“CYBERBULLETS علت بدون درد!!”

چگونه بازی بازاریابی اختراع سمی پرنیان فرهنگ [معاون Games] چگونه در اوایل کمپین های بازاریابی برای آنلاین بازی سیستم عامل پیشنهاد سمیت نیست یک اشکال این یک ویژگی است.

“شرکت هایی مانند مایکروسافت و سونی غالبا به بازار عرضه مسمومیت به عنوان یک کلید نقطه فروش خود را آنلاین جدید, بازی سیستم عامل است. این یک استراتژی گیج کننده از دیدگاه سال 2020 زمانی که سمیت عملا مترادف با بازی های آنلاین و بیش از حد اغلب نشت بیش به دنیای واقعی آزار و اذیت. شاید این مبارزات بودند به طرز مرموزی prescient در پیش بینی مارپیچ رو به پایین از فرهنگ بازی. یا شاید این مرزی تبلیغات مدل دقیق نام تجاری سمی است که همان شرکت در حال حاضر در تلاش برای جلوگیری از.”

ارسال شده توسط صدای فش فش (4 نظر تعداد) 3 کاربران مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه

مرتبط با: هیچ دختران مجاز [ضلعی] کشف داستان پشت کلیشه ای بازی های ویدئویی که برای پسران.

“در 1990s پیام تصویری بازی تبلیغات را طول می کشد به نوبه خود متفاوت. تبلیغات تلویزیونی برای بازی پسر تنها ویژگی پسران جوان و نوجوانان است. تبلیغ برای بازی پسر رنگ دارای یک پسر نحو آنچه به نظر می رسد به یک شوالیه با یک انگشت لیزر. آتاری فیلم برداری عجیب و غریب سری از برنامه های تبلیغاتی است که نشان می دهد یک مرد چقدر زندگی خود را بهبود بخشد اگر او ارتقاء به جگوار کنسول. با هر “بهبود” او بیشتر و بیشتر زنان جذاب تملق گوی بیش از او. هیچ چیز وجود دارد در هر یک از تبلیغات است که نشان می دهد که کنسول ها و بازی ها برای هر کسی دیگر از مردان جوان است. […] توسط اواخر 1990s و 2000s اولیه, بازی های ویدئویی به نظر می رسد در حال رشد کردن در کنار این بازیکنان جوان بود که ضامندار را بر روی متوسط و در زمان بازی ، بازی ها و کنسول ها شد پیچیده تر شدن. عناوین مانند رفتن, Tomb Raider و Gran Turismo در جهان نشان داد که چه بازی های ویدئویی می تواند ارائه دهد. برای اکثر آن نشان داد که چه بازی های ویدئویی می تواند مردان است. وجود دارد به خوبی شناخته شده تجاری از سال 1998 اصلی پلی استیشن که در آن یک مرد نشسته در سینما با دوست دختر خود را. او را آزار دهنده او را در یک تقریبا کارتونی راه است. Crash Bandicoot از PS1 بازی به همین نام است که به زودی گشت تئاتر درخشان چراغ قوه در انسان و او را به گفتن “شما تا کاملا شلاق.” یک Lara Croft به نظر می رسد در کنار او بود و او با توجه به انتخاب از رفتن به خانه با دوست دختر خود را که هنوز هم آزار دهنده یا مصرف Lara Croft. او انتخاب دوم. تجاری به پایان می رسد با شعار: “زنده در جهان را به خود. بازی در ماست.””

ارسال شده توسط صدای فش فش در 12:00 بعد از ظهر در 26 مارس

من به یاد داشته باشید بابل

نام من است Arthur C. Clarke, و من آرزو می کنم من تا به حال هیچ ارتباط با کل این کسب و کار کثیف. اما به عنوان اخلاقی—تکرار اخلاقی—یکپارچگی ایالات متحده درگیر است من باید اول ایجاد اعتبار است. تنها خواهد شما را در درک چگونه با کمک مرحوم دکتر آلفرد کینزی, من ناخواسته باعث سقوط بهمن که ممکن است دور رفت و برگشت مقدار از تمدن غرب است….


“تاریخ در کنار ما است.” من نمی تونم این کلمات از سر من. زمین لینکلن و فرانکلین و ملویل من شما را دوست دارم و من آرزو می کنم شما را به خوبی. اما در قلب من یک باد سرد از گذشته; برای من به یاد داشته باشید بابل.

https://www.bookscool.com/en/Tales-of-Ten-Worlds-200673/1
ارسال شده توسط هنک در 12:02 PM در 26 مارس

متعجب. من تعجب نیست این امر به نوعی شامل Fred Durst.
ارسال شده توسط suetanvil در 12:04 PM در 26 مارس
“وجود دارد دو نوع از علاقهمندان به بازی در این جهان است. آنهایی که هنوز بازی بر روی کنسول. و آنهایی که در واقع دیده می شود سینه.”

sure-jan.gif
ارسال شده توسط brundlefly در 12:20 PM در 26 مارس

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im