میزان مطالعه کتاب زبان انگلیسی

گزارش اخیر بنیاد ملی ادبی انگلیس (NLT) نشان می دهد که کودکان انگلیسی کمتر از نسل های قبلی همسالان خود دانلود کتاب زبان انگلیسی انجام می دهند. بنیاد ادبی بریتانیا یک موسسه خیریه و غیردولتی است که در سال 1992 توسط سایمون هورنبی ، تاجر انگلیسی برای کمک به خانواده های انگلیسی در بالا بردن سطح سواد کودکان تأسیس شد.

دانلود کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

در سال های اخیر ، این بنیاد با کمک خیریه هایی که با کمک شرکت های تجاری تأسیس شده اند ، سعی در بالا بردن دانلود کتاب زبان انگلیسی و سطح سواد و تحصیلات خانواده ها و کودکان مدرسه ای داشته است. این بنیاد در گزارش سال 2019 خود نشان می دهد که فقط 26 درصد کودکان و نوجوانان زیر 18 سال روزانه کتاب می خوانند و دانلود کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته انجام می دهند.

این گزارش نکته جالبی را نشان می دهد که باعث نگرانی مقامات دولتی در انگلیس می شود. بنیاد ادبیات انگلیس در تحقیقات میدانی خود دریافت که کودکان نسل جدید برای دانلود کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته کمتر از همسالان نسل های گذشته خود به مطالعه کتاب و دانلود کتاب زبان انگلیسی علاقه دارند.

دانلود کتاب خودآموز زبان انگلیسی

طبق آماری که در سال 2019 منتشر شده است ، تنها 53٪ کودکان و نوجوانان بین 5 تا 16 سال می گویند که دوست دارند دانلود کتاب خودآموز زبان انگلیسی انجام دهند و کتاب بخوانند و دانلود کتاب زبان انگلیسی انجام دهند، این رقم از سال 2013 بی سابقه است. البته علاقه دختران به دانلود کتاب خودآموز زبان انگلیسی و خواندن بیشتر از پسران در نظر گرفته می شود.

براساس گزارشی از سوی بنیاد ادبی انگلیس ، مقایسه بین جنسیت و مطالعه نشان می دهد که 47٪ از کودکان پسر کتابهای سرگرمی می خوانند ، در حالی که 60٪ از کودکان دختر.

محققان بنیاد انگلیس معتقدند که این آمار با توجه به سرگرمی های فراوان مانند تلویزیون و شبکه های اجتماعی تعجب آور نیست. آنها می گویند که کودکان نسل های قبلی انتخاب محدودی داشتند ، اما اکنون اوقات فراغت آنها محدود به کتاب نیست.

لینک منبع

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>