ایده های خود را در پشت زمان

انسان ها گفتن داستان شده اند احتمالا پس از ما تکامل یافته به صحبت می کنند. ما شده ایم با استفاده از تاس و یا چیزی کاملا مانند آنها از حداقل 3000 سال پیش از میلاد. چرا آن را از ما پس از مدتها به ترکیب آنها ؟ مورخ آنتون Howes می پرسد: چرا نیست نقش بازی کردن بازی ها مانند سیاه چال و اژدها اختراع قبل از اواخر قرن 20 ؟
ارسال شده توسط Cash4Lead (51 دیدگاه کل) 24 کاربران مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه
بازی جنگ نمی آمد تا چند ملیتی عمده در تضاد بود یک چیز و گری Gygax بر اساس ایده اصلی برای D&D در جنگ بازی ؟
ارسال شده توسط کاپیتان afab در 10:50 AM در فوریه 18 [4 علاقه]
برای مردمی که علاقه مند در تاریخ نقش بازی کردن بازی ها توصیه می کنم جان پیترسون بازی در جهان: یک تاریخچه از شبیه سازی جنگ مردم و ماجراهای فوق العاده از شطرنج به نقش بازی کردن بازی ها, هر چند من نمی رسید به این دلیل که اول فصل یک جامع تاریخ میانه gaming فرهنگ و فصل دوم بسیار عمیق شیرجه رفتن به ژانر فانتزی ریشه و موجودات و پس از آن زمانی که من رو برای فصل سوم در واقع در مورد تاریخ من pooped از 200 صفحه از nerd-کودک دشمنی و ریشه اورک ها.
ارسال شده توسط Alvy علامت در 10:51 AM در فوریه 18 [10 علاقه]
Alvy مطمئن هستید که یک توصیه ؟
ارسال شده توسط Abehammerb لینکلن در 10:54 AM در فوریه 18 [8 علاقه]
نگاه فقط شروع در فصل سوم به درمان فصل دوم به آن چیزی که خود و مرور فصل اول اگر چهارم و پنجم فصل نیاز به زمینه (مگر اینکه شما عشق fanzine نامه-ستون استدلال).
ارسال شده توسط Alvy علامت در 10:58 AM در فوریه 18 [5 علاقه]
موضوع عمده ای از رایان شمالی کتاب چگونه به اختراع همه چیز: یک راهنمای بقا برای رشته مسافر زمان است که تعداد قابل توجهی از بسیار ارزشمند اختراعات تواند ساخته شده است که خیلی زودتر از آنها بودند.

مثلا یونانیان باستان تا به حال همه چیز مورد نیاز به اختراع چاپ: پاپیروس جوهر پرس (مورد استفاده برای ساخت روغن زیتون) و حکاکی مس صفحات (مورد استفاده برای نقشه). خیلی نزدیک و در عین حال زمانی که آنها می خواستند برای ایجاد یک کپی از یک حکاکی مس بشقاب آنها…حکاکی دیگر صفحه ،

دیگر واقعا قابل توجه است که برای چندین هزار سال در بسیاری از تمدن ها در سراسر جهان تا به حال به معنی ساده hot air balloons: آتش زنبیل طناب و منطقی پارچه های مهر و موم شده.

بازی جنگ نمی آمد تا چند ملیتی عمده در تضاد بود یک چیزی

وجود دارد بسیاری از باستان قرون وسطی و رنسانس و اوایل مدرن چند ملیتی (یا چند پادشاهی) در تضاد است. اگر منظور شما جنگ بازی که در شبیه سازی جنگ: در قرون وسطی بالا مسابقات محور در مقیاس بزرگ melees به جای یک jousts. که رفت و برای قرن ها و قابل توجه داستان گفتن سنت رشد در اطراف آن درست در کنار انتزاعی تر رزمی بازی مانند شطرنج. همه این عناصر بودند لذت می برد توسط همان طبقه ممتاز که نیز تا به حال مزایای استفاده از اوقات فراغت بندگان و اغلب سواد آموزی و حساب. و در عین حال به نظر می رسد که هیچ یک از قرار دادن قطعات با یکدیگر.
ارسال شده توسط jedicus در 10:59 AM در فوریه 18 [20 علاقه]

مرتبط: چرا نبود دوچرخه اختراع خیلی زودتر ؟
ارسال شده توسط مرد از تاب و چرخش در 11:06 AM در فوریه 18 [3 علاقه]
هر دیروز FPP در مورد هیئت باستانی بازی ها معمولا قوانین یک بازی که در حال از دست داد. به نظر می رسد بیشتر امکان پذیر است برای من که نقش بازی کردن بازی ها اختراع شد در گذشته اما شامل به طور کامل از قوانین و فیزیکی اجزای آنها را از دست داده بودند بدون ردیابی.

مثلا یونانیان باستان تا به حال همه چیز مورد نیاز به اختراع چاپ: پاپیروس جوهر پرس (مورد استفاده برای ساخت روغن زیتون) و حکاکی مس صفحات (مورد استفاده برای نقشه). خیلی نزدیک و در عین حال زمانی که آنها می خواستند برای ایجاد یک کپی از یک حکاکی مس بشقاب آنها…حکاکی دیگر صفحه ،

این Phaistos دیسک ایجاد شده با قابلیت جابجایی در نوع فشرده به خاک رس.
ارسال شده توسط XMLicious در 11:08 AM در فوریه 18 [5 علاقه]

نویسنده در حال حاضر است پاسخ آنها فقط آن را دوست ندارم:

یک نوع جالب از استدلال پیشنهاد شده توسط مت کلنسی است که در واقع میز نقش بازی کردن بازی ها اختراع شده است و دوباره اختراع بسیاری از سراسر جهان, اما به دلیل عدم چاپ و تراکم جمعیت پایین آنها تبدیل شده اند از دست رفته و فراموش شده است. شاید. هر چند من برای پیدا کردن آن سخت به این باور است که یک فعالیت بسیار سرگرم کننده هرگز اشاره شده است.

این ایده که همه چیز همیشه خواهد بود مستند است به شدت اخیر ایده. همانطور که اشاره شد در FPP در مورد باستان تخته یا واقعا به عنوان کسی که در مورد خواندن تاریخ می داند, آن را یک معجزه کوچک هنگامی که چیزی است که مستند در همه به خصوص بیشتر شما را به عقب. مردم احتمالا همیشه این بازی مانند آنها یا نمی نوشتن در مورد آن و یا نوشتن از دست داده بود.

یا شاید از آنجا که آنها می شده اند و نوشتن برای هر یک از دیگر و نه به نفع عجیب مردم در آینده آنها نوشت: در مورد این بازی در راه است که حس به آنها اما ما به رسمیت نمی شناسد یعنی شاید زمانی که ما می بینیم برخی از مرجع به روم equites گفتن داستان در یک مهمانی چه منظور آنها این است که آنها در حال بازی یک بازی نقش بازی کردن.
ارسال شده توسط افسانه esquilax در 11:32 AM در فوریه 18 [16 مورد علاقه]

سیاه چال و اژدها و شبیه آر پی جی فقط می تواند وجود داشته باشد در این مختصر عصر طلایی پس از جنگ اوقات فراغت بوم. در هیچ دوره دیگری در تاریخ را مردم در واقع اوقات فراغت در آن طول می کشد به بازی (و یا به خصوص برای ایجاد و جنرال موتورز) یک کمپین. نسل های قبلی بیش از حد مشغول کشاورزی و در غیر این صورت تلاش برای زنده ماندن. بازی های خود را تا به حال به بازی به سرعت و به طور معمول در لحظات عجیب و غریب هنگامی که فئودال خداوند ناظر یا سرپرست کارخانه متمرکز بود چیز دیگری است. این به ما داد بازی مانند قیچی و چکرز.

سپس یک گل از اوقات فراغت با شروع در 1950s که در نهایت منجر به سیاه چال و اژدها مهاجران از Catan و پیشرفته رهبر تیم ملی.

اما در زمان این بازی به نظر می رسد که عصر طلایی بود که در حال حاضر در حال محو شدن است. امروز هیچ کس نمی تواند آنها را از آنجا که آنها بیش از حد مشغول کار 70+ ساعت مشاغل یقه سفید یا چند کم-پرداخت خدمات شغل نیز در حالی که رانندگی برای بارگذاری. این امر منجر به افزایش گاه به گاه تلفن همراه مبتنی بر بازی مانند پرندگان عصبانی و یا آب نبات قصههای له است که می تواند در لحظات عجیب و غریب در حالی که در توالت و یا در حال انتظار برای فرفره بعدی به نظر می رسد بر روی گوشی.
ارسال شده توسط Naberius در 11:33 AM در فوریه 18 [15 علاقه]

اما رومیز نقش بازی کردن بازی ها نیاز به systematising و formalising که بازی. این فقط گفت: “من بیرون بکشد شمشیر و هک جن سر کردن”. به جای اول این رول می میرند برای دیدن اگر شما با موفقیت. اما این واقعا خیلی مدرن ؟ وسواس شمارش چیزهایی که حداقل در جهان انگلیسی زبان به نظر می رسد به تاریخ حداقل از قرن هفدهم — شاید آن نیست که گسترده اما لیست مانند جداول آماری و آمار جمعیتی بودند که در حال حاضر در حال تدوین است. این شوق در قرن زبان انگلیسی محافل سیاست بود “حساب سیاسی”

این برای من جالب چرا که در حالی که اینها در حال انجام در جامعه توسط بزرگسالان آنها نیست واقعا تدریس به کودکان و نوجوانان و بچه ها تا به حال هیچ دلیلی برای فکر کردن در مورد چیزهای شبیه به این. از یک بچه را از نقطه نظر خواستن کسی که دیگری به من بگویید اگر من حرکت موفق شد یا نه مثل انتزاعی پرش از “من چرخش در توپ و من یا ضربه یا نه” به “من تصور من چرخش در توپ و چیزی به همان اندازه خیالی به من می گوید اگر من imaginarily آن ضربه یا نه.” آن را در واقع بسیار دیوانه است اگر شما فکر می کنم در مورد آن.
ارسال شده توسط bleep در 11:34 AM در فوریه 18 [1 علاقه]

منظورم این نبود فرانکشتاین نوشته شده به دلیل دو زوج بودند حلق آویز کردن گفتن داستان ؟ در حال TT آر پی جی واقعا بیشتر از گروه داستان سرایی تصادفی با شانس در پرتاب به نگه داشتن چیزهای جالب است ؟
ارسال شده توسط خواب خرس در 11:35 AM در فوریه 18 [6 علاقه]
Naberius

در هیچ دوره دیگری در تاریخ را مردم در واقع اوقات فراغت در آن طول می کشد به بازی (و یا به خصوص برای ایجاد و جنرال موتورز) یک کمپین.

این فقط احمقانه و به سادگی در واقع نادرست است. شده اند وجود دارد کلاس های اوقات فراغت برای سنین آنها فقط نمی کلاس انجام کشاورزی و مبارزه است. آنها هستند تخمگذار در اطراف با بهره گیری از اوقات فراغت فراهم شده به آنها توسط کشاورزان و سربازان.

اما در زمان این بازی به نظر می رسد که عصر طلایی بود که در حال حاضر در حال محو شدن است. امروز هیچ کس نمی تواند با آنها بازی

تخته و میز آر پی جی در حال محبوب تر از همیشه در حال حاضر. آنها نقل مکان کرد و از تو رفتگی در دیوار, سرگرمی برای weirdos به…خوب جریان اصلی نیست اما قطعا مشخصات بالاتر. این است که عصر طلایی.
ارسال شده توسط افسانه esquilax در 11:38 AM در فوریه 18 [24 مورد علاقه]

من واقعا آرزو می کنم که پترسون منتشر کرده بود بازی در جهان: یک تاریخچه از شبیه سازی جنگ مردم و ماجراهای فوق العاده از شطرنج به نقش بازی کردن بازی و یا یک نسخه از آن را از طریق مطبوعات و یا کار با یک ویرایشگر. این یک کتاب فوق العاده است اما به شدت نیاز به یک ویرایشگر برای کاهش حداقل نیمی از آن. فراموش تحصیلی پرس گریزی به ایجاد نسخه های جدید از خود منتشر شد کتاب ؟ اگر نه این به نظر می رسد مانند پایین آویزان میوه…
ارسال شده توسط ElKevbo در 11:39 AM در فوریه 18 [1 علاقه]
هیچ راهی وجود دارد شما می توانید می گویند که این بازی اختراع شد قبل از قرن 20th. آنچه شما می گویند این است که این بازی ها شد نه اسیر در پایدار شکل خواهد بود که قابل تشخیص توسط مورخان.

همچنین D&D است که برخی از اجتناب ناپذیر Sid Meier Civilization نقطه عطف — آن را ایجاد بسیار خاص مردم عامل بسیار خاص محیط. آنها wargamers برای اولین بار پس از آنها در توصیف شخصیت خود را از نظر نظامی خود را با قابلیت. آنها طرفداران خاص انواع فانتزی بنابراین متافیزیک از بازی خود را الهام گرفته شد توسط کسانی که همه چیز. آنها سفید دیدن در دهه 1970 امریکا به طوری که داستان اصلی است که یک استعمار “پیدا کردن هیولا و مسائل خود را” و بسیاری از آنها به دنبال در بازی ها (Boot Hill, گاما, جهان, ستاره Frontiers) مقابله با frontier, اقامت و استعمار تم. در نهایت آنها کارآفرینی به اندازه کافی به موفقیت تجاری خود را بازی و به اندازه کافی خوش شانس خود را جرقه زمین در خشک آتش زنه.

جالب است فکر می کنم در مورد آنچه در سیاه چال و اژدها نگاه می خواهم اگر آن را اختراع به عنوان یک تسلیم مراسم با سفر Nahuatl معامله گران و تدریس به دومینیکن, کشیش.
ارسال شده توسط سس تغار در 11:40 AM در فوریه 18 [22 مورد علاقه]

تئوری من این است که اختلاف رنگ در صفحات 74-75 در DM راهنمای, اضافه کاری, کمک, سرعت کتاب فروپاشی.

قبل از چاپ متن, همه چیز نوشته شده مانند قوانین پیچیده شد, گران قیمت مانند DM راهنمای حدود سال 1979. من فرض میکنم که در زمان های قدیمی تر چرا بازی یک بازی که داستان سرایی در بسیاری از فرهنگ های غنی بود به اندازه کافی به یک فقط تصور کنید که خود می گویند ذبح kraken یا گذشتن از دره سفید و جنگل از blank1. Gygax آغاز شده و با قوانین مینیاتور خالص نیستند داستان.
به عنوان یک wildcard من تعجب می کنم در مورد لگو و D&D در 70s به 80s. عمدتا اگر مردمی بود هر دو.
ارسال شده توسط clavdivs در 11:42 AM در فوریه 18 [1 علاقه]

اما آنچه در مورد قطعات که نیست احمقانه و در واقع نادرست است ؟ آیا شما مانند کسانی که بیت ؟
ارسال شده توسط Naberius در 11:44 AM در فوریه 18 [1 علاقه]
از یک بچه را از نقطه نظر خواستن کسی که دیگری به من بگویید اگر من حرکت موفق شد یا نه مثل انتزاعی پرش از “من چرخش در توپ و من یا ضربه یا نه” به “من تصور من چرخش در توپ و چیزی به همان اندازه خیالی به من می گوید اگر من imaginarily آن ضربه یا نه.” آن را در واقع بسیار دیوانه است اگر شما فکر می کنم در مورد آن.

نه آنقدر هنگامی که شما فکر می کنم از آن به عنوان بچه ها که مایل به تقلید از دیگران است. تبلتب بازی بیس بال وجود داشته پس قبل از بیس بال حرفه ای با اولین تاس بازی بازی در 1880s است که دقیقا تصور کنید به آمار توپ را از طریق رول تاس.

شاید بیشتر وابسته مسئله در مورد D&D مانند بازی است که در فرض ضرورت تاس و یا برخی مانند مورد برای تعیین نتیجه. من می خواهم نشان می دهد که این ایده از ایفای نقش وجود داشته اما بیشتر نیاز ندارد تاس بیشتر می کند داشتن آنها را واقعا بهبود بر اساس این ایده از کسانی که از آمدن به نتیجه گیری از طریق توافق دو احتمال یا هوش و ذکاوت و یا فلان چیز. که هر چیزی اشتباه است با dicing آن را دقیقا اما که نیاز باشد باید برای ایفای نقش.
ارسال شده توسط gusottertrout در 11:49 AM در فوریه 18 [2 علاقه]

> چرا نیست نقش بازی کردن بازی ها مانند سیاه چال و اژدها اختراع قبل از اواخر قرن 20 ؟

این به معنی این است که آر پی جی بودند ناگزیری که نوع اذیت من است. نبود یک موجود انگیزه ای برای کسی ایجاد آنها به منظور پیشبرد تکنولوژی و یا بهبود کیفیت زندگی است.

اما من فکر می کنم دلیل اصلی که چرا آر پی جی نمی شناخته شده وجود داشته باشد قبل از اینکه به تازگی این است که آر پی جی نمی اطاعت سنتی بازی سازه (اعم از هیئت مدیره بازی و یا بازی جنگ) و بازی می تواند در واحد زمان. منتشر شده قوانین در درجه اول در مورد متحده به جای فرآیندهای: بازی استاد مسئول ساختمان (یا با استفاده از) یک واحد-با استفاده از بازی با مجموعه خود را از قوانین و (اختیاری) اهداف که conformant به قوانین و اطلاعات ارائه شده توسط ناشر بازی; به طور مشابه, در, بازیکن, را, سمت, به عنوان مثال, یک جنگنده خوب است در ضربه, آیا سحر و جادو بد و این که در مورد آن — حتی انتخاب در مورد نحوه تعامل با دیگران به طور کامل خود بازیکن و محدود توسط تمایل خود را برای عمل کردن نقش. گیم پلی بازی شامل فعل و انفعالات است که باید به بداهه در پرواز که در آن یک بازی سنتی دیکته ممکن است سه یا چهار گسسته انتخاب یک بازیکن می تواند در هنگام مواجهه با کسی (مبارزه/فرار/بحث/تجارت). وجود دارد هیچ از پیش تعریف شده پایان متحده مانند وجود دارد در طب سنتی, بازی و نه در حال وجود دارد برنده و ضرر و زیان به معنای معمول است. به عنوان OP مقاله امتیاز آن را به عنوان مقدار مشترک داستان سرایی آن را به عنوان بازی و من می خواهم استدلال می کنند که اگر شما در حال رفتن به تکیه به “مشارکتی داستان سرایی” زاویه (که در مورد پایین را ببینید) و سپس این اختراع شده است که با همه ما همراه و آر پی جی فقط از یک مدرن تکرار.

یک زن و شوهر بیشتر افکار بر روی “مشترک داستان سرایی”… من می خواهم استدلال می کنند که تئاتر گروه بداهه که به طور مشابه برای قرن ها اما تنها شد به رسمیت شناخته شده به عنوان یک شکل منحصر به فرد در کمدی در اواسط قرن 20 است که قوم و خویش به آر پی جی در تدوین قوانین و نیز شبیه به D&D که در آن از شهری میانه (که آخرین بخش این است glib و احتمالا تصادفی). ارتباط بین این دو من فکر می کنم که شاید تکامل از روانشناسی مدرن است که (در میان چیزهای دیگر) محبوب و مرسوم موضوع در midcentury و تا به حال بسیاری از مردم به فکر نقش و نمایشی رفتار است.
ارسال شده توسط ardgedee در 11:52 AM در فوریه 18 [8 علاقه]

gusottertrout که به قلب این پرسش که “چه چیزی است که یک بازی نقش بازی کردن”. من می خواهم بگویم که قطعا خود را در حال بازی در نقش ها و داستان سرایی. از دیدگاه من مهم اختراع D&D است و تا حدودی انتزاعی و نسبتا ‘هدف’ قوانین که نوشته شده به صراحت به منظور توسعه یک حس verisimilitude به تنظیم و تقاضا خارج تصادفی عناصر برای تعیین نتایج.
ارسال شده توسط meinvt در 11:53 AM در فوریه 18
من نمی دانم که وجود دارد تبلتب بازی بیس بال است که در اوایل. که در آن مورد وجود ندارد مقدار زیادی از تفاوت بین میز بیس بال و D&D. در تجربه من از هر دو. در تبلتب بازی بیس بال من می توانید بروید و فریاد زدن در ref من بازیکن بروید و شروع به مبارزه با پارچ هر آنچه که من می توانید تصور کنید.
ارسال شده توسط bleep در 11:58 AM در فوریه 18
> …پس از این اختراع شده است که با همه ما همراه و آر پی جی فقط از یک مدرن تکرار.

من باید تو ذکر است که من فکر می کنم این فریم گمراه کننده است. چه چیزی باعث آر پی جی متمایز از گروه داستان سرایی خود را از خارج تحمیل ساختار (و اغلب رویداد-تعیین مکانیزم مانند تاس و نتایج و جداول). گروه داستان سرایی تریک تئاتر و آر پی جی تمام قرعه کشی از یک مشترک خوبی نیست همان چیز است. فقدان هر گونه اشاره RPG مانند گیم پلی در تاریخ به نظر می رسد مانند یک چیز دشوار است برای غلبه بر; شما باید برای پیدا کردن یک دلیل برای افرادی که به طور معمول مستند وعده های غذایی خود را و poops خواهد برای برخی از دلیل ترک چیزی در مورد pasttimes که تحت اشغال آنها را برای ساعت. من نمی دانم که آیا در آن وجود دارد یا نه, اما من نیاز به چیزی بهتر از “آنها فقط در مورد آن صحبت نمی”.
ارسال شده توسط ardgedee در 12:00 بعد از ظهر در فوریه 18

من بازیگران جذابیت فرد در داوری.
ارسال شده توسط EndsOfInvention در 12:01 PM در فوریه 18 [3 علاقه]
> من نیاز به چیزی بهتر از “آنها فقط در مورد آن صحبت نمی”.

…به خصوص اگر با آر پی جی بودند به عنوان همهجانبه و سپس به عنوان آنها در حال حاضر که در آن هزاران نفر از مردم مشتاقانه بازشماری خود بازی ماجراهای در خاطرات و zines و وبلاگ ها و Livejournal و Facebook و غیره به دلیل تجربه شد غنی و همهجانبه چیزهایی که آنها می خواستم برای نگه داشتن بر روی و به اشتراک گذاری.
ارسال شده توسط ardgedee در 12:03 PM در فوریه 18

من می خواهم استدلال می کنند که تئاتر گروه بداهه که به طور مشابه برای قرن ها اما تنها شد به رسمیت شناخته شده به عنوان یک شکل منحصر به فرد در کمدی در اواسط قرن 20 است که قوم و خویش به آر پی جی در تدوین قوانین و نیز شبیه به D&D که در آن از شهری میانه (که آخرین بخش این است glib و احتمالا تصادفی). ارتباط بین این دو من فکر می کنم که شاید تکامل از روانشناسی مدرن است که (در میان چیزهای دیگر) محبوب و مرسوم موضوع در midcentury و تا به حال بسیاری از مردم به فکر نقش و نمایشی رفتار است.

من می خواهم اضافه کنم که تفاوت کلیدی بین آنها نادرست دقت تمام اعداد و جداول در یک RPG و پس از آن با داشتن تمام اختلافات حل و فصل با قطعیت از محتوای مقادیر عددی نیز به نظر می رسد مانند آن را از می آید midcentury روند در این مورد همه جا الکترونیکی محاسبات و مرتبط با ظهور طبقه بندی و کمی از همه چیز. شما لازم نیست به نوبه خود “من تصور ما مبارزه اما به نظر می رسد مثل من برنده” به “من نورد 12 بنابراین من رسید و این بدان معناست که شما از دست دادن 4 امتیاز ضربه از مجموع 25” در جامعه ای که فکر نمی کند همه چیز را می تواند به کاهش برخی از مرتب کردن بر اساس تعداد.
ارسال شده توسط Copronymus در 12:04 PM در فوریه 18 [7 علاقه]

از دیدگاه من مهم اختراع D&D است و تا حدودی انتزاعی و نسبتا ‘هدف’ قوانین که نوشته شده به صراحت به منظور توسعه یک حس verisimilitude به تنظیم و تقاضا خارج تصادفی عناصر برای تعیین نتایج.

من می توانم درک کنند که چشم انداز, اما من مطمئن هستم که من کاملا موافقم هر چند تا حدی وجود دارد چیزی به آن را هنگامی که شما قبول وجود این بازی به عنوان یک داده شده است.

با در نظر گرفتن چشم انداز به عنوان مقاله کند که آر پی جی باید یا می تواند اختراع شده است در اوایل با استفاده از D&D مانند بازی به عنوان مثال آن را در یک میدان راه فرض D&D مانند بازی یک تکامل طبیعی و یا به نحوی مطلوب تر نسبت به غیر تاس, بازی, بازی نقش, وقتی که لزوما درست است. که ما در مسیر رفتن است و باید هر دو جدول بالا بازی مانند D&D و در حال حاضر بازی های رایانه ای است که همچنین با استفاده از تاس مانند تعداد نسل به تعیین “بازدید” و “خسارت” است که در برخی از راه و نه بیشتر واقع گرایانه بودن فرمولی و نیمه مضحک که انجام شده میزان آن به اغلب است. بازیکنان هک دور بارها و بارها دانستن تعداد آنها نیاز به رسیدن به تعیین کشد نیست که بسیار به واقعیت نزدیک تر ساخت بازی از این نوع اغلب به همان اندازه در مورد اعداد و قابل پیش بینی دانستن آسیب مقدار و چند بار بیشتر یا کمتر نیاز به ضربه.

آن را به می گویند که می تواند سرگرم کننده اما آن را ضروری از ایفای نقش. D&D به عنوان مقدار فقط مدون یک نسخه از ایفای نقش است که می تواند به راحتی به اشتراک گذاشته و پولی که راحت است و می توانید همه چیز را آسان تر و کمتر استدلالی اما نیاز به دیده می شود به عنوان امری اجتناب ناپذیر “بهتر” نتیجه نسبت به ایفای نقش بدون هر یک از آن.
ارسال شده توسط gusottertrout در 12:06 PM در فوریه 18 [1 علاقه]

در هیچ دوره دیگری در تاریخ را مردم در واقع اوقات فراغت در آن طول می کشد به بازی (و یا به خصوص برای ایجاد و جنرال موتورز) یک کمپین. نسل های قبلی بیش از حد مشغول کشاورزی و در غیر این صورت تلاش برای زنده ماندن. بازی های خود را تا به حال به بازی به سرعت و به طور معمول در لحظات عجیب و غریب هنگامی که فئودال خداوند ناظر یا سرپرست کارخانه متمرکز بود چیز دیگری است.

این نوع دیدگاه باعث می شود من می خواهم برای رفتن به عقب در زمان و ضرب و شتم چند glib جهانی-تاریخ-کتاب نویسندگان. بیایید در کنار اوقات فراغت کلاس های شرح داده شده در بالا. قبل از صنعتی شدن وجود دارد روال دوره های بیکاری در اروپای غربی (که آنچه من می دانم که مورد) کشاورزی زندگی رانده شده توسط این واقعیت است که به خوبی محصولات, آیا رشد در اروپای غربی زمستان وجود ندارد بسیار دیگری در راه پرداخت کار را به انجام اگر شما اتفاق نمی افتد به طور پیوسته با عرضه کار از روی مقاطعه در قرار دادن کردن سیستم است که تنها عمل در زمان های خاص و مکان است. (و حتی پس از آن شما معمولا محدود تر ساعات روز.) حفظ آنچه ما را در نظر استاندارد زندگی مناسب و معقول مورد نیاز بسیاری تلاش بیشتر در خانه, اما اکثر مردم نمی حفظ آنچه مدرن را از یک استاندارد مناسب زندگی. این تنبلی از دهقانان در زمستان (که نمی شود ایستاده بود بیش از خود اربابان فئودال و یا حتی اعیان’ زیردستان را مگر اینکه آنها سرف در شرایط خاص) طولانی بود-ایستاده “اجتماعی مشکل است.”

علاوه بر این premodern سربازان بدنام gamesters چرا که آنها صرف نیمی از وقت خود را نشسته در اطراف با هیچ چیز برای انجام در حال انتظار برای کسی که به آنها بگویید که در آن برای رفتن و قرار دادن سوراخ در مردم است. زیادی وجود دارد شرح این در Wolf Hall, اما من می توانم آن را پیدا کنید. مقدار زیادی از زمان برای یک کمپین-در-یک-کمپین پس به صحبت می کنند.
ارسال شده توسط praemunire در 12:10 PM در فوریه 18 [16 مورد علاقه]

a.) مربوط XKCD.

2.) مقاله مرتبط با TFA در مورد پرواز شاتل که پیشنهاد می کند که نوآوری است که در واقع واقعا نادر است که ارزش خواندن.
ارسال شده توسط Horkus در 12:13 PM در فوریه 18 [6 علاقه]

علاوه بر این premodern سربازان بدنام gamesters چرا که آنها صرف نیمی از وقت خود را نشسته در اطراف با هیچ چیز برای انجام در حال انتظار برای کسی که به آنها بگویید که در آن برای رفتن و قرار دادن سوراخ در مردم است.

بله و این نوع از چیزی که است که تنها نیاز به قوانین خانه را به رقابت در مورد اینکه آیا در آزمون مهارت به عنوان پایه برای مبارزه با و یا قرعه کشی کارت و یا نورد تاس و بدون نیاز از جداول برای تبدیل اعداد به چیزی غیر از بالا و پایین و یا مانند. قوانین پیچیده نیست لازم برای ایفای نقش پس هیچ دلیل روشن که چرا دقیق مجموعه ای از قوانین و یا دیگر بازی خاص موارد نیاز وجود داشته باشد.
ارسال شده توسط gusottertrout در 12:27 PM در فوریه 18 [1 علاقه]

2.) مقاله مرتبط با TFA در مورد پرواز شاتل که پیشنهاد می کند که نوآوری است که در واقع واقعا نادر است که ارزش خواندن.

یکی از مورد علاقه من MeFi موضوعات تا کنون در موضوع نوآوری, الهام, و اینکه آیا یا نه ایده های واضح از قبل:

در کل مردم احمق هستند در همه حوزه ها حتی در حال حاضر
ارسال شده توسط chappell, آمبروز در 12:31 PM در فوریه 18 [3 علاقه]

من می خواهم اضافه کنم که تفاوت کلیدی بین آنها نادرست دقت تمام اعداد و جداول در یک RPG و پس از آن با داشتن تمام اختلافات حل و فصل با قطعیت از محتوای مقادیر عددی نیز به نظر می رسد مانند آن را از می آید midcentury روند در این مورد همه جا الکترونیکی محاسبات و مرتبط با ظهور طبقه بندی و کمی از همه چیز.

من و مه آلود و معیوب حافظه است که پترسون متقاعد کننده ای استدلال می کند که این مشتق شده بود از این سبک ریشه در نظامی wargaming به خصوص به طور فزاینده ای دقیق آمار جمع آوری شده درباره جنگ به عنوان مثال توپخانه جداول تلفات نرخ آمار دقیق در مورد اثر انواع مختلف سلاح گرم اخراج در محدوده های مختلف. وجود دارد که البته مربوط به سیستم است که آیا تکیه بر این اطلاعات (آن را نمی H. G. Wells سیستم است که با تکیه بر واقع پرتاب “دور” در مدل ها و به سادگی شمارش به عنوان “مرده” مدل که ضربه زدم و بیش از؟) اما اولین موفقیت تجاری بازی توسعه داده شد از بسیار دقیق جنگ شبیه سازی های ایجاد شده توسط و برای نظامی که سعی کردم به عنوان دقیق که ممکن است. یکی دیگر از مهم توسعه ایجاد شد و از داور نقش که adjudicated امکانات در پرواز برای بازیکنان تلاش چیزهایی که نمی شد به صراحت در قوانین توضیح داده شده بود نیز به ارث رسیده از برخی از wargames. سرانجام دیپلماسی نقش مهمی در حرکت تمرکز را از کنترل گروه های از مردم/مخازن/کشتی/هر آنچه که برای کنترل از یک فرد خاص; این بازی هم تا به حال روابط قوی به ارتش و دولت دیگر نقش که احتمالا بیشتر منجر به خشونت و استعمار طبیعت از مدرن ترین آر پی جی.
ارسال شده توسط ElKevbo در 12:33 بعد از ظهر در فوریه 18 [1 علاقه]

D&D است که دقیقا یک بازی (شما می توانید برنده نیست; شما در بازی به نگه داشتن بازی) اما آن را نیز یک بازی (شما را به نگه داشتن برنده مبارزه برای نگه داشتن بازی). این نوع مشارکتی داستان سرایی اما تنها در سست معنا است که مردم را در انتخاب و همه چیز اتفاق می افتد و پس از آن شما می توانید قطعه از آن با هم به یک روایت. اما این امر منجر به ایجاد نسبتا خسته کننده داستان برای افرادی که در مراسم شرکت نمی کنند (مگر اینکه شما یک پادکست و کاملا بازی را به مخاطب و ویرایش کردن هر گونه رنج آوری بیت). من فکر می کنم یک نام برای آر پی جی خواهد بود مبتنی بر قانون را باور.

من معتقدم D&D fad از اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 را پژمرده و فراموش شده است اگر نه برای معاصر ظهور رایانه است. کامپیوتر آر پی جی به شدت پایین تر از میز: می تواند وجود داشته باشد هیچ بداهه (قلب تپنده آر پی جی). هنوز هم پیدا کردن یک DM سخت است و به خوبی ساخته شده CRPG می توانید جعلی یک مقدار عادلانه از عمق. نگهداری آنها از نوع زنده و آشنایی بخش بزرگی از مردم با مفاهیم و lingo از نقش بازی کردن بازی ها. در حال حاضر بسیاری از کسانی که مردمی هستند کشف میز آر پی جی و غنای است که می تواند ایجاد شده در خارج از جعبه.

من فکر می کنم این نوع از سرگرمی های در حال نزدیک شدن به یک فرد مذهبی مراسم نسبت به یک ورزش یا Parcheesi یا فلان چیز. معنی دار و با ارزش اما تقریبا مخالف اجتناب ناپذیر (evitable?).
ارسال شده توسط rikschell در 1:16 PM در فوریه 18 [2 علاقه]

آر پی جی به یک پنجره کوچک برای موفقیت است. 80s در زمانی است که cablevision, وی سی آر صفحه اصلی کامپیوتر و کنسول های بازی خود را گسترده شد اما در 70s کسل کننده زندگی حومه از نوجوانان و بزرگسالان جوان رسیده بود برای یک سرگرمی جدید. این نباید تعجب که D&D انفجار در محبوبیت ، آر پی جی به معنای واقعی کلمه هیچ رقابت برای “تخیل بازار”. آن steamrolled همه چیز.
ارسال شده توسط بیننده در 1:20 PM در فوریه 18 [2 علاقه]
نقش بازی ؟ رفتن به خارج. انتخاب کنید تا چوب و تظاهر آنها شمشیر یا اسلحه یا کمان و استدلال می کنند در مورد اینکه آیا یا نه شما هر یک از دیگر ضربه خود را با خیالی پرتابه شاید یک دسته از بچه ها با هم و تظاهر-مبارزه برای برخی از نسبتا دفاع محلی ویژگی تا زمانی که پدر و مادر خود را فریاد شما را به می آیند و شام – که LARP بدون هیچ گونه قوانین واقعی. یا شاید یک مجموعه کوچک از قوانین تعبیه شده در محلی بچه سنت شفاهی.

من نیمه احساس D&D و آن ilk نیاز به چاپ یک شبکه توزیع گسترده و تعداد زیادی از مردم با کمبود جدی ماجراجویی در زندگی خود و تمایل به ماندن در داخل به جای بیرون رفتن و شرکت در بازی تخیلی. آن را نیز نیاز به یک فرهنگ که در آن آن را خوب است برای بزرگسالان برای شرکت در این نوع از بازی های تخیلی چون هیچ بچه میخوام نشستن وجود دارد و نوشتن این همه طولانی جداول و قوانین و در واقع آنها را توزیع به عنوان یک چیز با یک دسته می توان آن را به فروش می رسد در فروشگاه ها.
ارسال شده توسط egypturnash در 1:31 PM در فوریه 18

من فکر می کنم نویسنده مشرف اخلاقی سوال از دین و روحانیت. آیا اخلاقی سوال ؟ البته وجود ندارد اما تنها سی و پنج سال پیش بسیاری از رشد مردم فکر می کردند که وجود دارد. مسیحیان فکر می کردم که دین و روحانیت بود و شیطانی; سکولار مردم فکر آن را توقف و کودکانه (به عنوان بسیاری از هنوز هم).

تصور کنید که چقدر بیشتر ترس و وحشت آن را الهام گرفته اند در یک مناقصه زمان. نگاهی به جین آستن منسفیلد پارک, برای مثال, که در آن ماده از قرار دادن در یک بازی در یک کشور خانه برای دوستان و خانواده است وحشتناک یک معضل اخلاقی برای بی میل فانی قیمت بود که نه تنها در اعتقاد که عمل کرده بود قدرت را به شرارت به یک خانه. شما می توانید تصور کنید آنچه که فانی می خواهم که به می گویند به قتل از اورک ها ؟
ارسال شده توسط کنتس النا در 1:33 PM در فوریه 18 [4 علاقه]

انتخاب کنید تا چوب و تظاهر آنها شمشیر یا اسلحه یا کمان و استدلال می کنند در مورد اینکه آیا یا نه شما هر یک از دیگر ضربه خود را با خیالی پرتابه

بازگشت در روز ما نیاز ندارد و هیچ بازیکن Handbook. ما تنها نیاز به دو قوانین:

  1. نوح-آه!
  2. Yuh-متعجب!

ارسال شده توسط تانسور در 1:41 PM در فوریه 18 [2 علاقه]

که پرواز شاتل مثال enervating چون برگ تمام زمینه. اگر من به یاد داشته باشید من تاریخ را به درستی (و احتمالا وجود خطا در این) دلیل پرواز شاتل مورد نیاز بود را پشمی و پشمی بود چیزی که تنها توسعه یافته در اواخر دوره قرون وسطی است. تا پشمی هیچ کس نیاز به یک پرواز شاتل. اتفاقا پشمی ساخت یک صنعت در حال حاضر در اواخر قرون وسطی و دوره لیگ برتر فوتبال Hanseatic از تجار بزرگ و ثروتمند و قدرتمند تا حدودی بر اساس پشمی انحصار است.
ارسال شده توسط Kattullus در 2:04 PM در فوریه 18 [1 علاقه]
نگاهی به جین آستن منسفیلد پارک, برای مثال, که در آن ماده از قرار دادن در یک بازی در یک کشور خانه برای دوستان و خانواده است وحشتناک یک معضل اخلاقی برای بی میل فانی قیمت بود که نه تنها در اعتقاد که عمل کرده بود قدرت را به شرارت به یک خانه.

در حالی که Brontës کردم مشاغل نوشتن خود را آغاز و از طریق یک مشترک طولانی در حال اجرا فانتزی دین و روحانیت در مبارزات انتخاباتی.
ارسال شده توسط: feckless در 2:24 PM در فوریه 18 [3 علاقه]

سپس یک گل از اوقات فراغت با شروع در 1950s که در نهایت منجر به سیاه چال و اژدها مهاجران از Catan و پیشرفته رهبر تیم ملی.

اما در زمان این بازی به نظر می رسد که عصر طلایی بود که در حال حاضر در حال محو شدن است. امروز هیچ کس نمی تواند آنها را از آنجا که آنها بیش از حد شلوغ کار

Uh-huh.

‘Nerd Renassance’: چرا سیاه چال و اژدها است که با داشتن یک تجدید حیات

‘آن را سرد در حال حاضر’: چرا سیاه چال و اژدها, ریخته گری, طلسم آن دوباره

من نیمه احساس D&D و آن ilk نیاز به چاپ یک شبکه توزیع گسترده و تعداد زیادی از مردم با کمبود جدی ماجراجویی در زندگی خود و تمایل به ماندن در داخل به جای بیرون رفتن و شرکت در بازی تخیلی.

…مردم سکولار فکر آن را توقف و کودکانه (به عنوان بسیاری از هنوز هم).

من آن را دوست دارم زمانی که نظرات رفتن به عقب و مانند آن.
ارسال شده توسط nubs در 2:37 PM در فوریه 18

طراحی کابینت آشپزخانه آر پی جی خم به شدت در احتمالات خود را تا حدودی اخیر اختراع آن را در قرن 17?
ارسال شده توسط chromecow در 2:42 ب. ظ در فوریه 18 [1 علاقه]
من معتقدم D&D fad از اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 را پژمرده و فراموش شده است اگر نه برای معاصر ظهور رایانه است.

من از نوع مخالف است. من یکی از آن بچه ها که رو جعبه قرمز برای کریسمس در 81 و این یک هدیه است از تفاوت ساخته شده است برای تمام زندگی من پس از آن.

آر پی جی را قطعا به اوج خود رسید و فروکش کرده و دوباره به اوج خود رسید اما من فکر می کنم آنها انجام داده ایم تا برای دلایل مختلف. اصلی بازی واقعا طنین انداز با وسواس رفتار برای جزئیات همان چیزی است که منجر به حفظ از یک دهه از آمار ورزشی یا Yu-Gi-Oh کارت چیزی سحر و جادو و عکس weaponized. که کاملا سوار اوج. اولین شیب بود فقط پیری از نسل های بعد تا به حال چیزهای دیگر یعنی سحر و جادو و گوگل که پر همان درجه اعتبار ساقط در روح.

آخرین دور هر چند متفاوت است. بازیکنان بازی 5e نیست به طور کلی gamist جزئیات obsessives وجود دارد بسیاری از بازیکنان به دنبال تجارب اجتماعی و یا به دنبال کار کردن هویت مسائل. اینها همیشه در حال حاضر در موج اول بیش از حد, اما جادوگران و 5e واقعا تنظیم برای اینکه قادر به بازی با هویت شخصی در راه امن با ابزار هایی که در نسخه های قبلی ندارد: جنسيت-مایع الف “هیولا” مسابقات که هر تجسم یک شخصیت موضوع ، این تاکید توسط محبوب ترین streamers—یکی دیگر از عوامل عمده در RPG تجدید حیات—با استفاده از این ابزار خود را.

این چرخه را احساس نمی کند به عنوان مکانیکی و بازی مانند عنوان قبلی است; آن را خیلی بیشتر متمرکز بر هویت فردی و شخصیت تعامل imo: دین و روحانیت.
ارسال شده توسط bonehead در 2:48 PM در فوریه 18 [2 علاقه]

تاس ریخته گری فن آوری پیشرفته با فراز و محدود در قرن 20 kf حافظه در خدمت من راست تا اواخر 70s آن گران را عادلانه می میرند که هر چیزی به غیر از یک d6.
ارسال شده توسط Kattullus در 2:56 PM در فوریه 18
اما در زمان این بازی به نظر می رسد که عصر طلایی بود که در حال حاضر در حال محو شدن است. امروز هیچ کس نمی تواند آنها را از آنجا که آنها بیش از حد شلوغ کار

در حال اجرا یک بازی است که کمی از کار. آن را به من طول می کشد روز به آمادگی برای یک بازی (که من در این شب برای روز شنبه).

بازی یک بازی است که نسبتا کم تلاش. اگر شما هم برای یک فیلم یا یک کتاب شما می توانید یک جلسه.

به عنوان بزرگسال, سخت ترین چیز این است که برنامه ریزی, اما بسیاری از گروه ها در اطراف است که با تنظیم یک بازی به طور منظم شب.
ارسال شده توسط bonehead در 2:59 PM در فوریه 18

کامل-رنگ سفارشی مینی کامپیوترها در حال آمدن چیزی. . برخی از تاثیر گذار کانال های بدست نمونه های اولیه و آنها به نظر می رسد این معامله واقعی است. ما واقعا در حال زندگی در آینده است.
ارسال شده توسط bonehead در 3:01 PM در فوریه 18
اختراع شد و یک بار قبل از, اما پس از آن سنگ سقوط کرد و همه کشته شدند.
ارسال شده توسط BeeDo در 3:18 PM در فوریه 18 [4 علاقه]
اوه خجالت.
ارسال شده توسط تانسور در 4:17 PM در فوریه 18
این چرخه را احساس نمی کند به عنوان مکانیکی و بازی مانند عنوان قبلی است; آن را خیلی بیشتر متمرکز بر هویت فردی و شخصیت تعامل imo: دین و روحانیت.

وجود دارد همیشه یک تعداد از تجارب تحت D&D چتر از “ما تا به حال عالی جلسه ما نمی رول تاس در همه!” به “این شاهکار های زنجیره ای را به من پهلوان آلفا اعتصاب avg آسیب 105.4 سطح 19” است که چگونه RPGA / Pathfinder جامعه مردمی رول این روز (در تجربه محدود)

وجود محور را در نظر بگیرید به عنوان به خوبی-DM-محور در مقابل بازیکن رانده می شود ؟ بازی-برای-پیدا-کردن گودال ماسهبازی در مقابل روغن سورتمه به رئیس مبارزه با ؟ Homebrew campaign setting در مقابل بسته بندی تنظیم ؟ گوشی را در جدول یا نه ؟ Metagaming ok یا metagaming بد ؟ (“metagaming” بحث این است که قوانین صحبت آزادانه معاشرت با شخصیت داستانی است که برخی از افراد پیدا کردن لحنی شما احتمالا در حال حاضر درک این, اما آن را یک اصطلاح مبهم بنابراین من فکر کردم من می خواهم مشخص تعریف من.)

آن را در این راه بوده است پس قبل از Gary Gygax اعلام کرد که تنها یک راه وجود داشت به درستی رسمی بازی سیاه چال و اژدها و به این ترتیب خواهد بود كه در آینده AD&D hardbacks.

این تعدد می افزاید: به عجیب و غریب بودن از درخواست “هی بابلی ها تا به حال, تاس, چرا قانون حمورابی سکوت در مورد اینکه آیا زره کلاس صعود یا فرود?” خیابان پیدا کرده است یک میلیون نفر برای استفاده از D&D و یکی از مردم نشسته در اطراف همکاری در یک داستان بدون هیچ گونه تاس بودن نورد. من شرط می بندم غیر دندان جلو که احتمالا قدیمی تر از سال 1974.
ارسال شده توسط سس تغار در 4:58 PM در فوریه 18

اوه خجالت.

شما نباید خاموش شناور یک دیسک و یا چیزی ؟
ارسال شده توسط سس تغار در 4:58 PM در فوریه 18

من فکر می کنم ما مشرف احتمال این که آر پی جی بودند شناخته شده به اجداد دور ما بودند اما فقط در نظر گرفته شده پایین تر از بازی های دیگر به آسانی در دسترس است. آنها فقط می تواند هرگز در رقابت با fidchell ، شاید این تنها ما به تازگی تصمیم گرفته اید نقش بازی کردن بازی ها سرد هستند.
ارسال شده توسط um در 9:44 PM در فوریه 18
که Tenser. (این برای من اتفاق می افتد تمام وقت.)
ارسال شده توسط تانسور در 10:57 PM در فوریه 18
جالب است فکر می کنم در مورد آنچه در سیاه چال و اژدها نگاه می خواهم اگر آن را اختراع به عنوان یک تسلیم مراسم با سفر Nahuatl معامله گران و تدریس به دومینیکن, کشیش.

Nahua گر D&D? من دوست داشتم این ایده و دنبال یک نسخه ترجمه شده از فلورانس Codex کتاب 9. ما صحبت کردن در این Pochteca Naualoztomeca جاسوسی تجار و یا oztomecatl… جنگجو تجار که شما می آیند… و آه …باز کردن تجارت ؟ آنها ممکن است تا به حال برخی از سرد داستان را بگویید:

و هنگامی که Auitzotzin بود و نشسته خود را در نتيجه آنها به او تمام آن گرفته شده بود: quetzal پر تاج دستگاه های [و] آگهی ها; این troupial پر آگهی آبی cotinga این trogonorus پر شرت; این دستبند برای بازو با اسپری گرانبها پرهای; فیروزه, فیروزه موزاییک سپر; پروانه طلایی-شکل بینی صفحات; طلایی گوش آویز. این آنها قرار داده شده قبل از او. در نتيجه آنها خطاب كرد آنها به او گفت: “اى پروردگار ما ممکن است به خوبی با تو. ببین چه شد پاداش سر [و] سینه تو معشوق عموهای پایگاه تجار مبدل تجار جاسوسی تجار در جنگاوری مکان: این بود که ایشان [اما] شد [پاداش] از گرسنگی خستگی خود را. قبول این چیزها که ایشان نیست.”

و یا بعد از آن:

و هنگامی که حاکم Auitzotzin شنیده ام که مبدل تجار بودند محاصره وجود دارد و سپس کمک فرستاده شد. کسی که فرستاده شده بود هابز که رفت خدمت به عنوان به طور کلی. او تا به حال نه در زمان نصب شده است به عنوان حاکم. و پس از او مندرج به عنوان او در حال حاضر در راه خود را از او بر آمد خبر که کسانی که تا به حال رفته وجود دارد به Ayotlan این تجار را فتح کرده بود زمین. و سپس پاسگاه تجار آمد ماندن او. آنها گفتند: به هابز: “اى پروردگار ما تو خسته خودت; تو دچار خستگی. دیگر needest تو رسیدن به محل بکجا تو santosh; برای آن است که در حال حاضر زمین از استاد portent Uitzilopochtli. برای تو عموهای مکزیکی با تجار پیشتاز تجار را برآورده کنند.” او فقط می تواند به بازگشت; دیگر او رفتن به جنگ. او تنها می تواند با پیوستن به آنها را.

و در آن زمان تمام زمین از Anauac باز شد. دیگر نمی شد مردم Tzapotlan از Anauac ما دشمنان.1

به طوری… پیدا کردن یک altepetl و مسائل خود را? من می توانید تصور کنید که دومینیکن, کشیش ممکن است بسیار به Nahua D&D اگر دیگو Duran را تحقیر برای Patolli نماینده از سفارش. او… او به نظر نمی رسد بسیار شبیه به بازی های اروپایی یا شاید اجازه ترک آنها را از این D&D تخیل.

1. سهگون, -, Bernadino د Arthur J. O. Anderson and Charles E. گود کردن زمین را. 1959. “تاریخ عمومی از چیزهای جدید اسپانیا: فلورانس Codex: کتاب 9 — تجار.” رساله. Sante Fe, New Mexico: مدرسه آمریکایی تحقیقات و دانشگاه یوتا. https://ehrafworldcultures-yale-edu.stanford.idm.oclc.org/document?id=nu07-018.
ارسال شده توسط آقای پنیر در 11:03 PM در فوریه 18

جالب است فکر می کنم در مورد آنچه در سیاه چال و اژدها نگاه می خواهم اگر آن را اختراع به عنوان یک تسلیم مراسم با سفر Nahuatl معامله گران و تدریس به دومینیکن, کشیش.

امپراتوری از گلبرگ تاج و تخت?
ارسال شده توسط گلوله کمانه دار زدن بیسکویت در 11:20 PM در فوریه 18

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>