کمک کند تا آن پرونده را راحت تر پیدا کنند. در زیر مثالی از نقشه سایت XML آورده شده است.

نقشه سایت از نوع xml

نقشه HTML سایت
این نوع نقشه سایت مخصوص بازدید کنندگان وب سایت است و به آنها کمک می کند تا محتوای صفحات مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. از نقشه های سایت HTML نمی توان در Google Webmaster استفاده کرد. در زیر مثالی از نقشه سایت HTML آورده شده است.

مزایای نقشه سایت XML برای سایت های فلش
این نوع نقشه سایت بهترین ابزار برای سایتهای ساخته شده با زبانهای Flash یا غیر HTML است. موتورهای جستجو به طور پیش فرض نمی توانند صفحات این نوع وب سایت ها را جستجو کنند ، بنابراین نقشه سایت ممکن است بهترین ابزار برای ورود به صفحات این وب سایت ها باشد.

اگر وب سایت شما دارای منوهایی است که با JavaScript ساخته شده است ، هنگام ورود صفحات مشاوره سئو چیست؟ به موتورهای جستجو ، یک نقشه سایت XML می تواند بسیار مفید باشد.