AJC بررسی: امتیاز DNA به سابق مشکوک در سال 1985 کلیسا قتل

یک شب در سال 1985 یک مرد سفید راه می رفت به یک آمریکایی آفریقایی تبار کلیسا در جنوب شرقی گرجستان به ضرب گلوله یک معشوق ، برای 35 سال DNA موجود در صحنه جرم مطابقت ندارد که از هر یک از متهمان که مورد آزمایش قرار گرفتند — تا به حال.

اریک Sparre مشکوک که پلیس کاهش یافته و از تحقیقات خود را در سال 1986 بر اساس خود بهانه یک بازی بر اساس یک دادگاه جدید تشکیل پرونده توسط گرجستان, پروژه بی گناهی و پادشاه و Spalding قانون شرکت. وکلا کار برای مرد به اتهام قتل تصمیم به انجام این تست پس از یادگیری است که گزارش شده توسط Atlanta Journal-Constitution کشف مشکلات با Sparre را بهانه.

آزمون مقایسه DNA گرفته شده از Sparre را به DNA در موها گیر در لولا از یک جفت عینک در بر داشت در نزدیکی بدن. نتایج نشان می دهد که موها در عینک متعلق به کسی از Sparre مادری خط سهشنبه دادگاه تشکیل پرونده می گوید. “جدید DNA شواهد بسیار قابل توجهی از آنجا که آن را برای اولین بار فراهم می کند قابل اعتماد قانونی شواهد فیزیکی ارتباط شناخته شده و مشکوک اریک Sparre به شواهد فیزیکی در صحنه جرم عینک” وکلای نوشت.

دنیس پری مرد زندانی نزدیک به 20 سال برای این جرم هرگز مربوط به جرم و جنایت شواهد فیزیکی و حفظ بی گناهی خود را. یک تست DNA قبل از محاکمه او نشان داد او مطابقت ندارد.

DNA مطابقت با Sparre می آید پس از چند دهه از تحقیقات پلیس و وکلا و روزنامه نگاران. مورد بوده است موضوع پادکست و یک قسمت از تلویزیون “اسرار حل نشده.” آن را کاشته و اندوه و تقسیم در کمدن کانتی و در میان مأموران اجرای قانون. حداقل سه کارآگاه که مشغول به کار مورد به مدت طولانی بر این باور بودند که پری بی گناه است.

Sparre در نظر گرفته شد مشکوک در اوایل به خاطر او به همسر سابق است که او مرتکب جرم و جنایت با توجه به سوابق در 6000-صفحه مورد فایل. خانواده او برای پلیس یک ضبط که در آن یک مرد به آنها گفت: Sparre گفت که او به قتل رسیده است. مشخص نیست چه اتفاقی افتاد به نوار. آن را ذخیره شده در فایل مورد. بسیاری از شواهد و مدارک در مورد رفته است از دست رفته.

درباره گوشی توسط AJC در شنبه Sparre, 56 گفت: او می خواست به سمت چپ به تنهایی. گفت: از DNA مسابقه بر روی عینک او گفت که او هر گونه از دست رفته ، او گفت: خبرنگار برای جلوگیری از تماس و قطع کرد. قبلی مصاحبه با AJC او گفت: او بی گناه است. “من حتی نمی دانم که در آن کلیسا است,” او گفت:. “من هیچ دلیلی برای می دانم.”

دادگاه جدید تشکیل پرونده اشاره می کند که Sparre توضیح داده شده است به پلیس به عنوان نژادپرست; Sparre را انکار می کند و او را نژادپرست است.

نیوبرانزویک قضایی مدار دادستان منطقه Jackie Johnson شده است اطلاع از نتایج DNA با توجه به آخرین دادگاه پرونده است که می پرسد برای یک محاکمه جدید برای پری. دا را تا به حال هیچ اظهار نظر فوری در روز سه شنبه. رئیس دستیار دادستان منطقه John B. Johnson سوم که تحت پیگرد قانونی قرار پری نمی توان رسید.

یک سخنگوی GBI گفت: این سازمان آگاه است از DNA مطابقت. “در این زمان ما در حال بررسی چه بیشتر اقدامات گرفته خواهد شد” گفت: Nelly مایل است.

پری شب به صورت آزمایشی جدید است که قبل از Glynn County Superior Court استدلال می کند که پری به احتمال زیاد خواهد هرگز سعی شده است اگر DNA نتایج در دسترس بودند قبل از. پر مسلم است Sparre به احتمال زیاد خواهد بوده است مورد بررسی قرار گرفته چرا که آزمایش DNA نشان می دهد که ارتباط بین او و تنها DNA در این مورد.

پری 58 ساله امیدوار است تا در نهایت مجموعه ای رایگان.

“قبل از من تا به حال امید است. اما در حال حاضر با این DNA وجود دارد خارج وجود دارد من تقریبا احساس می کنم مثل یک مرد آزاد در حال حاضر” پری در بیانیه ای گفت. “من فقط منتظر دادگاه به انجام کار درست است.”

تکان دهنده جرم یک مظنون را بهانه

هارولد و تلما Swain کشته شدند در شب 11 مارس سال 1985 توسط یک غریبه که به نظر می رسد در entryway افزایش دختر, کلیسای باپتیست. کلیسا نشسته در بزرگراه 17 در روستایی بهار بلوف جامعه است.

زن و شوهر بودند حضور در یک مطالعه کتاب مقدس با 10 نفر دیگر. هیچ کدام را دیدم که بازدید کننده می دانستند که او بود.

مرد گفت: او می خواست به صحبت می کنند به “او” و در اشاره هارولد Swain, 66 بازنشسته pulpwooder که در خدمت به عنوان یک شماس. دو مرد شروع به مبارزه و تلما Swain, 63, یک خانه دار رفت و به او کمک کند ، لحظات بعد ی آمریکا swains میان معتبرترین ساکنان در جامعه کاهش یافت و به کف شات به مرگ به عنوان قاتل فرار کرد.

محققان متعدد منجر به دلیل توجه گسترده رسانه ها در مورد, اما آنها نمی تواند پیدا کردن شواهد کافی برای شناسایی قاتل. آنها مطمئن نبودند از انگیزه. آنها را از آن فکر می میرم یک سرقت تلاش اشتباه رفته است.

اریک Sparre آمد بر روی محققان’ رادار یک سال پس از قتل است.

با توجه به گزارش پلیس, همسر سابق او خانواده اجازه دهید یک محقق شنیدن یک نوار از آنها گفته بود Sparre که تماس با تهدید: “من مادر f— که به کشته شدن دو نفر— که در کلیسای” مرد گفت.

صحبت کردن با AJC در فوریه Sparre که زندگی در مناطق روستایی برانتلی شهرستان با مادر سالمند خود را گفت: او گفت: هرگز کسی او را کشته ی آمریکا swains. گفت که پرونده های پلیس می گویند او در نوار گفته آن Sparre هنوز هم آن را تکذیب کرد. روز بعد در یکی دیگر از مصاحبه تلفنی او پیشنهاد کرد او دروغ گفته در مورد قتل این زن و شوهر: “من یک احمق بچه جوان سعی در ترساندن همسر من است.”

همسر سابق نیز پلیس گفت که Sparre “متنفر سیاه پوستان” و تا به حال یک جفت از ضرب و شتم ، یک محقق نشان داد او سه جفت و پرسید: اگر هر گونه شبیه Sparre است. او برداشت جفت از صحنه جرم. قبل از لحظه ای که پلیس تا به حال نگه داشته و اطلاعات در مورد عینک نزدیک به جلیقه.

یک GBI عامل به نام و شماره او می خواهم برای به دست آمده از یک Brunswick Winn-Dixie که در آن Sparre اعتقاد بر این بود که کار شب, قتل به اتمام بهانه. یک مرد که گفت: او Sparre رئیس گفت: عامل او را حفاری تا Sparre را timecards و تماس. رئیس, ذکر شده در, کارآگاهان,’ فایل به عنوان Donald A. Mobley به نام دوباره چند هفته بعد و گفت: Sparre کار کرده بود کار خود را به عنوان یک استاکر یک شبه از بعد از ظهر قبل از قتل به صبح روز بعد.

محققان بلافاصله نقل مکان به دیگر ممکن است مشکوک است.

محکومیت

مورد به آرامی کاهش یافت ؛

پری شد تمرکز این تحقیقات در سال 1998 بیش از یک دهه پس از قتل است. در آن نقطه دو اولیه محققان در این مورد تا به حال بازنشسته و از کار پلیس و همه منجر به حال اجرا خشک است. کلانتر دفتر استخدام جدید محقق معاون سابق به نام دیل باندی. تنها انتساب به کار ی آمریکا swains’ قتل.

به عنوان باندی شروع مجدد مصاحبه با شاهدان یکی به رهبری او را به یک زن که دختر بود به تاریخ پری. مادر, جین, مهبل گفت: باندی که پری بود قاتل.

گربه گفت: پری گفته بود و او که قرار بود برای کشتن هارولد Swain چون نوکر بود خندید در چهره خود را زمانی که پری پرسید: برای پول با توجه به باندی فایل های.

بیش از حد شهادت در پری دادگاه در سال 2003. پس از آن برخی از منصفه ذکر شهادت او به عنوان نقش مهمی در تصمیم گیری کنند. داوران نمی دانم که بیش از حد خواهد دریافت 12000 دلار پاداش پول برای او شهادت افشای که تنها بعد آمد.

دا در پرونده نشان می دهد بیش از حد در خواست پول پاداش در روز بعد از پری بازداشت. مقامات هرگز اذعان کرد او پرداخت شد. اما در سال 2018 زمانی که گرجستان بی گناهی پروژه مشغول به کار بود با وکلا از “نامعلومی” پادکست به بررسی Perry مورد یکی از شرکت میزبان کشف یک سند که ثابت بیش از حد دریافت پول است.

که وحی است بخشی از یک 2019 در انتظار درخواست برای پری انتشار.

“قبل از من تا به حال امید است. اما در حال حاضر با این DNA وجود دارد خارج وجود دارد من تقریبا احساس می کنم مثل یک مرد رایگان در حال حاضر. … من فقط منتظر دادگاه به انجام کار درست است.” —دنیس پری زندانی نزدیک به 20 سال برای جرم و جنایت

این درخواست قبل از دادگاه عالی در قهوه شهرستان که در آن پری است که برگزار می شود در زندان است. تشکیل پرونده شامل تعدادی دیگر از اکتشافات جدید در مورد, اما هیچ کدام مربوط به Sparre. DNA مطابقت نمی آمد تا ماهها پس از 2019 دادخواست واصل شد.

چرا که محققان تا به حال نقل مکان کرد و دور از Sparre بر بهانه نام او هرگز در آمد پری محاکمه. بنابراین داوران را نمی شنوند در مورد Sparre ادعا اعترافات به همسر سابق خود و به فرد دیگری که جلو آمد در سال 1998 به بگویید باندی که Sparre پیشنهاد کرده بود 10 سال قبل از آن که او مرتکب قتل.

عینک موجود در کلیسا نیست بخشی از این پرونده پری. پری DNA مطابقت ندارد که از موهای موجود در روی لولا و دولت استدلال کرد که عینک داشت در کنار بدن در وسط زمین نبودند مربوطه.

دو اولیه منجر شود محققان در این مورد معتقدند این فقط یکی از ایالت اشتباهات. رئیس سابق کلانتر معاون بوچ کندی و سابق GBI عامل جو گرگوری هر دو به مدت طولانی بر این باور بودند که پری بی گناه است. آنها شهادت در دادگاه است که آنها تا به حال پاک پری در سال 1988 با صحبت کردن با پری و نشان دادن یک عکس از گوشی خود به کلیسا شاهد که صحبت کرده بودم قاتل.

پری مشغول به کار به اواخر بعد از ظهر و در روز قتل در جنسبرو گرگوری گفت. گرگوری که توافق را به عنوان یک شاهد برای دفاع شهادت داد که آن را تقریبا غیر ممکن است برای پری آن را به صحنه به راحتی بیش از چهار ساعت در زمان برای کشتن ،

بهانه مسائل

کمیسیون پاسخگویی و عدالت آغاز شد به دنبال این صورت پس از یادگیری از این یافته ها توسط “Undisclosed.” پادکست و گرجستان بی گناهی پروژه طومار در پری از طرف ذکر یک قاچاقچی سابق مواد مخدر به عنوان یک جایگزین مشکوک. نه عمیقا مورد بررسی قرار Sparre یا بهانه.

از طریق جستجوهای از سوابق و مصاحبه AJC کشف کرد که هیچ کدام از شناسایی اطلاعات ذکر شده در فایل های پلیس در مورد Mobley, مردی که vouched برای Sparre همسان هر فرد با این نام. کسانی که شامل تاریخ تولد و شماره امنیت اجتماعی و شماره و آدرس منزل و محل کار شماره. این AJC واقع مردی که موفق به فروشگاه که در آن زمان. نام خود را به دیوید Mobley. جدا از نام هیچ یک از اطلاعات شخصی مطابقت با کسانی که در این گزارش. او به این روزنامه گفت: او تا به حال هیچ حافظه از پلیس تماس در مورد قتل و یا Sparre و که او تا به حال هرگز یک کارمند به نام دونالد Mobley.

چگونه ما داستان

AJC خبرنگار جاشوا شارپ شروع به بررسی 35 سال سابقه از این دو مورد قتل در تابستان گذشته برای تعیین اینکه آیا مرد در زندان برای جرائم می شود بی گناه است. دنیس پری که به اعدام محکوم شده و نزدیک به 20 سال پیش همواره حفظ بی گناهی خود را. شارپ بررسی 6,000-صفحه تحقیقی فایل و گوش به 24 ساعت-به همراه پادکست در مورد این مورد. او در مصاحبه با ده ها تن از مردم از جمله پری و سابق مشکوک اریک Sparre و همچنین با محققان که مشغول به کار مورد بستگان قربانیان و بسیاری از دیگران است.

گرگوری در حال حاضر بازنشسته GBI عامل که صحبت با کسی که شناسایی خود را به عنوان Mobley اخیرا گفته او در حال حاضر ترس او ممکن است با توجه به شماره جعلی توسط Sparre و فرد ادعا می شود رئیس ممکن است شده ایم دروغ است.

گرگوری گفت: او هیجان زده بود توسط DNA اخبار و آنچه در آن ممکن است به معنای برای پری. “من غلغلک به مرگ است. من به امید این می شود او را” گرگوری گفت. هنوز فکر می کردم که او ممکن است شده ایم فریب همه کسانی که سال پیش احساس نمی خوب است.

این حرکت برای محاکمه جدید تماس Sparre را به بهانه “بسیار مشکوک و به احتمال زیاد نادرست است.” حرکت با استفاده از بهانه مسائل Sparre را به اتهام اظهارات در مورد کشتن ی آمریکا swains و DNA به رنگ یک عکس از او را به عنوان یک مظنون که باید داده شده بیشتر موشکافی توسط اجرای قانون است. اما وکلای دوباره به DNA بارها و بارها به سمت خانه رانندگی اهمیت آن.

“آزمایشگاه تعیین می شود که می توانید آن را حذف با 99% اطمینان 99.60% از جمعیت آمریکای شمالی به عنوان یک مشارکت کننده از موها…,” وکلای نوشت. “به عبارت دیگر آقای Sparre می افتد در 0.4% از جمعیت عمومی است که نمی تواند حذف شود به عنوان یک مشارکت کننده از DNA بر روی عینک است که یافت شد اینچ از قربانیان در صحنه جرم و بر این باور هستند که متعلق به ی آمریکا swains’ قاتل.”

در ماه فوریه زمانی که گرجستان بی گناهی پروژه محقق رفت و به Sparre خانه او وجود ندارد. مادر او ارائه شده تعداد کمی از موهای خود را.

Sparre صدا لرزاند زمانی که او phoned AJC در مدت کوتاهی پس از مادر او به او گفت در مورد نمونه مو. اما او گفت که او نمی ترسم.

“این DNA” Sparre گفت: “ثابت خواهد کرد که من این کار را نکردم.”

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im