Gwinnett کمیسیون هنوز بحث مارتا گسترش به عنوان عیادت

به عنوان آخرین مهلت برای درخواست Gwinnett County رای دهندگان به گسترش حمل و نقل رویکردهای رهبران محلی هنوز هم بحث اصول اولیه طرح خود را, از جمله این که آیا سنگین راه آهن فرمت از دراویل تا I-85 باید بخشی از ارائه.

در چهار و نیم ساعت جلسه پنج شنبه, Gwinnett County کمیسیون شنیده اطلاعات بیشتر در مورد چهار طرح های مختلف — اتصال Gwinnett طرح که رای دهندگان را رد کرد و در ماه مارس گذشته یک به روز رسانی طرح تایید شده توسط حمل و نقل بررسی کمیته یک نسخه از این برنامه است که با حذف یک سنگین راه آهن مارتا فرمت و طرح ایجاد شده توسط کمیسر بن کو به نام سنگ. چهار شهرستان کمیسیون در شرکت فرد در حالی که مشاوران میزبانی این نشست بیش از اسکایپ.

در پایان این کمیسیون رئیس شارلوت نش گفت: گروه “مغز در حال سرخ شده.”

“من فکر می کنم من خسته ام خودم را,” او گفت:.

برای دریافت اندازه گیری در انتخابات در ماه نوامبر شهرستان کمیسیون باید تایید طرح توسط مارس 7, رهبران گفت: قبلا. که اجازه خواهد داد که زمان کافی برای ATL هیئت مدیره به تصویب هر گونه تغییرات به حمل و نقل منطقه ای برنامه ریزی و برای عقد قرارداد مذاکره شود که باید اتفاق می افتد در پایان ماه ژوئیه.

اما قبل از هر گونه مذاکرات شروع می توانید حداقل سه کمیسیون باید به توافق بر سر یک طرح. یک کمیسر تامی شکارچی نیست شرکت در جلسه روز پنجشنبه و گفت: قبلا که او نمی خواهد حمایت از تلاش برای رسیدن به یک حمل و نقل مالیاتی در انتخابات.

در روز پنج شنبه آن روشن نیست که کمیسیون می خواستم به فشار برای دیدار با مهلت.

“من فکر نمی کنم هر یک از این برنامه واجد شرایط به عنوان بهترین طرح” کو گفت. او گفت که او فکر شهرستان می تواند “یک طرح بزرگ با یک سال دیگر یا دو.”

اگر کمیسیون تصمیم به حرکت به جلو با یک حمل و نقل, رای نش گفت: “آن را در بسیاری کردن بشقاب من.”

اما کریستینا Pastore یک مشاور با Kimley-شاخ شده است که منجر شهرستان بحث هشدار داد رهبران و نه تسلیم به “تجزیه و تحلیل فلج.” او گفت: به عنوان یک برنامه ریز او مشغول به کار در این پروژه برای سال.

“همیشه چیزی وجود دارد که بهتر است اما شما را اجرا خطر اجازه کامل بود دشمن بزرگ” او گفت:. “من همچنین می خواهم برای دیدن همه چیز اجرا شده است. من نمی خواهم برای برنامه ریزی به طور نامحدود.”

قبل از بحث در مورد نقل مکان کرد به اینکه هر رای باید رو به جلو در همه کمیسیون خواسته Pastore و تیم او برای پاسخ به سوالات بیشتری در مقایسه با زنده ماندن از گزینه های مختلف و افزایش سرعت ارائه و مسیرهای. آنها مردد برای از بین بردن هر چیزی نگران است که اگر آنها حرکت رو به جلو با هر یک از پیشنهاد آنها خواهد بود قفل شده در این طرح برای چندین دهه حتی اگر تکنولوژی یا رشد الگوهای تغییر کرده است.

نش گفت که او فکر نمی کنم که مورد خواهد بود. اگر وجود دارد یک اساس منطقی برای ایجاد تغییرات او گفت: وجود دارد که به احتمال زیاد فرصت به انجام این کار.

نش گفت که او خواهد بود و راحت حرکت رو به جلو با یک نسخه از حمل و نقل بررسی کمیته برنامه ریزی که با گسترش عرضه نسبت به اتصال Gwinnett طرح که رد شد سال گذشته است. آن را تهاجمی تر و در کوتاه مدت را دو اتوبوس حمل و نقل سریع مسیر را نسبت به اتصال Gwinnett را به عنوان خوب به عنوان سه شریانی حمل و نقل سریع و مسیرهای هفت فلکس مناطق که در آن ساکنان می تواند بر روی تقاضا ، این می افزاید: خدمات نزدیکی Lilburn شکر هیل و سنترویل که طرح اصلی نیست.

در دراز مدت این طرح نیز افزایش می دهد اتصال به Stonecrest و Alpharetta و گسترش paratransit پوشش. Kimley-شاخ برآوردها نشان می دهد که این طرح را در رسیدن به حدود یک سوم از شهرستان ساکنان در سال 2050. حدود 60 درصد از ساکنان خواهد بود در عرض دو و نیم مایل رانندگی از یک ایستگاه.

اعداد مشابه هستند در این نسخه از این برنامه است که با حذف یک مارتا فرمت به جیمی کارتر بلوار. اما اتوبوس خواهد بود انتظار می رود برای اجرای بیشتر.

“در حال حاضر تصمیم بزرگ برای من این است که آیا ما سنگین راه آهن اتصال و یا آن را به دیگر سرمایه گذاری” نش گفت. “این است که احتمالا بزرگترین تصمیمی است که من هنوز هم کشتی با داخلی است.”

کمیسیون میله میله برای دیدار دوباره در هفته آینده به بحث بیشتر است.

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im