ساخت آن را (به خوبی) و آنها خواهد آمد (برای استفاده از حمل و نقل به جای SOVs*)

اگر شما در سفر و یا زندگی در های مختلف عمده و نقل در سراسر جهان و یا مرور لیست مانند بالا 10 بهترین سیستم های حمل و نقل عمومی در جهان (جهان اطلس 2018) واقعیت این است که آسیا و اروپا در نظر گرفته اند بهتر سیستم های حمل و نقل از شهرستانها در ایالات متحده آمریکا است که جای تعجب ندارد. Jonathan English نوشت: یک جفت از مقالات طولانی برای Citylab در سال 2018 به دنبال در تاریخ حمل و نقل در ایالات متحده و جاهای دیگر در جهان است. چرا امریکا را در جرم حمل و نقل? (سرزنش نیست ماشین.) اتوبوسی, اتوبوس و مترو سیستم شده اند نادیده گرفتن یک درس برای 100 سال: خدمات درایوهای تقاضا است. چرا حمل و نقل عمومی با این نسخهها کار بهتر در خارج از ایالات متحده — گسترده شکست آمریکا جرم حمل و نقل است که معمولا مقصر گاز ارزان و حومه خاطره. اما داستان پر از چرا کشورهای دیگر موفق پیچیده تر است. ارسال شده توسط گه نور دزد (37 نظرات کل) 27 کاربران مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه
گسترده شکست آمریکا جرم حمل و نقل است که معمولا مقصر گاز ارزان و حومه خاطره.

که درست نیست.

همچنین نژاد پرستی و سفید برتری نیز هست.
ارسال شده توسط NoxAeternum در 10:37 AM در فوریه 27 [38 علاقه]

در مقایسه با اکثر آمریکایی مترو سیستم برای کسانی که در جاهای دیگر آن را واقعا به نظر می رسد به من که آمریکایی مترو گرا در اطراف حومه به شهر حمل و نقل. اروپایی و آسیایی سیستم به نظر می رسد گرا شدن مردم در اطراف و داخل شهر.
ارسال شده توسط circleofconfusion در 10:42 AM در فوریه 27 [6 علاقه]
گسترده شکست آمریکا جرم حمل و نقل است که معمولا مقصر گاز ارزان و حومه خاطره.

که درست نیست.

همچنین نژاد پرستی و سفید برتری نیز هست.

با سلام در حال حاضر نیز وجود دارد باز توطئه از روغن و لاستیک و تولید کنندگان فولاد را تشویق به استفاده از اتومبیل و خاطره.
ارسال شده توسط ناپدید در 10:47 AM در فوریه 27 [10 علاقه]

و پس از خواندن این مقاله متوجه شدم که حتی یکبار هم نویسنده ذکر است نژاد پرستی. (من چک – نه یک بار بود این کلمه استفاده می شود.) آن است که غیر ممکن است به بحث در مورد دولت آمریکا حمل و نقل عمومی بدون صحبت کردن در مورد نژاد پرستی – حومه عمدا خودداری ترانزیت ارتباطات از تبعیض نژادی و دیدن آنها را به عنوان اجازه می دهد “مرتب کردن بر اساس اشتباه” وارد حومه جامعه است.
ارسال شده توسط NoxAeternum در 10:48 AM در فوریه 27 [19 علاقه]
اوه بارت. شما واقعا نمی تواند مقایسه بارت به نیویورک مترو (یا هر شهری مترو) آن را به عنوان بیشتر از یک منطقه ای خدمات راه آهن با مترو, فاکتور شکل. در SF بارت فقط برای گرفتن از Embarcadero به ماموریت. MUNI بهتر است یک مقایسه. اما مهم نیست که چگونه شما آن را تکه تکه حمل و نقل عمومی در سانفرانسیسکو است که زیر پر.

سنگاپور منحصر به فرد است که این کشور بسیار کوچک است که توده های حمل و نقل می تواند سرویس کل رد پای. این MRT واقعا فوق العاده است.
ارسال شده توسط grumpybear69 در 10:49 AM در فوریه 27 [7 علاقه]

آره اولین levittowns تا به حال بیان نژادی وام قوانین, اتومبیل که در آن یک راه عملا پیوند IW نایک همچنین اجازه می دهد شهر صاحبخانه برای کنترل بیشتر و بیشتر زاغه زمین. لیبرال حومه باید قوانین منطقه بندی طراحی شده برای حذف و enforcesegration.

بورلی هیلز مبارزه دندان و ناخن برای جلوگیری از توقف مترو در thier منطقه علت این امر “را به جرم”.

خصوصی مدرسه مذهبی جنبش واقعا فقط یک بار در زمان خاموش busing و Intergration شد موظف” این واقعا یک تم در برنامه ریزی شهری.
ارسال شده توسط ناپدید در 10:53 AM در فوریه 27 [8 علاقه]

زندگی در منطقه خلیج و داشتن یک کاربر از پاریس به لندن و شیکاگو سیستم من رخ داد با آنچه که احتمالا جغرافیایی توهم در اولین اسلاید. پاریس به نظر می رسد آنقدر کوچک که plopped را بر روی نقشه از منطقه خلیج است. لندن بزرگ است و به نظر می رسد آن را در اینجا. اما به نظر می رسد بسیاری بزرگتر وجود دارد. مشکل اصلی در منطقه خلیج است که وجود حداقل پنج اتوبوس سیستم دو با نور راه آهن سه قطار, سیستم, کشتی و بارت. تمام این سیستم ها اساسا مستقل است. تنها چیزی که خوب است که همه آنها را گیر کارت حاوی پول نقد. اما تا آنجا که من می دانم که وجود دارد به نظر نمی رسد برنامه ریزی منطقه ای در شرایط نقل و انتقالات برنامه ریزی ، اگر یک سیستم حمل و نقل ویژه عبور شما باید بار این همه بر روی کارت خود را به آن منتقل می کند. حتی در یک سیستم مانند MUNI در سان فرانسیسکو هر اتوبوس و قطار به نظر می رسد در حال اجرا خود را در آن برنامه که باعث می شود برنامه ریزی یک سفر با نقل و انتقال دشوار است. گرفتن یک اتوبوس در تقاطع مورد نظر با اتوبوس در سراسر خیابان, هنوز هم شانس کور اگر شما قادر خواهد بود به آن را دریافت کنید. من فکر می کنم درایور لذت بردن از ناامید کننده مردم دیوانه وار در حال اجرا در سراسر خیابان در برابر نور قرمز است. مشکل بزرگ این است که سیستم های حمل و نقل واقعا بسیار خوب سیستم حداقل اینجا در منطقه خلیج است. لندن و پاریس بزرگ بودند به اطراف (زمانی که هیچ اختلافات کارگری.) با توجه به این که این اروپایی سیستم های قدیمی هستند مانند نیویورک و بوستون سیستم های که من استفاده کردم و خوب بود من فکر می کنم این سیستم های قدیمی تر طراحی شده بودند به حرکت مردم در سراسر منطقه اما غرب آن را فقط به حرکت مردم از burbs به شهرستان بود که جایی که آنها فکر می کردند همه می خواستم برای رفتن. شوخی در مورد بارت است که پس از تقریبا پنجاه سال از بهره برداری آن را در نهایت حملاتی به دره سیلیکون که در آن تمام مشاغل هستند. به عنوان یک مکرر کاربر از جرم حمل و نقل, من فقط با قرار دادن با آن است. می توان آن را بهتر ؟
ارسال شده توسط njohnson23 در 11:24 AM در فوریه 27 [2 علاقه]
هنگامی که اتومبیل وارد شده تقریبا هر متحده حمل و نقل آژانس کاهش خدمات برای کاهش هزینه ها به جای بهبود خدمات به ماندن رقابتی است.

این اعتصاب به عنوان اشتباه است. اولین شهر ایالات متحده طراحی شده بودند در اطراف گسترده ای در فضاهای عمومی که تا به حال واقعی اثرات تراکم و راه رفتن حتی در زمان قبل از اتومبیل. این بدان معنی است که تراکم در شهرهای بزرگ به دست آمد هر چند ساختمان بلند و شلوغ زاغه مانند شرایط پس از آن را تعجب آور است که مردم می خواستند برای فرار از آن. و که هیچ چیز تا به حال به داده (در ابتدا) به اتاق را برای اتومبیل. این فضا در حال حاضر وجود دارد.

خیابان, اتومبیل, حومه آمد تا در این زمان و همچنین, اما خیابانی اتومبیل خود شد و ناپایدار ملایمت با توجه به چگالی پایین – اگر شما می توانید پیدا کردن یکی که به طول انجامید بیش از 10-15 سال آن را پرت. همچنین به همین دلیل بسیاری از فروخته شد به جنرال موتورز برای سکه بر روی دلار.

همچنین جدول زمانی بر روی ماشین های اشتباه است. 25 درصد از مرکز شهر لس آنجلس و 15 درصد از شهر شیکاگو, ساختمان, شد, وارد پارکینگ بین 1925-1940 که بدان معنی است که ماشین در حال حاضر یک جای پای قوی در طول آن دوره زمانی است.

پس از آن شما اضافه کردن نژادپرستی قرمز پوشش و بزرگراه و شما امروز دریافت کنید.
ارسال شده توسط The_Vegetables در 11:28 AM در فوریه 27 [1 علاقه]

یکی از جالب ترین چیزهایی که من آموخته نوشتن من نهایی مقاله (چگونه طراحی شهری در تعامل با classism و نژاد پرستی) برای تاریخ شهرسازی کلاس بود که OH – دیتون در حومه که در آن جان کرافورد سوم ضرب گلوله کشته شد توسط پلیس در خارج – شد همچنین این سایت از ستیز (و اغلب نژادپرستانه) بحث در مورد اینکه آیا بازار باید سرویس اتوبوس.

کرافورد به ضرب گلوله کشته شد در مورد .2 مایل از اتوبوس جدید حدود 8 ماه پس از اتوبوس جدید آغاز شده در حال اجرا است.

که به من آموخت چیزی در مورد چگونه عمیقا آشکار خشونت و خشونت پنهان نژادپرستی نهادی در هم تنیده به پشتیبانی عملا تبعیض نژادی در حال حاضر که آنها نمی تواند دور با حمایت قانونی تبعیض نژادی است.
ارسال شده توسط جین در 11:37 AM در فوریه 27 [6 علاقه]

در مقایسه با اکثر آمریکایی مترو سیستم برای کسانی که در جاهای دیگر آن را واقعا به نظر می رسد به من که آمریکایی مترو گرا در اطراف حومه به شهر حمل و نقل. اروپایی و آسیایی سیستم به نظر می رسد گرا شدن مردم در اطراف و داخل شهر.

Mmmm… نه واقعا. DC است که مرتب کردن بر اساس مانند آن, اما بسیاری از مردم هنوز هم استفاده از آن می توانید در اطراف شهرستان. نیویورک فیلادلفیا, LA, شیکاگو قطعا نه برای حومه شهر به شهر سفر می کند. (مترو لندن است که قطعا حومه بلکه برای استفاده intracity سفر.)

آن را واقعا مهم نیست اگر یک سیستم مترو در خدمت حومه شهر و نیز. آنچه مهم برای یک سیستم مترو هستند فرکانس و جلوگیری از فاصله. به همین دلیل است که بارت است که بیشتر در منطقه ای راه آهن از مترو–توقف فاصله خیلی دور از هم و فرکانس خورد.
ارسال شده توسط Automocar در 11:39 AM در فوریه 27

اما داستان پر از چرا کشورهای دیگر موفق پیچیده تر است.

من چیزی از دست رفته و یا پاسخ ارائه شده فقط “ما تمایلی به صندوق کالاهای عمومی” که بله است با انگیزه های نژادپرستی.
ارسال شده توسط PMdixon در 11:43 AM در فوریه 27 [7 علاقه]

نیویورک فیلادلفیا, LA, شیکاگو قطعا نه برای حومه شهر به شهر سفر می کند.

LA کردم بیشتر در حال حاضر از آنها زمانی که من در آنجا زندگی می کردند اما این قطار هنوز بسیار پراکنده و متمرکز شدن مردم به شهرهای اطراف (سانتا مونیکا, آناهایم, هالیوود) به جای در اطراف شهر در راه نیویورک می کند.

من زندگی می کنند در بوستون و ما قطار خیلی خوب رفو توسط آمریکای شمالی استانداردهای اما ما هنوز یک دسته از پره و خیلی متقاطع در همه. ترجمه-شهر ؟ شما یا رفتن به شهر و تغییر خطوط در مرکز شهر و یا در نظر گرفتن یک اتوبوس (یا 3).

کیفیت حمل و نقل فرکانس متوقف فاصله بلکه عبور از خطوط. که چه چیزی باعث نیویورک (و/یورو سیستم) کار متفاوت از خسته کننده تر سیستم.
نوشته شده توسط انفجار در 12:12 بعد از ظهر در فوریه 27 [3 علاقه]

من برای کار بارت دلایل ضعیف حمل و نقل (و خود ما نقایص است که در بسیاری از) پیچیده و متنوع است اما قطعا شامل نژادپرستی classism سیاسی, نیروهای, و غیره. در واقع وجود دارد بیش از 20 (بستگی به تعریف) سازمان های حمل و نقل فعال در منطقه خلیج سانفرانسیسکو–تقریبا تحت گروه بندی شهری و حمل و نقل کمیسیون (آنها اداره فدرال و ایالتی و محلی بودجه و اجرای منطقه گسترده گیر سازمان). هر آژانس است و خود نیروی کار و قراردادهای هیئت مدیره و غیره. که همچنین باعث می شود هماهنگی برنامه واقعا دشوار است.

وجود دارد یک گروه جدید به نام “بدون درز منطقه خلیج” که در این کار بزرگ تلاش می آیند تا با یک برنامه ریزی هماهنگ و تحکیم سازمان. من آرزو می کنم آنها را به خوبی. من یکی از عمده ایراد این است که آنها می خواهند به ایجاد یکی دیگر از هیئت مدیره/کمیسیون ، برای نظارت بر روند و پول است. من فکر نمی کنم ما نیاز به لایه دیگری از بوروکراسی.
ارسال شده توسط agatha_magatha در 12:15 بعد از ظهر در فوریه 27 [10 علاقه]

آن است که غیر ممکن است به بحث در مورد دولت آمریکا حمل و نقل عمومی بدون صحبت کردن در مورد نژاد پرستی – حومه عمدا خودداری ترانزیت ارتباطات از تبعیض نژادی

زمان گذشته مورد نیاز نیست اینجا. به دنبال شما در جورج تاون / DC مترو.

حمل و نقل عمومی در سانفرانسیسکو است که زیر پر.

من از شنیدن این همه اما من فکر می کنم این چنین نسبی بیانیه به عنوان بی معنی است. اگر شما در نیویورک بزرگ شد ، من در یک مزرعه پرورش مرغ. آن را بسیار مفید و حتی دانستن محدودیت های آن است. من متعلق به یک ماشین پس از سال 2003 و پس از آن من زندگی می کردند در سی لا و SF. هر یک جای خود را شکست اما لا رتبه های خیلی پایین تر در لیست زیر همتراز سیستم های حمل و نقل. agatha_magatha ممنون از بینش–من تا به حال هیچ ایده ای در مورد این مجموعه رقیق از سازمان های حمل و نقل!

من همیشه فقط یک نی نی شگفت زده برای دیدن برلین بسیار بالا در این لیست اما من می دانم آن را به این دلیل که جای من معمولا ماندن/کار در برلین یکی از آن عجیب و غریب در نقاط کور. بارهای از ساخت و ساز جدید به معنی طولانی walkaround برای دریافت بر روی سمت راست بالا پلت فرم است که نه در دسترس ترین راه برای ترتیب دادن حمل و نقل متوقف شود. پاریس و لندن به نظر می رسد خیلی بهتر از طریق کوچک من لنز.
ارسال شده توسط اواخر بعد از ظهر خواب هتل در 12:22 PM در فوریه 27

LA کردم بیشتر در حال حاضر از آنها زمانی که من در آنجا زندگی می کردند اما این قطار هنوز بسیار پراکنده و متمرکز شدن مردم به شهرهای اطراف (سانتا مونیکا, آناهایم, هالیوود) به جای در اطراف شهر در راه نیویورک می کند.

این است که با توجه به این واقعیت است که هسته لا تقریبا فضای اداری در بیشتر قسمت ها.
ارسال شده توسط NoxAeternum در 12:49 PM در فوریه 27 [1 علاقه]

یک چیز به یاد داشته باشید این است که در کالیفرنیا شهرستانها آغاز شده پهن چرا که آنها تا به حال از آنها در مناطق زلزله. و سپس بقیه کشور به دنبال کالیفرنیا منجر شود. ما در ظروف سرباز یا مسافر اما انسان awfulness نبود تنها عاملی که ما را به آن.
ارسال شده توسط ocschwar در 12:56 PM در فوریه 27
LA بالکانیزه بیشتر به نژاد پرستی و حرص و آز از زلزله.
ارسال شده توسط NoxAeternum در 12:58 PM در فوریه 27 [3 علاقه]
موافقم که SF بارت بیشتر از یک فیدر سیستم از یک مترو-منطقه سیستم. که برای ما (در SF) تکیه می مونی. به عنوان یک اتوبوس محور سیستم آن را در واقع بسیار خوب! (IMO و من می دانم که مردم عشق به نفرت از آن.) اتوبوس باید مسیرهای معقول و خوب فرکانس.

چیزی که در برابر ما است که اتوبوس در حال محدود به شهر ما بطور وسواسی (اما با این حال متناقض!) سیستم شبکه است. بنابراین اگر می گویند شما می خواهید برای رفتن از جنوب شرقی شهر را به شمال غربی شهر شما در یک مسیر و احتمالا انتقال یا دو.

در بخش هایی از شهر من هرگز بازدید (e,g, شمال ساحل) به دلیل مونی مسیر فقط آن را بیش از حد سخت است.

من در مورد به حدس و گمان که مترو سیستم مانند مترو پاریس بهتر کار نه فقط به دلیل آنها زیرزمینی است اما چون آنها محدود خیابان شبکه. اما IIRC بسیاری از مترو شبکه های ساخته شده با استفاده از برش-و-پوشش (که بزرگ به این دلیل که ایستگاه ندارد یک میلیون مایل زیرزمینی مانند RER). آن را بیشتر یک نتیجه از این واقعیت است که موجود خیابان, شبکه, شد و در حال حاضر آلی و رفت, در راه, نقطه-به-نقطه.

آن خواهد بود جالب است به یاد بگیرند که آیا این سیستم های مترو از اواخر دهه 1800 بسته بود به بهبود زیرساخت ها مانند آب و گاز و فاضلاب. این امر می تواند تعجب به یاد بگیرند که آن نبود. اما… در برخی از نقطه در بسیاری از این زیرساخت های دیگر با دخالت برش-و-پوشش مترو. آن را بسیار پر هزینه تر برای ساخت مترو که در حال حاضر وجود دارد بسیاری از مسائل وجود دارد.

به هر حال, در علاوه بر این به بسیاری از واقعا خوب تفسیر در اینجا به همین دلیل است که ما سیستم بد است اضافه کنم که شبکه سیستم خیابان پوسته (منهتن خاص-مورد استثنا) به طور غیر مستقیم مانع جرم موثر حمل و نقل.
ارسال شده توسط sjswitzer در 1:01 PM در فوریه 27

به هر حال, در علاوه بر این به بسیاری از واقعا خوب تفسیر در اینجا به همین دلیل است که ما سیستم بد است اضافه کنم که شبکه سیستم خیابان پوسته (منهتن خاص-مورد استثنا) به طور غیر مستقیم مانع جرم موثر حمل و نقل.

من به اندازه کافی مطالعه نشده است اما اکثر ما urbanist/برنامه ریزان واقعا عاشق شبکه (به خصوص بلوک های کوچک شبکه های مانند پرتلند) و تقریبا در هر شهر در غرب می سی سی پی ساخته شده است 1X1 مایل شبکه بندی می خیابان, بنابراین من مطمئن هستم که آن چیزی که در حال رفتن به دوباره ارزیابی بسیار کمتر حل شد هر زمان به زودی.
ارسال شده توسط The_Vegetables در 1:32 PM در فوریه 27

LA کردم بیشتر در حال حاضر از آنها زمانی که من در آنجا زندگی می کردند اما این قطار هنوز بسیار پراکنده و متمرکز شدن مردم به شهرهای اطراف (سانتا مونیکا, آناهایم, هالیوود) به جای در اطراف شهر در راه نیویورک می کند.

NYC subway می کند همان چیزی که هر چند. فقط زیر در سانتا مونیکا برای بروکلین. این همان چیزی. آن را مانند لا ساختمان مترو به اورنج کانتی.
ارسال شده توسط Automocar در 1:39 PM در فوریه 27

یک چیز به یاد داشته باشید این است که در کالیفرنیا شهرستانها آغاز شده پهن چرا که آنها تا به حال از آنها در مناطق زلزله. و سپس بقیه کشور به دنبال کالیفرنیا منجر شود. ما در ظروف سرباز یا مسافر اما انسان awfulness نبود تنها عاملی که ما را به آن.

این زلزله خطرات باید همین دلیل توکیو بسیار معروف سامانه, من فرض کنیم.
ارسال شده توسط Homeboy مشکل در 2:25 PM در فوریه 27 [5 علاقه]

شبکه-سیستم خیابان پوسته (منهتن خاص-مورد استثنا) به طور غیر مستقیم مانع جرم موثر حمل و نقل

به جز شبکه گفته می شود برای حمل و نقل در بارسلونا با superblocks. اگر وجود ندارد مورب جاده های اتوبوس ها برای اجرا وجود ندارد هر قطر برای اتومبیل به اجرا در پس اتوبوس نیست به خصوص محروم.
ارسال شده توسط گلوله کردن در 2:29 PM در فوریه 27 [1 علاقه]

زمانی که من زندگی می کردند در حومه آتلانتا در اوایل دهه 90 بود یک رای را به مارتا به Gwinnett County است. آن شکست خورده است. اما زمانی که نظرسنجی در مورد اینکه چرا آنها رای دادند هیچ آشکارا گفت: “آن را اقلیت به منطقه” چیزی مانند سوم رایج ترین پاسخ است.
ارسال شده توسط thecjm در 2:51 PM در فوریه 27 [1 علاقه]
یک چیزی که من متوجه شده ام که خانه به دیدار خانواده در حومه فیلادلفیا است که اگر من با استفاده از SEPTA برای رسیدن به و یا در اطراف شهر من مجبور به قبول برخی سازش نسبت به آنچه که من استفاده می شود به. در SEPTA راه آهن منطقه ای, هر چیزی که در عرض ده دقیقه دیر یا زود در نظر گرفته شده است “در زمان” ایجاد یک وضعیت که در آن شما باید مطمئن شوید که برای رسیدن به حداقل ده دقیقه قبل از برنامه ریزی شده قطار اما ممکن است باید صبر کنید تا آنجا که بیست دقیقه برای یک “در زمان” قطار — گریه به دور از استاندارد معمول از “مردم شروع خواهد شد فقط رفتن به جلوگیری از حمل و نقل معمولی بدون احساس مانند آنها باید برای برنامه ریزی در اطراف برنامه زمانی که چیزی قابل اعتماد می آید هر پانزده دقیقه یا بیشتر.”و بعد از آن هم من از دست رفته یک قطار در این شهر در اواخر شب به خاطر آن وارد چند دقیقه زود و به عنوان من تماشا از بلیط دروازه — فقط از طریق تصویب به دلیل وجود دارد هیچ کس بر روی پلت فرم. تا به حال به صبر برای مثل چهل دقیقه بر روی پلت فرم برای قطار بعدی که شب 🙃
ارسال شده توسط DoctorFedora در 2:55 PM در فوریه 27 [2 علاقه]
وجود دارد یک گروه جدید به نام “بدون درز منطقه خلیج” که در این کار بزرگ تلاش می آیند تا با یک برنامه ریزی هماهنگ و تحکیم سازمان.

من خیلی خوشحالم که این اتفاق می افتد و امیدواریم که آن را به خوبی اجرا شده است.

من و همسرم رفت و در تعطیلات به SF در حالی که پشت و رو یک شهر منتقل می کند. بزرگترین سود برای این شهرستان تصویب شد که ما می تواند استفاده از هر نوع از حمل و نقل عمومی در SF به جز بارت و ما فقط به حال برای فلش کردن چیزی. آن لعنتی شگفت انگیز* و اگر من می تواند پرداخت یک و حتی تا حدودی گزاف هزینه ماهانه برای به دست آوردن چیزی مانند همان است که تجربه آن را به خوبی ممکن است جلب ما را به حرکت وجود دارد.

*به خصوص برای اتومبیل کابل تپه کسانی هستند دیوانه تند بنابراین ما می خواهم سوار ماشین حتی فقط یک بلوک یا دو
ارسال شده توسط کامپیوتر ایران در 3:01 PM در فوریه 27

thecjm: بله و یکی از مخالفان گسترش مارتا گفت که مردم به رفتن به شهرستان گوینت به سرقت تلویزیون. که هنوز هم چوب در ذهن من سال پس از من بخوانید که نقل قول از آنجا که شما تا کنون سعی به تلویزیون بر روی یک شهر ،

(به خصوص در اوایل دهه نود که همه تا به حال CRTs!)
ارسال شده توسط جین در 3:04 PM در فوریه 27 [2 علاقه]

این شهر عبور برای تلفن های موبایل بزرگ, اما آن را نیز برای تلفن های موبایل مانند یک زمان محدود Muni-تنها عبور کند. گیر کارت خوب است تا آنجا که از آن می رود: آن را نقدی پرداخت کرایه برای هر ( ؟ ) سیستم های حمل و نقل در منطقه و نیز اعتبار شما برای هر گونه محدود به زمان عبور شما ممکن است داشته باشد (مثلا ماهانه Muni). اما یک چیز است که آن را قطعا نمی انجام دهید این است که به شما یک راه برای خرید محدود به زمان تصویب برای همه (و یا حتی برخی از) سیستم های حمل و نقل در این منطقه است. Muni است یک چیز بارت دیگری است SamTrans است و در عین حال یکی دیگر از, و غیره.

در یک کوته نظر شما می دانید های مختلف سازمان های حمل و نقل لازم نیست که در مورد مراقبت. حداقل آنها می توانید استفاده از تمام کارت های مشابه. خوب درست است ؟ اما رفت و آمد رفت و آمد از جنوب خلیج ممکن است مجبور به ایجاد ارتباط در سراسر سه حالت مختلف خدمات. داشتن برای عضویت در هر یک از خدمات به طور جداگانه است که نه تنها گران است درد در الاغ. اما اگر آنها پیوست و نیروهای آنها افزایش ridership و درآمد و مهم تر از رسیدن به خود هدف از بهبود بهره وری حمل و نقل از طریق هر یک از زمینه های مربوطه خود را.
ارسال شده توسط sjswitzer در 3:25 PM در فوریه 27 [1 علاقه]

آن را جمهوریخواهان درست است ؟ من قصد دارم با این جمهوری خواهان هستند.
ارسال شده توسط mwhybark در 3:58 PM در فوریه 27
من زندگی می کردند در دو بخش مختلف از ژاپن (توکیو و نارا) در اوایل 90s. یکی از تفاوت های عمده ای در مورد ژاپن سیستم است که راه آهن شرکت نیز عمده املاک و مستغلات و خرده فروشی ، هنگامی که شما سوار قطار در ژاپن وجود دارد کیوسک های کوچک و مغازه ها و فروشگاه های راحتی و فروشگاه و سوپر مارکت ها در عرض یک دقیقه’ راه رفتن از هر گونه قابل ملاحظه ایستگاه و اغلب در ایستگاه خود را. در بسیاری از نقاط شهر یا شهر ساخته شده است در اطراف سیستم قطار. این ساخته شده آن را بسیار آسان به زندگی من بدون ماشین. در burbs وجود دارد اتوبوس گسترده ای در شبکه است که در حال یکپارچه با قطار در یک hub-and-spoke سیستم که منجر به سهولت استفاده.

این مقاله اشاره به خدمات فرکانس – من هرگز واقعا فکر کردن در مورد چگونه اغلب اتوبوس و قطار فرار در ژاپن اما من معمولا لازم نیست به فکر می کنم در مورد برنامه مگر اینکه من اجرا شد (برای جلوگیری از آخرین قطار/اتوبوس) و یا سفر در مسافت های طولانی در یک روز (seishun 18-kippu).

شما فقط نمی توانید مقایسه کنید که با تلاش برای رسیدن از جایی به جای دیگر در لس آنجلس.
ارسال شده توسط technodelic در 4:14 ب. ظ در فوریه 27 [1 علاقه]

من رک و پوست کنده می های مختلف منطقه خلیج حمل و نقل سازمان نظر خود را به دشمنان فانی از یکدیگر و این که آنها عمدا خود را برنامه ریزی سیستم های مختلف به کار به خوبی با مردم تغییر بین fiefdoms.

همه آنها باید از یکدیگر متنفر هستند و به سادگی با استفاده از عمومی به عنوان آلت خود را عجیب و غریب حمل و نقل-برنامه ریزی جنگ است.
ارسال شده توسط آرامی در 4:22 PM در فوریه 27

شهرداری ها باید به واقع مایل به صندوق و خود شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی. ما در شهرستانها اغلب یک یا دیگر به ندرت هر دو. (همچنین نژاد پرستی. اما این تنها یک بخش از معادله).

من رفت و آمد و به شدت با استفاده از یکی از کاربردی ترین مترو سیستم های حمل و نقل در کشور و این لعنتی آشغال آتش نیمی از زمان. و من می دانم که همه چیز می تواند خیلی بهتر از این.
ارسال شده توسط aspersioncast در 4:26 PM در فوریه 27

اما نیویورک رتبه بالاتر در این لیست از توکیو به دلیل… آن بوده است در فیلم ؟

مانند دکتر, فدورا, بازدیدکننده داشته است خانه همیشه یک شانس برای برقراری مجدد قدردانی من برای قطار اینجا. من به یاد داشته باشید منتظر ال در شیکاگو و تحقق آن وجود ندارد هر ارسال شده آموزش برنامه در هر نقطه بر روی پلت فرم و یا بودن در یک قطار است که فقط متوقف برای حدود ده دقیقه بین ایستگاه با اعلام. در ژاپن قطار خدمات قابل اعتماد است که به اندازه کافی اطلاعیه عذرخواهی برای تاخیر معمولا پاپ تا اگر قطار بیش از یک دقیقه دیر است. پاک کردن قطار در حال اجرا به طور منظم و تقریبا همیشه در زمان متصل به یک شبکه جامد از اتوبوس در حال حرکت میلیون ها نفر از مردم در روز است.

یکی از منفی جدا از خدا ازدحام, است, آره قطار در ژاپن گران هستند اما این انحراف به حدی است که در اکثر کارفرمایان پرداخت خود را برای کارگران حمل و نقل به و از کار جدا از دستمزد خود را هر چند برخی از شرکت ها در محل محدودیت چقدر هر ماه آنها را حمایت مالی.
ارسال شده توسط Ghidorah در 5:59 PM در فوریه 27

در ژاپن قطار خدمات قابل اعتماد است که به اندازه کافی اطلاعیه عذرخواهی برای تاخیر معمولا پاپ تا اگر قطار بیش از یک دقیقه دیر است. پاک کردن قطار در حال اجرا به طور منظم و تقریبا همیشه در زمان متصل به یک شبکه جامد از اتوبوس در حال حرکت میلیون ها نفر از مردم در روز است.

و اتوبوس ها دنبال این برنامه بیش از حد. همسر من در ژاپن زندگی می کند یک نیم ساعت با اتوبوس از ایستگاه قطار در یک نادر اتوبوس (شاید یکی از هر 20 دقیقه یا بیشتر) و من می دانم که اگر این برنامه می گوید: اتوبوس وجود دارد خواهد بود در یک زمان خاص از آن وجود خواهد داشت که در آن زمان به من بدهید یا یک دقیقه. من در مقایسه با TTC در تورنتو که در آن آنها را حذف برنامه از اتوبوس متوقف می شود و اغلب وجود خواهد داشت زمان انتظار از 20 دقیقه بر روی یک مسیر که در آن خدمات استاندارد 10 دقیقه و یا بهتر است.
ارسال شده توسط: هر جا رختی در یک طوفان در 7:44 PM در فوریه 27

و در عین حال وضعیت ما در تورنتو است که هنوز هم بسیار بهتر در مقایسه با شهرهای آمریکا است که آن را برجسته و به شدت در مقاله خود را. (و من بودن لذت بردم در تماس – یورک میلز بله شما ایستاده در وسط حومه زمین بایر! اما شما باید برخی از خوب فیدر اتوبوس مانند 96 Wilson!).

کل بحث در تورنتو در این مقاله به من یادآوری است که در حالی که من هرگز تا به حال ماشین من هنوز هم رو همین مسائل به عنوان یک آمریکایی که نمی توانید رانندگی کنید. من با فرض اینکه تمام شهرهای آمریکا از یک زن و شوهر میلیون را اتوبوس زد که به طور منظم. من در یک چگالی پایین تورنتو و حومه نیز بدون ماشین – و آن را مناسب اما مادر من می تواند به کار و من می توانم به مدرسه مرکز شهر – و هنوز هم به خانه می آیند ابلهانه در اواخر واقعا سالم و تمیز و (در مقایسه با یک تاکسی) فوق العاده ارزان سیستم.

می تواند از خدمات ما باشد بهتر است ؟ البته! دهه از بودجه گرسنگی (این یکی از حداقل سیستم یارانه در شمال امریکا) منجر به تعمیر شدن و ناتوانی در رسیدگی به تقاضای رو به رشد.

اما به عنوان این مقاله اشاره می کند: حداقل ما اتوبوس. ما باید 24 ساعت و اتوبوس و حتی در گوشه های دور از حومه – من زده بر روی آنها! – و خدمات است که در هر 20 دقیقه در هر ساعت.

TTC است مانند دموکراسی – آن را بمکد اما آن را هنوز هم بهتر از بسیاری از گزینه های دیگر.

ما آنچه که ما از آنجا که ما تا به حال اراده سیاسی برای ساخت آن است. من کنجکاو در مورد موضوع مسابقه در تورنتو و چه نقشی در آن ایفا کرده است (یا نه) در ارائه حمل و نقل. تورنتو بسیار متفاوت از بسیاری از شهرهای آمریکا – در حالی که آن را بسیار متنوع (~50 درصد مردم از رنگ) ما از همان الگوی سفید پرواز در خارج از مرکز به حومه – و با افزایش هزینه های مسکن آن را نوعی مخالف: مرکز شهر تبدیل شده غنی تر و سفیدتر و در حال حاضر ما درونی حومه بسیار کمتر سفید از مرکز شهر. حومه داخلی نیز به طور متوسط درآمد پایین تر با بیشتر افرادی که هیچ چاره ای اما برای استفاده از حمل و نقل. سرویس قطع شده است در برخی از این مناطق اما آن را هنوز هم وجود دارد و در مقایسه با آمریکا معادل – بسیار خوب.

شاید آن بهتر خواهد بود اگر حومه نمی نیز باید بدترین شهر نمایندگان (مانند گرایمز روز تعطیل و یا هر آنچه که فورد است که حاکم شمالی Etobicoke در حال حاضر) که به طور فعال در مبارزات انتخاباتی در برابر نیازهای جوامع آنها “نشان”.
ارسال شده توسط jb در 8:24 PM در فوریه 27

من شگفت زده نمی بینم شیکاگو در این لیست است. من استفاده می شود به زندگی می کنند در L. A., و شما تا به حال به داشتن یک ماشین. من در شیکاگو برای دهه گذشته و سوار L-قطار روزانه. این واقعا عالی است. شیکاگو خیلی قوی سیستم حمل و نقل عمومی. بهتر از بسیاری در آمریکا
ارسال شده توسط MythMaker در 8:29 PM در فوریه 27
نوع شگفت انگیز است که هیچ یک از کسانی که Citylab مقالات اشاره Robert Moses حتی یک بار.

همچنین, من عاشق شیکاگو و ساخته شده اند استفاده گسترده از آن در سیستم حمل و نقل هر دو زمانی که من در آنجا زندگی می کردند در دوران دبیرستان و بازدید از پس اما… در سفر اخیر من شگفت زده برای پیدا کردن که پترسون Ave. اتوبوس (پترسون عمده شرق و غرب خیابان در سمت شمال) متوقف در حال اجرا نسبتا در اوایل شب است.
ارسال شده توسط هالووین جک در 8:34 PM در فوریه 27

TTC را احساس نمی کند که خاص برای من حتی در کانادا زمینه. به شهرهای دیگر من زندگی می کردند در واترلو و Winnipeg, ندارد, مترو, اما در اطراف در اتوبوس احساس در مورد همان اتوبوس در TTC. Winnipeg بهتر بود در یک زن و شوهر از راه – رانندگان خواهد کمی صبر کنید اگر اتوبوس دیگری اجرا شد به طوری که مردم می تواند خود را در نقل و انتقالات – و آنها تا به حال یک اتوبوس رایگان است که به شما در زمان از مرکز شهر به چنگال. هم گرم پناهگاه اتوبوس بودند تحت اللفظی زندگی محافظ.

از همه مهمتر اتوبوس انجام یک کار خوب از چسباندن به برنامه خود و تا آنجا که من نگران هستم یک اتوبوس در حال که در آن قرار است مهم ترین چیز است. اگر من می تواند برنامه ریزی برای اتوبوس و سپس من را انجام خواهد داد و TTC نصب GPS بر روی اتوبوس ها قطعا کمک, که, اما در خارج از ساعات اوج کاملا وجود دارد هیچ دلیلی که چرا اتوبوس ها نباید در حال اجرا بر روی و پیروی از یک برنامه. نه “10 دقیقه یا بهتر” است که به دروغ به من یادآوری روزانه اما اتوبوس در اینجا خواهد شد در این زمان. همان را می توان گفت برای مترو. هیچ دلیلی وجود دارد که آنها نمی توانند چوب به یک برنامه یا.

مانند خوب TTC است مانند یک دموکراسی اما در جاهای دیگر به طور کامل خودکار لوکس, گی, فضای کمونیسم بنابراین ما نباید سعی کنید در آن ؟
ارسال شده توسط: هر جا رختی در یک طوفان در 9:47 PM در فوریه 27

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter instagram takipçi satın alucuz takipçi satın algüvenilir takipçi satın alkusadasi escort