
کاب تبلیغات به ما می دهد یک اشاره که چرا آن را به عنوان تجاری موفق به رغم آن دستاوردهای هنری. شرح بازی تنها در مورد جنبه های فنی – انیمیشن های موسیقی کنترل – اما آنچه که این بازی در مورد. برچسبها لحاظ فنی قابل توجه – اصلی گرافیک پیکسل تصویر کشیدن یک جهان فوق العاده فقط در 16 رنگ; موسیقی متن فیلم نیز ساخته شده فوق العاده استفاده از کارت صدا از جمله انواع قطعات از Tschaikovski این دریاچه قو. بازی طول می کشد زمان خود را به ایجاد رابطه با ظرافت و وقار در مقابل با اشوبگرانه طنز از جزیره میمون. برچسبها نیست گزاف آن لحظات خنده دار اما نه با صدای بلند بخندی. آن دنیای فانتزی را نمی خواهد به شما ضربه ای دور بلافاصله – اما آن را به قلب خود را سرقت اگر شما استقامت.
به خاطر سپردن برچسبها بازی ماجراجویی طراحی شده به پایان خواهد رسید [یوروگیمر]
پس از ثبت نام به نوشتن این نگر آن را در من dawned که من ممکن است زمان پخش برچسبها. من در برنامه من و تو را دیدم که من می خواهم خودم یک شب که در آن به مبارزه را از طریق یک 90s LucasArts ماجراجویی. شما می دانید کسانی که بازی برای بدنام خود را fiendishly دشوار پازل و ده ها تن از red herrings. من هنوز هم کابوس که در مورد جنگل در Grim Fandango.
اما آن بوده است تا زمانی از آنجایی که من آخرین بازی Loom من می خواهم را فراموش کرده اید که دستگاه طراحی شده بود به پایان خواهد رسید. این عبارت نوشته شده بود در دستی زمانی که بازی منتشر شده در سال 1990 و به تازگی تصریح کرد توسط برایان Moriarty در طول برچسبها 25 سالگرد GDC سخنرانی . برای کسی که در تلاش برای تناسب بیشتر و بیشتر بازی ها را کمتر و کمتر وقت آزاد با شنیدن این حرف مثل این است که یک قاشق مربا خوری شهد.
برچسبها طراحی شده بود به پایان خواهد رسید. در عین حال این همان چیزی است که باعث می شود آن را استثنایی است. که ناشی از چه LucasArts در مورد اجرای ایده کابل آن را از طریق این بازی مانند یک موضوع را از طریق یک پرده نقش دار. برچسبها گرفت و تمام عناصر LucasArts ماجراهای تا به آن نقطه; قصه گویی و شوخ طبعی متنی تعامل و پازل همراه با نام تجاری جدید element – صدا و موج آنها را با هم با استفاده از یک سیستم است که حتی امروز astounds از طریق آن ساده نفیس نبوغ. برچسبها نه تنها نام این بازی یا موضوع داستان. این یک مفهوم است که تحت تاثیر هر جنبه از طراحی.
Loom – به خاطر سپردن LucasArts [youtube] – “Kevin VanOrd طول می کشد یک نگاه کلاسیک LucasArts بازی ماجراجویی میدهد.”
برچسبها postmortem: تاریخ یک جنبهی جم [PCGamer]
Moriarty صحبت در مورد چگونه او در ابتدا آمد تا با محیط و داستان برای Loom که ستاره ویور قرقره Threadbare ساخت راه خود را از طریق یک دنیای فانتزی از اصناف و سحر و جادو. موسیقی نقش کلیدی و پازل در Loom در حال حل پخش موسیقی به جای استفاده از اقلام است. با توجه به Moriarty, ایده برای داستان و کل تنظیمات دستگاه به او آمد که او را دیدم یک آگهی در یک مجله کامپیوتر برای یک مدار هیئت مدیره; آگهی کپی در پایین با اشاره به هیئت مدیره به عنوان یک دستگاه و استفاده از این کلمه به او زده است. که تمام آن را در زمان برای الهام بخشیدن به دستگاه بدهد.
بازی کلاسیک Postmortem: لوکاس فیلم, بازی,’ Loom[‘هشدار: زیر سخنرانی است که در مجموع اسپویلر برای Loom’] [youtube] – “برایان Moriarty های پیشگام نویسنده با نفوذ Infocom بازی مانند تثلیث و فراتر از Zork تحویل یک بازی کلاسیک Postmortem در GDC 2015 به دنبال ساخت بازی های LucasFilm’ پیشگامانه 1990 گرافیک بازی ماجراجویی میدهد.”
بافی سادگی: افکار در LOOM [Gamasutra] – “بیش از بیست سال پس از انتشار آن, من در نهایت نشستم به بازی برچسبها کلاسیک LucasArts بازی ماجراجویی طراحی شده توسط برایان Moriarty. در بسیاری از راه های بافندگی است completley بر خلاف همسالان خود از اوایل 90s و یا هر گونه ماجراجویی بازی من بازی کرده ام. من فکر می کنم بسیاری وجود دارد که ما می توانند یاد بگیرند از LOOM در مورد طراحی یک بازی ماجراجویی در عصر مدرن است و من می خواستم به بیان برخی از آن افکار در اینجا.”
Lo-Fi بیایید بازی 21: برچسبها [youtube] – “من می دانم که من گفت: “هیچ بازدید’, اما گاهی اوقات من می توانم به خودم کمک نمی کند. ما دوباره یک بازی زیبا که درو خشم از سنتی ‘سخت’ ماجراجویی طرفداران ساخته شده اما بسیاری از جوانان پازل حل — از جمله خود من — سقوط در عشق برای همیشه با بازی”
ارسال شده توسط Foosnark در 8:37 AM در فوریه 4 [1 علاقه]
ارسال شده توسط مرد از تاب و چرخش در 8:39 AM در فوریه 4 [2 علاقه]
ارسال شده توسط صدای فش فش در 8:42 AM در فوریه 4
ارسال شده توسط EndsOfInvention در 8:43 AM در فوریه 4 [2 علاقه]
ارسال شده توسط jeather در 8:46 AM در فوریه 4
ارسال شده توسط kleinsteradikaleminderheit در 8:47 AM در فوریه 4 [4 علاقه]
ارسال شده توسط lazaruslong در 8:49 AM در فوریه 4
ارسال شده توسط مستقیم در 9:01 AM در فوریه 4
ارسال شده توسط RobotVoodooPower در 9:03 AM در فوریه 4 [1 علاقه]
و من عاشق پرواز Go229/Ho IX در SWotL.
ارسال شده توسط rp در 9:07 AM در فوریه 4 [1 علاقه]
ارسال شده توسط Mchelly در 9:29 AM در فوریه 4
ارسال شده توسط Mr. دانشنامه در 9:33 AM در فوریه 4
شاید من باید در پیدا کردن یک کپی و SCUMMVM کار.
ارسال شده توسط egypturnash در 9:37 AM در فوریه 4
ارسال شده توسط رفتن به مین در 8:33 AM در فوریه 4