در اینجا چگونه آتلانتا coronavirus نگرانی را متوقف کرده اند و مشتری دست زدن به

به مراتب بیشتر از دست دادن ناپدید شده اند از مترو آتلانتا در زندگی روزمره خدمت به مشتریان و کسب و کار. بودن نزدیک و شخصی یک بار گرامی نقطه فروش. نه در حال حاضر.

پزشکان محلی, رنگ, فروشگاه, ژامبون provisioners, optometrists مواد غذایی deliverers ایستگاه های گاز و دیگران در حال تقلا برای به طور فزاینده ای به راه های خلاقانه برای اینکه تعاملات خود را با عنوان touchless و از راه دور به عنوان امکان پذیر است برای جلوگیری از گسترش جدید کروناویروس.

بنابراین چشم پزشکان متخصصین پوست ادراری و جراحان ارتوپدی انجام می دهند آنلاین مشورت. دامپزشکان در حال هدایت صاحبان حیوان خانگی به ماندن در اتومبیل های خود را در حالی که کسی می آید به بهانه ببر. نمایندگی مجاز و فروش خودرو در آوردن خودرو به مشتریان خانه برای درایو تست. و یا آنها در حال چیدن ماشین به سرویس و بازگشت و سپس ضد عفونی در نقاط تماس با تحت پوشش قرار دادن بیش از چرخ فرمان همان راه هتل خانهدار یک بار گواهی تمیز توالت.

گرجستان-بر اساس RaceTrac است که با استفاده از آن شب پرداخت جعبه به عنوان یک راه برای داد و ستد با مشتریان نگران آینده خود در فروشگاه های راحتی در هر زمان از روز است. یک باشگاه نقل مکان کرد به مجازی دامان رقص. دندانپزشکان و فروشندگان ماشین در حال غرق handshakes. کلمه touchless تبدیل به یک استاندارد بازاریابی, حداقل به طور موقت.

همه محورهای عملیاتی بسیار آسان است ، و نتایج نیست, همیشه آنچه انتظار می رود.

گاهی اوقات که یک چیز خوب است.

آنیتا Rigmaiden بود او متقاعد شده انرژی کیهانی تناسب اندام استودیو در Northlake بازار در شهرستان دکالب نمی خواهد زنده ماندن ترس در مورد COVID-19.

شهروندان ارشد بودند و بخش مهمی از کسب و کار خود را, اما پس از آن آنها توجه عامه جهت به ماندن در خانه و جلوگیری از گروه های بزرگ. جوان مراجعان به زودی انجام همان. که باید به معنای بیشتر عرق کردن با دوستان است.

بنابراین Rigmaiden در زمان آنچه که او نمیفهمد بود یک شوت برای بسیاری از مشتریان مسن تر که نیست همیشه راحت با برخی از تکنولوژی: ارائه کلاس های خود را آنلاین با استفاده از زوم ویدئو کنفرانس پلت فرم.

“برخی از آنها را دست پاچه کمی,” او گفت:.

Rigmaiden به حال به راه رفتن بسیاری از آنها از طریق تنظیم فرایند است. “من قبلا در چند بسیار طولانی مکالمات. آن بوده است به عنوان ساده به عنوان خوانده شده به من چه شما را بر روی صفحه نمایش خود را …. در حال حاضر قرار داده و این را در نوار جستجو: www. ….'”

او شگفت زده شد 80 درصد از مشتریان مسن تر ساخته شده اند جهش درصد بسیار بالاتر از سن متوسط مشتریان که به طور معمول بیشتر فشرده کلاس.

و برخی گفته اند دوستان در سایر نقاط مترو آتلانتا که در پیوست.

نزدیک به 60 نفر وارد سیستم شوید برای های اخیر که Rigmaiden رهبری از پاک کردن اتاق خواب اضافی از کنیرز صفحه اصلی. مشتریان می توانید به تماشای او بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود و دیدن تصاویر کوچک از دوستان در این کلاس که روشن کردن دوربین در رایانه های خود را. Rigmaiden است که سیستم به صورت زنده از 15 دقیقه قبل از شروع کلاس و آن را نگه می دارد در 10 دقیقه پس از همکلاسی می توانید ببینید و چت با هر یک از دیگر.

شنی سفید 75 ساله از تاکر در میان آنها بود.

“این فوق العاده است هنوز قادر به دیدن یکدیگر و مطمئن شوید همه چیز خوب” سفید گفت.

“من از دست بودن و رفتن مکان و خرید رفتن به مهد کودک و خانه انبار. این فقط یک نماد برای ما است که ما باید برخی از محل که در آن ما می تواند با مردم زندگی می کنند.”

در حالی که دیگر بخش های صنعت تناسب اندام شد و به طور فزاینده در حال حاضر قبل از COVID-19 بسیاری باقی مانده بود یک چهره-به-دست-در رابطه Rigmaiden گفت. “آن را می شود بیشتر در مورد روابط است. آن را می شود بیشتر در مورد رابطه دوستانه شما ساخت با مردم است.”

برخی از انتقال برای جلوگیری از فعل و انفعالات فیزیکی هستند راحت تر از دیگران است.

آنلاین استفاده می شود-فروشنده ماشین Carvana در حال حاضر بسیاری از مراحل در روند آن به کار گرفته شده از راه دور از جمله مجازی خودرو تورهای. یک استثنا است و رها کردن خودرو به مشتریان که به طور معمول در حال دیدن آنها را در فرد برای اولین بار پس از در حال حاضر موافقت خود را برای خرید. در پاسخ به همه گیر Carvana اضافه کرده است آنچه در آن خواستار touchless تحویل. زمانی که Carvana قطره از تحویل کامیون منجی دستمال مرطوب پایین تاچ پونت برگ کاغذ روی صندلی ماشین و سپس بازگشت در hauler به تماس با یک مشتری به اجازه دهید آنها را می دانیم ساحل روشن است. آنها صبر کنید وجود دارد ماندن در تلفن تا زمانی که مشتری امضا مدارک و سمت چپ آن را در یک محل امن برای بازیابی پس از آنها رفته داخل.

ایجاد موانع گاهی اوقات طول می کشد خیلی بیشتر کار می کنند. Kroger, Publix و خارج در میان خرده فروشان که در حال نورد از پلاستیک سپر برای جدا کردن مشتریان از فروشگاه کارگران در پرداخت خطوط.

عسل ژامبون تنوری شرکت تا به حال یک راه حل ساده: آن را تحت فشار قرار دادند جداول در مقابل آن شمارنده برای ایجاد فضای بین کارگران و مشتریان در آینده برای وانت. همچنین محدودیتی که چگونه بسیاری از مشتریان را می توان در فروشگاه در یک زمان و به خواست آنها را به آمده در به تنهایی به جای آوردن همراه خانواده. مواد غذایی deliverers مانند DoorDash در حال حاضر برنامه های خود را متخلف به هیچ گزینه تماس با مانند “ترک آن را در درب من.”

رستوران که باز باقی می ماند اغلب ارائه منظقه وانت. رنگ خرده فروش Sherwin-Williams در حال حاضر تنها اجازه می دهد تا مشتریان برای سفارش آنلاین و یا از طریق تلفن و یا ارائه مواد و یا نیاز مشتریان به انجام منظقه وانت ماندن در وسایل نقلیه خود را در حالی که خرید در حال لود شده را به تنه خود را.

قبل از همه گیر صف های طولانی مشترک بودند خارج در تعطیلات آخر هفته صبح در انقلاب دوناتها در دیکیتر و Inman پارک. در حال حاضر ناهار خوری نشسته فضاهای بسته در هر دو محل و بیشتر محدود Inman پارک فروشگاه است که اجازه می دهد تنها سفارش آنلاین و وانت. نه فروشگاه, است, پذیرش, نقدی, با دکتور محل مارک chalked فضاهای به گسترش مشتریان در انتظار در خط و ایجاد یک touchless وانت منطقه ای که در آن بسته بندی سفارشات از سمت چپ برای مشتریان.

“هنوز وجود دارد و بشریت باقی مانده است. ما فقط باید به پایه شش فوت از هم جدا” صاحب ماریا مور Riggs گفت.

“Baristas هنوز ایستاده در مقابله و به گرمی استقبال مردم…. هنوز هم وجود دارد که ارتباط شخصی از یک کافی شاپ محله. این درست است که شما نمی توانید نشستن در این فضا هر بیشتر.”

محلی دامپزشکی عملیات وجود دارد بیشتر موانع بین کارگران و خانواده.

ورود صاحبان حیوان خانگی در BluePearl تخصص + اضطراری بیمارستان حیوان خانگی با شش مکان در مترو آتلانتا به کارگردانی خاص به شماره فضاهای پارکینگ و گفت صبر کنید در وسایل نقلیه خود را. کارکنان بیا به انتخاب کنید تا بیمار سگ و گربه و آنها را در داخل. صاحبان دیگر اجازه در اتاق آزمون و یا لابی. کارکنان اغلب در ارتباط با انتظار صاحبان تلفن.

باربارا شیک, مدیر منطقه ای از عملیات گفت: این اقدامات بخشی از مسئول بودن به جامعه کارگران و مشتریان که فکر می کنم از حیوانات خانگی به عنوان اعضای خانواده. اما ایده آل نیست.

“این احساس بسیار غیر شخصی نداشتن خانواده ها به عنوان متحد هم به عنوان ممکن است,” او گفت:.

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im