“از من بپرسید در مورد بافندگی.”

چرا “برچسبها” باقی می ماند که گوهر پنهان از لوکاس فیلم ماجراهای [معاون]

کاب تبلیغات به ما می دهد یک اشاره که چرا آن را به عنوان تجاری موفق به رغم آن دستاوردهای هنری. شرح بازی تنها در مورد جنبه های فنی – انیمیشن های موسیقی کنترل – اما آنچه که این بازی در مورد. برچسبها لحاظ فنی قابل توجه – اصلی گرافیک پیکسل تصویر کشیدن یک جهان فوق العاده فقط در 16 رنگ; موسیقی متن فیلم نیز ساخته شده فوق العاده استفاده از کارت صدا از جمله انواع قطعات از Tschaikovski این دریاچه قو. بازی طول می کشد زمان خود را به ایجاد رابطه با ظرافت و وقار در مقابل با اشوبگرانه طنز از جزیره میمون. برچسبها نیست گزاف آن لحظات خنده دار اما نه با صدای بلند بخندی. آن دنیای فانتزی را نمی خواهد به شما ضربه ای دور بلافاصله – اما آن را به قلب خود را سرقت اگر شما استقامت.

برچسبها صوتی درام 30 دقیقه قبل از داستان بازی گنجانده شده بر روی نوار کاست یا سی دی [youtube]

به خاطر سپردن برچسبها بازی ماجراجویی طراحی شده به پایان خواهد رسید [یوروگیمر]

پس از ثبت نام به نوشتن این نگر آن را در من dawned که من ممکن است زمان پخش برچسبها. من در برنامه من و تو را دیدم که من می خواهم خودم یک شب که در آن به مبارزه را از طریق یک 90s LucasArts ماجراجویی. شما می دانید کسانی که بازی برای بدنام خود را fiendishly دشوار پازل و ده ها تن از red herrings. من هنوز هم کابوس که در مورد جنگل در Grim Fandango.

اما آن بوده است تا زمانی از آنجایی که من آخرین بازی Loom من می خواهم را فراموش کرده اید که دستگاه طراحی شده بود به پایان خواهد رسید. این عبارت نوشته شده بود در دستی زمانی که بازی منتشر شده در سال 1990 و به تازگی تصریح کرد توسط برایان Moriarty در طول برچسبها 25 سالگرد GDC سخنرانی . برای کسی که در تلاش برای تناسب بیشتر و بیشتر بازی ها را کمتر و کمتر وقت آزاد با شنیدن این حرف مثل این است که یک قاشق مربا خوری شهد.

برچسبها طراحی شده بود به پایان خواهد رسید. در عین حال این همان چیزی است که باعث می شود آن را استثنایی است. که ناشی از چه LucasArts در مورد اجرای ایده کابل آن را از طریق این بازی مانند یک موضوع را از طریق یک پرده نقش دار. برچسبها گرفت و تمام عناصر LucasArts ماجراهای تا به آن نقطه; قصه گویی و شوخ طبعی متنی تعامل و پازل همراه با نام تجاری جدید element – صدا و موج آنها را با هم با استفاده از یک سیستم است که حتی امروز astounds از طریق آن ساده نفیس نبوغ. برچسبها نه تنها نام این بازی یا موضوع داستان. این یک مفهوم است که تحت تاثیر هر جنبه از طراحی.

Loom – به خاطر سپردن LucasArts [youtube] – “Kevin VanOrd طول می کشد یک نگاه کلاسیک LucasArts بازی ماجراجویی میدهد.”

برچسبها postmortem: تاریخ یک جنبهی جم [PCGamer]

Moriarty صحبت در مورد چگونه او در ابتدا آمد تا با محیط و داستان برای Loom که ستاره ویور قرقره Threadbare ساخت راه خود را از طریق یک دنیای فانتزی از اصناف و سحر و جادو. موسیقی نقش کلیدی و پازل در Loom در حال حل پخش موسیقی به جای استفاده از اقلام است. با توجه به Moriarty, ایده برای داستان و کل تنظیمات دستگاه به او آمد که او را دیدم یک آگهی در یک مجله کامپیوتر برای یک مدار هیئت مدیره; آگهی کپی در پایین با اشاره به هیئت مدیره به عنوان یک دستگاه و استفاده از این کلمه به او زده است. که تمام آن را در زمان برای الهام بخشیدن به دستگاه بدهد.

بازی کلاسیک Postmortem: لوکاس فیلم, بازی,’ Loom[‘هشدار: زیر سخنرانی است که در مجموع اسپویلر برای Loom’] [youtube] – “برایان Moriarty های پیشگام نویسنده با نفوذ Infocom بازی مانند تثلیث و فراتر از Zork تحویل یک بازی کلاسیک Postmortem در GDC 2015 به دنبال ساخت بازی های LucasFilm’ پیشگامانه 1990 گرافیک بازی ماجراجویی میدهد.”

بافی سادگی: افکار در LOOM [Gamasutra] – “بیش از بیست سال پس از انتشار آن, من در نهایت نشستم به بازی برچسبها کلاسیک LucasArts بازی ماجراجویی طراحی شده توسط برایان Moriarty. در بسیاری از راه های بافندگی است completley بر خلاف همسالان خود از اوایل 90s و یا هر گونه ماجراجویی بازی من بازی کرده ام. من فکر می کنم بسیاری وجود دارد که ما می توانند یاد بگیرند از LOOM در مورد طراحی یک بازی ماجراجویی در عصر مدرن است و من می خواستم به بیان برخی از آن افکار در اینجا.”

Lo-Fi بیایید بازی 21: برچسبها [youtube] – “من می دانم که من گفت: “هیچ بازدید’, اما گاهی اوقات من می توانم به خودم کمک نمی کند. ما دوباره یک بازی زیبا که درو خشم از سنتی ‘سخت’ ماجراجویی طرفداران ساخته شده اما بسیاری از جوانان پازل حل — از جمله خود من — سقوط در عشق برای همیشه با بازی”

ارسال شده توسط مرد از تاب و چرخش (14 کل نظرات) 6 کاربران مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه

O چگونه من عاشق که جهان و سحر و جادو خود را.
ارسال شده توسط رفتن به مین در 8:33 AM در فوریه 4
این بازی در واقع ساخته شده من گریه و پس از آن تعجب چگونه آن را ساخته شده من گریه.
ارسال شده توسط Foosnark در 8:37 AM در فوریه 4 [1 علاقه]
برچسبها™ EGA در مقابل VGA – DOS نوستالژی [youtube] – “VGA برچسبها داره.”
ارسال شده توسط مرد از تاب و چرخش در 8:39 AM در فوریه 4 [2 علاقه]
کاملا از دست رفته این را به عنوان یک چیزی که من در جوانی. فقط پرواز تحت رادار. به دنبال به جلو به حفر به این لینک کلیک کنید. عالی خلاصه. با تشکر برای این پست.
ارسال شده توسط صدای فش فش در 8:42 AM در فوریه 4
این رایگان با ما اولین ویندوز کامپیوتر من فکر می کنم, همراه با دیگر نادیده گرفته LucasArts کلاسیک Secret Weapons of the Luftwaffe. داستان از آنچه که من به یاد داشته باشید و یک مکانیک بازی که در آن طلسم نت هستش تصادفی هر playthrough بنابراین شما نمی تواند تقلب به دنبال آنها را در یک مجله.
ارسال شده توسط EndsOfInvention در 8:43 AM در فوریه 4 [2 علاقه]
من عاشق بافندگی بسیار است. آن را واقعا آسان — اما که هرگز زحمت من در تمام من فقط لذت آن و بودن در جهان و قدردانی به حل پازل و به شکل دقیق حق (احمق) راه برای رفع تف مسابقه.
ارسال شده توسط jeather در 8:46 AM در فوریه 4
آره من فکر می کنم شاید من آن را از دست رفته به دلیل دزدان دریایی که مرد نمی خواهد خفه شو در مورد آن
ارسال شده توسط kleinsteradikaleminderheit در 8:47 AM در فوریه 4 [4 علاقه]
من عاشق این بازی بسیار زمانی که من یک کودک بود. برچسبها منجر به شاه تلاش که منجر به Myst که منجر به….تقریبا در هر بازی من لذت می برد آنجا.
ارسال شده توسط lazaruslong در 8:49 AM در فوریه 4
مرسی. که EGA به VGA انتقال مرد از تاب و چرخش مرتبط به نظر می رسد مانند یک عمل خرابکاری.
ارسال شده توسط مستقیم در 9:01 AM در فوریه 4
دیجیتال باستانی که exhaustively را پوشش می دهد مشاغل Infocom imps را عمیق شیرجه رفتن به Loom.
ارسال شده توسط RobotVoodooPower در 9:03 AM در فوریه 4 [1 علاقه]
مانند EndsofInvention, Loom و سلاح های مخفی of the Luftwaffe شد لعنتی من جم. 8th grade من فکر می کنم. من عاشق چگونه بصری و زیبا برچسبها شد.
و من عاشق پرواز Go229/Ho IX در SWotL.
ارسال شده توسط rp در 9:07 AM در فوریه 4 [1 علاقه]
است وجود دارد یک شبیه ساز است که اجازه دهید شما را به بازی این بازی در حال حاضر ؟
ارسال شده توسط Mchelly در 9:29 AM در فوریه 4
بله, آن را به نام ScummVM
ارسال شده توسط Mr. دانشنامه در 9:33 AM در فوریه 4
من هرگز به این. من می خواهم بگویم این است که به خاطر آن بود که هرگز در آمیگا اما من ظاهرا اشتباه است.

شاید من باید در پیدا کردن یک کپی و SCUMMVM کار.
ارسال شده توسط egypturnash در 9:37 AM در فوریه 4

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de