جمع آوری گرد

عاشق رفتن سریع: چرا بازی های IP است که در نهایت مصرف کردن در فیلم/تلویزیون “ناگهانی در آغوش و موفقیت در بازی های IP است که تا حدودی از تعجب… زمانی که این فیلم تولید شد, آنها تمایل به هر دو مهم و تجاری حوادث… این ایجاد یک چرخه معیوب: مخاطبان آموخته تصویری بازی فیلم بد بودند و آن را حتی سخت تر برای بهترین فیلم به موفقیت و سابقه شکست به معنای عمده استعداد را دور ماندن از آینده سازگاری و IP صاحبان بودند و تمایلی به انطباق خود را به بهترین IP. پس چرا همه چیز در حال تغییر به سرعت و به همین دلیل در حال حاضر ؟ من فکر می کنم وجود دارد هفت هسته دلایل.”

این “ظرفیت” از این فرانچایز و جهان استفاده می شود به طور متوسط-خاص—وجود دارد یک مبارزه به یکی از برنده کتاب های کمیک و بازی های ویدئویی و یا فیلم franchises. این به معنای وجود دارد اتاق را برای بسیاری از برندگان در سراسر رسانه و رسیدن به هر برنده محدود بود.

به زودی از آن خواهد شد یک مبارزه برای تسلط بین تمام فرانچایز و در تمام رسانه ها. هر داستان نیاز به رشد را به دسته های بیشتر و جذب روزافزون سهم مخاطبان زمان. با این حال صعودی به عنوان یک رسانه نیاز به گسترش بیش از حد.[1]

تاریخ و زمان آخرین از ما HBO TV series, تاریخ انتشار, بازیگران و داستان – “حتی با توجه به شجره نامه استعدادهای درخشان در ارتباط با آخرین از ما, طرفداران اصلی IP به احتمال زیاد در انتظار مجموعه تلویزیونی’ تعظیم در HBO با واجد شرایط هیجان. بیایید آدرس برخی از سوالات اساسی اطراف این پروژه است.”[2]

ارسال شده توسط kliuless (0 دیدگاه کل)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im