ثبت اگهی و اصول درست تبلیغات را در این پست بخوانید

اصول به درآمد رسیدن از طریق استراتژی های مفید در زمینه افزایش فروش از طریق ثبت آگهی رایگان و مجانی

برای درج آگهی رایگان، راه ها و سایت های زیادی موجود است اما هدف از اینکار، به فروش رساندن و کسب درآمد از آن آگهیست، پس باید یک سری اصول را رعایت کنیم تا آگهی ما بازدید بیشتری بگیرد و سریعتر به نتیجه برسد. پس باید توجه داشت رایگان ثبت کردن یک آگهی، یک راه اساسی برای بدست آوردن درآمد زیاد است اگر شما به اصول زیر پایبند باشید.

اصول درآمد از طریق ثبت آگهی رایگان

1) ارتباط و جذابیت چشمی تصاویر با مشتریان (سازگاری بصری):

انتخاب یک تصویر مناسب سبب می شود تا در حافظه طولانی مدت بازدید کنندگان جاسازی شود. اگر در هنگام ثبت آگهی رایگان، تبلیغات بصری سازگار ندارید ، ممکن است هیچگاه به هدف خود که فروش و کسب درآمد است نرسید. اهمیت این سازگاری را نمی توان اندازه گرفت اما بسیار زیاد است. بینندگان فقط برای چند ثانیه نگاهی به بیشتر تبلیغات شما می اندازند. یک تبلیغ با سازگاری بصری در میان تبلیغات و نمایش های مختلف به انتقال پیام از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت کمک می کند. این می تواند به تأثیرگذاری تبلیغات کمک کند.

2) تگ لاین های تکرار شده

برچسب های سازگار با چشمان بازدیدکنندگان دست به دست می شوند. این یکی از موثرترین رویکردها را به شما ارائه می دهد. تبلیغات می تواند تغییر کند ، اما استفاده مکرر از همان برچسب و تصویر به مصرف کنندگان کمک می کند تا با دانش فعلی خود با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند.

3) مدت زمان کمپین و ثبت آگهی

مدت زمان یک آگهی باید در اوایل مرحله توسعه مشخص شود. همانطور که در بالا گفته شد ، نمایش همان تبلیغ برای مدت زمان مشخصی پیام را در حافظه طولانی مدت جاسازی می کند. با این حال ، تعیین دقیقاً مدت زمان اجرای آگهی به همان اندازه مهم است. اگر آن را بیش از حد طولانی اجرا کنید ممکن است به هدفتان نرسید و ممکن است علاقه آنها از بین برود. از طرف دیگر ، تغییر مکرر و زیاد تبلیغ ممکن است توانایی بیننده در حفظ اطلاعات را مختل کند.

مدت زمان تکرار را در استراتژیتان مشخص کنید. نمایش مکرر تبلیغ معمولاً به معنای داشتن مدت زمان کوتاه تر است. همچنین ، دسترسی کم معمولاً به معنای مدت زمان طولانی تر برای رسیدن به همان تعداد افراد است. بسیاری از آگهی ها حدود 1 ماه طول می کشد ، اما طول مدت آن بسته به مدت زمان تکرار و وسعت آگهی شما متفاوت خواهد بود.

4) شناسایی یک نقطه فروش در هنگام درج آگهی

این مورد یکی از مهمترین جنبه های تبلیغات است. بینندگان باید بتوانند سه چیز را به سرعت شناسایی کنند. تلاش برای ارائه چندین امتیاز فروش به بینندگان می تواند با ارائه ایده های بسیار زیاد همزمان ، آنها را گیج می کند. بنابراین ، برای یک آگهی روی یک نکته تمرکز کنید که فکر می کنید بهترین مزایای محصول را به مصرف کنندگان شما می فروشد.

5) یک جریان موثر و دائم ایجاد کنید.

تبلیغات باید بیننده را به یک اقدام یا نتیجه دلخواه برساند. در تبلیغات سایت های آگهی ، چشم بیننده باید به نقطه اصلی تبلیغ منتقل شود. به همین ترتیب ، در تبلیغات شبکه های اجتماعی و خبرنامه های ایمیل باید بینندگان را به وب سایت و شماره و راه های تماس خود هدایت کنید تا بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند و تصمیم گیری کنند.

6) جایگاه خود و محصول خود را در برابر رقبا بسنجید.

هنگام ثبت آگهی رایگان برای یک محصول باید کمی وقت بگذارید تا چگونه محصول خود را نسبت به رقابت خود جایگاه بندی کنید زیرا رقبای شما نیز می توانند در این سایت ها به مانند شما بصورت رایگان آگهی خود را درج کنند و به رقابت با شما بپردازند. این استراتژی جایگاه یابی باید به طور مکرر در طول عمر محصول و در تمام تبلیغات آگهی رایگان استفاده شده نمایش داده شود. بنابراین ، اگر بر کیفیت و راحتی استفاده محصول خود تأکید می کنید ، تبلیغات رایگان در هنگام درج آگهی شما باید این را منعکس کند. موقعیت ناسازگار یکی از سخت ترین اشتباهاتی است که نباید مرتکب شوید. ناسازگاری یادآوری نام تجاری را برای چیزی قطعی برای بینندگان دشوار می کند. از همه مهمتر ، توسعه یک استراتژی ثابت و پایدار، جایگاه و اعتبار شما را در برابر عدم اطمینان در پیام رسانی و خرید، بهبود می بخشد.