راننده تیم انفرادی موقعیت: Nitty ریگ کامیون رانندگی شغل

[ad_1]

کامیون ها و رانندگان کامیون در حال حضور ثابت در ایالات متحده بزرگراه ها و interstates. یک فرد حتی کوتاه ترین رانندگی است که به احتمال زیاد به توسط عبور یک کامیون یا دو حمل و نقل کالا و حتی کالا که سفر با کشتی و قطار و یا هواپیما سفر در یک کامیون برای برخی مرحله از سفر به مشتری. چرا که کامیون ها از جمله بخش عمده ای از صنعت رانندگی کامیون مشاغل در موقعیت های مهم و خوب کار پرداخت.

رانندگان کامیون که بسیاری از مسئولیت. قبل از خروج از ترمینال یا انبار رانندگان کامیون را چک معمول از وسایل نقلیه خود را چک کردن سوخت و سطح روغن. آنها بازرسی لاستیک و ترمز و برف پاک کن شیشه جلو و مطمئن شوید که تمام تجهیزات ایمنی لود شده است و عملکردی است. آنها گزارش هر گونه مشکلات به توزیع کننده است که نگه می دارد آهنگ از تمام این جزئیات کوچک است. هنگامی که آنها شروع به رانندگی کامیون رانندگان باید به طور مداوم هشدار. آنها می توانید ببینید کاملا یک فاصله طولانی در امتداد بزرگراه زیرا آنها نشستن بالاتر از بسیاری از وسایل نقلیه دیگر. این نهاد آنها را در موضع قدرت در جاده ها و همچنین افزایش مسئولیت.

تحویل الزامات متفاوت با توجه به نوع کالا رانندگی انتساب و مقصد نهایی است. درایور های محلی با ارائه خدمات روزانه در امتداد یک مسیر خاص در حالی که رانندگان دیگر باید بین شهری و بین ایالتی تحویل بر اساس دستورات خاص. راننده مسئولیت ها و حقوق و دستمزد تغییر بر اساس زمان صرف شده در جاده ها نوع محصول و حمل و نقل و خودرو اندازه.

فن آوری های جدید در حال انقلابی در راه است که رانندگان کامیون کار می کنند. فاصله رانندگان کامیون در حال حاضر ماهواره ها و سیستم های تعیین موقعیت جهانی (GPS) به پیوند آنها با دفتر مرکزی شرکت. اطلاعات جهت و گزارش آب و هوا می توان به کامیون فورا بدون توجه به جایی که در آن است. دفتر مرکزی شرکت می توانید کامیون به محل مصرف سوخت و عملکرد موتور. ردیابی موجودی تجهیزات شرکت کامپیوتری, امکان, تولید, انبار و مشتری به همه در بررسی بر روی محصولات در جاده ها است. فن آوری های جدید در حال ساخت کامیون رانندگی یک کار ساده تر به عنوان صندلی های راحت تر شدن کامیون باید تهویه بهتر و کابین بهتر طراحی شده است.

برخی از مسیرهای بسیار طولانی و این معمولا استخدام سنگین کامیون یا تراکتور-تریلر رانندگان است. در طولانی ترین مسیرهای شرکت ها استخدام دو درایور برای جای خواب اجرا می شود. جای خواب اجرا می شود می تواند از آخرین روز هفته و کامیون تنها توقف برای سوخت و مواد غذایی و تخلیه و بارگیری. رانندگان خاموش رانندگی و خواب در کامیون.

رانندگی کامیون می تواند طاقت فرسا. برخی از مشاغل از راه دور رانندگان کامیون که خود را و عمل خود کامیون صرف بیشتر از سال های دور از خانه. دولت را محدود می کند راه دور رانندگان به بیش از 60 ساعت در هفته و همچنین نیاز به 10 دقیقه استراحت برای هر 11 ساعت رانندگی است. بسیاری از رانندگان کار بسیار نزدیک به این حداکثر زمان مجاز هستند زیرا جبران با توجه به تعداد مایل یا ساعت آنها قرار داده ایم. مشکل از رانندگی کامیون است به خوبی جبران می شود که باعث می شود آن را یک محبوب ، در سال 2002 وجود 3.2 میلیون رانندگان کامیون.

بسیاری از حمل و نقل عملیات باید استانداردهای بالاتری از حداقل فدرال مورد نیاز است. رانندگان اغلب نیاز به حداقل 22 سال سن قادر به بلند کردن اشیاء سنگین و 3-5 سال تجربه رانندگی. شرکت ها می خواهند به استخدام رانندگان خوب که کار موثر و با هزینه کمتری به بیمه. آنها مانند رانندگان که ثبت نام در راننده-دوره های آموزشی. درایور های جدید ممکن است شروع به کوچک مستقیم کامیون و فارغ التحصیل به کامیون های بزرگتر و در نهایت به تراکتور-تریلر. چند رانندگان کامیون پیشبرد بالا به اندازه کافی برای تبدیل شدن به dispatchers مدیران و یا ترافیک کارگران است.

کامیون های سنگین و تراکتور-تریلر رانندگان به دست آورده به طور متوسط از 16 دلار در هر ساعت در سال 2002. کمترین 10 درصد از این گروه به دست آورده بیش از $24 ساعت است. رانندگی یک کامیون بزرگ حرفه ای با مقدار زیادی از اتاق را برای ارتقاء و پیشرفت است. پس از حرکت تمام راه را تا زنجیره ای از توسعه در یک شرکت کامیون رانندگان اغلب اعتصاب خود به خود باز و حمل و نقل موفق کسب و کار.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>