توضیح جف کالینز’ طرح ساخت Georgia Tech بازیکنان برندها

یک سال و نیم به تصدی خود ارزش و اولویت است که Georgia Tech مربی جف Collins مکان های روی نام تجاری شاید نیازی به توضیح. اما اگر آن را ندارد, خود را بی امان تلاش برای بازی کردن Tech محل در آتلانتا و تیم خود را با مخلوط کردن یکنواخت آن ترکیب و تمایل خود را به انجام فشار یو پی اس در حاشیه پس از زرد و کت و بهبود یک خارج نشده و پا زدن در برابر گرجستان هستند اما سه راه است که او به دنبال ایجاد یک تصویر و شهرت برای خود و تیم خود را.

آن است که در ورید که Collins همکاری با یک سازمان خلاق و یک نام تجاری مشاور در یک ماموریت است که آمار و ارقام را به ایستادگی کردن در FBS دریا – کالینز می خواهد تیم خود را به آن اجتماعی-رسانه ای بازی.

“من فکر می کنم آن را برای رفتن به یک عامل جدایی بین ما و بسیاری دیگر از فوتبال کالج برنامه های سرمایه گذاری که ما در حال قرار دادن در چگونه ما بچه ها نشان داده و در رسانه های اجتماعی” کالینز گفت: AJC.

هدف این است که کمی بیشتر از تجهیز کت با جالب ترین GIF و جدیدترین emojis. تکنولوژی با همکاری J1S که کمک اوکلاهما ایجاد یک چشم گردانندگان سایت استخدام, کمپین و نویسنده جرمی Darlow کار کرده است که با لیونل مسی, Kanye West and Aaron Rodgers, برای کمک به بازیکنان خود را توسعه شخصی خود را از مارک های.

آیا ارزش (یا نقطه) یک بازیکن فوتبال در حال توسعه یک نام تجاری است ؟

“این هدف من برای پرورش نسل آینده اجتماعی-رسانه مشاهیر” Darlow نوشت در پست الکترونیکی. “این هدف من برای کمک به هر دانش آموز-ورزشکار که ثبت نام در این دوره زمین کار رویایی خود را. رشد یک جامعه همفکر پرشور و مشغول مصرف کنندگان حمایت از شما است که در آن صنعت خاص است که یک گام مهم در این سفر هستند.”

برخی ممکن است دیدن, Twitter, Instagram و دیگر رسانه های اجتماعی به عنوان بیهوده و بیمعنی و یا بدتر. Clemson بازیکنان برای مثال سالانه دهد تا رسانه های اجتماعی در شروع هر فصل. اما Darlow – و کالینز – آن را به عنوان یک وسیله نقلیه برای بیش از پیدا کردن گربه.

به عنوان کالینز استفاده کرده است و این تیم را با حساب توییتر برای به تصویر کشیدن این کت به عنوان سخت کوش پرشور و سرگرم کننده, بازیکنان, می توانید آن را به رنگ خود را به عنوان هوشمند, دوست داشتنی یا کوشا – و کمک به اتصال خود را با طرفداران و کارفرمایان بالقوه در راه است که یک 100-حیاط عجله بازی نمی.

کالینز گفت که “این است که برای کمک به آنها را قرار داده شود به موفقیت باور نکردنی به مراتب بیشتر از بسیاری از مکان های که ما جذب در برابر آن نیست و در یک منطقه پر جمعیت با بسیاری از منابع در اختیار خود را برای زندگی بعد از فوتبال است.”

>>کت استفاده از فن آوری برای دیدار با بازیکنان

کالینز در حال حاضر به تشویق بازیکنان خود را با استفاده از رسانه های اجتماعی. برای مثال او باعث می شود عکس ها و فیلم های گرفته شده توسط کارکنان در تمرین ها و بازی های موجود به اعضای تیم برای استفاده در حساب های خود را. او اغلب رسانهها بازیکنان توییتهایی ارائه آنها را با یک به طور قابل توجهی بزرگتر مخاطبان است.

“که توییتر هرگز نمی خوابد,” سابق Tech offensive lineman Jared Southers گفت. “او باعث می شود مطمئن شوید که ما در حال فعال به عنوان به خوبی.”

اعطای آنها دسترسی به Darlow سابق آدیداس مدیر بازاریابی و نویسنده “مارک های برنده شدن در مسابقات قهرمانی” و “ورزشکاران مارک های بیش از حد” گام دیگری است. تکنولوژی بازیکنان خواهد بود که برای اولین بار کالج ورزشکاران برای دسترسی به خود را با نام تجاری-توسعه دوره است که یک سری از درس های تصویری همراه با تکالیف به آنها کمک کند ساخت خود با نام تجاری طرح بازاریابی.

“یک نام تجاری شخصی متفاوت است شهرت” Darlow نوشت. “اگر من می دانم که شما قبل از رفتن به مصاحبه بر اساس مهارت های من استخدام برای شما احتمال بسیار بهتر از فرود این کار است.”

فن آوری تبدیل خواهد شد و تیم دوم به شریک با J1S زیر اوکلاهما. این Sooners برنده تحسین و چشم این گذشته دسامبر با آن “به جرات می توان متفاوت” کمپین که شامل یک نرم و صاف تصویری (شامل یک چترباز, از جا در رفتن اسلحه و یک لامبورگینی), نقاشی های دیواری, در, دالاس, لس آنجلس, آتلانتا و شهر اوکلاهما و شخصی آرم برای هر signee.

>> اعضاي هيئت علمي پشتیبانی از کت هنوز هم قوی

J1S کمک فناوری تلاش های استخدام خود “برای 404” کمپین به رهبری فن آوری, نام تجاری, مدیر Santino Stancato. این کمپین را راه اندازی در پاییز عمدتا از طریق رسانه های اجتماعی و خواهد ساخت نام تجاری این تیم رابطه با آتلانتا.

“آنچه را که آنها انجام داده ایم این است که کار شگفت انگیز در حال حاضر” مدیر عامل و موسس مایک جونز گفت. “ما در حال آمدن به اینجا به آن را تغییر دهید تا همه. ما در حال کمک به آن را به سطح بعدی.”

جونز که قبلا در تگزاس A&M و جنوب دست در استخدام و رسانه های دیجیتال گفت: J1S نیز ارائه محتوا در قالب فیلم و عکس است که بازیکنان می توانند برای استفاده از رسانه های اجتماعی خود را.

خواهد او ایجاد آرم برای هر بازیکن ؟

“است که یک مربی Collins تصمیم” جونز گفت.

بودن مربی فراهم می کند که بازیکنان با این ابزار به کولر بیشتر فریبنده توییتهایی? در صنعت ساخته شده است در گرفتن توجه از 17 ساله ها آن را خیلی خوب با نام تجاری.

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>