جیمز باند بوده است خنثی coronavirus. این به چه معنی برای این فیلم کسب و کار ؟

اگر کسب و کار فیلم یک شاخص قابل اعتماد از هر چیزی چقدر افراد مسئول برای مبالغ زیادی از پول فکر می کنم چیزی است رفتن به هزینه. این است که چرا اخبار این هفته که MGM و پارامونت تصمیم به خودداری از انتشار آخرین قسط در جیمز باند حق رای دادن هیچ وقت به مرگدر ماه آوریل به عنوان در نظر گرفته شده و خودداری از انتشار آن تا ماه نوامبر به مردم و نه نگران.

فیلم و استودیو معروف محاسبه و حریص و نه دفع به ساخت تغییرات ناگهانی rashly. در حال حاضر با داشتن بسیاری را صرف میلیون ها دلار در بهار کمپین بازاریابی برای باند 25 — و در حال حاضر برای باز کردن فیلم در برابر مارول Eternals و Godzilla vs King Kong — این تاخیر به نظر می رسد فوق العاده خطرناک گزاره است که می تواند تعیین کند که آیا هیچ وقت به مرگ یک شکست و یا موفقیت است.

آنچه می تواند ما را در نتیجه گیری از این تصمیم ؟ اگر هیچ چیز دیگری که آنها نمی تواند انجام آن را بدون علت است. و آن این است که صرفا برای اولین بار از بسیاری از تصمیمات مانند آن.

از لحاظ تاریخی به تأخیر انداختن انتشار مشخصات بالا, دانلود فیلم نسبتا قابل اعتماد فال در مورد کالیبر فیلم در سوال. آن را نمی کند مانع این احتمال است که فیلم را تبدیل به یک ضربه و یا حتی هر گونه خوب است — اما آن را به شدت نشان می دهد که این استودیو یا اتحاد فوق العاده ای فقدان ایمان در این محصول به عنوان آن می ایستد یا که یک پشت صحنه فاجعه است به نحوی ارائه شده برش خشن unreleasable. بسیار به ندرت بیشتر از یک بمب دارای قدرت تخریبی تحت فشار قرار دادند به عنوان یک نتیجه از شرایط تخفیف به عنوان زمانی که آرنولد Schwarzenneger خودرو خسارت شد, tastefully با تاخیر از آن برنامه ریزی شده انتشار در سپتامبر 2001 تا مارس 2002 در به رسمیت شناختن 9/11. به طور طبیعی هنگامی که آن را در نهایت باز, فیلم شکست مواجه.

با ده ها میلیون دلار در خطر MGM و پارامونت باید بسیار وحشت زده در واقع این اثر از رمان coronavirus در دولت moviegoing این بهار. سینما در سراسر چین در حال حاضر سازندگان در تلاش برای سرکوب از گسترش این بیماری به عنوان دولت ها در سراسر جهان همچنان به تضعیف مجامع عمومی توسط خاموش کردن رویدادهای مختلف و سرگرمی رفتن به سینما به نظر می رسد مانند یک آشکار و حتی اجتناب ناپذیر تلفات در جنگ در برابر عفونت است. چینی box office به تنهایی ضروری است به هالیوود انتشار استراتژی; با آن hobbled و یا حتی به طور موقت تعطیل, تمام سرگرمی اقبال در معرض خطر هستند. اگر آن را می شود بسیار بدتر در ایالات متحده و کانادا, ما ممکن است جلوگیری از تئاتر و ماندن در خانه به تماشای فیلم مرتبه بیش از حد.


یک زن با پوشیدن ماسک در میان ترس از گسترش COVID-19 رمان coronavirus پیاده گذشته یک پوستر جدید فیلم جیمز باند هیچ وقت به مرگ در بانکوک, Feb. 28 سال 2020.

Mladen آنتونوف/خبرگزاری گتی ایماژ

مانند بسیاری از سیاست ها به تصویب رسید در پی این ویروس گسترش تصمیم به خودداری و هیچ وقت مردن بهتر است به عنوان یک اقدام احتیاطی — شرط بندی امن تر از انتشار این فیلم در زمانی که بیماری در آگاهی عمومی و جهت آن را به زودی را همچنان نامشخص است. اما مانند رفتن به فروشگاه برای پیدا کردن قفسه های خالی از آب بطری و کنسرو کالا از دیدن یک فیلم بزرگ مثل این کشیده از خود-تنظیم برنامه دارای اثر عجیب و غریب از ساخت این تهدید به نظر می رسد واقعی تر. اگر آن را امن برای جیمز باند, برای خاطر مسیح چگونه ایمن هستیم ؟ که محدود به شلاق مردم را به دیوانگی. دامنه و مقیاس ویروس مدرک که در آن است و یا نیست که به طور موثر موجود است که هنوز چیزی از رمز و راز است. در حال حاضر که هالیوود است که پاسخ آن را بهترین ما نمی تواند بیش از حد می ترسم.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>