“چگونه در مورد یک بازی زیبا شطرنج؟”

بهترین بازی های تخته ای جهان باستان [مجله اسمیتسونیان] “قبل از مهاجران از Catan دستمالی کردن و ریسک برنده سپاه از طرفداران واقعی سپاه روم گذشت زمان با بازی Ludus Latrunculorum استراتژیک مرحله نهایی مسابقات که نام لاتین ترجمه آزادانه به “بازی از مزدوران است.” در شمال غربی اروپا و در ضمن وایکینگ بازی Hnefatafl ظهور در چنین پرت و دور افتاده مناطق به عنوان اسکاتلند و نروژ و ایسلند. دورتر جنوب مصر باستان بازی Senet و Mehen تحت سلطه. به شرق در هند Chaturanga به عنوان یک پیشرو به مدرن شطرنج. و از 5000 سال پیش در جنوب شرقی ترکیه یک گروه از عصر برنز انسان ایجاد استادانه درست شده مجموعه ای از مجسمه های سنگ مورد ستایش قرار داد به عنوان قدیمی ترین بازی های قطعات پس از کشف خود را در سال 2013. از رفتن به تخته نرد Nine men’s Morris و mancala, این قاتل, دمدمی و جای تعجب معنوی تخته از جهان باستان است.”

• دانشمندان در حال کشف طولانی از دست رفته قوانین برای هیئت باستانی بازی ها [معاون][دیجیتال Ludeme پروژه]

“انسان بازی بازی برای هزاره و قدیمی ترین شناخته شده هیئت مدیره بازی است اینکه یک بازی است که قدمت آن به 3100 سال پیش از میلاد به نام Senet. “ما تقریبا هرگز در قوانین اولیه از این بازی ها” براون گفت. “قوانین هرگز ثبت شده است بنابراین دانش ما است که تا حد زیادی بر اساس مورخ بازسازی.” براون است که محقق اصلی دیجیتال Ludeme پروژه, یک پروژه تحقیقاتی مستقر در دانشگاه ماستریخت در هلند است که با استفاده از روش های محاسباتی برای از نو خلق کردن قوانین باستان هیئت مدیره بازی. برای کمک در این کار براون و همکارانش در حال کار بر روی یک منظوره سیستم مدل سازی, باستانی بازی ها و همچنین تولید قابل قبول rulesets و ارزیابی آنها. این سیستم به نام Ludii و آن را پیاده سازی روش های محاسباتی از دنیای تحقیقات ژنتیک و هوش مصنوعی است.”

• آنچه ما یاد یکی از قدیمی ترین بازی های هیئت مدیره [نیویورکر]

“چیزی است که وجود دارد ملموسی بشر در پراکندگی این بازی در چشم انداز آن را تداعی از مسافران بسته بندی به صورت طولانی و سختی سفر و به خاطر سپردن را با آنها چیزی برای کشتن زمان چیزی برای ارضای خود ضربه به بازی. انسان شناسان اغلب توجه این بازی که چیز تازه ای کریست به من گفت اما آنها می توانند مقدار زیادی روایت در مورد خود دوره. “بازی ها عملکرد اجتماعی به عنوان یک راه برای مردم را به ارتباط برقرار کردن با یک دیگر,” او گفت:. “مردم را بازی زمانی که آنها مبهم می دانیم هر یک از دیگر برای رسیدن به کسی دیگر.” این انسان شناس Thomas M. Malaby در سال 2007 مقاله بازگو که چگونه در حالی که تحصیل قمار در یونان او بهبود یافته در تخته نرد. به Cretans او با بازی در برابر او نوشت: “پتانسیل معنی از نتایج گسترش بازتاب هر یک از تعدادی از امکانات جدید (به عنوان مثال ‘شما تبدیل به یونانی در حال حاضر!’ یا ‘باهوش آمریکایی باید در بر داشت یک راه جدید برای تقلب’).” توانایی قاضی شخص دیگری بود با ارزش Crist گفت. آن کمک به پیدا کردن پاسخ به پرسش مهم: آیا شما به اندازه کافی خوب به بخشی از خانواده من? من باید شما به اندازه کافی اعتماد به تجارت با شما ؟ “این است که چگونه بازی گذشت بین فرهنگ ها” Crist گفت. جایی که زبان نمی تواند نشان دهد همه چیز هنوز هم ممکن است جمع آوری شده از سکوت ludic روال از یک بازی است.”

ارسال شده توسط صدای فش فش (23 نظرات کل) 41 کاربران مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه

قبلا در بازی سلطنتی اور: 5.6 در boardgamegeek. یادگیری به بازی!
ارسال شده توسط zengargoyle در 11:23 AM در تاریخ 17 فوریه [3 علاقه]
“چگونه در مورد یک بازی زیبا شطرنج؟”

Bah…fooey!
ارسال شده توسط Greg_Ace در 12:06 PM در فوریه 17

صحبت از Hnefatafl باستان شناسان در Lindisfarne فقط کشف 1200 ساله شیشه ای ‘پادشاه’ قطعه ای از این بازی که قدمت آن به زمان حمله وایکینگ:

“بسیاری از مردم خواهد شد آشنا با وایکینگ ها نسخه از این بازی, و من مطمئن هستم که بسیاری از مردم تعجب می کنم که آیا این بازی قطعه کاهش یافته بود توسط یک وایکینگ در حمله Lindisfarne اما به اعتقاد ما آن را در واقع متعلق به یک نسخه از این بازی بود که توسط نخبگان شمال بریتانیا قبل از وایکینگ ها همیشه پا در اینجا گفت:” لیزا Westcott ویلکینز مدیر عامل DigVentures.

“این شگفت انگیز به فکر می کنم که هنگامی که وایکینگ ها, آیا زمین در اینجا آنها می تواند در تئوری باید نشستم با راهبان Lindisfarne به بازی یک بازی است که می شده اند آشنا به هر دو فرهنگ اگر چه آنها را تقریبا به طور قطع استدلال کرده اند که بیش از قوانین به بازی با!”

بیشتر در کشف از نگهبانبه علاوه یک مدل 3D از قطعه.
ارسال شده توسط verstegan در 12:09 ب. ظ در تاریخ 17 فوریه [3 علاقه]

من عاشق بازی Mancala آن را پس از مراقبه و راه اندازی فقط زیبا است.

اما بازی رفتن سردرد به من داد! 😵 که بازی سخت است
ارسال شده توسط کاپیتان afab در 12:10 PM در فوریه 17 [1 علاقه]

من سالن mancala. قوانین می گوید آن است که قدیمی ترین بازی شناخته شده است. آره, آن سخت است.

من تعجب می کنم که یک نسخه از Stratego® را مانند نگاه در 400 B. C. E.
ارسال شده توسط clavdivs در 12:42 ب. ظ در فوریه 17

هزاران سال از هم اکنون برخی از آینده باستان شناس در حال رفتن به پیدا کردن کسی به طور کامل نقاشی شده Warhammer 40K ارتش و در نهایت هزینه های خود را حرفه ای تمام تلاش برای بازسازی رک و پوست کنده bonkers اساطیر و افشای هر چه از آن به معنای در چارچوب اواخر قرن 20 و اوایل قرن 21 فرهنگ است. من می ترسم آنها نتیجه گیری کرد که برخی از ما تا به حال بیش از حد زمان در دست ما است.
ارسال شده توسط میان پرده عجیب و غریب در 1:19 ب. ظ در تاریخ 17 فوریه [9 علاقه]
از معاون مقاله:

برای کمک در این کار براون و همکارانش در حال کار بر روی یک منظوره سیستم مدل سازی, باستانی بازی ها و همچنین تولید قابل قبول rulesets و ارزیابی آنها…

در حالی که بازی ناقص ایده این است که کامپیوتر می تواند به دانشمندان کمک کند محدود کردن آن محتمل تکرار باستان بازی بیشتر سرگرم کننده را به بازی و به این ترتیب احتمال بیشتری وجود داشته باشد ،

این رویکرد به نظر نمی رسد که حس بسیار را اگر هدف این است که سعی کنید و تشخیص آنچه که در قوانین باستان بازی در واقع شدند. محل به نظر می رسد ناامید کننده ای ناقص. مقاله نمی گویند و من می توانم باز کردن پروژه سایت که در آن من در حال حاضر, اما آنها سعی کردند تایید این روش برای اولین بار با داشتن سیستم تولید rulesets موجود برای بازی های شناخته شده برای بررسی در صورتی که نتایج در هر نقطه در ballpark را واقعی بازی کنید ؟ اگر شما به آن صفحه شطرنج و مهره های شطرنج به عنوان مثال آن را به بیرون تف چیزی نزدیک به آنچه که در قوانین شطرنج در واقع هستند ؟ من احساس می کنم مانند “محتمل” و “سرگرم کننده را به بازی” عملکرد همه نوع از بازی ها ممکن است که به هر چیزی شبیه به این پاسخ درست است.

این مقاله می گوید:

این رویکرد در حال حاضر برخی از موفقیت. در سال 2018 کشف شده باستانی رومی بازی های هیئت مدیره در یک مقبره در اسلواکی. هم قواعد بازی ثابت شده است یک کار غیر ممکن است برای محققان اما براون و محققان باید یک نسخه از بازی شما می توانید بازی در حال حاضر.

اما یک “موفقیت” خواهد بود به نحوی که تایید قوانین از یک بازی باستانی ایجاد شده توسط این سیستم هستند (یا نزدیکی) قوانین واقعی. این فقط ساخت تا قوانین است که کار می کنند.
ارسال شده توسط افسانه esquilax در 1:23 PM در فوریه 17 [7 علاقه]

همچنین نگاه کنید Yavalath است که یک بازی طراحی شده توسط همان سیستم است که جستجو برای قابل قبول قوانین برای این بازی های قدیمی تر (قبلا).
ارسال شده توسط Jpfed در 1:34 PM در فوریه 17
من قطعا نه به آن می گویند اما من اغلب زده چقدر دانش را از دست داده است زیرا مردم هرگز به زحمت ضبط معمولی ، اگر هر مدونا واقع بینانه صحنه خیابان های ما می باید آنقدر اطلاعات بیشتر در مورد اولیه اروپا از ما در حال حاضر. اگر Pliny The Elder تا به حال اختصاص داده شده فقط یکی خود را جلد به هیئت مدیره بازی قوانین به جای batshit دیوانه نظری علم است که درست نیست و نیمی از این مشکلات حل خواهد شد.

فرض کنید داده های ما برای بقای تمدن ما آن را بعید است که تار yelp عکس های جسمی منوها خواهد بود جالب تر به نسل های آینده از هر یک از ما بهترین رمان های فروش.

من هم تعجب می کنم که چگونه ارتباط تنگاتنگی با این بازی ها بودند به قمار. من می خواهم به این باور آنها نیست چون بازی به خودی خود جذاب است. اما این احتمالا ساده لوحانه است. من هیچ چیز در برابر قمار در خاص است. آن را فقط به نظر می رسد کمتر سرگرم کننده از بازی به خاطر بازی. (من هنوز تلخ است که کسی به من توضیح داد که فوتبال فانتزی بود و در واقع همه چیز در مورد قمار. من تصور ورزشی طرفداران بازی غیر قابل درک بازی فقط برای لذت بردن از آن است.)
ارسال شده توسط eotvos در 1:36 PM در فوریه 17 [5 علاقه]

خوانندگان این FPP ممکن است لذت بردن از آین بانک ها بازیکن از بازی SF داستان که حول محور بازی های خود استفاده می کند و اهمیت است. بانک ها به ما می دهد که شخصیت اصلی نمایش در بازی و اشاره به برخی از جالب ممکن است مکانیک. یکی از کسانی که صدا به خصوص جذاب به من: بازیکن می تواند “قفل در” آینده حرکت از مخالفان خود را که ممکن است یا نه ممکن است پرداخت شد. من فکر می کنم آن را جذاب مکانیک است که می تواند مفید اجرا در انواع بازی ها.
ارسال شده توسط جو در استرالیا در 1:55 PM در فوریه 17 [5 علاقه]
Hunh. یکی از دوستان من است و هیچ دولا دولا راه رفتن وقتی که می آید به بازی (منتشر شده طراح چندین بار در طول) و من فقط معرفی او به Senet یک هفته پیش. من شده اند با قرار دادن آن, اما من فکر کردم پس از پنجاه قرن ها آن زمان.
ارسال شده توسط گلوله کمانه دار زدن بیسکویت در 1:57 PM در فوریه 17 [4 علاقه]
یکی از کسانی که صدا به خصوص جذاب به من: بازیکن می تواند “قفل در” آینده حرکت از مخالفان خود را که ممکن است یا نه ممکن است پرداخت شد.

قبل از ریچارد گارفیلد را y’know سحر و جادو او طراحی Roborally که اگر همه چیز به شدت بی اندازه کافی شما ممکن است پیدا کردن هر تعداد حرکت خود را قفل شده است.

آن را همیشه نمی پرداخت برای شما.
ارسال شده توسط گلوله کمانه دار زدن بیسکویت در 1:59 PM در فوریه 17 [3 علاقه]

این تقریبا هرگز خاموش می پردازد را برای شما, شما چیست…

حرکت 1 – به گودال
ارسال شده توسط Windopaene در 2:19 PM در فوریه 17 [1 علاقه]

اکثر مردم نمی توانید بازی بازی های مدرن به درستی با دستورالعمل های موجود در سمت راست از جعبه.

من نمی توانم تصور کنید که استدلال ما می خواهم به بیش از اینکه آیا یا نه شما از مقبره فرعون پول اگر شما زمین در هرم بزرگ.
ارسال شده توسط madajb در 2:58 PM در فوریه 17 [3 علاقه]

اگر من تا به حال به حدس زدن یکی از دلایل Senet قوانین نیست نوشته شده است که احتمالا به همین دلیل انحصار بسیاری از موضعی قوانین خانه مانند پارکینگ رایگان قرعه کشی و ترک مزایده اموال: ممکن است وجود دارد هرگز یک قطعی مجموعه ای از قوانین بلکه هر کس به حال خود تنوع آن است. هیچ کس نمی تواند نوشتن “قوانین” به Senet چرا که ممکن است وجود دارد هرگز یک روش رسمی برای بازی.

همه از بالا, البته, اینترنت فرد حدس و گمان است. اما من آن را آموزنده چگونه تعداد کمی از مردم در حالی که من در حال رشد بود و در واقع بازی در انحصار خود رسمی چاپ شده-مناسب-وجود-در-جعبه قوانین و چگونه کسی که من می دانستم که حتی در کالج بود کاملا نادان از “واقعی” راه به آن بازی و در واقع انباشت اشیاء بدست آمده در بسیاری از قوانین که آن را تقریبا کاملا متفاوت بازی.
ارسال شده توسط JHarris در 3:06 PM در فوریه 17 [2 علاقه]

در سال 2018 کشف شده باستانی رومی بازی های هیئت مدیره در یک مقبره در اسلواکی.

من همیشه احساس سودا زمانی که من در مورد اشیاء موجود در مقبره احتمالا محبوب توسط صاحبان خود را و سمت چپ با مرده که شادی در آنها در زندگی است. زمان بی رحمانه است و مرگ وحشتناک است.

زمانی که آنها سعی کنید به بازی این بازی شما می توانید شرط وجود دارد و روم باستان روح معلق در هوا در پشت آنها گفت: “شما در حال انجام این کار کاملا اشتباه است.”
ارسال شده توسط JHarris در 3:11 PM در فوریه 17 [5 علاقه]

اگر من تا به حال به حدس زدن یکی از دلایل Senet قوانین نیست نوشته شده است که احتمالا به همین دلیل انحصار بسیاری از موضعی قوانین خانه مانند پارکینگ رایگان قرعه کشی

من می خواهم تصور دوستان و خواهر و برادر 3000 سال پیش از وارد شدن به بحث در مورد “که در قوانین!” “این که چگونه ما همیشه بازی!” “این است که چرا این بازی ها همیشه برای همیشه!” مردم همیشه تنها مردم.
ارسال شده توسط افسانه esquilax در 3:57 PM در فوریه 17 [5 علاقه]

وجود دارد یک بیت زیبا در بریتانیا وایکینگ قبرستان که در آن آنها رفت و بیش از یک سایت آینده نگر در نزدیکی Derbyshire و مشخصه کمی منجر انگشتانه-شکل اشیاء است که به معنای وایکینگ boardgamers تا به حال شده است وجود دارد “این احتمالا یک زمستان گاه; در زمان پایین آنها مصاحبه (و از دست دادن) این منجر gaming قطعه است.”
ارسال شده توسط sebastienbailard در 7:54 PM در فوریه 17
در سال 1980 من تا به حال یک Senet بازی که مادر بزرگ من تا به حال خریداری شده از یک موزه هدیه فروشگاه. من پس از آن نوشت: اپل ][ بازی های کامپیوتری بر روی آن و وارد کردن آن به یک مسابقه اجرا شده توسط MECC (مینه سوتا آموزشی کامپیوتر کنسرسیوم سازندگان Oregon Trail.) در جایی من یک پلاک که من برنده برای آن است.
ارسال شده توسط larrybob در 8:41 PM در فوریه 17 [4 علاقه]
مرحوم مهدی جان فورد (قبلا) در پیشتازان فضا رمان نهایی انعکاسیک شخصیت بحث در مورد بازی ها از گونه های مختلف است. اولیه Romulan بازی است که به نام latrunculo. و در حال حاضر من می دانم که در آن نام کاملا منطقی آمد.
ارسال شده توسط سکس در 10:14 ب. ظ در تاریخ 17 فوریه [1 علاقه]
کسی به طور کامل نقاشی شده Warhammer 40K ارتش و در نهایت هزینه های خود را حرفه ای تمام تلاش برای بازسازی

آره آره. من فکر می کردم همین مورد بالا که تا به حال claylike ارتش در آرامگاه خود و یا قلع, لحیم کاری مصنوعات مانند تاس و زیرزمینی نقشه های به ظاهر همراه با همان کتاب در قوانین و موجودات اسطوره ای.

این خواهد شد در پنجمین ردیف نیوجرسی عمارت در نزدیکی شسته تا مجسمه آزادی.
ارسال شده توسط clavdivs در 1:28 AM در فوریه 18 [1 علاقه]

من تا به حال همه چیز به امروز انجام Fizz. من واقعا انجام داد.
ارسال شده توسط jquinby در 5:39 AM در فوریه 18
رفتن ممکن است از باستان اما توسط golly آن هنوز هم محبوب است دشوار و پیچیده است. این یک بازی است که پاداش دو سال مطالعه است. این احساس مانند بالا رفتن از نردبان از تکنیک های که در آن من به آرامی آموخته یک استراتژی جدید و سپس با استفاده از این استراتژی را به نفع خود و سپس آموخته استراتژی من تا به حال شناخته شده (اما پیچیده) ضد حمله و متوجه شدند که ضد حمله. به آرامی بدست آوردن رتبه بالاتر است.

این احساس مانند آموزش زندگی است. یادگیری به دیدن چیزهایی بیشتر complexly. یادگیری به اجازه رفتن از ایده های قدیمی و اشتباهات.
ارسال شده توسط rebent در 7:07 AM در فوریه 18

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im