بوئینگ می گوید این نیاز به قرض گرفتن پول بیشتر در coronavirus خرید اینترنتی

بوئینگ شرکت نیاز به قرض گرفتن پول بیشتر بیش از شش ماه می کند و انتظار می رود به پرداخت سود سهام دوباره برای سال به عنوان ایالات متحده planemaker کشتی با صنعت خرید اینترنتی از coronavirus و زمین از آن 737 MAX جت اجرایی دیو کالهون گفت: سهامداران در روز دوشنبه در مجمع عمومی سالانه خود.

بوئینگ در تلاش است تا خود را 737 MAX جت به خدمات پس از دو تصادفات منجر به مرگ, حتی به عنوان صنعت حمل و نقل هوایی اسلامپ به دلیل coronavirus که خشک شده است تا تقاضا برای مسافر مسافرت هوایی.

این شرکت همچنین لغو $4.2 میلیارد معامله برای امبرائر SA تجاری حمل و نقل هوایی بخش بیش از آخر هفته باعث برزیل شرکت به آغاز داوری.

کالهون گفت: بوئینگ انتظار دارد آن را به دو تا سه سال برای سفر به بازگشت به 2019 سطوح و اضافی چند سال بیشتر برای این صنعت در دراز مدت روند رشد بازگشت.

“ما می دانیم که ما در حال رفتن به مجبور به قرض گرفتن پول بیشتر در شش ماه آینده برای دریافت از طریق این واقعا دشوار حاضر به ارائه حق نقدینگی به زنجیره تامین است که نشان دهنده صنعت ما” کالهون گفت: در این جلسه مجازی. “اولویت اول ما در حال رفتن به به پرداخت که برگشت اصل و بهره است که با آن می رود.”

بوئینگ همچنان سفارش قطعات و خدمات از تامین کنندگان خود را به اطمینان حاصل شود که شرکت های کوچک کسب و کار به اندازه کافی برای نگه داشتن آنها را شناور در طول رکود, او گفت:. “ما باید برای نگه داشتن که جریان پول رفتن به زنجیره تامین به طوری که آنها برخی از پیش بینی در اطراف آنها چگونه کار می کند.”

Calhoun سهامداران هشدار داد که او با اعتماد به نفس بوئینگ سر گرفته خواهد شد پرداخت سود سهام در میان مدت.

“این روند می تواند سه تا پنج سال… آن را برای رفتن به یک در حالی که قبل از سود سهام آیند.”

قبلا در این جلسه کالهون گفت: این شرکت مذاکره برای امبرائر منطقه ای جت-ساخت بخش دیگر مفید است.

“ما مشغول به کار مجدانه برای دو سال برای نهایی کردن این معامله اما در نهایت ما نمی تواند به وضوح در اطراف بحرانی ناراضی شرایط برای معامله,” او گفت:.

بوئینگ همچنین گفت: هر یک از این شرکت 12 مدیره نامزد دریافت اکثریت آرا از سهامداران. دو نماینده مشاوران شیشه لوئیس و سهامداران نهادی خدمات (ISS) توصیه کرده بود که بوئینگ سهامداران رای در برابر کلیدی اعضای هیئت مدیره برای نشان دادن اعتراض به این شرکت را از دست داده و 737 MAX بحران است.

Calhoun را تکرار کند این شرکت دیرینه جدول زمانی از اواسط سال بازگشت به خدمات تایید توسط رگولاتور برای 737 MAX که مبتنی شده از مارس 2019 پس از دو تصادفات منجر به مرگ کشته 346 نفر است. رویترز هفته گذشته گزارش یک کلید آزمون گواهینامه پرواز رخ می دهد ممکن است تا اواخر ماه مه و یا بعد. “ما با اعتماد به نفس باقی می ماند در MAX” Calhoun گفت.

(گزارش شده توسط David Shepardson در واشنگتن و آلیسون Lampert در مونترال ویرایش توسط فرانکلین پل و آندریا Ricci)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>