شرکت های هواپیمایی می گویند بلیط لغو کند; مدل های کسب و کار ممکن است تغییر

برترین خطوط هوایی ایالات متحده و هوا کانادا روز سه شنبه گزارش داد کندتر بلیط لغو و بهبود در رزرو در برخی از مسیرهای اگر مدیران اجرایی گفت: به طور کلی تقاضا همچنان ضعیف و تغییرات در قوانین مسافرت ممکن است نیروی جدید مدل های کسب و کار.

از ماسک صورت برای اجتماعی فاصله جهانی در صنعت هواپیمایی است و تقلا برای پیاده سازی اقدامات برای حفاظت از مسافران و احیای تقاضا نابود coronavirus بیماری همه گیر.

“ما ممکن است مجبور به تغییر همه چیز در کسب و کار ما برنامه ریزی از بالا به پایین” United Airlines CFO جری Laderman گفت: در یک ولف تحقیقات صنعت کنفرانس برگزار شده بود تقریبا.

هوایی Delta Air Lines, Inc و American Airlines Group Inc مدیران نیز صحبت کرد در این کنفرانس است.

قبل از همه گیر مسافر سطوح خواهد بود آهسته به بازگشت به آنها گفت: توجه به توسعه یک واکسن و گسترده تر دوباره باز کردن کسب و کار در, رستوران ها, هتل ها و پارک.

داخلی ایالات متحده بار عوامل به احتمال زیاد باقی می ماند در زیر 75 درصد در سال آینده گفتند.

دلتا CFO پل جاکوبسن گفت: از آن می تواند سه سال قبل از این بخش می بیند “نرمال تقاضا” و سوال که آیا مشتریان می خواهم به پرواز در هواپیما قبل از واکسن.

این بدان معنا نیست که شرکت های هواپیمایی با توجه به تغییر هواپیما’ صندلی پیکربندی خواهد بود که چند سال فرآیند صدور گواهینامه ایالات مدیران گفت.

“من اعتماد به نفس ما می شود در طرف دیگر از این وضعیت در زمان ما می تواند هر چیزی حتی نزدیک به آن” ایالات رئیس تجاری افسر اندرو Nocella گفت.

آمریکا شرکت هواپیمایی سهام افزایش یافت ،

بازسازی ترازنامه

مدیران گفت: آنها در حال حاضر متمرکز بر کاهش روزانه می سوزد و تبدیل به جریان نقدی مثبت در 2021.

دلتا فکر می کند آن را به جریان نقدی سود و زیان در پایان سال جاری گفت: Jacobson که می بیند نقدی روزانه رایت کاهش به حدود 40 میلیون دلار در پایان ماه ژوئن به عنوان شرکت هواپیمایی بازیابی حدود 100 پرواز به آن برنامه.

جاکوبسن گفت که او انتظار می رود هر گونه لازم سرشماری تغییرات در دلتا می تواند انجام شود از طریق داوطلبانه برنامه های.

خطوط هوایی آمریکا CFO درک کر گفت: این کنفرانس شرکت خود نیاز به “درست به اندازه” برای اطمینان از جریان مثبت نقدی در سال آینده با تمام پول نقد بیش از حد استفاده می شود به پرداخت بدهی برای پنج سال آینده. آمریکا که به شدت سرمایه گذاری در نوسازی ناوگان خود دارای بالاترین بار بدهی های ایالات متحده آمریکا رشته.

هوایی کانادا CFO مایک روسو گفت که او نمی تواند پیش بینی زمانی که خود شرکت هواپیمایی نقدی رایت را به صفر با اشاره به این بستگی دارد درآمد عملکرد در ماه های آینده.

به طور جداگانه Southwest Airlines Co گفت: ژوئن ظرفیت خواهد بود و تقریبا نیمی از آن برنامه از یک سال پیش — بهبود از 60 درصد به 70 درصد کاهش در ماه مه. آن پیش بینی شده خود را نقدی روزانه رایت را آهسته به پایین-$20 میلیون دامنه در ماه ژوئن.

ایران با قرار گرفتن در معرض بین المللی گفت: قبل از آن که خود ژوئن ظرفیت هنوز هم می تواند در حدود 90% در سال در سال و 75 درصد در ماه جولای. کل آن را تنظیم هزینه های سرمایه برای سال 2021 خواهد بود نزدیک به 2 میلیارد دلار در مقابل حدود 4.5 میلیارد دلار در این سال آن گفت: “در حال سقوط به زیر 500 میلیون دلار در سال 2022 که آن را نمی کند انتظار برای تحویل هر یک هواپیمای جدید است. آن است که مصرف به طور کامل تامین مالی جت تحویل امسال و سال آینده. (گزارش شده توسط تریسی Rucinski; گزارش های اضافی و Ankit Ajmera دختربچه Shivdas و Rachit فتس; ویرایش توسط برنادت Baum, دیوید گریگوری و دن Grebler)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>