Cloud gaming

Final Fantasy VII Remake: ناقص, اما, جذاب, reimagining کلاسیک [ضلعی] “بازی اصلی نسخه از فاینال فانتزی 7 در سال 2020 نشان می دهد بازی را با انرژی از کسی که در تلاش برای ایجاد یک فیلم با منابع از مدرسه بالا بازی. چشم انداز و دامنه از یک حماسه بود که همیشه وجود دارد. این فن آوری هنوز در حال توسعه. این است که تنش که هنوز بازی اصلی یکی از جالب ترین تجربه های آن دوران. سخت افزار قوی بود برای آن زمان اما این تیم در حال حاضر می خواستم — و احتمالا مورد نیاز ، پس چه اتفاقی می افتد زمانی که محدودیت های فنی از بین رفته اند با جایگزین 23 سال از پیشرفت ؟ فاینال فانتزی 7 بازسازی اتفاق می افتد, اما چگونه شما احساس می کنید در مورد شرکت Square Enix در تلاش برای بازسازی Final Fantasy 7 امروز — تا حد زیادی گسترش یافته و بدون مانع با این فن آوری از سال گذشته — ممکن است می گویند بیشتر در مورد احساسات خود را در فن آوری و نوستالژی از بازی خود را.” [YouTube][تریلر]

• Final Fantasy VII Remake توسط شکوه بازگویی Final Fantasy VII داستان. [Kotaku]

“در Final Fantasy VII به Midgar بخش در زمان چهار یا شاید پنج ساعت به پایان برساند. خبری که Final Fantasy VII Remake نمی خواهد ترک شهر بود نگرانکننده جمع آوری همه نوع از سوالات. آنچه که آنها انجام می دهند ؟ چگونه می تواند این احساس کامل بازی ؟ پاسخ ساده است: همه چیز جدید است. در چه خواهد شد مطمئنا اخبار ناخوشایند به Final Fantasy VII purists این بازسازی گسترش بسیاری از قدیمی صحنه و حتی به ارمغان می آورد برخی از نام تجاری جدید. اسکلت طرح یکسان باقی می ماند—بهمن هنوز هم ضربات تا یک زن و شوهر از راکتورهای; Cloud هنوز هم با گل دختر Aerith با سقوط به کلیسا; خدمه خود را هنوز هم با حمله Shinra دفتر مرکزی—اما جزئیات متفاوت هستند. آن را به عنوان اگر Final Fantasy VII شد طرح کاغذ مدرسه و Final Fantasy VII Remake توسط یک گرادیان مدرسه پایان نامه. در سال 1997 خیابان ها و کوچه ها از Midgar به تصویر کشیده شد از طریق به هم ریخته 2D پس زمینه و سفت از قبل رندر cutscenes; در حال حاضر آنها بخشی از یک gorgeously متوجه شهر است. در بازی اصلی شما تا به حال اجازه دهید تصورات خود را پر کنید در بسیاری از Midgar را شاهد—مدرنی از بخش 7 زاغه; براق, براق حومه در صفحه بالای آن; راه هر نقشه به یک دیگر مرتبط. در حال حاضر شما می توانید آن را تمام. آنچه پس از تنزل به یک فن تخیل است در حال حاضر یک شهر است که به نظر می رسد به زندگی و نفس کشیدن.”

• Final Fantasy VII Remake: دوست قدیمی و جدید زندگی [Game Informer]

“داستان شرح زیر ابر و یک گروه از مزدوران به عنوان آنها مبارزه علیه Shinra یک شرکت بزرگ با دست خود همه چیز را از سلاح های تجربی برای سفر به فضا. اگر شما بازی اصلی شما را تشخیص بسیاری از مکان های, مردم و طرح نقاط. اما شرکت Square Enix نیز آزادانه reimagined و تعبیر بسیاری از عناصر – اما نه آنقدر که هر چیزی که غیر قابل تشخیص است. این فاینال فانتزی بازسازی بزرگترین دارایی به دلیل آن اجازه می دهد تا طرفداران قدیمی بطور منظم احساس خاطرات خود را در حالی که استقبال از بازیکنان جدید خود را با شخصیت های نمادین و محیط منحصر به فرد. ابر و همراهان او هنوز هم قهرمانان اما شهر Midgar است ستاره واقعی در حال حاضر. این بازی به طور کامل با تمرکز بر بخشی از Final Fantasy VII داستان گستراند که در این صنعتی, شرکت کنترل شهر. Midgar سیاسی توطئه روزمره ناامیدی و آرام امید درخشش از طریق به شما به عنوان کشف محله های مختلف و دیدن عواقب Shinra حرص و آز. مردم زندگی می کنند در کثیف حاجت بزرگ راکتور تخلیه سیاره نیروی زندگی و خرابه های پایه به عنوان یادآوری از گذشته تراژدی. نقشه ها نیست به عنوان واحد یا پویا به عنوان یک open-world RPG, اما من هنوز هم قدر این فرصت را به معطل شدن در یک منطقه و رسیدن به می دانم که شهروندان خود را – اگر تنها از طریق یک انتخاب اساسی ماموریت های جانبی که شامل آیتم های بازیابی و کشتن هیولا.”

• فاینال فانتزی 7 بازسازی: وفادار retread با چند اشتباه در طول راه [یوروگیمر]

“این احساس عجیب و غریب پس از عشق بازی مثل فاینال فانتزی 7 برای تقریبا تمام عمر من در نهایت قادر به می گویند من بازی بازسازی. بعد از این همه تعجب که چگونه چنین و چنان خواهد نگاه و یا چگونه این بیت را بازی خواهد کرد, من در نهایت پاسخ به میلیون ها نفر از سوالات من بود. این یک راه طولانی و من مطمئن هستم که مانند بسیاری از فاینال فانتزی 7 fans, بخشی از من هرگز فکر می کنیم می خواهم از اینجا دریافت کنید. اما پس از چند ساعت من scoured کل طول و عرض گسترش یافته Midgar من با برخی از بسیار عزیز دوستان قدیمی و من صادقانه آن بوده است عاطفی – حتی اگر این بازسازی باعث چند اشتباه در طول راه. این کار آسان به بازنویسی یکی از محبوب ترین داستان ها در تاریخ بازی های ویدئویی و با توجه به سری های اخیر لرزان گذشته حتی فاینال فانتزی 7 خوشبینانه ترین طرفداران عصبی که چگونه خود را از شخصیت های مورد علاقه لحظات و داستان کمان خواهد آب و گذار. اما من خوشحال می گویند که در اکثر موارد حداقل روح و تن از اصلی فاینال فانتزی 7 است کاملا حفظ شود. جرات می توانم بگویم آن را بازسازی و حتی موفق به اغلب بهبود بر اصلی گفتن از داستان است.”

• فاینال فانتزی 7 بازسازی: تعداد ابر [رمز]

“وجود دارد بسیار به تعجب در; ایستاده بر روی یک صفحه به حالت تعلیق در بالا Midgar و خیره در سراسر شهر; شنیدن هر یک پیانو داشته باشید از Tifa تم بازی خیلی آرام است که شما تقریبا می توانید تصویر انگشتان به آرامی در حال حرکت در سراسر کلید; راه رفتن در سراسر کلیسا پشت بام ها با Aerith به عنوان یک فرد آرام می افتد در سراسر شهرستان–این همه به زندگی به ارمغان آورد با چنین احترام و توجه به جزئیات است که آن را سخت به ضعف و تسلیم به نوستالژی. پس از آن وجود دارد کل همین Corneo طرح تخم و پرداخت در یک راه است که احساس نمی کند انحصاری و یا به تمسخر گرفتهاند اما فراگیر و سرگرم کننده و کاملا غیر منتظره. این بازسازی خجالتی نیست و دور از آغوش goofier عناصر اصلی به جای استفاده از آن را به سبک سری به آنچه که در غیر این صورت سنگین موضوع است. حتی به عنوان بازی می رسد آن نتیجه گیری و پذیرای بیشتر عجیب و غریب و خارق العاده بخش هایی از روایت آن در راه است که احساس می کند به دست آورده است. این ممکن است فقط یک تکه کوچک از نسخه اصلی اما به عنوان یک مستقل بازی Final Fantasy VII Remake کامل است. اگر چه بیشتر تبه کار همچنان در حاشیه داستان و مرموز مراجع به چیزی بیشتر در ابر گذشته–به عنوان به خوبی به عنوان دیگر غیر قابل توضیح عناصر–معرفی شده در فصل نتیجه گیری این نمیبرد داستان است که گفته است. Final Fantasy VII Remake لذت می برد می تواند در محاسن از آنچه در آن ارائه و برای کسانی که در دانش آن را نیز می گذارد پایه و اساس برای آینده آیات در یک راه جذاب. صرف نظر از تاریخ خود را با نسخه اصلی بازی Final Fantasy VII Remake توسط یک دستاورد حیرت انگیز. انتظار برای انتشار یک بود اما در گیم پلی, داستان, شخصیت ها و موسیقی آن ارائه می شود–صبر کنید که ارزش آن. برای اولین بار بازیکنان این فرصت را به درک چرا Final Fantasy VII برگزار می شود در این خصوص بالا است.”

• Final Fantasy VII Remake هیجان متفکر را در یک [آستانه]

“Final Fantasy VII بود و همیشه برای رفتن به یک بازی روی حیله و تزویر برای بازسازی. آن را در زمان هر دو محبوب ترین و بحث برانگیز بازی در سری طولانی در حال اجرا. هنگامی که آن را راه اندازی در اصلی پلی استیشن آن را تغییر سریال برای همیشه با اسراف CG cutscene ها و تمرکز بر بزرگتر و گسترده تر از داستان. این عجیب و غریب بود و احساسی و جذب در راه است که فیلمهای چند بازی قبل بوده است — و یا پس از. اقدام به برداشت که انرژی که احساس ذاتی به اواخر دهه 90 و اوایل روز از بازی های 3D به نظر می رسید مانند یک کار به خصوص دشوار است. در عین حال این چیزی است که باعث می شود بازسازی همه بیشتر قابل توجه است. این ترجمه از تجربه به چیزی مدرن بدون از دست دادن مقدار که جذابیت های کلاسیک. این کل تجربه — FFVIIR تنها شامل باز کردن Midgar بخش از داستان که به مقدار باز از بازی با هیچ نشانه ای از چگونه بقیه منتشر خواهد شد — و آن را قطعا کامل نیست. وجود دارد برخی از جنبه های جدیدی که احساس غیر ضروری لحظه که در خدمت به عنوان پرکننده و مناطق که در آن بازی می توان frustratingly مورخ. آن را کثیف و زیبا هیجان انگیز و گیج کننده است که می گویند بازسازی 100 درصد Final Fantasy VII.”

ارسال شده توسط صدای فش فش (13 کل نظرات) 7 کاربر مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه

من هیجان زده هستم برای این است. من امیدوارم که آن را بسیار خوبی انجام می دهد. من واقعا امیدوارم که مربع به ارمغان می آورد یکپارچه باند به ازنو Xenogears.
ارسال شده توسط bfranklin در 9:24 AM در مارس 6 [6 علاقه]
من _super_ زده در مورد آن. من عاشق FF7 آن را یکی از چند بازی من به پایان رسید بیش از یک بار. اما مبارزه در FF7R نسخه ی نمایشی احساس بسیار کشیده شده و هنوز هم خیلی خسته کننده است. من مطمئن هستم که اگر آن را فقط با کلیک کردن و من مشغول ندبه دور در برابر دشمنان راه اشتباه و یا اگر نسخه ی نمایشی در نظر گرفته شده است به یک کمی حالت سخت تا مردم نه تنها از طریق آن ضربه در 15 دقیقه.

منظورم اینه که من حتی (بیشتر) دوست game, این سیستم نبرد در FF15 پس از آن به نوبه خود مبتنی بر در مقابل بیدرنگ تفاوت.

Eh این همه مسئله من صرف من بازی ویدئویی پول در یک کپی دیجیتال از BotW دیروز در حال حاضر که آن را در فروش برای $40, بنابراین من می توانید ارسال کپی فیزیکی به نوه من. شاید هم من پایان من زمان جمع FF7R نمی شود 60 دلار حق بیمه بازی هر بیشتر.
ارسال شده توسط Kyol در 9:30 صبح در مارس 6 [4 علاقه]

من هرگز بازی اصلی پس از آن سخت است برای پیدا کردن بررسی که نیست وزن با انتظارات از افرادی که بازی و دوباره بازی FF7 چندین بار پس از انتشار آن است. آیا بازسازی بگویید یک داستان کامل حتی اگر قرار بود اپیزودیک? است که آن را لذت بخش برای کسی نیست که بازی اصلی و یا آن را 100% fanservice برای طرفداران ؟
ارسال شده توسط نهفته هشت ضلعی در 9:37 AM در مارس 6 [2 علاقه]
اما مبارزه در FF7R نسخه ی نمایشی احساس بسیار کشیده شده و هنوز هم خیلی خسته کننده است. من مطمئن هستم که اگر آن را فقط با کلیک کردن و من مشغول ندبه دور در برابر دشمنان راه اشتباه و یا اگر نسخه ی نمایشی در نظر گرفته شده است به یک کمی حالت سخت تا مردم نه تنها از طریق آن ضربه در 15 دقیقه.

به نظر می رسد مانند دشمن weakpoints تنها در معرض هنگامی که آنها “تحت فشار” اما نسخه ی نمایشی می کند و این چیز عجیب و غریب که در آن شما می گوید در مورد دشمن weakpoints راه زودتر از شما می توانید با استفاده از اطلاعات به طوری که اگر شما سعی می کنید و بازیگران آتش سوزی در یک خاص mini-boss در نسخه ی نمایشی که در آن می گوید: “آنها در حال ضعیف به آتش’ سپس آن کار نمی کند. حتی پس از آن, اگر چه مبارزه می کند به نظر می رسد بسیار کشیده شده است.

از سوی دیگر من کنجکاو در مورد یک نسخه از FF7 که در آن مواد را پاک نمی کند تفاوت بین اعضای حزب و مردم در حفظ و صحبت کردن در مورد پایان دادن به این بخش بسیار فریبنده – من شنیده ام که شایعات که یکی از این بازی یاد لحظات شده است اساسا بازرسی و اما راه مردم در حال صحبت کردن در مورد پایان برای تلفن های موبایل مانند آنها ممکن است انجام کاری حتی وایلدر.
ارسال شده توسط Merus در 9:40 AM در مارس 6

من با شما نهفته هشت ضلعی. به نظر می رسد مثل هر سال “بازی های روزنامه نگاری” و نقد در مورد بازی های ویدئویی می شود و بیشتر و بیشتر نوستالژی و مبتنی بر خود-ارجاعی. به عنوان مثال من تا به حال هیچ ایده چه جهنم یک “metroidvania” بود و یا است و زمانی که روح تاریک روی صحنه آمد که عبارت بود ناگهان همه جا. آن را هنوز هم در همه جا. اما آن زمان من در حالی که کاملا به درک آنچه که در معنای آن و بررسی و مقالات من را بخوانید قطعا نمی کمک به روشن شدن.

بنابراین من نگه دارید و هیچ احساس نوستالژیک در مورد این یکی اما به نظر می رسد بسیار سرد است. مانند یک بازی من می خواهم لذت ببرید. هنوز هم آن rankles من که هر بازی که منتشر شده توضیح داده شده است تقریبا به طور کامل با مقایسه به بازی های دیگر است.
ارسال شده توسط SoberHighland در 9:42 AM در مارس 6

به نظر می رسد مانند دشمن weakpoints تنها در معرض هنگامی که آنها “تحت فشار” اما نسخه ی نمایشی می کند و این چیز عجیب و غریب که در آن شما می گوید در مورد دشمن weakpoints راه زودتر از شما می توانید با استفاده از اطلاعات به طوری که اگر شما سعی می کنید و بازیگران آتش سوزی در یک خاص mini-boss در نسخه ی نمایشی که در آن می گوید: “آنها در حال ضعیف به آتش’ سپس آن کار نمی کند. حتی پس از آن, اگر چه مبارزه می کند به نظر می رسد بسیار کشیده شده است.

آره این یکی از معدود چیزهایی که من واقعا دوست داشتم در مورد FF13 سیستم نبرد اما حداقل FF13 تا به حال متخصصان در فشار دشمنان به طوری که آن را آسان تر برای آنها را به آن دولت. خوشحالم که به گوش من تنها کسی که در بر داشت در نبرد سیستم نوع کند.
ارسال شده توسط Kyol در 10:08 AM در مارس 6

“هنوز هم آن rankles من که هر بازی که منتشر شده توضیح داده شده است تقریبا به طور کامل با مقایسه به بازی های دیگر است.”

من فکر می کنم این تا حدی به این واقعیت است که بازی های ویدئویی هنوز نسبتا جوان و متوسط کل ژانرهای جدید در حال birthed هر چند سال. MOBAs بودند به عنوان “DOTA کلون” سالها قبل از وجود دارد به اندازه کافی از آنها را که یک الگوی مشخص می تواند بیان. “Morrowind” بود مختصر به صورت اول شخص دنیای باز آر پی جی تقریبا تا فراموشی بیرون آمد. برخی از شرایط به نظر نمی رسد به مرگ; “روژ-مانند” به ذهن می آید. اما شاید که بد نیست در مقادیر محدود—حتی افرادی که هرگز خواندن کافکا را (معمولا) درک آنچه منظور شما اگر شما توصیف چیزی به عنوان “Kafkaesque”.
ارسال شده توسط WCWedin در 10:32 AM در مارس 6 [2 علاقه]

من هرگز در این بازی رشد نوستالژی نیست یک عامل برای من. من می توانم درک چرا این چنین قابل توجهی gaming رویداد برای بسیاری از مردم آن را واقعا لمس بخشی از دوران کودکی خود را در یک راه بزرگ است.

تمام که می شود گفت این نسخه ی نمایشی در سمت چپ من unimpressed. آن را احساس بسیار سرد و خسته کننده است. ATB سیستم نیست یک معامله شکن برای من اما این فقط احساس بسیار یکنواخت و خسته کننده و غیر جذاب است. من ممکن است آن را انتخاب کنید تا در فروش برخی از نقطه در پایین جاده, اما آن را در هر نقطه. پس از همه, این فقط اولین “قسمت”. آن را نیز کمک می کند که اولین رئیس یک گلوله واقعی/آسیب اسفنج.

من همچنین از طرفداران از راه آنها به تصویر کشیده Barett صدا را در خاص است. من نه تنها در نگرانی های من. گیتا جکسون می نویسد: برای Kotaku:

“در تریلر Final Fantasy VII صدای بازیگری برای Barret واقعا خم را که آقای T خصوصیات. این چیزی است که برخی از طرفداران امیدوار بود تغییر در روند بازسازی بازی و آنها نا امید که آن را نمی. […] در واکنش هایی است که من دیده ام, طرفداران نمی خواهید به سانسور یا حذف Barret از بازی; آنها فقط به امید دیدن بهتر تصویر از شخصیت او در این زمان در اطراف. بسیاری از آنها نا امید و ناراحت در حال خندیدن شخصیت و نه با او و یا گفت: آنها فقط می خواهید خلاق تیم تا به حال ساخته شده متفاوت تماس بگیرید. بسیار کمی وجود دارد ویروسی توییتهایی دربارهی این موضوع اما احساسات وجود دارد بی سر و صدا. یکی از طرفداران توییتی تریلر با نظر “من آرزو می کنم آنها را مرده Mr. T صدای.” یکی دیگر گفت که این تریلر نگاه بزرگ اما صدای آنها را ناراحت کننده است.

تهاجمی ترین انتقاد من دیدم آمد از براندون دیکسون خالق آینده میز RPG Swordsfall است که در یک afrofuturist ملت است. “می توانید یک بازی برای دختران یک بار فقط سیاه و سفید طبیعی است. به همین دلیل است که او یک پیاده روی MTV کلیشه از آنچه مردم فکر می کنند مردان سیاه و سفید می مانند ؟ ” او در توییتر نوشت. “آیا [آنها] تا به حال به بحث PoC? در همه؟””

*آه*

به هر حال نه در عجله اما آن را به خوبی ببینید که در بازی وجود دارد برای کسانی که مایل به گرفتن یک قدم زدن در زمان به عقب.
ارسال شده توسط صدای فش فش در 11:08 AM در مارس 6 [9 علاقه]

در این تریلر Final Fantasy VII صدای بازیگری برای Barret واقعا خم را که آقای T خصوصیات. این چیزی است که برخی از طرفداران امیدوار بود تغییر در روند بازسازی بازی و آنها نا امید که آن را نمی.

من هرگز توصیه نمی Tim Rogers’ سری ویدئو که در آن او مقایسه ژاپنی و انگلیسی اسکریپت اصلی FF7. به طور کلی غذای آماده است که با توجه به زمان به فشار بر مترجم چند تا از شخصیت ها بسیار متنوع تر در ژاپن و برت به خصوص با برخی از سالم مردانگی ویژگی که قاطعانه انجام نمی دهد آقای T چیز و یا گاه به گاه, گاه به گاه, زن ستیزی چیز و یا مراجعه به ابر را “تند و تیز سفید” چیز.

آنها کاملا می تواند انجام شود بهتر با شخصیت او در بازسازی & من نا امید نکردند.
ارسال شده توسط taquito طلوع آفتاب در 11:49 AM در مارس 6 [6 علاقه]

در مورد مبارزه با بودن کند: در آن است نیز به عنوان مکرر و grindy آن را به عنوان در اصلی ؟ من از ذهن نیست آهسته مبارزه با اگر آن را عمدتا مجموعه ای از قطعات به جای چیزی است که شما مجبور به صرف ساعت انجام به سطح تا شخصیت یا مفردات اگر چه ممکن است واقعا مهم نیست که اگر آنها نمی, گسترش آن فراتر از Midgar.
ارسال شده توسط jedicus در 12:05 PM در مارس 6
در نسخه ی نمایشی است که واقعا یک آسیب اسفنجی هنگامی که شما کشف کردن چگونه کار می کند:

Scorpion با سرعت در کشتن 2:19
FF7R نسخه ی نمایشی در 12:57 – 2:18 عقرب

این غم انگیز است برای تماشای مردم مشکل با سیستم نبرد و نوشتن آن به دلیل آن است که بهترین سیستم نبرد من تا کنون ایفا کرده و دور آن را آنقدر عمق (و من فقط بازی های نسخه ی نمایشی و حتی رو به بازی به عنوان Tifa در عین حال که به نظر می رسد شگفت انگیز در تریلر و گفت: بسیاری از داوران به شادی را به بازی). مسلما دستورالعمل داده شده توسط نسخه ی نمایشی در حال روشن نیست (هر چند آن را بسیار خسته کننده به تماشای مردم جست و خیز آنها در playthroughs پس از آن شکایت دارند که آن را بیش از حد سخت) و ارائه شده تنها یک بار بدون هر گونه یادآوری بنابراین آسان برای فراموش کردن (پخش شده است گفته شده است که این اطلاعات نیز در دسترس در کتابچه راهنمای کاربر). اما در اینجا چند راهنمایی که ممکن است کمک کند:

  • ATB سنج کاملا کلیدی است. من تماشا کرده ام بسیاری از مردم به طور مداوم باز کردن منو به بررسی کنید که آیا دستورات در دسترس هستند و بدون درک است که آن را ATB سنج است که تعیین این.
  • آن است که یک هک-و-اسلش: اساسی حملات که شما با فشار دادن مربع فراموش نسبتا کمی آسیب — هدف اصلی آنها این است که برای ساخت تا ATB سنج.
  • هوش مصنوعی برای شخصیت های دیگر در حزب خود را بسیار اساسی است: آنها بسیار کوچک دیگر از اساسی حملات و بلوک. دلیل این است که این بازیکن انتظار می رود که به طور مداوم تغییر بین شخصیت — این یک بازی که در آن شما آزاد یک شخصیت واحد در حزب.
  • استفاده از هر گونه کامل ATB سنج برای هر شخصیت در حزب خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است (مگر اینکه شما عمدا صرفه جویی در آنها را برای چیزی است که به عنوان مثال اضطراری درمان و یا حمله ای که نیاز به دو کامل سنج) با تعویض به شخصیت و صدور یک فرمان در غیر این صورت ATB اتهامات در حال به هدر رفتن.
  • این فشار و متناوب مکانیک کلید — شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در آنها در کتابچه راهنمای کاربر (موجود در نسخه ی نمایشی). برای هر یک از دشمن وجود دارد برخی از حملات هستند که به خصوص به خوبی برای اعمال فشار و یا متناوب آنها. تعیین این حملات هستند و دعوا تبدیل بسیار آسان تر است.
  • در آن طول می کشد برای مشاهده و آزمایش به یاد بگیرند که چگونه هر یک از دشمن کار می کند; به عنوان مثال, “سیستم دفاعی” در فاز 2 از رئیس بسیار آزار دهنده است — تا زمانی که شما کشف کردن که چگونه به آن را پس از آن می شود بسیار آسان است.
  • شما لازم نیست که صبر کنید برای انیمیشن حمله را به پایان برساند قبل از اینکه شما را وارد کنید بعد از دستور. بنابراین شما می توانید زنجیره ای یکی پس از حمله دیگر; یا حمله با یکی از شخصیت ها تبدیل به شخصیت دیگری در حالی که حمله در حال حرکت است و شخصیت دیگر به حمله در همان زمان. Teaming تا مانند این مسخره بازی سرگرم کننده هنگامی که شما آن را دریافت حق — یک بار من رو ابر و Barret به استفاده از آنها محدود می شکند در همان زمان در گارد عقرب و آن را با شکوه. من نمی توانم صبر کنید برای پیدا کردن آنچه ما می توانیم با Tifa و Aerith در ترکیب یا سه شخصیت teaming; و یا شخصیت های متعدد دستکاری دشمن در هوا…

وجود دارد مقدار زیادی بیشتر مانند ابر Punisher حالت و مسدود کردن آن ضد و جا اثر و یا بهترین زمان برای مطبوعات مثلث به شارژ برای Barret این قیمت اجحاف کردن که ظاهرا برای ما خودمان را کشف. اگر شما به عنوان خوانده شده بررسی بیشتر از نظر عشق نبرد سیستم — واقعا imo نوآورانه و سرگرم کننده است.
ارسال شده توسط catchingsignals در 1:11 PM در مارس 6 [1 علاقه]

من بازی نسخه ی نمایشی. من تو را دیدم برخی از کلیپ ها و فکر کردم: من فقط بازی.

من با نام تجاری جدید به FF که FFXV بیرون آمد. من کاملا عاشق این بازی تا حدود 2/3rds در آنها تغییر آن را به یک بازی کاملا متفاوت!

من فقط واقعا خوب در سیستم نبرد که من در زمان یک مدت طولانی به شکل. اما بله, من خوب! داشتن سرگرم کننده در نظر گرفتن جوخه از هیولا عجیب و غریب و موجودات است. ناگهان آنها کشیده فرش را از زیر من بود و من بازی برخی از دکمه های انفرادی گوشت کوب که در آن Noctis پرواز در اطراف برخی از تایتانیک موجود بود و من به طور افراطی از mashing دکمه و دیدن دیوانه اعداد پرواز در اطراف.

مرد بود که شاش کردن. من تقریبا به پایان اما خسته شدم از “جدید” بازی بود که foisted بر من… هنگامی که سرگرم کننده و جالب اما عجیب, chill-axing سفر جاده بخش فقط کاهش یافته است. بنابراین من ترک تماشا بیایید بازی و دیدم پایان شانه ای بالا انداخت و رفت و در راه من.

“داستان” رو nuttier و nuttier, همه چیز اتفاق می افتد یک قاره به دور است. همه برادران در سمت چپ و آن را تبدیل به یک بازی بد است. رفت و از یک نوع بسیار سرد احساس منحصر به فرد بازی به… کاملا متفاوت علاقه به بازی است.

من واقعا امیدوارم که آنها انجام نمی که با این یکی.
ارسال شده توسط SoberHighland در 3:00 بعد از ظهر در مارس 6

آنها کاملا می تواند انجام شود بهتر با شخصیت او در بازسازی & من نا امید نکردند.

FWIW اینجا Barret صدای بازیگر John Eric Bentley, بحث در مورد چگونه او با نزدیک شدن به نقش آقای T و نه مایل Barret به یک کاریکاتور و یا منفی و سیاه و سفید تصویر. (Kotaku مقاله به اشتباه شناسایی Barret صدای بازیگر به عنوان Beau Billingslea بود که Barret صدای بازیگر در Advent Children — من نمی دانم چرا Kotaku نشده اصلاح شده این.)

من هنوز بازی بازسازی فراتر از نسخه ی نمایشی اما در بازی اصلی Barret شد, گذشته از این بیت انت ترجمه taquito طلوع آفتاب ذکر شده به طور کامل انسان شایان ستایش و شخصیت محبوب. مارلین; دین; پذیرش خود را که او یک رهبر خود را آشکار احترام به Tifa — اگر هر چیزی او یکی از نرمتر شخصیت های داستان. گیتا Jackson نویسنده Kotaku مقاله هرگز بازی و من تعجب می کنم اگر او را یک نظر متفاوت از Barret شخصیت اگر او تا به حال.

وجود دارد برخی از واقعا خوب شخصیت لحظات برای Barret در نسخه ی نمایشی. Barret اذیت کردن ابر پس از ابر اشتباه خود را با سن و رتبه — شما می توانید شنیدن مهربانی تفریحی در Barret صدای, اما او نمی کند فشار یا شرمسار ابر بیش از حد سخت با وجود داشتن آنها در جریان بوده است در هر یک از دیگر به آن نقطه. Barret خواستار ابر به نگاه پس از جسی. و به خصوص لحظه ای که در نزدیکی پایان آن Barret و ابر در آسانسور و Barret مشخصه اضطراب او می بیند ابر به ظاهر بی پیرایه و تلاش برای آرام کردن خود را در پایین. ممکن است که دانستن اصلی بازی به خوبی آن لحظات ایستادگی کردن بیشتر به من; اما من امیدوارم که وجود دارد بسیاری از لحظات مانند این در بقیه بازسازی (و از آنچه که من شنیده ام من فکر می کنم وجود دارد). آن را نشانی از کلیشه در ظاهر و گفتار; و من مطمئن هستم که در مورد اقدام صدا. من موافقت می کنم که آنها کاملا می تواند انجام شود بهتر با شخصیت او در بازسازی (حداقل بر اساس نسخه ی نمایشی) و من آرزو می کنم که من را دیده اند, چند نفر قرار داده شده است توسط آن. شخصیت او بسیار بیشتر از ظاهر خود را, و صدا, و من آرزو می کنم در شرکت Square Enix را درک کرده بود و آن را ثابت در 23 سال پس از نسخه اصلی.
ارسال شده توسط catchingsignals در 3:45 ب. ظ در مارس 6 [3 علاقه]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>