گوگل کنترل سیاسی که ایمیل های زمین در صندوق پستی خود را

“پیت Buttigieg پیشرو در 63 درصد است. اندرو یانگ آمد و در دوم در 46 درصد است. و الیزابت وارن به نظر می رسد مانند او را در مشکل با 0 درصد است. این نیست نظرسنجی شماره برای ایالات متحده در سال 2020 دموکراتیک ریاست جمهوری در مسابقه. آنها منعکس کننده که داوطلبان قادر به به طور مداوم زمین در Gmail اولیه صندوق در یک آزمون ساده است.”
ارسال شده توسط clawsoon (58 نظرات کل) 13 کاربران مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه
نامزد بیشترین نفع تنظیم فناوری بزرگ است که حداقل قادر به اهرم بزرگ tech? چه یک تصادف عجیب.

مطمئنا این چیزی است که این همه ، یک تصادف. با تشکر از شما یادگیری ماشین برای اطمینان ما است که ما به عنوان توسعه دهندگان در حال ناتوان و بی گناه که دست ما تمیز هستند.
ارسال شده توسط mhoye در 8:41 AM در فوریه 29 [22 مورد علاقه]

جالب است. من 100% از وارن و ساندرز در صندوق پستی جیمیل. سیل وخیم پیام های در مورد چگونه کاملا محکوم هستند اگر من نمی سرفه تا 10 دلار بلافاصله. همیشه خوب بود و می خواست من فرض کنید. اما این آزادسازی همه ساندرز “انقلاب ما” را دادن.
ارسال شده توسط Teegeeack AV Club, منشی, 8:49 AM در فوریه 29 [3 علاقه]
من به اهدا خود را چند برابر و همه وارن پیام در تبلیغات برگه برای من. من نمی هر گونه پیام های دیگر, بنابراین من نمی تواند نسبت به جایی که دیگر نامزدها ممکن است زمین.
ارسال شده توسط misskaz در 8:54 AM در فوریه 29 [2 علاقه]
می نامه و پاکت تحویل شرکت های مجاز به گرفتن دور با چک کردن برای دیدن پست و قرار دادن در جعبه نامه و پنهان کردن برخی از پشت سطل زباله.
من فکر تداخل با ایمیل بود یک جرم جنایی.
ارسال شده توسط Burn_IT در 9:03 AM در فوریه 29 [1 علاقه]
مقابل: دفعه بعد من کمک به هر گونه سیاسی نامزد من راه اندازی یک رایتر حساب ، من نمی نیاز مبرم جمع آوری کمک هشدارهای چندین بار در روز از هر سازمان آنها را به اشتراک ایمیل خود را در لیست ،

(احتمالا به این دلیل است که یاهو کمتر است صالح از گوگل.)
ارسال شده توسط ترشرو پف در 9:08 AM در فوریه 29 [7 علاقه]

اه پس منم که خاص سیاسی سازماندهی ایمیل من به طور خاص درخواست به پایان رسید.

با توجه به این که دولت من نیست shying دور از رفتن پس از شرکت های فن آوری برای انتخابات مسائل را کسی می داند که حق آژانس برای ارسال یک شکایت رسمی به?

اگر بدبین طرف من مظنون این است که مرتب کردن بر اساس چیزی که در آن قانون گرفتار نشده تا به جامعه و من نوشتن من دولت قانونگذار بیش از حد.
ارسال شده توسط Zalzidrax در 9:08 AM در فوریه 29

من فکر تداخل با ایمیل بود یک جرم جنایی.

نتیجه نهایی این خط فکر هرج و مرج مطلق است و جنون. ایمیل دادن که تقریبا به معنای واقعی کلمه صفر هزینه و پیوند دادن بدان معنی است که ایمیل می شود در واقع به معنای واقعی کلمه بی فایده است.

وجود دارد یک تفاوت بین حتی فقط چند سنت در هر پست الکترونیکی حلزون و چند سنت در هر میلیارد دادن.

من فکر می کنم ما می تواند تاثیر بسیار خوبی در بحث از چگونگی این فیلترها باید کار کند و در حال حاضر آنها نباید بدون توزیع کلید V|46R4 shitheads.
ارسال شده توسط tclark در 9:10 AM در فوریه 29 [12 علاقه]

من فکر تداخل با ایمیل بود یک جرم جنایی.

این جدی بیانیه ای ؟

برای یک چیز: ایمیل است نه ایمیل. آن است که تنظیم شده توسط دولت است. که آن را تحویل داده است و در همه صرفا با توافق دو جانبه از ارائه دهندگان مختلف درگیر است.

برای یک چیز دیگر: “تداخل” هدفمند است و یکی از gmail ویژگی های اصلی:. قبل از جیمیل موجود تنها راه برای از راه دور قابل استفاده صندوق پستی (با توجه به معنای واقعی کلمه هزاران نفر از دادن ایمیل در روز) بود که اجرای خود را mailserver به همراه لیست های سفید/سیاه/crowdsourced blackholes/و غیره. من آن را در اوایل 2000s. آن را عظیم درد در الاغ, اما جایگزین شد یک صندوق پستی با دادن:رئال نسبت ~1000:1 است.

آیا معنی همه چیز gmail در حال انجام است ؟ هیچ. آیا معنی آن این است که برخی از سایه توطئه و یا عمل مجرمانه? نه از راه دور.
ارسال شده توسط tocts در 9:10 AM در فوریه 29 [15 علاقه]

من فقط پست از وارن و آن همه می رود به تبلیغات و من بسیار خوشحالم که از آنجا که آنها می آیند در بسیار به طور مداوم.
ارسال شده توسط octothorpe در 9:13 AM در فوریه 29
همچنین آن خرس با اشاره به این که یکی از راه های فیلتر از جمله gmail با استفاده از یادگیری است که بازخورد کاربر. یکی از راه های آسان برای بسیاری از معین نامزد مسائل برای پایان دادن به خودرو-پرچم به عنوان دادن است قبل از ایمیل نیست خودرو-پرچم به عنوان دادن و افرادی که آنها را به صورت دستی پرچم آنها را به عنوان هرزنامه.

که است که می گویند یک راه آسان برای پایان دادن به خودرو-فیلتر شده است برای ارسال تعداد زیادی ایمیل به افرادی که نمی خواهید آنها را یا به این دلیل آنها هرگز خواسته برای آنها و یا به خاطر آنها احساس می کنید ایمیل ها مفید نیست و یا قریب به اتفاق در تعداد.
ارسال شده توسط tocts در 9:14 AM در فوریه 29 [3 علاقه]

من تنها دو جا است که ایمیل های دریافتی می توانید بروید: اولیه صندوق تب یا پوشه اسپم. اگر چیزی اراضی در دادن است که تعلق دارد به من بگویید gmail. برعکس صندوق ارسال اقلام به پوشه اسپم اطلاع gmail به عنوان به خوبی. درست مثل یک توله سگ جدید شما باید برای آموزش جیمیل و سرانجام آن را به تقریبا همه چیز را راست. جدید gmail به عنوان مثال تقریبا قطعی به توالت در طبقه…
ارسال شده توسط جیم در austin در 9:29 AM در فوریه 29 [3 علاقه]
آیا معنی همه چیز gmail در حال انجام است ؟ هیچ. آیا معنی آن این است که برخی از سایه توطئه و یا عمل مجرمانه? نه از راه دور.

چیزی نیست که به عمد یا مجرمانه به غیر قانونی است.

سیستم های پیچیده باید عواقب ناخواسته که حتی مردم واقعا هوشمند می تواند پیش بینی نیست. اما پس از آن عواقب ناخواسته در حال روشن ساخته و سپس ما نیاز به کاهش آنها. اگر ما پیدا کردن بعضی از ترکیب شیمیایی سمی و مردم ما ممنوعیت آن از کالاهای مصرفی. هیچ دلیلی وجود ندارد به همین رویکرد با فناوری اطلاعات و دموکراسی است.

من حدس می زنم همه کسانی که فوق العاده مردم هوشمند گوگل است که استخدام فقط ممکن است پیدا کردن یک راه خوب برای فیلتر دادن اما نه به طور تصادفی به نفع برخی از سیاستمداران و گروه های بیش از دیگران اگر وجود دارد برخی از بسیار بزرگ جریمه بلندی بیش از آنها را اگر آنها نمی. و اگر وجود ندارد, آنها ممکن است به خوبی خسته نکنید.
ارسال شده توسط Zalzidrax در 9:30 صبح در فوریه 29 [4 علاقه]

تداخل با ایمیل جنایی به دلیل پست تحویل سرویس فدرال. آن را تا به چیزی برای انجام با آزادی بیان است.
ارسال شده توسط kevinbelt در 9:30 صبح در فوریه 29 [11 مورد علاقه]
من متوجه شده ام که به تازگی ایمیل های بیشتر از مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی شده اند تا در اصلی صندوق در Gmail (don’t worry, i’m just مشترک برای دسترسی به مجنون نظرسنجی مبارزات انتخاباتی خود می فرستد) زمانی که آنها می شده است در تبلیغات برای سال. در ضمن هیچ دیگر سیاسی درخواست و یا اطلاعات ایمیل در حال پایان دادن به در صندوق پستی. گمان می کنم من تا به حال هرگز فکر نمی کردم در مورد تدارکات چگونه دریافت ایمیل طبقه بندی شده اند اما این گه واقعا هل من نسبت به مفهوم فرار از Gmail به طور کامل. چه درد…
ارسال شده توسط wakannai در 9:34 AM در فوریه 29 [1 علاقه]
رسیدن به بالا و دهش برای لیست ایمیل شبیه به جستجوگرها است که در آن خود را, دانش و شیوه های خوب.

به عنوان مثال: اگر وارن تیم ارسال ایمیل های که به طور مداوم نمی کنید باز کم خواندن بار پایین, توانید, درصد متن, که هرزنامه و یا شبیه به ایمیل های دیگر که نمی توانید بخوانید ، Gmail فرض خواهد شد ایمیل از او mailservers نیست مورد نظر و اختصاص یک درصد بیشتری از آنها را به دادن در سراسر کل لیست.
ارسال شده توسط Spacelegoman در 9:44 AM در فوریه 29 [4 علاقه]

راه این مسائل صرفا الگوریتمی. هیچ کس پشت صحنه تصمیم گیری که ایمیل فرستاده که در آن.
الگوریتم آموزش دیده در یک مجموعه داده های تولید شده توسط مردم که با استفاده از جیمیل و دستی طبقه بندی چه نوع از ایمیل های دریافت قرار داده که در آن پوشه.

برای هر ایمیل gmail سوال می پرسد “آیا این نگاه مانند ایمیل های دیگر که من را دیده ام؟” و سپس آن را از چوب آنها را به همان سطل.
ارسال شده توسط lalunamel در 9:46 AM در فوریه 29 [2 علاقه]

گمان می کنم من تا به حال هرگز فکر نمی کردم در مورد تدارکات چگونه دریافت ایمیل طبقه بندی شده اند

آیا شما به طور منظم با کلیک کردن بر روی لینک در ایمیل آنها برای دسترسی به نظرسنجی هایی که جیمیل ممکن است فکر می کنم کسانی که برای شما مهم هستند ؟
ارسال شده توسط غیر استروئیدی ضد التهابی مواد مخدر در 9:50 AM در فوریه 29

سیستم های پیچیده باید عواقب ناخواسته که حتی مردم واقعا هوشمند می تواند پیش بینی نیست. اما پس از آن عواقب ناخواسته در حال روشن ساخته و سپس ما نیاز به کاهش آنها.

آن را ناخواسته? شما با استفاده از یک سرویس ایمیل است که اصلی از ویژگی های فیلتر هرزنامه.

من درمان صندوق به عنوان مقدس, من لغو و یا پرچم هر ایمیل است که شخصا خطاب به من یک انسان است. بنابراین همه سیاسی دادن می رود در دادن جعبه, فقط به عنوان آن را باید. من اهمیتی نمی دهند اگر آن را برای نامزد من مانند آن را هنوز هم دادن.

من خودم هستم و یک بخشی از این مشکل به خاطر من, MailChimp, کمپین برای کسب و کار من. نقطه تمام از انجام کمپین های ایمیل است که شما می توانید هر چیزی در مورد آن (که باز که کلیک که بازدید وب سایت من آنها چه در نگاه و چه زمانی که در آنها وجود دارد آن را تبدیل به فروش و یا جایی که آنها بروید ؟ و غیره.). وجود دارد مانند یک کلبه صنعت مشابه به جستجوگرها در مورد چگونه به گرفتن آمار توسط گوگل فیلتر و چگونه به مردم در واقع به باز کردن و کلیک کنید. آن را مانند وارن نمی خواهد می دانم که آنها در حال گرفتن به دادن به طور مداوم – از آنجا که تمام نقطه ایمیل دادن به تولید این نوع از اطلاعات برای فرستنده.

بنابراین اگر من تنها propreitor که متنفر دادن و در عین حال هنوز هم نقش بازی با حداقل مقدار تلاش می توانید از طریق گوگل فیلتر پس مطمئنا وارن می توانید استخدام کسی که می تواند انجام همان.

یا اگر فیلتر کردن ایمیل شما را اذیت شاید نمی استفاده از یک سرویس ایمیل است که فیلتر پست الکترونیکی خود را. اما برای من همه سیاسی دادن است که هنوز هم دادن تا این سیستم در حال کار دقیقا به عنوان در نظر گرفته شده. و گوگل با استفاده از گزینه های من برای اطلاع رسانی به فیلتر خود را. متاسفم متاسفم?
ارسال شده توسط bradbane در 9:51 AM در فوریه 29 [1 علاقه]

گمان می کنم من تا به حال هرگز فکر نمی کردم در مورد تدارکات چگونه دریافت ایمیل طبقه بندی شده اند

بیزی احتمال

من مطمئن هستم که گوگل سیستم در حال انجام چیزی پیچیده تر از آن است, اما این ایده اساسی است مشکل ریاضی.
ارسال شده توسط bradbane در 10:04 AM در فوریه 29

این جنس بنجل گزارش و هرگز منتشر شده است. ارائه دهندگان ایمیل مدیریت ایمیل های که از طریق یک فرد بر اساس. راه اندازی یک صندوق پستی جیمیل به شما بگویم هر چیزی.
ارسال شده توسط هالیوود طبقه بالا کالج پزشکی در 10:05 AM در فوریه 29 [2 علاقه]
بله, آن است که ناخواسته است. من مطمئن هستم که هیچ یک از نوشتن یک فیلتر اسپم به هیچ وجه قصد نامتناسب طرفدار یک نامزد بیش از دیگری است. که ظاهرا نتیجه.
منظورم این است که من فکر نمی کنم از آن را تا زمانی که فقط در حال حاضر, بنابراین من قصد ندارم به کسی دیگری برای کینه توزی و یا حماقت, اما آن را به وضوح یک اشکال عمده و آن نیاز به تعمیر.

به عنوان گوگل مستقر در این ایمیل الگوریتم مرتب سازی (بدون هر گونه انتخاب کردن که من به یاد داشته باشید) مسئول طراحی آن تنها کسانی که به آن دسترسی داشته و می توانید آن را تغییر دهید در هر زمان آنها هستند مسئول است. کاربران نهایی ارائه اطلاعات توسط سفارشی کردن تنظیمات خود را و یا انجام جستجوگرها افسون یا نه واقعا مربوط به کسانی است که مسئولیت نهایی.

این فقط یک نمونه از تصمیم گیری الگوریتم های تقویت تعصب. درست مثل تصمیم گیری الگوریتم نشان داده شده است به تقویت تعصب نژادی یا جنسیتی تعصب اگر نه با دقت انجام شود.

این جنس بنجل گزارش و هرگز منتشر شده است. ارائه دهندگان ایمیل مدیریت ایمیل های که از طریق به صورت فردی. راه اندازی یک صندوق پستی جیمیل به شما بگویم هر چیزی.

مطمئن شوید که آن را! این به شما می گوید آنها گرفته نشده مراحل را به مطمئن شوید که سیستم خود اجتناب privileging یک نامزد بیش از دیگری است. که من اعلام کرده اند که کاملا قابل فهم است که هیچ کس به فکر انجام دهید. اما هنگامی که شما در یک موقعیت برای استقرار یک الگوریتم است که می تواند بر جامعه این نوع از مسائل به محصولات زراعی به طور منظم. و جامعه نیاز به تنظیم آن و یا آن را در حال رفتن به شکستن چیزهایی مانند هر دیگر محاسباتی بی ثباتی را شبیه سازی از ریل. به جز اگر شما الگوریتم های گره خورده به دنیای واقعی سیستم را خواهد شکست این سیستم بیش از حد.
ارسال شده توسط Zalzidrax در 10:17 AM در فوریه 29 [5 علاقه]

هالیوود طبقه بالا کالج پزشکی: ارائه دهندگان ایمیل مدیریت ایمیل های که از طریق یک فرد بر اساس.

توجه داشته باشید که آنها در زمان درد به اجتناب از فرد و این که این بسیار متفاوت نتیجه یافت شد:

برای تست چگونه جیمیل رفتار سیاسی ایمیل ما افتتاح حساب Gmail با استفاده از شماره تلفن جدید و Tor یک anonymizing مرورگر برای جلوگیری از ارسال سیگنال های مورد گرایش سیاسی مبتنی بر وب قبلی فعالیت است.

به نظر می رسد که الگوریتم گوگل است نه صرفا منحصر به فرد است, اما همچنین با استفاده از برخی از “حکمت جمعیت” priors به عنوان شما ممکن است انتظار داشت.
ارسال شده توسط clawsoon در 10:25 AM در فوریه 29

این به شما می گوید آنها گرفته نشده مراحل را به مطمئن شوید که سیستم خود اجتناب privileging یک نامزد بیش از دیگری است.

و چرا دقیقا باید سیاسی دادن بود ممتاز بیش از سایر دادن? آن را هنوز هم دادن و شما تصمیم به استفاده از یک سرویس است که ویژگی های اصلی فیلتر هرزنامه. نقطه تمام از فیلتر هرزنامه است که برای امتیاز برخی از پیام های بیش از دیگران است. مانند نویسنده این قطعه شما به نظر می رسد به درک آنچه در جریان است در اینجا و در همه.

آن را “تقویت تعصب” اگر وارن کمپین بمکد در ارسال هرزنامه. آن را فقط بدان معناست که آنها در ارسال هرزنامه به کاربران که به طور خاص را انتخاب کرده اند برای فیلتر کردن هرزنامه ها.

آیا شما گفت که پیام های سیاسی باید معاف از دادن فیلتر برای کسانی که انتخاب می کنید به استفاده از فیلتر هرزنامه?

این مقاله نامنسجم و به عنوان نتیجه بنابراین بسیاری از پاسخ اینجا.
ارسال شده توسط bradbane در 10:31 AM در فوریه 29 [6 علاقه]

نمی Google خود را سفارشی بیزی فیلتر برای هر کاربر ؟

اگر این n=1 نمونه است که اساسا بی ارزش (مگر اینکه شما می خواهید به در نظر گرفتن شرایط اولیه برای یک حساب جدید که مسلما جالب تا زمانی که شما در نظر بگیرید که فیلتر شد ظاهرا روت در یک نام تجاری جدید حساب که مشترک به هر نامزد در لیست پستی و هیچ چیز دیگری).

مگر اینکه این آزمون قابل ملاحظه ای دقیق تر از این مقاله حاکی از آن بود که آن را علم آشغال.
ارسال شده توسط schmod در 10:41 AM در فوریه 29

من توجه داشته باشید این مقاله نیست نگاهی به مطالب. ممکن است که وارن نیست با استفاده از دامنه مناسب, امضا, و یا اگر آنها با استفاده از ابزار برای HTML تولید نامعتبر برچسب ها. هر دو کسانی که همه چیز را به شما مشخص کردن algorithmically.
ارسال شده توسط CheeseDigestsAll در 10:41 AM در فوریه 29
تقریبا هر چیزی از Mailchimp است رفتن به تبلیغات برگه فقط توسط این واقعیت است که آن را از Mailchimp یا ثابت تماس بگیرید ، من تعجب می کنم اگر شهردار پیت است که با استفاده از مبهم تر ارائه دهنده است که نمی توانید خودکار فیلتر شده مانند آنهایی که محبوب تر?
ارسال شده توسط COD در 10:41 AM در فوریه 29
به طور جدی نمی سکس با دادن فیلتر ‘علت های مورد علاقه خود را سیاستمدار ایمیل هستند بیش از حد spammy.

و جامعه نیاز به تنظیم آن

این است که قوانین و مقررات. گوگل یک بخش کوچک از جامعه است تنظیم اسپم ایمیل. به عنوان کسی که زندگی در جامعه پیدا کنم این فضیلت. سیاستمدار حق ندارد به من e-mail inbox.
ارسال شده توسط نجات زنده چیزی که breatheth در 10:46 AM در فوریه 29 [2 علاقه]

نمی Google خود را سفارشی بیزی فیلتر برای هر کاربر ؟

دقیقا. اگر علائم جیمیل وارن به عنوان اسپم دادن اما شما در واقع می خواهم برای دیدن آن پیام کلیک کردن بر روی “نه دادن” دکمه قطار فیلتر برای حساب خود را و پیام های که مانند وارن پیام را دریافت کنید پرچم به عنوان اسپم در آینده است.

راه اندازی یک حساب ایمیل جدید و فقط با دیدن چه چوب و آنچه را نمی کند بی معنی است. اگر شما در حال گرفتن 0% نرخ باز در مبارزات انتخاباتی در ایمیل شما مشکل این است که شما نه فیلتر.
ارسال شده توسط bradbane در 10:47 AM در فوریه 29 [1 علاقه]

برای تست چگونه جیمیل رفتار سیاسی ایمیل ما افتتاح حساب Gmail با استفاده از شماره تلفن جدید و Tor یک anonymizing مرورگر برای جلوگیری از ارسال سیگنال های مورد گرایش سیاسی مبتنی بر وب قبلی فعالیت است.

و البته هیچ کس احتمالا می تواند به هر دلیلی به فرض که ترافیک شامل مجموعه ای از Tor خروج از گره ها ممکن است حمل ترافیک در درجه اول از مردمی که انحراف آزادیخواه یا که در غیر این صورت ندیده Gmail دادن فیلتر ممکن است که به حساب به عنوان یک پیش فرض اولویت برای Gmails مقصد برای کسانی که گره. بنابراین ما n=1 نمونه فرایند است که همه کاملا بی طرفانه و علمی و گه.
ارسال شده توسط flabdablet در 10:48 AM در فوریه 29 [3 علاقه]

اگر علائم جیمیل وارن به عنوان اسپم دادن اما شما در واقع می خواهم برای دیدن آن پیام کلیک کردن بر روی “نه دادن” دکمه قطار فیلتر برای حساب خود را و پیام های که مانند وارن پیام را دریافت کنید پرچم به عنوان اسپم در آینده است.

اما مسئله اینجا است که واقعا قرار دادن فیلتر. آن را “تبلیغات” تب (و من فکر می کنم وجود زبانه های دیگر بیش از حد) است که برخی از مردم تبدیل شده در جی میل برای مرتب کردن بر اساس دسته بندی های مختلف از ایمیل. من واقعا این را به عنوان یک ویژگی مفید, بنابراین من آن را خاموش کرده و پس از تلاش آن را برای چند روز زمانی که آنها آن معرفی شده است. (من فقط لغو اشتراک از لیست من نمی خواهم برای دیدن به طور منظم مانند مبارزات انتخاباتی, ایمیل, بنابراین من واقعا نمی مخاطبان هدف برای هر یک از این چالش ها است.) اما من فکر می کنم Gmail این فرض روشن این روزها برای اکثر مردم این ایمیل آنها ممکن است می خواهم برای دیدن در حال منحرف از خود اصلی صندوق است که آنها هر روز نگاه.
ارسال شده توسط عکاسی در 10:53 AM در فوریه 29 [2 علاقه]

به عنوان گوگل مستقر در این ایمیل الگوریتم مرتب سازی (بدون هر گونه انتخاب کردن که من به یاد داشته باشید)

انتخاب کردن در این است که شما در حال استفاده از جی میل یک ایمیل رایگان پلت فرم است که دارای ویژگی های خاصی است که فقط برای آن است. اگر شما نمی خواهید ایمیل های خود را طبقه بندی شده اند در راه gmail تبلیغ خود را به عنوان مرتب سازی آنها استفاده نمی gmail.

اضافه کردن به این: وقتی که می آید به “تبلیغات” است که 100% اختیاری. من هرگز حتی دیده می شود که چیزی که آن را تبدیل به حساب های موجود تا آنجا که من می دانم زمانی که آنها آن را نورد و هر حساب جدید می توانید آن را خاموش. داشتن هرگز حتی آن دیده می شود من قادر به پیدا کردن آن در حدود 5 ثانیه است. متن در UI (نیاز به 2 کلیک بر روی آیکون “تنظیمات” و سپس “پیکربندی صندوق ورودی”) به معنای واقعی کلمه می گوید:

را انتخاب کنید که پیام دسته برای نشان دادن به عنوان صندوق زبانه. پیام های دیگر خواهد شد به نظر می رسد در تب اولیه.

“تبلیغات” یکی از گزینه های آن. می خواهم به کسانی که در اولیه خود را به صندوق? شما می توانید انجام دهید که.

کل این مقاله است clickbait طراحی شده برای جرقه خشم.
ارسال شده توسط tocts در 11:12 AM در فوریه 29 [3 علاقه]

من نمی با استفاده از “تبلیغات” چیزی یا, اما این واقعیت باقی می ماند که اگر شما نمی خواهید گوگل برای فیلتر کردن و یا منحرف کردن ایمیل خود, شما باید ثبت نام برای یک سرویس ایمیل که فروش اولیه نقطه است که آن را فیلتر ایمیل خود را. یا شاید شما باید یاد بگیرند که چگونه به ضربه که نه “دادن” را فشار دهید اگر شما در حال گرفتن مثبت کاذب.

هیچ سیاستمدار و یک راست به ایمیل خود گذشته من دادن فیلتر برای من مهم نیست که این سیاستمدار است که من نمی خواهم هر ایمیل از آنها را دوره. مردم اینجا می گویند سیاسی دادن برخی از کلاس های ویژه از دادن – با عرض پوزش هیچ با تشکر از شما این است که برخی مستقیم مزخرف.

تعجب می کنم که چگونه این موضوع را اگر آن را مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین استدلال که مغرضانه و نادرست لیبرال شرکت های فن آوری با استفاده از ~الگوریتم~ به سانسور محافظه کار پیام های ایمیل و مبارزات و بنابراین آنها سزاوار برای دور زدن همه دادن فیلتر برای رسیدن به رای دهندگان. اگر سیاسی دادن است به نحوی خاص و هر نوع فیلترینگ “تعصب” که در آن شما می خواهید را به منظور جلب خط ؟ شما می خواهید روزانه به روز رسانی ایمیل در صندوق پستی خود را از رهبر عزیز خود را و هیچ چیز شما می توانید در مورد آن انجام?

اگر شما نمی مانند دادن فیلترها ممکن است من با فروتنی نشان می دهد شما از آنها استفاده نمی شود.
ارسال شده توسط bradbane در 11:16 AM در فوریه 29 [2 علاقه]

هیچ سیاستمدار و یک راست به ایمیل خود گذشته من دادن فیلتر

bradbane شما عصبانی به نظر می رسد در این مورد. شما با استفاده از اصطلاح “دادن”. این ایمیل ها نمی دادن. بند 4 جمله 1 از TFA آغاز می شود:

ما در بر داشت که چند تا از ایمیل های ما امضا برای دریافت

این انتخاب کردن در ایمیل است که مردم باید به صراحت درخواست شده است. آنها می خواهند به دیدن آنها نیست.
ارسال شده توسط scruss در 11:42 AM در فوریه 29 [5 علاقه]

من فکر می کنم می بینم برخی از سردرگمی در اینجا در مورد چه دادن و چه فیلتر هرزنامه.

مانند tocts من یک سرور در روز تا زمانی که آن را بیش از حد بزرگ شد یک پیتا.

برای یک ایمیل به نام “دادن”, 2 چیز باید درست باشد:

  • آن را ناخواسته – شما نمی برای آن را بپرسید. شما ممکن است “برای آن را بپرسید” یا به صراحت عضویت در لیست پستی و یا با دادن فرستنده آدرس خود را و کلیک بر روی “انتخاب کردن” را بردارید (با فرض وجود دارد).
  • آن را به صورت فله. فرد فرد ارسال ایمیل به صورت دستی و بدون استفاده از یک لیست پستی واجد شرایط نیست.

فیلتر هرزنامه با استفاده از انواع تکنیک ها برای فیلتر کردن ایمیل. این شامل بیزی فیلتر لیستهای سیاه (لیست شناخته شده بد بازیگران) و شهرت به ثمر رساند و آنها می تواند بسیار موثر باشد. بدون دادن, فیلتر, با این حال, خواهد شد گرفتن تمام دادن و یا جلوگیری از غلط-مثبت.

روز هنگامی که با استفاده از یک فیلتر اسپم بودند اختیاری بلند رفته است. مقدار دادن ایمیل به مراتب بیش از عدم دادن ایمیل سال پیش. اگر دادن فیلتر نیست, استفاده, ایمیل خواهد بود به طور کامل غیر قابل استفاده.

که گفت: با استفاده از تکنیک های مشابه برای مرتب کردن غیر دادن ایمیل, به خصوص آنهایی که کاربران باید کنترل کمی بیش از, بسیار ناقص به نظر من.

من واقعا فکر می کنم که این پست مرتب سازی عمدی است یا مضر, اما این بدان معنا نیست که آن را با توجه به پیش فرض های برنامه نویسی و یا عواقب ناخواسته.

یک چیزی بیشتر — چگونه در مورد ما سرزنش نیست کاربران برای استفاده از ایمیل گوگل یا یاهو یا هر چیز دیگری ؟ ما نیست همه چیز فوق نابغه techies, و ما در حال رفتن به استفاده از راحت ترین و قابل اعتماد و به طور گسترده ای مورد استفاده در سیستم. گوگل به طور موثر یک انحصار در این مرحله و برای بسیاری از مردمی وجود ندارد آشکار جایگزین.
ارسال شده توسط shorstenbach در 11:58 AM در فوریه 29 [5 علاقه]

این انتخاب کردن در ایمیل است که مردم باید به صراحت درخواست شده است. آنها می خواهند به دیدن آنها نیست.

حتی این است که واقعا از روی حیله و تزویر, به دلیل وجود دارد هیچ راهی برای ایمیل خود را به دانستن آنچه که شما ایمیل امضا کرده ایم و که ناخواسته. نه به ذکر است تعداد زیادی از کاربران که با کلیک بر روی “دادن” را فشار دهید بر روی ایمیل های آنها را برای ثبت نام, یا به این دلیل آنها را فراموش کرده و یا اینکه یک فرم کمک مالی یا چیزی فریب آنها را به ثبت نام.

و بیشتر سیاسی ایمیل لیست نگاه بازاریابی ایمیل به یک فیلتر اسپم چرا که آنها در حال بازاریابی ایمیل. البته بازاریابی کاربر ممکن است در واقع می خواهید برای دیدن.

من فکر می کنم که این تماس برای تنظیم هر چند من فکر نمی کنم که دولت باید مدیریت ایمیل خود را فیلتر.

  1. داده ها از این مقاله این است که خیلی بد است چرا که وجود دارد هیچ راهی برای داده های واقعی در این مگر اینکه شما در واقع گوگل. بد است چون در حالی که من فکر نمی کنم گوگل است تداخل با تحویل ایمیل خود را با توجه سیاسی به پایان می رسد آنها به خوبی می تواند و می توان آن را سخت برای تشخیص! من فکر می کنم که شبیه به رسانه های اجتماعی شرکت های گوگل و دیگر ارائه دهندگان ایمیل نیاز به شروع به ثبت حریم خصوصی موافقت نامه با محققان دانشگاهی برای ارائه ناشناخته خواهد ماند و مجموع داده ها در این نوع از آمار و بنابراین ما می توانیم مستقل مطالعات از این رفتار است.
  2. حتی بهتر — من دوست دارم برای دیدن تبلیغات سیاسی (از جمله بازاریابی سیاسی ایمیل) تنظیم شده برای شروع با مجازات در مبارزات برای رفتار بد به جای درخواست سیستم عامل به طور موثر انجام مقررات خود را دارند.

ارسال شده توسط یک دستگاه برای ساخت دشمن خود را تغییر ذهن خود را در 12:13 PM در فوریه 29 [3 علاقه]

من نمی بینم که چرا استاندارد ساختاری تعصب استدلال صدق نمی کند اینجا ؟

تماس با اعضای توضیحات در اینجا نامنسجم منجر به اخراج سیاسی به پرس و جو. این بدجور مناسب به عنوان یک به طور ضمنی با انگیزه های سیاسی تاکتیک.
ارسال شده توسط polymodus در 12:19 PM در فوریه 29

این انتخاب کردن در ایمیل است که مردم باید به صراحت درخواست شده است.

وجود دارد به معنای واقعی کلمه به هیچ وجه برای شما ایمیل سرور به می دانم که این غیر از شما رفتن را از طریق تلاش از گفتن آن است. آن را قطعا نمی تواند اعتماد به فرستنده اطلاع رسانی آن است که شما کاملا گفت که ایمیل خوب بود چرا که در آن نقطه همه اسپم را به سادگی می گویند شما آن را گفت خوب بود.

آن است که ارزش اشاره دارد که دو چیز در اینجا:

اولین چیزی شبیه به نیمی از آنچه که در گزارش عنوان شده فیلتر به دور است که به سادگی قرار دادن در یک ثانیه 100% اختیاری تب در کاربر صندوق پستی. هر کاربر که نمی خواهند این به نوبه خود می تواند آن را در 2 کلیک. حتی اگر آنها نمی, آن را خاموش آن را رفته و آن را در یک تب است که با یک کلیک دور.

دوم در مورد باقی مانده در صورتی که کاربر برای آن را امضا و آن را دریافت آنها باید به دنبال در خود پوشه اسپم و دادن بازخورد به gmail است که آنها مشاهده نمی این به عنوان هرزنامه. این تنها راهی است که آن را می توانید بگویید زیرا در غیر این صورت این پیام ها تمایل به نگاه درست مثل دادن.

دادن فیلتر کردن کامل نیست. آن را نیز نمی مغرضانه علیه کاندیدای خاصی مگر آنجا که حد که نامزد بد است در ارسال ایمیل است که به نظر نمی آید مانند دادن. اگر یک نامزد انجام می دهند بهتر است در این بیش از دیگران به این دلیل است که مردم خود را ارسال ایمیل برای آنها بهتر است در آنچه انجام می دهند به دلیل ارسال بینی الکترونیکی که اجتناب از به دنبال مانند ایمیل ناخواسته است که یک ماده ساده نیست.

چگونه در مورد ما سرزنش نیست کاربران برای استفاده از ایمیل گوگل

من نه سرزنش کاربران برای استفاده از gmail اما من سرزنش کاربران برای شکایت در مورد به معنای واقعی کلمه تعریف ویژگی های آن است. کل دلیل gmail رز به شهرت شد, فیلتر هرزنامه. صحبت کردن در مورد این ویژگی به عنوان اگر آن است که یک نابکار تلاش گوگل برای سرکوب برخی نامزدها مضحک است.
ارسال شده توسط tocts در 12:20 PM در فوریه 29 [4 علاقه]

کل دلیل gmail رز به شهرت شد, فیلتر هرزنامه

من فکر نمی کنم این درست است. من خیلی خاص بود ذخیره سازی رایگان. هرگز نیاز به پاک کردن یک ایمیل! وای!
ارسال شده توسط howfar در 12:23 PM در فوریه 29 [2 علاقه]

اگر یک نامزد انجام می دهند بهتر است در این بیش از دیگران به این دلیل است که مردم خود را ارسال ایمیل برای آنها بهتر است در آنچه انجام می دهند به دلیل ارسال بینی الکترونیکی که اجتناب از به دنبال مانند ایمیل ناخواسته است که یک ماده ساده نیست.

اما این جایی است که یک چپ یا عدالت اجتماعی مترقی خواهد ساختارشکنی معنای “بهتر” را به نشان می دهد که به عنوان مثال داشتن بودجه برای پرداخت بی پروا, آگهی, بازاریابی و/یا نوع SEO حرفه ای برای دریافت از طریق فیلتر هرزنامه است که دقیقا یک مثال از سیاسی بازی یک سیستم برای استخراج مزایا و غیره و سپس تصریح می کند که جیمیل رایگان به بی بند و مداخله در این مورد است نه سیاسی…
ارسال شده توسط polymodus در 12:28 PM در فوریه 29 [1 علاقه]

در ادامه به نفس است که یک عمل سیاسی است, انتخاب با پیامدهای سیاسی. بنابر این گفته چیزی است که “سیاسی” است و پوچ.
ارسال شده توسط آرامی در 12:34 PM در فوریه 29 [2 علاقه]
بنابراین در حال حاضر بحث این است که پیت Buttigieg منحصر به فرد تر به خوبی تامین می شود از برنی ساندرز سناتور الیزابت وارن و یا جو بایدن و در نتیجه می توانیم به استخدام کارکنان صالح?
ارسال شده توسط tocts در 12:40 PM در فوریه 29 [1 علاقه]
وجود دارد به معنای واقعی کلمه به هیچ وجه برای شما ایمیل سرور به می دانم که این

و این یک شکست از این تکنولوژی نه کاربران در انتهای ایمیل های زنجیره ای. دیدن راه است که هر کس تا به حال به قبول DKIM زمانی که خدمات پست الکترونیکی اصرار بر آن نوعی از رضایت مبتنی بر رمز ثبت نام با حلال فله mailers نیست غیر ممکن است. اما که بویش خود تنظیم و بنابراین چیزی است که گوگل هرگز فراموش.

این مقاله پیشنهاد نمی کند اما آن را کاملا ممکن است به پرداخت چند صد مردم به استفاده از حساب جیمیل خود را به ثبت نام برای ایمیل از نامزدهای آنها نمی مانند و سپس پرچم آنها را به عنوان دادن به سم فیلتر. آن را احتمالا خواهد بود ارزان تر به رفتار و برخورد یک sysop از یک scummy RBL فقط به لیست سیاستمدار mailserver برای یک روز یا بیشتر ،
ارسال شده توسط scruss در 1:43 PM در فوریه 29

بنابراین در حال حاضر بحث این است که پیت Buttigieg منحصر به فرد تر به خوبی تامین می شود از برنی ساندرز سناتور الیزابت وارن و یا جو بایدن و در نتیجه می توانیم به استخدام کارکنان صالح?

tocts آن را خوب اگر شما علاقه مند در انتقادی ارزیابی ارزش-ladenness از کلمات مانند “صلاحیت” و “بهتر”; اما من فقط اشاره به این که بسیار نئولیبرالی قاب از ذهن است.
ارسال شده توسط polymodus در 1:50 PM در فوریه 29

واقعا من html کد خاموش است که این نویسندگان تصمیم به گرفتن یک سوال جالب از چگونه به دادن فیلتر شفاف و مفید و قاب آن را با یک کل مزخرف clickbait روایت را امتحان کنید تا مطمئن شوید که هیچ کس می تواند به وضوح فکر می کنم در مورد آن. من آرزو می کنم من می توانم گزارش مقاله خود را به عنوان دادن به آنها را مجازات کند.
ارسال شده توسط ارزش اطلاعات در 2:27 PM در فوریه 29
به نظر می رسد این بحث تقسیم بسیار پاک بین افرادی که فکر می کنم سیاسی ایمیل باید برخی از سطح از درمان های خاص و افرادی که پول های اهدایی به یک کمپین حداقل یک بار تا کنون و در حال حاضر دادن از هر تصور نژاد از رئیس جمهور به سگ گیر در هر بخشی از کشور, مهم نیست چقدر دور است.
ارسال شده توسط snofoam در 2:47 PM مارس 29 [1 علاقه]
این خوب است اگر شما علاقه مند در انتقادی ارزیابی ارزش-ladenness از کلمات

مهربان است ؟ اگر شما می خواهید به شیرجه رفتن عمیق و بی معنی نظری طرف بحث در آن را داشته باشد اما شاید در واقع استفاده از کلمات برای گفتن آنچه شما فکر می کنم بسیار مهم است به جای مبهم توت-üchtelhausen در مورد دیگران نه اینکه چپ به اندازه کافی و یا “علاقه مند” در گفتمان.

در ضمن واقعی موضوع این پست یک نابود مقاله است که حیله گر است که در سیستم ما در حال حاضر یک سیستم است که در آن به معنای واقعی کلمه هر عمده مبارزات انتخاباتی پرداخت کارکنان برای رسیدگی به آنچه که به طور موثر بازاریابی است که وجود دارد برخی از نابکار الگوریتمی تعصب نسبت به یک نامزد دیگر و یا به عنوان مخالف به این واقعیت است که شما می توانید انجام یک کار خوب و کار بد در بازاریابی است.

سیستم ما یکی از بهترین امکان پذیر است ؟ نه با یک شات. اما هیچ کس در گوگل, قرار دادن انگشت شست خود را بر روی مقیاس برای Buttigieg و نویسنده این مقاله نشان می دهد که اساسا صفر درک در نحوه فیلتر کردن ایمیل در واقع کار می کند (چرا که دانستن هر چیزی می تواند مقابله به نقطه clickbait به هر حال).
ارسال شده توسط tocts در 3:01 PM در فوریه 29 [7 علاقه]

من نسبتا به خوبی تثبیت در سوختگی-همه-سیاسی-دادن-به-روی-زمین کمپ snofoam — کانادا کمی دندانه دار دادن قوانین اما البته همه سیاسی ایمیل معاف هستند چرا که کانادایی ها خیلی با ارزش است.
ارسال شده توسط scruss در 3:22 PM در فوریه 29
من مانند تبلیغات برگه و آن را تقریبا با این نسخهها کار به عنوان در نظر گرفته شده برای من – در هر روز یا من از طریق حرکت و کلیک بر روی یک زن و شوهر از چیزهای جالب پیدا کنم و سپس پاک کردن همه چیز را در تب و حرکت می کند.

آنچه که من در بر داشت عجیب و غریب بود که حتی اگر من تا به حال از کلیک بر روی ایمیل های متعدد از جولین کاسترو و من هرگز در کلیک یک ایمیل از Spotify چندین بار جیمیل من را وادار به انصراف از ایمیل های از مایا روپرت کاسترو مدیر کمپین. “شما هرگز باز یک ایمیل از این فرستنده.” این تنها زمانی است که من تا کنون دریافت سریع مانند آن, اما وجود دارد مقدار زیادی از فرستنده من هرگز در کلیک. در ضمن spotify بود و ساخت آن را به صندوق پستی خود را با 99c معاملات و آهنگ من ممکن است مانند.

من مطمئن هستم که وجود دارد این است که فوق العاده الگوریتمی توضیح برای آن, اما, این نوع از مسائل می شود وحشت زده است.
ارسال شده توسط امی Rae در 3:22 PM در فوریه 29

اما من فکر می کنم Gmail این فرض روشن این روزها برای اکثر مردم این ایمیل آنها ممکن است می خواهم برای دیدن در حال منحرف از خود اصلی صندوق است که آنها هر روز نگاه.

این مقاله گفت: هیچ اطلاعات روشنی در این است که 1. آنها به طور پیش فرض فعال و 2. 34 درصد از کاربران در سال 2016 بررسی شد و هنوز هم استفاده از آنها. که در واقع به نوعی باور نکردنی به نظر من این ایده که اکثریت مردم (احتمالا) تصمیم گرفتند pf تنظیمات پیش فرض. من هم آرزو می کنم که آنها می خواهم به انجام برخی از تحلیل محتوا در اینجا. من سلام می خواهم در برنی مردم گفت: “ما در مورد توانایی ما برای برقراری ارتباط با هواداران”
ارسال شده توسط jessamyn در 5:55 PM در فوریه 29

این انتخاب کردن در ایمیل است که مردم باید به صراحت درخواست شده است. آنها می خواهند به دیدن آنها نیست.

چگونه گوگل (یا هر ارائه دهنده ایمیل) این را می دانند – آنها قرار است به عنوان خوانده شده ذهن خود را ؟ ایمیل کار نمی کند که راه و مایلند پس از آن بود نیست آن را تغییر دهید. این یک باستان يکپارچه سیستم ساخته شده بر روی اعتماد و گوگل (یا هر کس دیگری در حال اجرا یک سرور ایمیل که من در گذشته انجام داده اند) است و هیچ راهی برای دانستن اینکه چه پیام ها واقعی و قابل اعتماد است یا نه. که یک نظر راه بازگشت در روز زمانی که آنها به آن اختراع شد. از این رو نیاز به دادن فیلتر – آن را به بهترین حدس بر اساس شناخته شده پیام های اسپم در مقابل ناشناخته پیام های جدید.

شما قطعا می توانید استدلال می کنند که ایمیل و از رده خارج است و همه ما باید تبدیل به چیزی بهتر – و من می خواهم به توافق برسند – اما این سیستم نمی تواند ایمیل.

که بویش خود تنظیم و بنابراین چیزی است که گوگل هرگز فراموش.

شما به نظر می رسد تحت تاثیر گوگل مالک یا کنترل ایمیل پروتکل. آنها لازم نیست که چیز خوبی است. هر کسی می تواند راه اندازی یک سرور ایمیل من آن را برای یک مدت زمان طولانی (قبل از بدون هیچ زحمتی از برخورد با اسپم شد بیش از حد بزرگ). گوگل هیچ قدرت شروع به سازماندهی برخی از مرتب کردن بر اساس از دادن سیستم تایید هر یک بیش از من و از راه ایمیل ساختار در حال حاضر وجود دارد هیچ راهی برای اجرای این کار در سطح جهانی است. شما می باید به جای ایمیل به طور کامل – که شما در حال حاضر می توانید انجام دهید! Go switch به واتساپ یا تلگرام و یا هر آنچه در آن است که شما ترجیح می دهم که نیست ایمیل.

و این یک شکست از این تکنولوژی نه کاربران در انتهای ایمیل های زنجیره ای.

بدون آن یک شکست OP که خیلی بد آگاهانه و تساوی چنین وحشی گیری از یک بدیهی است که درک ناقص از هر دو فن آوری و ‘data’ آنها جمع آوری شده است که آن را در واقع فقط ترساندن طلبی clickbait مزخرف. و تعداد زیادی از مردم در این موضوع که واقعا نمی فهمم چطور ایمیل کار می کند در حال گرفتن همه کار می کرد تا بیش از چیزی.
ارسال شده توسط bradbane در 7:22 PM در فوریه 29 [2 علاقه]

دیدن راه است که هر کس تا به حال به قبول DKIM زمانی که خدمات پست الکترونیکی اصرار بر آن نوعی از رضایت مبتنی بر رمز ثبت نام با حلال فله mailers نیست غیر ممکن است.

شما ممکن است بخواهید دوباره درک خود را از DKIM.
ارسال شده توسط آرامی در 7:41 PM در فوریه 29

قانون در آن با شکوه برابری می توان به گوگل و جو کامپیوتر زیستن به طور یکسان مناسب برای فیلتر کردن ایمیل های کارگردانی به دیگران در حالی که ارائه صفر شفافیت ندارند.
ارسال شده توسط: نه چیزی در 8:10 PM در فوریه 29
در حالی که ارائه صفر شفافیت ندارند.

دوباره شما کاملا در حقوق خود را به ایجاد و اجرای خود را mailserver. وجود دارد در واقع بی حد و حصر ابزار توسعه یافته به طور خاص برای کمک به شما انجام این کار است. یه مشکل با “شفافیت” از تجاری ارائه دهندگان?

سپس خود را اجرا کنید. من انجام دهد.

…اما هشدار داده می شود, آن را به عنوان سرگرم کننده به عنوان کار شدن تا بیش از چیزی. این در واقع یک درد بزرگ در کون, و من تقریبا 1000x بیشتر دادن خود من mailservers از من در حساب های جیمیل است. Y’know چه با جیمیل بهتر است در فیلتر کردن اسپم از همه بیزی تلخه من راه اندازی کردم.
ارسال شده توسط آرامی در 8:22 PM در فوریه 29

احساس رایگان به اجرا ایمیل خود را سرور و انجام بدون فیلتر. همه از این نرم افزار رایگان و منبع باز است و شما می توانید آن را اجرا کنید و خود را بسیار خود و کامپیوتر شخصی. دوباره, هیچ یک کنترل ایمیل آن را به یک يکپارچه سیستم مستقل از سرور. شما می توانید بخشی از این شبکه بیش از حد.

اما حتی جان سخت حریم خصوصی پیشرفته [به طور کلی!] آیا این کار را در سال 2020 و اگر شما می خواهید برای پیدا کردن که چرا و چیزی جدید یاد بگیرند پیشنهاد می کنم شما آن را امتحان کنید!
ارسال شده توسط bradbane در 8:25 PM در فوریه 29

این یکی از عجیب ترین MetaFilter تاپیک من دیده ام در برخی از زمان. من هیچ نظری ندارم که چگونه همه این افراد صرف 54 نظر صحبت کردن به طور مستقیم در گذشته هر یک از دیگر و یا چرا.
ارسال شده توسط: نه چیزی در 8:53 PM در فوریه 29
خوب است که مراسم آشتی ترتیب دادند چه اتفاقی می افتد زمانی که مردم تصمیم به خشم چیزی نیست که در واقع وجود داشته باشد.
ارسال شده توسط آرامی در 8:58 PM در فوریه 29 [1 علاقه]
Hm. خوب به من پویا در این موضوع به نظر می رسد تقریبا به شرح زیر است:

یک: شاید آن نشده است و بیشترین ایده را به یک غول غیر قابل توصیف شرکت با استفاده از یک الگوریتم مات عملا کنترل ضروری سیاسی ارتباطات زیرساخت ها است.

ب: چه بد آگاه مزخرف! آنها به سادگی یک غول غیر قابل توصیف شرکت با استفاده از یک الگوریتم مات به ورزش عملا کنترل ضروری سیاسی ارتباطات زیرساخت! هر یک از ما می تواند انجام دهد همان [اگر ما تا به حال صدها میلیون نفر از مشترکان]!

(تکرار تا پایان موضوع رسیده است)
ارسال شده توسط: نه چیزی در 9:07 PM در فوریه 29

C: شاید ایمیل نیست بهترین ابزار برای توسعه سیاسی و رنج آن را به عنوان نشانی از چند دهه از ویژگی های بدهی و جهانی نزدیک با بازیگران بد; شاید مشاهده ایمیل به عنوان ضروری سیاسی ارتباطات زیرساخت است یک ایده خوب گذشته خود را با استفاده از تاریخ; و شاید بد آگاه clickbait نازک مبدل به عنوان روزنامه نگاری تحقیقی است و نه بهترین پایه برای سالم بحث و مسائل مربوط به.
ارسال شده توسط flabdablet در 9:26 PM در فوریه 29

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>