معماری از ظلم و ستم: نژادپرستی و تعصب در جامعه برنامه ریزی

وجود دارد هیچ چیز مانند یک محله خطرناک. جدی ترین خشونت های شهری متمرکز شده است در میان کمتر از 1 درصد از جمعیت شهرستان است. پس چرا ما هنوز جرم کل مناطق ؟ (استفان Lurie, CityLab) از سوی دیگر یک مطالعه در سال 2019 (چکیده) تنها نشان می دهد که در حال رشد در یک مرفه جامعه به ارمغان می آورد “ترکیب امتیازات” و بالاتر تحصیلی—به خصوص برای ساکنان سفید. (Tanvi Misra, CityLab)

شهرهای آمریکا طراحی شده بودند به ستم. معماران و برنامه ریزان را موظف به حفاظت از بهداشت و ایمنی و رفاه از طریق فضاهای طراحی کنیم. به عنوان جورج فلوید تظاهرات نشان می دهد ما شکست خورده است. (برایان لی جونیور, معماری و طراحی, عدالت, مدافع, CityLab)

برای تقریبا هر بی عدالتی در جهان وجود دارد که از معماری است که برنامه ریزی شده و طراحی شده برای تداوم آن است. که یک اصل کلیدی طراحی عدالت, جنبش که بر اساس آن من پایه عمل من. طراحی عدالت به دنبال از بین بردن امتیاز و ساختارهای قدرت است که با استفاده از معماری به عنوان یک ابزار ظلم و ستم و آن را می بیند به عنوان یک فرصت به تصور اساسا فقط فضاهای محور در آزادی disinherited جوامع است.

که ساخته شده است در ظلم و ستم طول می کشد بسیاری از اشکال. آن را در برنامه ریزی و تصمیم گیری است که هدف غیر سفید جوامع به صورت بزرگراه و پروژه “نوسازی شهری” طرح تصور برای هدایت منافع اقتصادی دور از موجود ساکنان. آن را در یک فلسفه طراحی است که تبدیل محلات به مارپیچهای از “دفاع فضایی” است که اغلب جرم سیاهی زیر پوشش ایمنی. و آن را در گسترش فضاهای عمومی که اغلب موفق به اجازه خاص فرهنگی جوامع جمع بدون ترس از آزار و اذیت.

این لحظه, مانند بسیاری دیگر, رز امور خارجه-تحریم قتل مردم سیاه و سفید. آن آمده از کشتن جورج فلوید و تونی McDade قبل از آن Breonna تیلور قبل از آن Ahmaud Arbery و بسیاری دیگر. این رشد از شبح خشونت قریب الوقوع است که به شرح زیر سیاه و قهوه ای مردم روزانه. و آن را از بی تفاوتی این کشور به سمت یک جامعه سیاه و سفید تا عمیقا بیمار توسط ما ساخته شده محیط زیست است که جهانی همه گیر نامتناسب ما تاثیر می گذارد.

شورش در پاسخ به طولانی غیرانسانی از مردم تمایلی به شرکت کنندگان در مرگ خود است که قدرت نرم از محیط زیست ساخته شده فراهم می کند که پیش شرط که غیرانسانی و جنایات است که به دنبال.

“امن خیابان’ امن نیست برای سیاه و سفید زندگی می کند. (سرنوشت توماس شناس و برنامه ریز حمل و نقل CityLab)

این بهار یک بیماری همه گیر پاک اتومبیل از خیابان. بسیاری از شهرهای ایالات متحده کشف و ضبط لحظه ای با اعلام دوچرخه های جدید خطوط و شبکه های “خیابان های آرام” که محدودیت ترافیک وسیله نقلیه. آن است که یک برنامه ریز حمل و نقل رویای به شنیدن این که هزاران مایل از خیابان در حال تجدید سازمان به اتاق را برای بیشتر راه رفتن و دوچرخه سواری و بازی.

اما برای من به عنوان یک برنامه ریز و سازمان جامعه فقدان روند و مشارکتی و تصمیم گیری در پشت این پروژه بود مطلق کابوس. Pop-up دوچرخه خطوط چریکی-urbanist زمین های بازی و تاکتیکی گردشگاهها بدنام شده اند برای اینکه از لحاظ سیاسی خام تا زمانی که من در این زمینه: طراحی شده توسط خود را “سریع ساخت” طبیعت باطل عمومی بازخورد است که لازم است برای حمایت جامعه. بدون که واقعی نامزدی من می ترسید که همه گیر ناشی از عابر پیاده خیابان طراحی دوباره خواهد تعمیق نابرابری و بی اعتمادی در جوامع شده اند که از حقوق خود محروم و محروم برای نسل های.

به همین دلیل مسائل نژاد در برنامه ریزی پارک های عمومی. تعمیرات اساسی عمده ای از هوستون پارک نشان می دهد نابرابری در چه سفید و سیاه و سفید و لاتین ساکنان می خواهند و نیاز. (Brentin, مسخره, CityLab, 2016)

هوستون است گام گذاشتن بر $220 میلیون پارک پروژه به نام بایو Greenways 2020 150 مایل شبکه مداوم پیاده روی مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیرهای و فضای سبز است که اجرا خواهد شد در سراسر شهر. هنگامی که به پایان رسید در سال 2020 آن را به خوبی در برنامه های ساخته شده توسط برنامه ریز شهری آرتور Comey در سال 1912 برای اتصال شهرکهای این شهر با بسیاری از نوار bayous خاراندن باز کردن چشم انداز هوستون. ساکنان تایید توسط رای گیری همه پرسی میلیارد و 166 میلیون دلار اوراق قرضه در سال 2012 به پرداخت برای بایو Greenways 2020 پروژه و برای بهبود به نزدیکی-50,000 هکتار از فضای پارک در شهر. هدف این است که برای اتصال این منطقه bayous و پارک ها به محله پوشا منطقه است.

در حالی که این اتصال است اظهار داشت: اولویت برای این پارک تعمیرات اساسی همه را در هوستون است احساس آن است. در واقع اتصال به نظر می رسد مهم ترین تنها به هوستون سفیدتر و ثروتمند ساکنان. زمانی که این شهر پارک ها و تفریح و سرگرمی گروه انجام آن طرح جامع پارک نظرسنجی در سال 2014 اکثریت پاسخ دهندگان پاسخ داد که آنها می خواستند خود را در محله ها و پارک های مربوط به دوچرخه سواری و مسیرهای پیاده روی. مشکل است که با بررسی این است که حدود دو سوم از پاسخ دهندگان با درآمد بیش از $75,000. این است که به وضوح یک نقطه شروع خوب برای هوستون یکی از مهمترین نژادی متنوع (و به شدت تفکیک شده) شهرستانها در کشور است.

برای تصحیح این اطلاعات نادرست یک گروه از محققان از دانشگاه رایس انجام یکی دیگر از بررسی با پارک ها و rec وزارت برکت (و بودجه!). این یکی از مورد هدف قرار گرفت در آمریکایی های آفریقایی تبار و لاتین در محله برای پیدا کردن آنچه آنها می خواستند از پارک های جدید و ارتقاء. ممکنه در اولویت متفاوت از کسانی که از بررسیهای اولیه. به عنوان محققان نوشتن در مورد این گزارش نظرسنجی “فراگیر تر پارک برنامه ریزی: Park با کیفیت و تنظیمات برای پارک دسترسی و امکانات رفاهی.”

هوستون بایو Greenways است که هنوز اقدام است اما در حال دنبال شدن با فراگیر تر فراتر از Bayous پروژه که با هدف ایجاد فضای سبز در دسترس همه Houstonians به طوری که هر کس می تواند لذت بردن از دسترسی عادلانه به فضای سبز با توجه به رسمی هوستون پارک مدیره سایت.

ارسال شده توسط گه نور دزد (7 نظر تعداد) 25 کاربران مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه

این نتایج نشان می دهد که نابرابری آموزشی رانده است ترکیبات امتیازات از مهمترین مزایای ساکنان.

آره هیچ جای تعجب وجود دارد. وجود دارد در حال حاضر شهرهای متعدد (یعنی قابل توجهی از جمعیت) که در آن متوسط درآمد است و بالاتر از $100k در حالی که اکثریت ما مراکز جمعیت در حال قفل شده است و در بین $60-$65k درآمد متوسط. این بدان معناست که تعداد خانواده های تک والد در آنها (و تعدادی از جوانان بگیران) بسیار کم هستند و آموزش و پرورش دستیابی در این مناطق (در صورت محدود توسط والدین, درآمد و آموزش و پرورش) کردن نمودار است.

از امن خیابان ها امن نیست برای سیاه پوستان یک:
“: طراحی شده توسط خود را “سریع ساخت” طبیعت باطل عمومی بازخورد است که لازم است برای حمایت جامعه.”

در اکثر محلات در “انتقادات و پیشنهادات دریافت شده’ باید نه در تمام در نظر گرفته شود به طور کلی حمایت جامعه’ (و به این ترتیب باید به انجام دور با در نظر گرفتن) اما من واگذار که در برخی از محله های که ممکن است نادرست.

“به این ساختار نژادپرستانه بدتر فقط به عنوان coronavirus را تشدید قلبی و عروقی و تنفسی مسائل در میان مردم سیاه و سفید سریع-ساخت و باز کردن خیابان ها و برنامه های موفق به نشانی عوامل محیطی در ریشه این نابرابری های سلامت. تشویق ساکنان سیاه برای رفتن به خارج بدون پرداختن به بحران های زیست محیطی که منجر به Covid-19 عوارض یک داستان بگویید نشانه آن است که سیاه و سفید بودن بود ثانویه (در بهترین حالت) هدف از این پروژه است.”

مانند دیگر مقالات من واقعا مطمئن نیستم که چه چیزی است که در اینجا پیشنهاد. به نظر می رسد که اگر باند را از رنج می برند تنفسی و قلبی و عروقی مسائل بیش از سفید پوستان (با حداقل برخی از که با توجه به زندگی نزدیک به بزرگراه و مواد غذایی محیط های بیابانی آنها باعث سپس بسته شدن خیابان ها برای تردد خواهد شد برخی از کمک حتی اگر فکر می کردم غیر مستقیم است (و در میان اکثر urbanists که باید مورد مطالعه ى آن را غیر مستقیم).

و این که پلیس در انتخاب این مناطق ، معترضان نیست دقیقا تابعی از ایمنی خود را و یا که آنها بسته شد (مانند دزدان بروید که در آن پول است, پلیس که در آن معترضان هستند). معترضان همچنین رفت و به غیر از خیابان ها که در بسته (مانند بعضا به عنوان مثال در CA) است.

و پیشنهادات نهایی مرحله اول نسبت بهتر خیابان ها.

مقاله نهایی (پارک در هوستون و نژادی مختلف تنظیمات) باعث می شود دقیق همان اشتباه: “مصاحبه در بازدید از این پارک در روزهای هفته تا کی و تعطیلات آخر هفته در زمان های مختلف
روز به انجام چهره به چهره نظرسنجی با پارک کاربران” و مصاحبه 357 نفر در یک شهر از 2.3 میلیون – 44 درصد اقلیت یا 1.1 m مردم! آنها اشتباه چند کاربران موجود در این پارک به عنوان مفرد صدا برای 1.1 میلیون نفر است. شاید تمام کسانی که افراد دیگر وجود ندارد چرا که آنها به خوبی متصل است ؟ چه کسی می داند که محققان حتی نمی بپرسید. آنها حتی نمی به نظر می رسد به اذعان کرد که 357 نظرسنجی در سراسر 18 پارک در سراسر چندین روز است و حتی فوقالعاده پایین یا که خود را به مجموعه داده است و کامل نیست.

و نه آنها اذعان اختلاف بین امکانات رفاهی مانند حمام و سرویس بهداشتی’ و ‘ایمنی’ – همین دلیل است که پارک ندارد, حمام و سرویس بهداشتی در وهله اول. آنها دشوار است به پلیس و پر هزینه برای حفظ. دانشگاه رایس قرار دادن تعداد زیادی از با کیفیت پایین, تحقیق در مورد مسائل شهری در اینجا به تازگی برای آن تصور آموزشی نفوذ.
ارسال شده توسط The_Vegetables در 1:18 PM در ژوئن 16 [1 علاقه]

این بدان معناست که تعداد خانواده های تک والد در آنها (و تعدادی از جوانان بگیران) بسیار کم هستند و آموزش و پرورش دستیابی در این مناطق (در صورت محدود توسط والدین, درآمد و آموزش و پرورش) کردن نمودار است.

و به این منظور من این است که رفتن به راه بدتر از یک نسل از در حال حاضر. ما در حال رفتن به طبقات اجتماعی مانند قدیم در چند دهه اگر هیچ چیز انجام شده است.
ارسال شده توسط The_Vegetables در 1:22 PM در ژوئن 16

nd که پلیس در انتخاب این مناطق ، معترضان نیست دقیقا تابعی از ایمنی خود را و یا که آنها بسته شد (مانند دزدان بروید که در آن پول است, پلیس که در آن معترضان هستند). معترضان همچنین رفت و به غیر از خیابان ها که در بسته (مانند بعضا به عنوان مثال در CA) است.

من هم می خواهم اشاره می کنند که چگونه مختلف اعتراضات در حومه شهر و یا مکان هایی که فاقد چه چیزی در نظر گرفته ‘عابر پیاده متمرکز خیابان’ (برای محدود کردن اعتراض – آن را بیشتر می کند! آنها در مقابل از بزرگترین دبیرستان نه واقعا یک محل است که به طور کلی در نظر گرفته شده برای بسته شدن به ماشین. پلیس از ذهن نیست اشک کشتار با گاز اموال مدرسه.
ارسال شده توسط The_Vegetables در 1:25 PM در ژوئن 16 [1 علاقه]

من نمی به طور کامل درک چگونه به استفاده از برخی از ایده های در اینجا به خصوص برای چیزهایی مانند سریع ساخت پروژه های. چیزی که من بیشتر نگران با چند خیابان به طور موقت باز برای مردم (بسته طریق ترافیک ماشین) در دنور است که آنها در حال گسترش برای پوشش بیشتر از شهر, اکثر مردم قادر به تجربه مزایای. هر کس باید دسترسی به فضای امن در خارج بدون نیاز به یک ماشین برای دریافت وجود دارد و من می خواهم به دانستن بیشتر در مورد چگونه ساختاری نژادپرستی مانع است و به خصوص در مورد چگونه ما می تواند به از بین بردن آن در برنامه ریزی شهرستان.

من هیجان زده در مورد سازمان ملل متحد-Urbanist مونتاژ آموزش-در اواخر این هفته جایی که من امیدوارم که به گوش دادن و یادگیری بیشتر.
ارسال شده توسط تلخی و خشونت در 1:49 PM در تاریخ 16 ژوئن [3 علاقه]

من فکر می کنم این ایده است که این سریع ساخت پروژه های ذاتا نژاد پرست. مانند چرا شهرستانها صرف پول در parklets زمانی که آنها هنوز هم لوله کشی سرب پر از آب به خانه ها و یا شعار car-free خیابان زمانی که سیاه و سفید خود را ساکنان بسیاری از آنها تا به حال به نگه داشتن رفت و آمد به محل کار به عنوان حمل و نقل عمومی و خدمات قطع شده است و قطع و برش در طول اقامت در خانه نیاز به دسترسی به قابل پیش بینی شبکه جاده به درایو به چیزهایی که آنها نیاز به دلیل جایگزین ناامن هستند? شاید کسانی که سریع ساخت پروژه های فقط…نباید اتفاق افتاده است.

اجتماعی فاصله بمکد برای همه, اما من فکر می کنم نویسنده با ظرافت و گفت که ساکنان سفید می تواند در مقابله با نداشتن حتی بیشتر در پارک ها و مسیرهای دوچرخه سواری و فضای عمومی به تسلط به طوری که کسانی که شهرداری منابع و توجه عمومی را می توان با تمرکز بر آوردن محیط های سیاه ساکنان حتی از راه دور به مردن. آن را در مورد به عمد اولویت افرادی که به طور سیستماتیک و به طور معمول deprioritized و یا به طور فعال نابود شده است. بازیابی فاجعه به نظر می رسد اغلب بهانه ای برای gentrify یا شخم زدن منابع بیشتر به همان محله در حالی که حلق آویز کردن دیگران به خشک دوباره به عنوان معمول است. تنها راه برای جلوگیری از این است که با شروع با افرادی که در حال رفتن به پیچ.
ارسال شده توسط bowtiesarecool در 2:49 PM در تاریخ 16 ژوئن [3 علاقه]

مانند چرا شهرستانها صرف پول در parklets زمانی که آنها هنوز هم لوله کشی سرب پر از آب به خانه ها و یا شعار car-free خیابان زمانی که سیاه و سفید خود را ساکنان بسیاری از آنها تا به حال به نگه داشتن رفت و آمد به محل کار به عنوان حمل و نقل عمومی و خدمات قطع شده است و قطع و برش در طول اقامت در خانه نیاز به دسترسی به قابل پیش بینی شبکه جاده به درایو به چیزهایی که آنها نیاز به دلیل جایگزین ناامن هستند?

تماس parklets را به طور خاص به نظر می رسد اشتباه در این مورد. منظورم بستن یک خیابان (مانند آنها انجام داده اند در طول covid) هزینه های پلاستیکی مانع و یا شاید برخی از رنگ. Redoing لوله ها در بخشی از شهر, هزینه های چند صد میلیون به میلیارد. من از ذهن نیست پرسیدن سوال اما هزینه تفاوت بسیار زیاد است و این گفتگوها باید به حال قبل از covid چرا که آنها در حال نهایی بودجه تصمیم گیری برای یک شهر برای یک دهه.

اگر شما می خواهید برای رسیدگی به هزینه های redoing خیابان (که در حال gentrified) و به روز شده از طریق بخش خصوصی و عمومی مشارکت (به جای که در آن حالت به اشتراک گذاری در حال حاضر بالا) و سپس من با شما در آن است.

بخش دوم نشان میدهد که رانندگی برای سیاه پوستان امن است و من مطمئن هستم که فرض خرس در شرایط ترافیک مرگ و میر و اجرای متفاوت. شاید بسته شدن خیابان ها را افزایش می دهد غیر قابل پیش بینی.

همچنین این استاندارد سفید NIMBY بحث: چرا ما هزینه های X مسکن و خدمات اجتماعی که نیازهای ما برآورده نشده هنوز ؟ بنابراین این کاهش در هر دو روش و من فکر نمی کنم آن را قانع کننده یا راه.
ارسال شده توسط The_Vegetables در 3:36 PM در ژوئن 16

شاید کسانی که سریع ساخت پروژه های فقط…نباید اتفاق افتاده است.

که واقعا خوب توضیح با تشکر از شما! این واقعا سخت است برای ایجاد تغییرات مثبت در یک بخش از یک سیستم بدون امکان که شما همه چیز بدتر در جایی دیگر از آن همه با هم مرتبط است و ما در حال محدود منابع محدود می تواند ما را به هر یک از آن.

اگر چه من باید بگویم که من واقعا خوشحال هستم من قادر به استفاده از یک زن و شوهر از خیابان که تا به حال خودروهای آهسته و جایگزین ارزان قابل حمل ترافیک موانع در حالی که من قصد دارم به کار. من می توانید ببینید که این خیابان در حال استفاده توسط کودکان و نوجوانان و خانواده ها و همه و بیشتر می خواهم.

اما: یکی از آسیب شنیده ام که تا کنون در دنور خیابان های آرام اتفاق افتاده است که در یک مجموعه بود تا به طور خاص به دلیل آن را در یک محل است که مورد نیاز خیلی بیشتر دسترسی به فضای امن و نبود نزدیکی هر موجود پارک. محیط زیست ساخته شده است وجود دارد استقبال پس از آن نشده تا به حال از آن استفاده کنید که نیاز به درایور به توجه به علائم. عدالت مستلزم آن است که ما خیلی بیشتر به این کار در تمام محلات و همان مقدار (حداقل) سرمایه گذاری نمی خواهد که همان اثر را در همه جا.
ارسال شده توسط تلخی و خشونت در 3:59 PM در ژوئن 16

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum Vodafone Mobil Ödeme BozdurmaGebze escortmarmaris escortBetpasRestbetVdcasinoKlasbahishtml nullednulled themes