
ارسال شده توسط گلوله کمانه دار زدن بیسکویت در 6:34 PM در مارس 5 [81 علاقه]
ارسال شده توسط cybrcamper در 6:38 ب. ظ در 5 مارس [10 علاقه]
ارسال شده توسط kokaku در 6:39 PM در مارس 5 [28 علاقه]
ارسال شده توسط کریستی در 6:45 ب. ظ در 5 مارس [11 مورد علاقه]
آن شده است می تواند زیبا و امریکا.
ارسال شده توسط سروان. رنو در 6:45 ب. ظ در 5 مارس [59 علاقه]
ارسال شده توسط biogeo در 6:46 PM در مارس 5 [17 علاقه]
ارسال شده توسط Scattercat در 6:48 ب. ظ در 5 مارس [7 علاقه]
ارسال شده توسط pompomtom در 6:48 PM در مارس 5 [3 علاقه]
ارسال شده توسط RakDaddy در 6:51 PM در مارس 5 [23 مورد علاقه]
ارسال شده توسط آشپزخانه جادوگر در 6:51 PM در مارس 5 [13 مورد علاقه]
من شرط می بندم او بسیار بسیار برای چند روز آینده.
به عنوان یک gray industries این است که همه دختران مسابقه اسب مزخرف برای من تا من نیز ممکن است افراط در صندلی quarterbacking
ارسال شده توسط chuntered inelegantly از تحرک موقعیت در 6:53 PM در مارس 5 [3 علاقه]
ارسال شده توسط lipservant در 6:53 PM در مارس 5 [5 علاقه]
من دوست دارم او به عنوان AG یا ثانیه. از خزانه و یا چیزی. بایدن امر می تواند عاقلانه برای شامل او در دولت او در یک نقش عمده را به پل شکاف در درون حزب و استفاده از او بسیار زیاد دانش که در آن مشکلات هستند.
ارسال شده توسط downtohisturtles در 6:55 PM در مارس 5 [6 علاقه]
من نمی خواهم که این ایده از وارن به عنوان اولین زن رهبر اکثریت سنا ،
و این است که احتمالا آنچه من برای شروع در واقع داوطلب برای رتبه-انتخاب رای گیری غیر انتفاعی در دولت است. چون من بصورتی پایدار و محکم بر این باورند که اگر ما تا به حال رتبه بندی در رای گیری برای انتخاب اولیه او می خواهم که برنده آن در یک پیاده روی. او وحدت نامزد شده است.
ارسال شده توسط solotoro در 6:57 PM در مارس 5 [16 مورد علاقه]
ارسال شده توسط tclark در 7:00 PM در مارس 5 [15 علاقه]
ارسال شده توسط OHenryPacey در 7:01 PM در مارس 5 [9 علاقه]
من برای پیدا کردن آن به خصوص الهام بخش چگونه بسیاری از اعمال او تا به حال در زندگی خود. آن را هرگز خیلی دیر شده برای شما را حرفه ای و یا زندگی در یک مسیر جدید است. به اشتراک گذاری هدیه خود را با دیگران و اجازه دهید خود را کار سخت شما را به مکان های پیش بینی نشده.
ارسال شده توسط sallybrown در 7:02 PM در مارس 5 [17 علاقه]
آره. که می شده اند شگفت انگیز است.
همچنین بیلی پوشیدن CFPB یقه آمد در طول شکست تجاری خوردند و برخی از Maddow یادداشت, ادامه تنش خوردن از burrito pup زودتر به سرقت برده.
ارسال شده توسط zachlipton در 7:03 PM در مارس 5 [22 مورد علاقه]
ارسال شده توسط zardoz در 7:03 PM در مارس 5 [6 علاقه]
ارسال شده توسط sallybrown در 7:04 ب. ظ در 5 مارس [7 علاقه]
ارسال شده توسط 99_ در 7:04 ب. ظ در 5 مارس
ارسال شده توسط jokeefe در 7:05 ب. ظ در 5 مارس [4 علاقه]
ارسال شده توسط eotvos در 7:05 ب. ظ در 5 مارس [11 مورد علاقه]
ارسال شده توسط بروک اسب در 7:07 ب. ظ در 5 مارس [4 علاقه]
ارسال شده توسط مرد از تاب و چرخش در 7:08 PM در مارس 5 [4 علاقه]
ارسال شده توسط sjswitzer در 7:08 PM در مارس 5 [5 علاقه]
در تمام مبارزات دیگر من داده شده مختصر و مفید اسکریپت به تکرار و آن. آزادسازی در نامزدها است نمایشگاه بازی و یا حتی تشویق شود. نه وارن سبک رهبری. حتی کارکنان خود شدند واقعی و دوستانه و واقعا احترام از داوطلبان (این اغلب اتفاق نمی افتد!).
تجربه به من حتی بیشتر احترام وارن. او یک سیاستمدار او رهبر من خیلی bummed که فقدان او را از سیاستمدار بودن به این معناست که او نمی تواند ملت ما را رهبر است. من از آنها بدم میاید که آن را مانند به نظر می رسد بایدن خواهد بود که نامزد حتی اگر من را در مبارزات انتخاباتی برای کسی که به اسم. من امیدوارم که ما چند سال بیشتر از وارن ساختن جهان به مکانی بهتر.
ارسال شده توسط rogerroger در 7:13 PM در مارس 5 [50 علاقه]
من خوب با برنی اگر نه فوق العاده هیجان زده است. اقدام به مسح از بایدن این است که من بیمار است.
ارسال شده توسط snuffleupagus در 7:15 PM در مارس 5 [7 علاقه]
ارسال شده توسط kokaku در 7:16 PM در مارس 5 [11 مورد علاقه]
ارسال شده توسط en forme de poire در 7:21 PM در مارس 5 [2 علاقه]
ارسال شده توسط Burhanistan در 7:22 PM در مارس 5 [2 علاقه]
ارسال شده توسط jokeefe در 7:23 PM در مارس 5 [14 مورد علاقه]
ارسال شده توسط muddgirl در 7:26 PM در مارس 5 [3 علاقه]
ارسال شده توسط en forme de poire در 7:27 PM در مارس 5 [9 علاقه]
ارسال شده توسط potrzebie در 7:29 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
من اصلی غذای آماده از چهار سال گذشته است که هر کسی که می خواهد به حمایت از من برای هر چیزی لعنت خوبی است برای به دست آوردن آن است. بیش از اینکه guilted به propping تا platforming و برخی از شخص چون “او کسی است که می تواند آن را به اتفاق می افتد” به ویژه هنگامی که این ارزیابی بر اساس امتیاز و “بالقوه” به جای هر نوع پیشینه ثابت.
من امیدوارم که وارن در فکر راه همان است. او هنوز هم قدرت دارد و من امیدوارم که او برخوردار از آن عاقلانه.
ارسال شده توسط rpfields در 7:39 PM در مارس 5 [7 علاقه]
ارسال شده توسط cheshyre در 7:42 ب. ظ در 5 مارس [14 مورد علاقه]
ارسال شده توسط SPrintF در 7:44 ب. ظ در 5 مارس [3 علاقه]
ارسال شده توسط clavdivs در 7:45 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
ارسال شده توسط رفتن به مین در 7:52 PM در مارس 5 [23 مورد علاقه]
من شک دارم او را تایید بایدن ، اگر او قرار بود به او می خواهم آن را انجام داده اند در حال حاضر. من فکر می کنم او هر دو نشستن بقیه مسابقه و تایید برنده و یا دیگری او را مذاکره چیزی از ساندرز و سپس تایید او. من امیدوارم که این دومی شخصا چون در حالی که او را به سختی در یک “پادشاه ساز” موقعیت از نظر نمایندگان او حمایت می تواند کمک به نوسان برخی از مردمی که احساس کمی دارای لیت و لعل زیاد در مورد Sanders.
ارسال شده توسط tobascodagama در 7:52 PM در مارس 5 [4 علاقه]
ارسال شده توسط Stonestock بی امان در 7:57 PM در مارس 5
ارسال شده توسط Mavri در 7:57 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
ارسال شده توسط LobsterMitten (کارکنان) در 7:59 PM در مارس 5 [8 علاقه]
ارسال شده توسط evilDoug در 8:01 PM در مارس 5 [3 علاقه]
به عنوان یک فرد از رنگ که فقیر اجازه دهید من برای اولین بار به شما بگویم که در حالی که برابری اقتصادی را حل نمی کند نژادپرستی قطعا آن خیلی طول می کشد نیش خارج از آن.
جهانی بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برنامه های نامتناسب به نفع مردم رنگ به دلیل چگونه بین نسلی نابرابری اقتصادی می رود دست در دست با بین نسلی سفید برتری.
من خوشحال هستم برای حمایت از نامزدی که دعوا که بدون در نظر گرفتن لیبرال نماد که رئیس جمهور هویت است. شما نمی توانید پرداخت صورتحساب بیمارستان و یا وام های دانشجویی با لیبرال نماد.
ارسال شده توسط: Ouverture در 8:02 PM در مارس 5 [17 علاقه]
ارسال شده توسط k8lin در 8:02 PM در مارس 5 [32 علاقه]
من بیش از حد و من پشیمان نیستم که رای دادن در همه. او بهترین بود توسط یک مایل — شاید بهترین نامزد (بدیهی است که او به عنوان حذف کردن) اما دور و دور بهترین پتانسیل جمهور.
در این نقطه من پشتیبانی خواهد کرد هر کس که برنده اصلی; من واقعا امیدوارم که هر دو بایدن و ساندرز آن را نگه دارید مدنی و حرکت به سمت وحدت posthaste.
ارسال شده توسط شیب فلش در 8:02 PM در مارس 5 [5 علاقه]
حمایت برنی در حال حاضر نیست دست آوردن هر چیزی خود را در سیاست عاقلانه و اگر برنی شعله های آتش بیرون او را تنها به دست آورده اند دشمنی از “هر کسی اما برنی” جمعیت است. حمایت بایدن در حال حاضر او باز می شود تا به “فروش” اتهامات از سمت چپ پهلو و نمی توان تاکتیکی حس زیرا او نمی خواهد بود قادر به استخراج حداکثر سیاست سازش از بایدن.
من بریزید کمی برای مبارزات انتخاباتی خود را. او تا به حال رای من در آیووا چرا که من هرگز دیده می شود یک نامزد که تراوش نشانهای ادراک و توجه به جزئیات مانند او انجام داد.
ارسال شده توسط Al 8000 در 8:07 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
ارسال شده توسط Yowser در 8:08 PM در مارس 5 [4 علاقه]
چرا هر کسی باید ریاست جمهوری به تصویب سیاست های مانند مدیکر برای همه ؟ یا رایگان دانشکده تحصیلات? اگر هر چیزی شما باید حتی کمتر قدرت به دنبال آن است که دستور از کاخ سفید است. تنها چیزی که من به یاد بیاورید از مبارزات انتخاباتی او که واقعا تکیه بر قدرت ریاست جمهوری بود و به قول مستقیم وزارت دادگستری به شکستن بزرگ با تکنولوژی. که دقیقا نمی گران او را به هر کسی در اینجا.
ارسال شده توسط pwnguin در 8:13 PM در مارس 5
ارسال شده توسط Homo neanderthalensis در 8:15 PM در مارس 5 [21 مورد علاقه]
ارسال شده توسط NotLost در 8:21 PM در مارس 5 [1 علاقه]
یک مثالی از یک سناتور بود و هری رید اما او قطعا یکی دیگر در ذهن من است.
ارسال شده توسط atoxyl در 8:21 PM در مارس 5
ارسال شده توسط grumpybear69 در 8:23 PM در مارس 5 [1 علاقه]
آن را کاملا محبوب من به او. در میان هر چیز دیگری من احساس آن فوق العاده باهوش و فقط ساده و هوشمند است.
وارن کردم من رای دادن و حمایت مالی که خانواده می تواند ارائه دهد. من بر این باور در او. و من گریه کردم او با تشکر از شما/signoff پیام. او کسی است که من می خواهم به عنوان یک رهبر در دولت: هوشمند و متفکر و دلسوز و آماده برای شروع است. من نگه داشتن بینی و رای و جو دلایل آشکار باید آن را به آمده است که اما الیزابت وارن سزاوار بهتر است چرا که همه ما سزاوار بهتر است.
LFG.
ارسال شده توسط hijinx در 8:25 PM در مارس 5 [7 علاقه]
و سپس وجود دارد تست DNA است که هنوز هم فوق العاده شرم آور و ننگین برای من به خصوص با توجه به آن یک نتیجه از سقوط برای مغلوب ساختن پیشی جستن چرخش از همه چیز است. این یک افسرده هیچکدام خطا برای کسی است که به وضوح به طوری هوشمند در بسیاری از حوزه ها.
ارسال شده توسط: Ouverture در 8:27 PM در مارس 5 [1 علاقه]
او خیلی منطقی و هوشمند و عادی.
ارسال شده توسط affectionateborg در 8:28 PM در مارس 5
سمت راست وجود دارد با تو. من نه آمریکایی اما من زندگی می کنند در سایه. چهار سال پیش من در زمان یک روز از تعطیلات در نیویورک به تلفن بانک برای هیلاری. اگر چیزهایی که تا به حال انجام می شود بهتر است این زمان در اطراف من می خواهم به طور خاص به داوطلب برای وارن مبارزات انتخاباتی.
ارسال شده توسط گلوله کمانه دار زدن بیسکویت در 8:33 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
من می دانم این است فوق العاده داغ و اما: من بیشتر عادی سفید و من واقعا می خواستم برای دیدن یک زن در بالای بلیط این سال است. من نمی توانم تصور کنید که چگونه زنان احساس.
ارسال شده توسط snuffleupagus در 8:35 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
ارسال شده توسط TWinbrook8 در 8:37 ب. ظ در 5 مارس
برنی هیچ شانسی در جهنم است. بایدن یک شات اما من صفر شور و شوق برای او.
با تشکر برای انجام بهترین خود را, خانم وارن.
ارسال شده توسط SoberHighland در 8:37 PM در مارس 5 [1 علاقه]
ارسال شده توسط: Gotanda در 8:41 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
ارسال شده توسط splitpeasoup در 8:57 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
من واقعا درک نمی کنم که چگونه این امکان پذیر است. وارن بسیار خوبی تحصیل کرده شده است و از لحاظ سیاسی فعال در بیشتر مترقی کنار سیاست برای سال های بسیاری است.
من راستش پیدا کردن آن غیر قابل درک است که کسی که با تجربه خواهد بود و نه آگاه از استعمار آمریکا تاریخ نیز به سرقت رفته زمین ساخته شده است در نسل کشی از راه های که در آن مهاجران همچنان به تلاش و از بین بردن حق صاحبان زمین های خود را. چرا که نمی خواهد با احتیاط و فکر طولانی و سخت در مورد چگونه شخصا درگیر در این فرایند مداوم از استعمار.
من در تلاش برای تماس وارن دروغگو. اما به نظر می رسد مانند ابلهانه است چیزی از کتمان حقیقت به من. مردم هستند نه داشتن این مکالمات به طور منظم ؟ مردم در سمت چپ در اوکلاهما یا Massachusets نه بحث در مورد این واقعیت است که آنها فعال هستند footsoldiers از مستعمره? چقدر عمیق می کند این مشکل به اجرا در ما باقی مانده است ؟
شما لازم نیست برای باز کردن یک جلسه سیاسی در اینجا بدون جزئیات زمین که شما در آن هستید و ساخت یک نقطه که decolonisation نمی تواند صرفا یک شعار همه سیاسی عمل و گفتار باید تشخیص دهند که یا کسانی که اعمال سیاسی را بی ارزش. من شوخی نیست. ما آن را خیلی جدی تر از هر کاتولیک من می دانم که تا به حال گرفته گفت: گریس قبل از غذا خوردن. اگر کسی رفت و در برابر آن خط و یا موفق به انجام این کار بارها و بارها این امر می تواند دلیلی برای مداخله فوری اگر نه شکایت/سوء روند.
ارسال شده توسط اسید کمونیست در 9:04 PM در مارس 5 [1 علاقه]
ارسال شده توسط Coaticass در 9:05 ب. ظ در 5 مارس
Unsurprised.
ارسال شده توسط jenfullmoon در 9:06 PM در مارس 5 [6 علاقه]
تو را به بهار برای یک. (که شده است یک سوء ظن از پزشکان و اعضای خانواده به طور یکسان – من خاص نشانگر) را که به معنی من هستم نژادپرستانه برای داشتن بدست یکی است ؟ او اشتباه بزرگ در انتشار damn thing و من موافقت می کنم که خنگ به عنوان جهنم است. اما او صادقانه اعتقاد یک خانواده legend – که نیست که او یک عضو قبیله ای – که جد بوده و بومی. و اگر من به یاد بیاورید آزمون را ثابت کند که. (برای همه است که DNA می تواند ثابت کند هر چیزی – مسابقه ساخت و نسب آزمایشات DNA به طور جدی ناقص).
او ساخته شده یک اشتباه – و در حال حاضر او را برای رفتن به رئیس جمهور.
چرا بازگشت به این خوبی ؟
ارسال شده توسط Homo neanderthalensis در 9:06 PM در مارس 5 [4 علاقه]
ارسال شده توسط webmutant در 9:08 PM در مارس 5
چه سیاره شما زندگی می کنند ؟
ارسال شده توسط کترا در 9:10 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
این چیزی است که او گفت: در مورد خانواده اش به عنوان یک کودک نه برخی از ایده بد او ضامندار بر روی در کالج.
ارسال شده توسط snuffleupagus در 9:11 PM در مارس 5 [2 علاقه]
بسیاری از آمریکایی ها گفته شده آنها در “هند” به عنوان بخشی از خانواده هاو روایات قومی. مردم نیست و به دنبال قبیله ای عضویت, اما آنها کنجکاو برای دیدن اگر وجود دارد هر گونه حقیقت به خانواده شایعات. مورگان فریمن در , که آیا شما فکر می کنم شما هستند ؟ انتظار می رود برای پیدا کردن مادری DNA. (او نیست.) بنابراین من فکر نمی کنم آن را در تمام غیر معمول برای مردم به دنبال به DNA و یا پاسخ.
که گفت:, من فکر می کنم وارن تست DNA او را گمراه شد. هنوز هم من رای دادند برای او در روز سه شنبه.
ارسال شده توسط shoesietart در 9:12 PM در مارس 5 [2 علاقه]
خوب من متاسفم که ما در سیستم آموزش و پرورش وجود ندارد – در کالیفرنیا به عنوان یک کودک این چیزی بود که من به خوبی آموخته اند – با توجه به وارن سن نکات دقیق وظریف در مورد این موضوع بود احتمالا چیزی نیست که او آموخته جوان در انگلستان است. آن را خوب خواهد بود اگر همه ما به آموزش به عنوان شما استرالیا.
ارسال شده توسط Homo neanderthalensis در 9:12 PM در مارس 5 [1 علاقه]
شاید در حال حاضر که وارن در اولیه ما می توانید به این فکر کنید نه به عنوان یک وارن اسمیر اما بزرگ گم شده راه پله در پلت فرم تقریبا همه.
هر کس را نگه می دارد گفت: او گفته شد آن را به عنوان یک کودک ؟ و پس از آن در برخی از نقطه او رفت و در طریق زندگی و انجام افتضاح بسیاری از چیزها است. او تا به حال هیچ دوست برای قرار دادن مربع در این موضوع کل این زمان ؟ همین دلیل است که من میخواهم. آیا این واقعا چیزی نیست که بخشی از دستور کار سیاسی در بسیاری از مکان وارن می شده اند فعال است ؟
ارسال شده توسط اسید کمونیست در 9:15 PM در مارس 5
مطمئنا که می شده اند یک کیسه مخلوط از احساسات برای او که هر دو coloniser و colonisee? اکثر آمریکایی ها بر این باورند آنچه که خانواده خود را به آنها می گوید در مورد ریشه های خود را به عنوان خواهد من گمان می کنم بسیاری از افراد در سراسر جهان است. آن را بسیار غیر معمول نوع فرد است که فکر می کند “nah, مامان و دختر اشتباه من احتمالا از مریخ!”
ارسال شده توسط اصل در 9:15 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
آره! آن را نه! باید آن را! اما آن را اغلب نه! و که شما نمی دانید که این بدان معناست که شاید شما باید بیشتر در مورد چگونه بسیار عمیق سیاست آمریکا هستند قبل از اینکه شما نظر خود اعمال صالح در سیاست آمریکا موضوعات.
ارسال شده توسط Homo neanderthalensis در 9:18 PM در مارس 5 [4 علاقه]
به همین دلیل است که این چیزی است که سمت چپ است به فوق العاده فعال در آموزش خود و هر یک از دیگر در.
ارسال شده توسط اسید کمونیست در 9:20 ب. ظ در 5 مارس
ارسال شده توسط پاناما جو در 9:21 PM در مارس 5 [1 علاقه]
آن را بخشی از دستور کار سیاسی راست لعنتی در حال حاضر. چگونه همه چیز باد در ایستاده سنگ ؟
آن را به حال پاها به دلیل تهمت به نام او Pocohontas که بود و نه بیشتر سزاوار سرزنش از هر عاقل چشم انداز فرهنگی اما بسیاری از کلیک و رتبه بندی.
ارسال شده توسط snuffleupagus در 9:22 PM در مارس 5 [1 علاقه]
ارسال شده توسط NotLost در 9:22 PM در مارس 5 [1 علاقه]
ارسال شده توسط snuffleupagus در 9:23 PM در مارس 5
ارسال شده توسط LobsterMitten (کارکنان) در 9:24 ب. ظ در 5 مارس [2 علاقه]
ارسال شده توسط Burhanistan در 9:24 PM در مارس 5
Na, VP می شود به زمانی که رای سنا روابط. بنابراین مانند یک زمان از یک میلیون نفر است. است که مطمئن شوید که به نظر می رسد کمتر از 1 بار در 1 سناتور وارن را توسط کاهش است.
ارسال شده توسط pwnguin در 9:27 PM در مارس 5 [1 علاقه]
ارسال شده توسط تا هیولا در 6:30 بعد از ظهر در مارس 5 [19 علاقه]