فرش قرمز هالیوود به دنبال coronavirus قبل

لس آنجلس — این می تواند یک مدت طولانی در حالی که تا زمانی که شما می شنوید که فرش قرمز هالیوود اصلی “و که شما با پوشیدن امشب؟”

قرمز فرش حیاتی از فیلم برای اولین بار و جایزه نشان می دهد رشد در وزوز از پر زرق و برق, بازیگران نشان می دهد توقف لباس و فریاد طرفداران.

اما به هالیوود هایش با بیماری همه گیر کوروناویروس قرمز فرش آینده نزدیک خواهد شد نگاه بسیار متفاوت – اگر آنها رخ می دهد.همه در همه ،

شلوغ با عکاسان لیست ستاره مبلغینی و طرفداران التماس برای selfies, قرمز, فرش یک عنصر بسیار مهم در هالیوود تبلیغ ماشین. اما آنچه باعث می شود آنها را بسیار قانع کننده به تماشای چیزی است که باعث می شود آنها را بسیار دشوار است برای مدیریت در عصر اجتماعی فاصله.

“همه از جان گذشته است برای بازگشت به نسخه معمولی که در آن ما با مردم در فرد شانه به شانه” گفت: یکی هالیوود روزنامه نگار که ترجیح داده نمی شود به نام.

“من نمی بینیم آن را به آینده را به طور کامل تا زمانی که ما برخی از نوع از واکسن. چه کسی می داند که مردم در حال رفتن به می خواهید به تعامل فیزیکی در تعاملات شخصی اجازه دهید به تنهایی سفر برای رسیدن به آن مکان؟,” این روزنامه نگار گفت.

یک آزمون بزرگ خواهد آمد در جولای زمانی که کریستوفر نولان, هیجان انگیز “شعار” برای AT&T Inc برادران وارنر و والت دیزنی با همکاری زنده-اقدام “مولان” در حال برنامه ریزی به عنوان اولین فیلم بزرگ منتشر شده از جدید کروناویروس توقیف سینما در سراسر جهان و استودیو منتقل اجرای ده ها تن از فیلم به پایان 2020 و یا به 2021.

برادران وارنر و دیزنی اند و نه خود را اعلام کرد تبلیغات برنامه ریزی برای دو فیلم نه سازمان از تلویزیون جایزه امی که با توجه به محل در لس آنجلس در ماه سپتامبر.

پلکسی گلاس و قلم

لس آنجلس برنامه ریزان رویداد 15/40 محصولات که طراحی شده تا بیش از 200 هالیوود برای اولین بار است که مشاوره با چندین استودیو در نظر دارد که ترکیب اجتماعی فاصله.

“ما در زمان روی فرش قرمز, و ما تا به حال به دوباره تصور چگونه آن را پس از قرنطینه و نگه داشتن مردم از هم جدا” گفت: Craig Waldman, رئيس جمهور از 15/40 محصولات.

خدمه های تلویزیونی و عکاسان که معمولا آرنج برای اتاق خواهد بود از هم جدا شده به قلم تقسیم بر پلکسی گلاس در حالی که فاصله موانع را رسانه ای مردم حداقل شش پا (دو متر) به دور از بازیگران. مشاهیر خواهد ارتباط برقرار کردن با طرفداران از طریق غول چراغ صفحه نمایش.

“داشتن یک زندگی فن عنصر است برای رفتن به یک چیزی که برای آینده یک بار واکسن یافت” گفت: Waldman.

که به معنی کاهش در رسانه ها بر روی فرش و مقدار زیادی از ماسک است.

“من نمی دانم که ما را ببینید امی نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش اول زن راه رفتن امی فرش قرمز پوشیدن ماسک” گفت: هالیوود گزارشگر نویسنده کریس گاردنر. “من فکر می کنم برخی از مردم شاید عکاسان و نیز خبرنگاران – ممکن است برای پاسخ به سئوالات از طریق ماسک.”

بزرگترین ناشناخته است که آیا ستارههای تبدیل خواهد شد.

مایک Zimet که نیویورک امنیتی شرکت لیست مشتری شامل بازیگران, Alec Baldwin and Lin-مانوئل میراندا می گوید تنگ پادمان را باید در محل.

“من می دانم که یکی (افراد مشهور) من حفاظت از سمت راست در حال حاضر دور ماندن از همه چیز گفت:” Zimet است که نمی توان انتظار فرش قرمز برای بازگشت در نیویورک تا سقوط یا احتمالا زمستان.

Zimet گفت مشاهیر “باید تصمیم بگیرید که اگر سلامت خود را از خانواده و خودتان را به ارزش آن است.”

در ضمن مبلغینی شده اند به گرفتن خلاق با مجازی برای اولین بار و مصاحبه است که در آن بازیگران به نظر می رسد در زوم یا اسکایپ از خانه های خود.

آن را به خوبی کار می کرد برای بودجه فیلم, برش, هزینه های سفر و اجازه می دهد بازیگران به آرامش بیشتر.

“آنها در صندلی های ناراحت کننده با چراغ تمام اطراف آنها را. آن را بیشتر شبیه به چیت چت با یک نوع جدید دوست آنها فقط در کامپیوتر خود گفت:” یک روزنامه نگار که دارای سازماندهی چندین مجازی حوادث.

اما گریه به دور از هیجان شلوغ فرش قرمز.

“این مجازی برتر است کاملا عجیب و غریب” بازیگر بریتانیایی کریستین اسکات توماس گفت: در زوم از یک مبل در خانه, ترویج فیلم خود را “ارتش زنان است.”

“این فقط به عنوان ترسناک اما فقط یک جهنم خیلی راحت تر از آنجا که شما در حال پوشیدن لباس خود را,” او منتظر. (گزارش اضافی توسط لیزا Richwine و آلیشیا Powell; ویرایش توسط جاناتان Oatis)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de