فدرال هواپیمایی کمک های اولیه با هدف صرفه جویی در شغل اما کارگران هنوز در صورت کاهش

فدرال صنعت هواپیمایی نجات است که با هدف جلوگیری از حمل از کارهای برش و پرداخت.

اما گسترده بسته متوقف نشده آتلانتا مبتنی بر خطوط هوایی دلتا و سایر حامل های از در حال حاضر کاهش خود حقوقی واجد شرایط و اعلام برنامه های بریده بریده ساعت و پرداخت در هفته های اخیر. و وجود دارد می تواند بیشتر از جمله کاهش در ماه های آینده.

قرارداد کارگران — بزرگ و رو به رشد بخشی از ایالات متحده هواپیمایی صنعت نیروی کار — به نظر می رسد به ویژه آسیب پذیر در میان کمتر کار حمایت از کارکنان به عنوان حامل نگاهی به تبر هزینه های میان شیرجه رفتن در سفر هوایی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

محلی مخاطرات بالا هستند. دلتا غالب حامل در Hartsfield-Jackson بین المللی به 90,000 کارمند از جمله بیش از 36,000 در گرجستان و به عنوان بسیاری از 90,000 اضافی قرارداد کارگران است.

دلتا گفت: در هفته های اخیر از آن است که کاهش بسیاری از کارکنان پرداخت و برش کار توسط پیمانکاران. آن را نیز تشویق کارکنان در ماه گذشته به ثبت نام برای مرخصی بدون حقوق گرفتن بیش از 21,000 جویند.

اولین و آخرین مهلت برای شرکت های هواپیمایی به درخواست برای کمک های مالی از دولت فدرال بسته محرک است نزدیک از کسب و کار جمعه.

دلتا گفته است که ارزیابی برنامه که همچنین نیاز به حامل به توافق برسند به امتیازات دیگر از جمله مهار سهامداران پرداخت و حفظ حداقل تعداد پرواز.

Coronavirus نجات تماس برای شرکت های هواپیمایی به “خودداری از انجام غیر ارادی furloughs یا کاهش نرخ دستمزد و مزایای تا 30 سپتامبر سال 2020” برای کارکنان دیگر از مسئولان شرکت به منظور واجد شرایط برای $25 میلیارد دلار در بودجه است. یکی دیگر از 25 میلیارد دلار در دسترس است در وام های زیر محرک شناخته شده به عنوان مراقبت در عمل تحت شرایط متفاوت است.

دلتا در هفته گذشته اعلام کرد کاهش ساعت برای زمین کارگران و بسیاری از کارکنان آن در آتلانتا ستاد. اگر چه این بدان معناست که این شرکت هواپیمایی که برش ساعت و مجموع پرداخت, آن را می گوید آن است که برش “پرداخت نرخ” در هر عبارت از نجات بسته است.

و شرکت های هواپیمایی می تواند به اخراج کارکنان دوباره شروع در ماه اکتبر تحت کمک مالی از نظر.

بسیاری از ناظران صنعت انتظار کاهش کار آمده پس از آن تاریخ با انتظار آن را می تواند سال دیگر برای سفر هوایی به بهبود می یابند. یک پنجم آمریکایی ها نمی قصد سفر دوباره تا سال 2021 با توجه به بررسی های اخیر توسط شرکت مسافرت به روز رسانی امتیاز LLC.

تحلیلگران انتظار می رود شرکت های هواپیمایی را با کوچک کردن اندازه از عملیات خود را به طور دائم. “هنگامی که ما رسیدن به طرف دیگر از این جهان هواپیمایی ناوگان خواهد بود کوچکتر خطوط هوایی جهان خواهد بود کوچکتر” کوئن هواپیمایی تحلیلگر Helane بکر نوشت: در یک یادداشت به سرمایه گذاران است.

دلتا همچنین با استفاده از ده ها هزار قرارداد کارگران برای کمک به اجرای عملیات خود از چک کردن مسافران و حمل و نقل کیسه های در برخی از فرودگاه ها به کمک مسافران در صندلی چرخدار عامل دلتا ارتباط پروازها و ارائه پشتیبانی فنی.

کسانی که قرارداد کارگران ممکن است محافظت در دلتا نجات زیرا آنها در خانه دلتا کارکنان.

وجود دارد یک کوچکتر بخشی از محرک, 3 میلیارد دلار در دسترس برای حمل و نقل هوایی پیمانکاران آن نیز محدود می شود محدودیت در غیر ارادی furloughs و کاهش در نرخ پرداخت.

دلتا می گوید آن را ندارد یک تعداد دفعات مشاهده که چگونه بسیاری از قرارداد کارگران شغل خود را از دست به عنوان یک نتیجه از آن کاهش قابل توجه در استفاده از مشاوران و پیمانکاران. اما تعدادی از پیمانکاران حمل و نقل هوایی اعلام کرد در حال حاضر کاهش یا تعطیلی موثر بر صدها و احتمالا هزاران نفر از کارگران است.

قطب نما, خطوط هوایی منطقه ای که حامل عمل پروازهای دلتا ارتباط و عقاب آمریکایی با حدود 1,400 کارکنان متوقف پرواز دلتا در مارس 31 و خاموش کردن به طور کامل موثر مارس 7. “رادیکال ظرفیت کاهش چپ قطب نما بدون توانایی پرواز و حتی حداقل های ماندگار, برنامه” قطب نما گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

یکی دیگر از دلتا اتصال حامل SkyWest است و بسته شدن آن آتلانتا خدمه پایه در پایان ماه آوریل است.

دلتا همچنین توقف آن در پرواز انتشار مجله آسمان و کاهش در مواد غذایی و آشامیدنی خدمات.

در پرواز پذیرایی پیمانکار دروازه لذیذ فاش کاهش موثر بر 500 کارگر در آتلانتا با توجه به وضعیت وزارت کار کسب و کار اخراج و بسته شدن لیست.

دیگر شرکت هواپیمایی پیمانکاران از جمله دال Global Services, LLC و اعمال-Aviation Security, Inc. نیز گزارش داد کاهش شغل در مترو آتلانتا.

حداکثر مقدار بودجه نجات شرکت های هواپیمایی می توانید برای واجد شرایط بستگی به کارکنان خود پرداخت غرامت از جمله حقوق و دستمزد و پاداش از 1 آوریل تا سپتامبر. 30, 2019.

در آن زمان دلتا پرداخت حدود 7 میلیارد دلار در حقوق و مزایای, با توجه به U. s. اداره آمار حمل و نقل.

وزارت خزانه داری گفت: آن را در نظر بگیرید که آیا یک شرکت هواپیمایی که واجد شرایط و همچنین در دسترس بودن منابع مالی و هواپیمایی تمایل به رعایت شرایط از جمله مقررات برای clawback پرداخت. شرکت های هواپیمایی می توانند برنامه های کاربردی تا آوریل 27, اما بعد از آن برنامه های کاربردی ممکن است تایید شود به سرعت.

وزارت خزانه داری نیز درخواست شرکت های هواپیمایی به پیشنهاد پرداخت غرامت به دولت فدرال در ازای بودجه — چنین است سهام, گزینه, حکم, اوراق بهادار بدهی یادداشت ها و یا دیگر ابزارهای مالی. که افزایش چشم انداز است که دولت فدرال می تواند تبدیل به یک سهامدار در شرکت های هواپیمایی.

برخی از شرکت های فشار برای کمک به انتقاد شده است و برای استفاده از گذشته درآمد حاصل از سهام buybacks که انتقال پول خود را به سهامداران است. فدرال بسته کمک نیاز به واجد شرایط شرکت برای پرداخت سود سهام و یا توزیع سرمایه به سهامداران از طریق سپتامبر. 30, 2021.

دلتا می گوید از آن $64 میلیارد دلار در جریان نقدی از سال 2010 آن را پرداخت 20 درصد به سهامداران استفاده می شود 30 درصد برای پرداخت بدهی قرار داده و 50% به کسب و کار خود از جمله سرمایه گذاری در فرودگاه و هواپیما افزایش کارکنان پرداخت و پرداخت سود و مزایای بازنشستگی.

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>