دلتا آهسته به پرداخت بازپرداخت پس از لغو پروازهای

برخی از مشتریان هواپیمایی با مشکلات گرفتن پول خود را به عقب به عنوان شرکت های هواپیمایی از جمله دلتا هدایت آنها را به سمت پذیرش اعتباری به جای بازپرداخت حتی زمانی که شرکت های هواپیمایی هستند لغو پروازها.

شرکت های هواپیمایی در حال مواجهه با یک بحران نقدی با توجه به کاهش ترافیک در میان coronavirus. اما بسیاری از مشتریان روبرو هستند پول, بحران خود را به عنوان آنها از دست دادن شغل و یا کسب و کار به دلیل بیماری همه گیر.

این موضوع مورد توجه وزارت حمل و نقل و برخی از دموکرات سناتور ایالات متحده آمریکا خواست که شرکت های هواپیمایی به موضوع بازپرداخت به ویژه در نور از چند میلیارد دلار کمک مالی آنها در حال گرفتن.

“این بیماری همه گیر در حال انجام است و قرار دادن مالی زیادی فشار بر روی میلیون ها نفر از آمریکایی ها و خانواده نیاز به پول نقد برای پرداخت هزینه ملزومات از قبیل غذا و مسکن و مراقبت های پزشکی” با توجه به توافق به شرکت هواپیمایی مدیران اجرائی.

“این امر می تواند غیر قابل قبول به ما برای شرکت خود را به نگه داشتن بر روی مسافران پرداخت برای لغو پروازها به جای استرداد آنها به ویژه در نور از 25 میلیارد دلار کمک مالی که صنعت هواپیمایی فقط دریافت از کنگره می گوید:” این نامه از سناتورهای دموکرات از جمله Ed Markey, Richard Blumenthal, Elizabeth Warren, Bernie Sanders, کامالا هریس و ctq.

در نور از اثرات این بیماری همه گیر و نجات برخی از آگهی ها امید برای بازپرداخت حتی اگر آنها در حال آنهایی که تا به حال به لغو یک پرواز.

DJ Jaffe که در نیویورک زندگی می کند و اجرا می شود یک غیر انتفاعی گفت: او رزرو دلتا پرواز به بوستون برای سلامت روان, کنفرانس, که لغو شد. او لغو سفر کردم و اعتباری معتبر تا پایان سال — اما او نمی داند که اگر او را پرواز قبل از آن.

او گفت که او فکر نمی کند که آن را حق “به دلتا را به پول و سپس دریافت پول از دولت به دلیل آنها می گویند که آنها در حال از دست دادن پول است.”

عوامل مستقر در آتلانتا دلتا گفته اند برخی از مشتریان که بازپرداخت برای پروازهای آن لغو شد در دسترس نیست در این زمان.

وزارت ترابری ایالات متحده می گوید در وب سایت خود را که یک مسافر در یک پرواز لغو شد توسط شرکت هواپیمایی است که به عنوان بازپرداخت را انجام دهید.

نقطه گفت: از آن آگاه است از مصرف کننده شکایت در مورد هواپیمایی بازپرداخت شیوه و در حال بررسی این موضوع است. این آژانس همچنین گفت: مصرف کنندگان می توانند فایل آنلاین شکایت با نقطه.

Delta دارای یک فرم آنلاین در وب سایت خود را به مشتریان اجازه می دهد برای درخواست بازپرداخت را انجام دهید اما این, و سایر شرکت های هواپیمایی شده اند فرمان مشتریان به جای قبول کوپن و یا eCredits — که اجازه می دهد تا شرکت هواپیمایی برای حفظ پول است.

دلتا با صدور بیانیه ای گفت: اگر آن را لغو یک پرواز به مشتریان خواهد بود دعوت به rebook. اگر آنها نمی, “ارزش بلیط می شود eCredit…. متناوبا مشتریان واجد شرایط قادر به درخواست استرداد” دلتا گفت.

دلتا عذرخواهی کرد “برای هر گونه سردرگمی و یا تناقضات برخی از مشتریان ما تجربه کرده اند در طول این بی سابقه رویداد جهانی است.”

در حالی که دلتا به طور معمول به بازپرداخت ظرف هفت روز برای خرید کارت اعتباری آن را در حال حاضر می تواند تا 21 روز کسب و کار.

این بدان معناست که مشتریان می تواند انتظار بیش از چهار هفته برای بازپرداخت — در زمانی که بسیاری در حال تجربه کاهش شغل و در حال اجرا در نقد کوتاه با اسکناس علت.

مسافران لغو سفر به دلیل COVID-19 نیز در مواجهه با نا امیدی هنگامی که درخواست برای بازپرداخت. در حالی که شرکت های هواپیمایی اضافه شده اند بیشتر و انعطاف پذیری برای رزرو با توجه به کروناویروس محدودیت قانون به طور معمول نیازی نیست که آنها را به بازپرداخت به صورت غیر قابل استرداد بلیط زمانی که مشتری لغو رزرو.

دلتا است که نه تنها شرکت هواپیمایی خسته کننده مشتریان.

شیکاگو ایالات هواپیمایی گفتن مسافران: “اگر سفر خود را لغو شد, شما می توانید با استفاده از ارزش بلیط نسبت به آینده سفر می کند.”

این شهر همچنین دارای یک فرم آنلاین درخواست بازپرداخت را انجام دهید اما می گوید سیاست آن است که مشتریان که پروازهای بین المللی مختل خواهد شد 12 ماه اعتبار و اگر اعتبار استفاده نشده آن مسترد خواهد شد و پس از آن دوره.

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im