
ارسال شده توسط circleofconfusion در 10:42 AM در فوریه 27 [6 علاقه]
که درست نیست.
همچنین نژاد پرستی و سفید برتری نیز هست.
با سلام در حال حاضر نیز وجود دارد باز توطئه از روغن و لاستیک و تولید کنندگان فولاد را تشویق به استفاده از اتومبیل و خاطره.
ارسال شده توسط ناپدید در 10:47 AM در فوریه 27 [10 علاقه]
ارسال شده توسط NoxAeternum در 10:48 AM در فوریه 27 [19 علاقه]
سنگاپور منحصر به فرد است که این کشور بسیار کوچک است که توده های حمل و نقل می تواند سرویس کل رد پای. این MRT واقعا فوق العاده است.
ارسال شده توسط grumpybear69 در 10:49 AM در فوریه 27 [7 علاقه]
بورلی هیلز مبارزه دندان و ناخن برای جلوگیری از توقف مترو در thier منطقه علت این امر “را به جرم”.
خصوصی مدرسه مذهبی جنبش واقعا فقط یک بار در زمان خاموش busing و Intergration شد موظف” این واقعا یک تم در برنامه ریزی شهری.
ارسال شده توسط ناپدید در 10:53 AM در فوریه 27 [8 علاقه]
ارسال شده توسط njohnson23 در 11:24 AM در فوریه 27 [2 علاقه]
این اعتصاب به عنوان اشتباه است. اولین شهر ایالات متحده طراحی شده بودند در اطراف گسترده ای در فضاهای عمومی که تا به حال واقعی اثرات تراکم و راه رفتن حتی در زمان قبل از اتومبیل. این بدان معنی است که تراکم در شهرهای بزرگ به دست آمد هر چند ساختمان بلند و شلوغ زاغه مانند شرایط پس از آن را تعجب آور است که مردم می خواستند برای فرار از آن. و که هیچ چیز تا به حال به داده (در ابتدا) به اتاق را برای اتومبیل. این فضا در حال حاضر وجود دارد.
خیابان, اتومبیل, حومه آمد تا در این زمان و همچنین, اما خیابانی اتومبیل خود شد و ناپایدار ملایمت با توجه به چگالی پایین – اگر شما می توانید پیدا کردن یکی که به طول انجامید بیش از 10-15 سال آن را پرت. همچنین به همین دلیل بسیاری از فروخته شد به جنرال موتورز برای سکه بر روی دلار.
همچنین جدول زمانی بر روی ماشین های اشتباه است. 25 درصد از مرکز شهر لس آنجلس و 15 درصد از شهر شیکاگو, ساختمان, شد, وارد پارکینگ بین 1925-1940 که بدان معنی است که ماشین در حال حاضر یک جای پای قوی در طول آن دوره زمانی است.
پس از آن شما اضافه کردن نژادپرستی قرمز پوشش و بزرگراه و شما امروز دریافت کنید.
ارسال شده توسط The_Vegetables در 11:28 AM در فوریه 27 [1 علاقه]
کرافورد به ضرب گلوله کشته شد در مورد .2 مایل از اتوبوس جدید حدود 8 ماه پس از اتوبوس جدید آغاز شده در حال اجرا است.
که به من آموخت چیزی در مورد چگونه عمیقا آشکار خشونت و خشونت پنهان نژادپرستی نهادی در هم تنیده به پشتیبانی عملا تبعیض نژادی در حال حاضر که آنها نمی تواند دور با حمایت قانونی تبعیض نژادی است.
ارسال شده توسط جین در 11:37 AM در فوریه 27 [6 علاقه]
Mmmm… نه واقعا. DC است که مرتب کردن بر اساس مانند آن, اما بسیاری از مردم هنوز هم استفاده از آن می توانید در اطراف شهرستان. نیویورک فیلادلفیا, LA, شیکاگو قطعا نه برای حومه شهر به شهر سفر می کند. (مترو لندن است که قطعا حومه بلکه برای استفاده intracity سفر.)
آن را واقعا مهم نیست اگر یک سیستم مترو در خدمت حومه شهر و نیز. آنچه مهم برای یک سیستم مترو هستند فرکانس و جلوگیری از فاصله. به همین دلیل است که بارت است که بیشتر در منطقه ای راه آهن از مترو–توقف فاصله خیلی دور از هم و فرکانس خورد.
ارسال شده توسط Automocar در 11:39 AM در فوریه 27
من چیزی از دست رفته و یا پاسخ ارائه شده فقط “ما تمایلی به صندوق کالاهای عمومی” که بله است با انگیزه های نژادپرستی.
ارسال شده توسط PMdixon در 11:43 AM در فوریه 27 [7 علاقه]
LA کردم بیشتر در حال حاضر از آنها زمانی که من در آنجا زندگی می کردند اما این قطار هنوز بسیار پراکنده و متمرکز شدن مردم به شهرهای اطراف (سانتا مونیکا, آناهایم, هالیوود) به جای در اطراف شهر در راه نیویورک می کند.
من زندگی می کنند در بوستون و ما قطار خیلی خوب رفو توسط آمریکای شمالی استانداردهای اما ما هنوز یک دسته از پره و خیلی متقاطع در همه. ترجمه-شهر ؟ شما یا رفتن به شهر و تغییر خطوط در مرکز شهر و یا در نظر گرفتن یک اتوبوس (یا 3).
کیفیت حمل و نقل فرکانس متوقف فاصله بلکه عبور از خطوط. که چه چیزی باعث نیویورک (و/یورو سیستم) کار متفاوت از خسته کننده تر سیستم.
نوشته شده توسط انفجار در 12:12 بعد از ظهر در فوریه 27 [3 علاقه]
وجود دارد یک گروه جدید به نام “بدون درز منطقه خلیج” که در این کار بزرگ تلاش می آیند تا با یک برنامه ریزی هماهنگ و تحکیم سازمان. من آرزو می کنم آنها را به خوبی. من یکی از عمده ایراد این است که آنها می خواهند به ایجاد یکی دیگر از هیئت مدیره/کمیسیون ، برای نظارت بر روند و پول است. من فکر نمی کنم ما نیاز به لایه دیگری از بوروکراسی.
ارسال شده توسط agatha_magatha در 12:15 بعد از ظهر در فوریه 27 [10 علاقه]
زمان گذشته مورد نیاز نیست اینجا. به دنبال شما در جورج تاون / DC مترو.
حمل و نقل عمومی در سانفرانسیسکو است که زیر پر.
من از شنیدن این همه اما من فکر می کنم این چنین نسبی بیانیه به عنوان بی معنی است. اگر شما در نیویورک بزرگ شد ، من در یک مزرعه پرورش مرغ. آن را بسیار مفید و حتی دانستن محدودیت های آن است. من متعلق به یک ماشین پس از سال 2003 و پس از آن من زندگی می کردند در سی لا و SF. هر یک جای خود را شکست اما لا رتبه های خیلی پایین تر در لیست زیر همتراز سیستم های حمل و نقل. agatha_magatha ممنون از بینش–من تا به حال هیچ ایده ای در مورد این مجموعه رقیق از سازمان های حمل و نقل!
من همیشه فقط یک نی نی شگفت زده برای دیدن برلین بسیار بالا در این لیست اما من می دانم آن را به این دلیل که جای من معمولا ماندن/کار در برلین یکی از آن عجیب و غریب در نقاط کور. بارهای از ساخت و ساز جدید به معنی طولانی walkaround برای دریافت بر روی سمت راست بالا پلت فرم است که نه در دسترس ترین راه برای ترتیب دادن حمل و نقل متوقف شود. پاریس و لندن به نظر می رسد خیلی بهتر از طریق کوچک من لنز.
ارسال شده توسط اواخر بعد از ظهر خواب هتل در 12:22 PM در فوریه 27
این است که با توجه به این واقعیت است که هسته لا تقریبا فضای اداری در بیشتر قسمت ها.
ارسال شده توسط NoxAeternum در 12:49 PM در فوریه 27 [1 علاقه]
ارسال شده توسط ocschwar در 12:56 PM در فوریه 27
ارسال شده توسط NoxAeternum در 12:58 PM در فوریه 27 [3 علاقه]
چیزی که در برابر ما است که اتوبوس در حال محدود به شهر ما بطور وسواسی (اما با این حال متناقض!) سیستم شبکه است. بنابراین اگر می گویند شما می خواهید برای رفتن از جنوب شرقی شهر را به شمال غربی شهر شما در یک مسیر و احتمالا انتقال یا دو.
در بخش هایی از شهر من هرگز بازدید (e,g, شمال ساحل) به دلیل مونی مسیر فقط آن را بیش از حد سخت است.
من در مورد به حدس و گمان که مترو سیستم مانند مترو پاریس بهتر کار نه فقط به دلیل آنها زیرزمینی است اما چون آنها محدود خیابان شبکه. اما IIRC بسیاری از مترو شبکه های ساخته شده با استفاده از برش-و-پوشش (که بزرگ به این دلیل که ایستگاه ندارد یک میلیون مایل زیرزمینی مانند RER). آن را بیشتر یک نتیجه از این واقعیت است که موجود خیابان, شبکه, شد و در حال حاضر آلی و رفت, در راه, نقطه-به-نقطه.
آن خواهد بود جالب است به یاد بگیرند که آیا این سیستم های مترو از اواخر دهه 1800 بسته بود به بهبود زیرساخت ها مانند آب و گاز و فاضلاب. این امر می تواند تعجب به یاد بگیرند که آن نبود. اما… در برخی از نقطه در بسیاری از این زیرساخت های دیگر با دخالت برش-و-پوشش مترو. آن را بسیار پر هزینه تر برای ساخت مترو که در حال حاضر وجود دارد بسیاری از مسائل وجود دارد.
به هر حال, در علاوه بر این به بسیاری از واقعا خوب تفسیر در اینجا به همین دلیل است که ما سیستم بد است اضافه کنم که شبکه سیستم خیابان پوسته (منهتن خاص-مورد استثنا) به طور غیر مستقیم مانع جرم موثر حمل و نقل.
ارسال شده توسط sjswitzer در 1:01 PM در فوریه 27
من به اندازه کافی مطالعه نشده است اما اکثر ما urbanist/برنامه ریزان واقعا عاشق شبکه (به خصوص بلوک های کوچک شبکه های مانند پرتلند) و تقریبا در هر شهر در غرب می سی سی پی ساخته شده است 1X1 مایل شبکه بندی می خیابان, بنابراین من مطمئن هستم که آن چیزی که در حال رفتن به دوباره ارزیابی بسیار کمتر حل شد هر زمان به زودی.
ارسال شده توسط The_Vegetables در 1:32 PM در فوریه 27
NYC subway می کند همان چیزی که هر چند. فقط زیر در سانتا مونیکا برای بروکلین. این همان چیزی. آن را مانند لا ساختمان مترو به اورنج کانتی.
ارسال شده توسط Automocar در 1:39 PM در فوریه 27
این زلزله خطرات باید همین دلیل توکیو بسیار معروف سامانه, من فرض کنیم.
ارسال شده توسط Homeboy مشکل در 2:25 PM در فوریه 27 [5 علاقه]
به جز شبکه گفته می شود برای حمل و نقل در بارسلونا با superblocks. اگر وجود ندارد مورب جاده های اتوبوس ها برای اجرا وجود ندارد هر قطر برای اتومبیل به اجرا در پس اتوبوس نیست به خصوص محروم.
ارسال شده توسط گلوله کردن در 2:29 PM در فوریه 27 [1 علاقه]
ارسال شده توسط thecjm در 2:51 PM در فوریه 27 [1 علاقه]
ارسال شده توسط DoctorFedora در 2:55 PM در فوریه 27 [2 علاقه]
من خیلی خوشحالم که این اتفاق می افتد و امیدواریم که آن را به خوبی اجرا شده است.
من و همسرم رفت و در تعطیلات به SF در حالی که پشت و رو یک شهر منتقل می کند. بزرگترین سود برای این شهرستان تصویب شد که ما می تواند استفاده از هر نوع از حمل و نقل عمومی در SF به جز بارت و ما فقط به حال برای فلش کردن چیزی. آن لعنتی شگفت انگیز* و اگر من می تواند پرداخت یک و حتی تا حدودی گزاف هزینه ماهانه برای به دست آوردن چیزی مانند همان است که تجربه آن را به خوبی ممکن است جلب ما را به حرکت وجود دارد.
*به خصوص برای اتومبیل کابل تپه کسانی هستند دیوانه تند بنابراین ما می خواهم سوار ماشین حتی فقط یک بلوک یا دو
ارسال شده توسط کامپیوتر ایران در 3:01 PM در فوریه 27
(به خصوص در اوایل دهه نود که همه تا به حال CRTs!)
ارسال شده توسط جین در 3:04 PM در فوریه 27 [2 علاقه]
در یک کوته نظر شما می دانید های مختلف سازمان های حمل و نقل لازم نیست که در مورد مراقبت. حداقل آنها می توانید استفاده از تمام کارت های مشابه. خوب درست است ؟ اما رفت و آمد رفت و آمد از جنوب خلیج ممکن است مجبور به ایجاد ارتباط در سراسر سه حالت مختلف خدمات. داشتن برای عضویت در هر یک از خدمات به طور جداگانه است که نه تنها گران است درد در الاغ. اما اگر آنها پیوست و نیروهای آنها افزایش ridership و درآمد و مهم تر از رسیدن به خود هدف از بهبود بهره وری حمل و نقل از طریق هر یک از زمینه های مربوطه خود را.
ارسال شده توسط sjswitzer در 3:25 PM در فوریه 27 [1 علاقه]
ارسال شده توسط mwhybark در 3:58 PM در فوریه 27
این مقاله اشاره به خدمات فرکانس – من هرگز واقعا فکر کردن در مورد چگونه اغلب اتوبوس و قطار فرار در ژاپن اما من معمولا لازم نیست به فکر می کنم در مورد برنامه مگر اینکه من اجرا شد (برای جلوگیری از آخرین قطار/اتوبوس) و یا سفر در مسافت های طولانی در یک روز (seishun 18-kippu).
شما فقط نمی توانید مقایسه کنید که با تلاش برای رسیدن از جایی به جای دیگر در لس آنجلس.
ارسال شده توسط technodelic در 4:14 ب. ظ در فوریه 27 [1 علاقه]
همه آنها باید از یکدیگر متنفر هستند و به سادگی با استفاده از عمومی به عنوان آلت خود را عجیب و غریب حمل و نقل-برنامه ریزی جنگ است.
ارسال شده توسط آرامی در 4:22 PM در فوریه 27
من رفت و آمد و به شدت با استفاده از یکی از کاربردی ترین مترو سیستم های حمل و نقل در کشور و این لعنتی آشغال آتش نیمی از زمان. و من می دانم که همه چیز می تواند خیلی بهتر از این.
ارسال شده توسط aspersioncast در 4:26 PM در فوریه 27
مانند دکتر, فدورا, بازدیدکننده داشته است خانه همیشه یک شانس برای برقراری مجدد قدردانی من برای قطار اینجا. من به یاد داشته باشید منتظر ال در شیکاگو و تحقق آن وجود ندارد هر ارسال شده آموزش برنامه در هر نقطه بر روی پلت فرم و یا بودن در یک قطار است که فقط متوقف برای حدود ده دقیقه بین ایستگاه با اعلام. در ژاپن قطار خدمات قابل اعتماد است که به اندازه کافی اطلاعیه عذرخواهی برای تاخیر معمولا پاپ تا اگر قطار بیش از یک دقیقه دیر است. پاک کردن قطار در حال اجرا به طور منظم و تقریبا همیشه در زمان متصل به یک شبکه جامد از اتوبوس در حال حرکت میلیون ها نفر از مردم در روز است.
یکی از منفی جدا از خدا ازدحام, است, آره قطار در ژاپن گران هستند اما این انحراف به حدی است که در اکثر کارفرمایان پرداخت خود را برای کارگران حمل و نقل به و از کار جدا از دستمزد خود را هر چند برخی از شرکت ها در محل محدودیت چقدر هر ماه آنها را حمایت مالی.
ارسال شده توسط Ghidorah در 5:59 PM در فوریه 27
و اتوبوس ها دنبال این برنامه بیش از حد. همسر من در ژاپن زندگی می کند یک نیم ساعت با اتوبوس از ایستگاه قطار در یک نادر اتوبوس (شاید یکی از هر 20 دقیقه یا بیشتر) و من می دانم که اگر این برنامه می گوید: اتوبوس وجود دارد خواهد بود در یک زمان خاص از آن وجود خواهد داشت که در آن زمان به من بدهید یا یک دقیقه. من در مقایسه با TTC در تورنتو که در آن آنها را حذف برنامه از اتوبوس متوقف می شود و اغلب وجود خواهد داشت زمان انتظار از 20 دقیقه بر روی یک مسیر که در آن خدمات استاندارد 10 دقیقه و یا بهتر است.
ارسال شده توسط: هر جا رختی در یک طوفان در 7:44 PM در فوریه 27
کل بحث در تورنتو در این مقاله به من یادآوری است که در حالی که من هرگز تا به حال ماشین من هنوز هم رو همین مسائل به عنوان یک آمریکایی که نمی توانید رانندگی کنید. من با فرض اینکه تمام شهرهای آمریکا از یک زن و شوهر میلیون را اتوبوس زد که به طور منظم. من در یک چگالی پایین تورنتو و حومه نیز بدون ماشین – و آن را مناسب اما مادر من می تواند به کار و من می توانم به مدرسه مرکز شهر – و هنوز هم به خانه می آیند ابلهانه در اواخر واقعا سالم و تمیز و (در مقایسه با یک تاکسی) فوق العاده ارزان سیستم.
می تواند از خدمات ما باشد بهتر است ؟ البته! دهه از بودجه گرسنگی (این یکی از حداقل سیستم یارانه در شمال امریکا) منجر به تعمیر شدن و ناتوانی در رسیدگی به تقاضای رو به رشد.
اما به عنوان این مقاله اشاره می کند: حداقل ما اتوبوس. ما باید 24 ساعت و اتوبوس و حتی در گوشه های دور از حومه – من زده بر روی آنها! – و خدمات است که در هر 20 دقیقه در هر ساعت.
TTC است مانند دموکراسی – آن را بمکد اما آن را هنوز هم بهتر از بسیاری از گزینه های دیگر.
ما آنچه که ما از آنجا که ما تا به حال اراده سیاسی برای ساخت آن است. من کنجکاو در مورد موضوع مسابقه در تورنتو و چه نقشی در آن ایفا کرده است (یا نه) در ارائه حمل و نقل. تورنتو بسیار متفاوت از بسیاری از شهرهای آمریکا – در حالی که آن را بسیار متنوع (~50 درصد مردم از رنگ) ما از همان الگوی سفید پرواز در خارج از مرکز به حومه – و با افزایش هزینه های مسکن آن را نوعی مخالف: مرکز شهر تبدیل شده غنی تر و سفیدتر و در حال حاضر ما درونی حومه بسیار کمتر سفید از مرکز شهر. حومه داخلی نیز به طور متوسط درآمد پایین تر با بیشتر افرادی که هیچ چاره ای اما برای استفاده از حمل و نقل. سرویس قطع شده است در برخی از این مناطق اما آن را هنوز هم وجود دارد و در مقایسه با آمریکا معادل – بسیار خوب.
شاید آن بهتر خواهد بود اگر حومه نمی نیز باید بدترین شهر نمایندگان (مانند گرایمز روز تعطیل و یا هر آنچه که فورد است که حاکم شمالی Etobicoke در حال حاضر) که به طور فعال در مبارزات انتخاباتی در برابر نیازهای جوامع آنها “نشان”.
ارسال شده توسط jb در 8:24 PM در فوریه 27
ارسال شده توسط MythMaker در 8:29 PM در فوریه 27
همچنین, من عاشق شیکاگو و ساخته شده اند استفاده گسترده از آن در سیستم حمل و نقل هر دو زمانی که من در آنجا زندگی می کردند در دوران دبیرستان و بازدید از پس اما… در سفر اخیر من شگفت زده برای پیدا کردن که پترسون Ave. اتوبوس (پترسون عمده شرق و غرب خیابان در سمت شمال) متوقف در حال اجرا نسبتا در اوایل شب است.
ارسال شده توسط هالووین جک در 8:34 PM در فوریه 27
از همه مهمتر اتوبوس انجام یک کار خوب از چسباندن به برنامه خود و تا آنجا که من نگران هستم یک اتوبوس در حال که در آن قرار است مهم ترین چیز است. اگر من می تواند برنامه ریزی برای اتوبوس و سپس من را انجام خواهد داد و TTC نصب GPS بر روی اتوبوس ها قطعا کمک, که, اما در خارج از ساعات اوج کاملا وجود دارد هیچ دلیلی که چرا اتوبوس ها نباید در حال اجرا بر روی و پیروی از یک برنامه. نه “10 دقیقه یا بهتر” است که به دروغ به من یادآوری روزانه اما اتوبوس در اینجا خواهد شد در این زمان. همان را می توان گفت برای مترو. هیچ دلیلی وجود دارد که آنها نمی توانند چوب به یک برنامه یا.
مانند خوب TTC است مانند یک دموکراسی اما در جاهای دیگر به طور کامل خودکار لوکس, گی, فضای کمونیسم بنابراین ما نباید سعی کنید در آن ؟
ارسال شده توسط: هر جا رختی در یک طوفان در 9:47 PM در فوریه 27
که درست نیست.
همچنین نژاد پرستی و سفید برتری نیز هست.
ارسال شده توسط NoxAeternum در 10:37 AM در فوریه 27 [38 علاقه]