متخصص تغذیه مشکلات رایجی که گیاهخواران با آن روبرو هستند را آشکار می کند

[ad_1]

صدها هزار نفر برای حذف گوشت و محصولات لبنی از رژیم غذایی خود در ژانویه امسال به عنوان بخشی از یک وعده گیاهخواری ثبت نام کرده اند.

و در حالی که رژیم های وگان اغلب با یک سبک زندگی سالم همراه است، همیشه اینطور نیست، زیرا سوپرمارکت ها و رستوران ها اغلب از سال جدید برای بازاریابی غذاهای گیاهی ناسالم استفاده می کنند.

بنابراین آسان است که در ماه ژانویه در دام گران قیمت خوردن غذاهای بسیار فرآوری شده پر نمک بیفتید.

کیت لولین واترز، متخصص تغذیه مشهور مستقر در لندن، نویسنده کتاب آشپزی ایمنی و متخصص تغذیه جدید در کانال 5 شما همان چیزی هستید که می خورید، به طور انحصاری با FEMAIL صحبت می کرد، توضیح داد که بسیاری در دام عدم دریافت آهن کافی می افتند – اما این یک افسانه است که گیاهخواران پروتئین کافی دریافت نکنید

او گفت: «مطالعات نشان می‌دهد که وگان‌ها، مانند گیاه‌خواران، در معرض خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها از جمله چاقی، فشار خون بالا و برخی سرطان‌ها هستند.

کیت لولین واترز، نویسنده کتاب آشپزی ایمنی و متخصص تغذیه جدید در کانال 5 شما همان چیزی هستید که می خورید، منحصراً با FEMAIL صحبت می کرد، توضیح داد که بسیاری در دام عدم دریافت آهن کافی می افتند – اما اینکه گیاهخواران این کار را نمی کنند یک افسانه است. پروتئین کافی دریافت کنید

علاوه بر این، اعتقاد بر این است که رژیم غذایی سرشار از غذاهای گیاهی سالم به دلیل سطوح بالای فیبر، چربی های غیراشباع سالم، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی، خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهد.

با این حال، مطالعه ای بر روی 126000 نفر، که در طی تقریباً سه دهه انجام شد، نشان داد که در حالی که مصرف بالای سبزیجات، میوه ها، آجیل، حبوبات، غلات کامل – یعنی. غذاهای گیاهی سالم – با کاهش قابل توجه خطر بیماری قلبی مرتبط است، سایر غذاهای گیاهی مانند غلات تصفیه شده (محصولات آرد سفید)، سیب زمینی و نوشیدنی های شیرین با افزایش خطر بیماری قلبی مرتبط هستند.

بنابراین، اگر قصد دارید از یک رژیم غذایی گیاهی پیروی کنید، غذاهای گیاهی خود را با دقت انتخاب کنید و در دام مصرف زیاد غذاهای ناسالم نیفتید.

در اینجا او توضیح می دهد که چگونه در هنگام خوردن وگان سالم بمانید.

کیت گفت که از خوردن غذاهای ناسالم وگان زیاد که در ژانویه عرضه شد، اجتناب می کند و در عوض روی «غذای واقعی» تمرکز کرده است (تصویر).  عکس: همبرگر کم عمق ترد وگان از Shake Shack

کیت گفت که از خوردن غذاهای ناسالم وگان زیاد که در ژانویه عرضه شد، اجتناب می کند و در عوض روی «غذای واقعی» تمرکز کرده است (تصویر). عکس: همبرگر کم عمق ترد وگان از Shake Shack

آمادگی کلید تنوع است

یک رژیم غذایی وگان به خوبی برنامه ریزی شده می تواند نیازهای تغذیه ای اکثر افراد را برآورده کند، اما برنامه های غذایی مناسب باید برای اطمینان از دریافت کافی برخی از مواد مغذی مانند ویتامین B12، ویتامین D، اسیدهای چرب امگا 3، روی، کلسیم و اهن.

اگر قصد دارید از یک برنامه غذایی وگان پیروی کنید، به خاطر داشته باشید که کمبود این مواد مغذی ندارید، زیرا همه آنها برای سلامتی ما ضروری هستند.

زمانی را برای برنامه ریزی رژیم غذایی خود اختصاص دهید و مطمئن شوید که سطوح توصیه شده مصرف روزانه ویتامین ها و مواد معدنی را رعایت می کنید. آماده بودن کلیدی است.

از معاملات اصلاح نژاد پرهیز کنید و از غذاهای گیاهی واقعی استفاده کنید

بسیاری از غذاهای گیاهی جدید در ژانویه عرضه شدند که اغلب بیش از حد فرآوری شده و مملو از شکر، نمک، مواد شیمیایی و مواد مصنوعی هستند.

در عوض، روی منابع غذایی گیاهی واقعی مانند غلات کامل، حبوبات (عدس، نخود، لوبیا)، آجیل، دانه‌ها، سبزیجات با رنگ‌های مختلف و چندین وعده میوه در روز تمرکز کنید.

«همه این غذاها سرشار از فیبر و سایر مواد مغذی هستند که برای سلامتی ما ضروری هستند.

“و هنگام انتخاب میوه ها و سبزیجات، سبزیجات و میوه هایی با رنگ روشن مانند انواع توت ها را انتخاب کنید که سرشار از آنتی اکسیدان هستند که سلامت را ارتقا می دهند و اعتقاد بر این است که ما را از زوال عقل، بیماری های قلبی محافظت می کند و سلامت روده را بهبود می بخشد.

از منابع مختلف پروتئین استفاده کنید

برخی از مردم نگران هستند که وقتی “وگن” شوند، پروتئین کافی دریافت نکنند، اما در حالی که کسانی که رژیم گیاهخواری یا گیاهخواری را دنبال می کنند، تقریباً یک سوم پروتئین کمتری در روز نسبت به گوشتخواران می خورند، اما معمولاً از میزان پروتئین توصیه شده روزانه فراتر می روند.

بنابراین دریافت پروتئین کافی برای اکثر افرادی که از یک برنامه غذایی گیاهی پیروی می کنند نباید مشکلی ایجاد کند.

“فقط در مسیر قرار نگیرید تا منابع پروتئینی را بارها و بارها بخورید. در عوض، روی خوردن انواع غذاهای پروتئینی مانند حبوبات، حبوبات، توفو، آجیل، دانه‌ها و غلات خاص مانند کینوا و آمارانت تمرکز کنید.

یک رژیم غذایی متنوع حاوی این منابع مختلف پروتئین همچنین تضمین می کند که شما به اندازه کافی از تمام اسیدهای آمینه ضروری که برای سلامتی ما حیاتی است، دریافت کنید.

کیت همچنین توضیح داد که می توانید با خوردن غذاهای گیاهی غنی از کلسیم مانند توفو، بروکلی، چای پاک و همچنین آجیل و دانه ها (کلم بروکلی و توفو در عکس) نیازهای خود را برآورده کنید.

کیت همچنین توضیح داد که می توانید با خوردن غذاهای گیاهی غنی از کلسیم مانند توفو، بروکلی، چای پاک و همچنین آجیل و دانه ها (کلم بروکلی و توفو در عکس) نیازهای خود را برآورده کنید.

کیت همچنین توضیح داد که باید روی منابع گیاهی واقعی مانند غلات کامل، حبوبات (عدس، نخود، لوبیا)، آجیل، دانه‌ها، سبزیجات با رنگ‌های مختلف و چندین وعده میوه در روز تمرکز کنید.

کیت همچنین توضیح داد که باید روی منابع گیاهی واقعی مانند غلات کامل، حبوبات (عدس، نخود، لوبیا)، آجیل، دانه‌ها، سبزیجات با رنگ‌های مختلف و چندین وعده میوه در روز تمرکز کنید.

کلسیم را فراموش نکنید

کلسیم یکی دیگر از مواد معدنی است که ممکن است در هنگام پیروی از یک رژیم غذایی گیاهی نگران کمبود آن باشید.

با این حال، معمولاً می توانید با خوردن غذاهای گیاهی غنی از کلسیم مانند توفو، کلم بروکلی، چوی و همچنین آجیل و دانه ها نیازهای خود را برآورده کنید.

“اگر وزن خود را دنبال می کنید، فقط اندازه سهم آجیل خود را یادداشت کنید، زیرا آنها مواد مغذی بسیار مفیدی دارند و نسبت به بسیاری از غذاهای گیاهی دیگر کالری بیشتری دارند.

همچنین، اگر شیر گیاهی را انتخاب می‌کنید، حتماً برچسب آن را بخوانید، زیرا دسته‌هایی هستند که حاوی کلسیم، ویتامین B12 یا آهن نیستند و حاوی سطوح بالایی از افزودنی‌های شیمیایی هستند. توصیه می کنم به خواندن برچسب مواد اولیه عادت کنید، زیرا دانستن آنچه در رژیم غذایی شما وجود دارد بسیار مهم است.

مطمئن شوید که آهن کافی دریافت می کنید

“بسیاری از مردم وقتی از رژیم غذایی گیاهی یا گیاهی پیروی می کنند نگران هستند که آهن کافی دریافت نکنند.

“شما می توانید آهن کافی را بعد از رژیم گیاهخواری دریافت کنید، اما آهن کمتری را از غذاهای گیاهی نسبت به گوشت جذب می کنید.

“علاوه بر این، غذاهای گیاهی غنی شده اغلب حاوی آهن عنصری هستند که جذب نمی شود، بنابراین باید مطمئن شوید که حتما نیاز آهن خود را تامین می کنید.

عدس، نخود، لوبیا، توفو و بادام هندی منابع گیاهی خوب آهن هستند.

همچنین، از آنجایی که گوشت حاوی سطوح بالایی از روی، سلنیوم و ویتامین B12 تقویت‌کننده سیستم ایمنی است، افرادی که گوشت را کنار می‌گذارند و رژیم گیاهخواری را شروع می‌کنند ممکن است دچار کمبود این مواد مغذی باشند زیرا یافتن آنها در غذاهای گیاهی دشوارتر است.

“دانش کلیدی است، و یادگیری در مورد غذا و مواد مغذی آن حیاتی است، زیرا تغذیه خوب برای سلامتی ما ضروری است. اگر می‌خواهید از یک رژیم غذایی گیاهی پیروی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنم کمی وقت بگذارید تا بدانید کدام غذاهای گیاهی منابع خوبی از مواد مغذی هستند مانند روی (لوبیا، نخود، بادام هندی)، سلنیوم (آجیل برزیلی بهترین منبع است!) و ویتامین B12 (غذاهای غنی شده).

خیلی سخت گیر نباشید

خوردن غذاهای گیاهی واقعی برای سلامتی ما بسیار مهم است و سلامت روده ما نیز با مصرف انواع منابع گیاهی بهبود می یابد.

اما اگر فکر می کنید کمی بیش از حد گیاهخوار هستید، ممکن است بخواهید یک رویکرد انعطاف پذیر را در نظر بگیرید، یک رژیم غذایی متنوع و غنی از غذاهای گیاهی بخورید و هر از گاهی از گوشت و لبنیات لذت ببرید.



[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin instagram takipçi satın alucuz takipçi satın algüvenilir takipçi satın alkusadasi escortElektronik sigara