کلی McParland: کانادا هوایی مسافری منشور حقوق نتواند آن اولین آزمون بزرگ با COVID-19

مانند صدها نفر از هزاران نفر از کانادایی ها من تا به حال برنامه های سفر scuppered توسط COVID-19. به عنوان با بسیاری دیگر, من در بر داشت خطوط هوایی’ پاسخ هی لینک برای شما. آنها از ارسال ایمیل با بیان شرایط خود و ارائه مشاوره به شما زحمت نمی تلاش برای دریافت از طریق فرد به خاطر آنها هنوز هم لازم نیست که کارکنان به اندازه کافی که مسئولیت رسیدگی به تماس. و اگر شما رزرو از طریق یک شخص ثالث خدمات مسافرت آنها نمی خواهید به صحبت کردن با شما در همه — تماس آژانس خود را, آنها می گویند. آنها در حال ارائه کوپن برای محدود دوره به جای بازپرداخت.

من خوش شانس است که این مقدار نیست طاقت فرسا و من احتمالا می توانید کار در اطراف آنها. بسیاری از بیشتر نیست. هواپیمایی سفر است نه وقوع روزانه برای اکثر مردم است. آنها صرف ماه ها و یا سال ساخت ترتیبات برای عروسی reunions خانواده گردهمایی سالگرد, تعطیلات, ماجراهای. آنها می توانند نه تنها به پدر و مادر در یک کشور دیگر را به مطمئن شوید که به زندگی چند ماه دیگر برای آنچه که ممکن است آخرین شانس برای رسیدن به هم. آنها نمی توانند انتظار 20 یا 30 یا 40 افراد دیگر بودند که سازماندهی زندگی خود برای یک بار در طول عمر رویداد به بیش از شروع. آنها نمی توانید زمان خاموش هر زمان که آنها آن را می خواهم. آنها نمی توانند با قرار دادن زندگی خود را در نگه داشتن در قطره از کلاه به دلیل حوادث خارج از کنترل خود را به عنوان این بحران بهداشتی در حال ساخت کاملا روشن است.

هواپیمایی سفر است نه وقوع روزانه برای اکثر مردم است. آنها صرف ماه ها و یا سال ساخت ترتیبات

این شرکت هواپیمایی در یک وضعیت ناامید. این صنعت به عنوان یک کل در حال مبارزه برای زنده ماندن. ایر کانادا اعلام کرد که روز شنبه آن را به طور موقت اخراج 16,500 کارکنان پس از زودتر ارسال صفحه اصلی بیش از 5000 خدمه کابین. Top world news قطع خواهد شد کارکنان آن تقریبا 50 درصد ارائه یک انتخاب از بازنشستگی پیش از موعد استعفای داوطلبانه و یا اجباری را ترک کنند. Air Transat کاهش نیروی کار آن 70 درصد است. مانند پورتر ایرلاینز آن را ترک کرده است و پرواز در حال حاضر.

به نظر می رسد برخی از شکل از صنعت خواهد بود بسیار تغییر این بحران است. چند درصد از کسانی که اخراج همیشه شغل خود را به عقب حدس و گمان است. هنوز اتاوا است خم شدن به عقب برای کمک به شرکت های آب و هوا وضعیت متعهد به حمایت مالی از 75 درصد از حقوق و دستمزد برای کسانی که از دست دادن 30 درصد از درآمد خود را. جاستین ترودو نمی خواهند به نخست وزیر اجازه داده که مرگ خطوط هوایی داخلی میباشد. هر آنچه که او ممکن است می گویند سیاست زدگی خواهد بود بخشی از معادله است. هوایی کانادا است که مقر آن در مونترال top world news در کلگری. اگر شما فکر می کنم نخست وزیر خم دولت و شهرت او همه از شکل برای محافظت از SNC-Lavalin یک سال پیش بیش از یک قرار 9,000 شغل تصور کنید که طول او را برای رفتن به مونترال-بر اساس هواپیمایی که حمل این پرچم ملی است. و برای نجات هوایی کانادا در حالی که اجازه top world news ناپدید خواهد بود به دست Wexiters خروج ویزا و دعوت به انتخاب جدید خود را به پرچم.

اما چرا دولت به نفع شرکت های بزرگ بیش از مشتریان خود را ؟ هستند مدیران در گوشه سوئیت حیاتی تر از افرادی که پرداخت کرایه? هوایی کانادا و مدیران و مدیران متعهد شده اند به چشم پوشی از بخشی از حقوق خود را. خوب از آنها, اما یک تصور آنها کسب درآمد به مراتب بیشتر از فقرا scythe برای فروش نشسته بر خطوط تلفن به شدت در تلاش برای دریافت مبالغ قابل توجهی برای آنها پرداخت صندلی که ناپدید شده در پف یک ایمیل شرکت. به یاد داشته باشید, این افراد نمی, انصراف از برنامه های خود را: دولت انجام داد و یا خطوط هوایی مواجه با دستور دولت است. از همه قربانیان بحران آنها حداقل قدرتمند است.


یک مسافر چرخ توشه خود را در نزدیکی یک Air Canada لوگو در Toronto Pearson International Airport, در تاریخ 1 آوریل سال 2020 است.

کول Burston/گتی ایماژ

این وضعیت باعث می شود مسخره از بسیار منادی هوایی مسافری لایحه حقوق, معرفی کمتر از یک سال پیش. مقررات ادعا به ارائه “واضح تر و بیشتر سازگار هوایی مسافری حقوق اعمال خاص حداقل هواپیمایی مورد نیاز در سفر هوایی از جمله استانداردهای درمان و در برخی مواقع جبران خسارت برای مسافران است.” آره مطمئن شوید. کانادا حمل و نقل سازمان در حال حاضر پرتاب حمایت خود را در پشت خطوط هوایی’ کوپن ارائه می دهد. حفاظت مقررات “توسعه داده شد در انتظار نسبتا موضعی و کوتاه مدت اختلالات. هیچ فکر انواع توده در سراسر جهان پرواز لغو شد که صورت گرفته است طی هفته های اخیر به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر” آن را می گوید. علاوه بر مقررات “تنها نیاز است که شرکت هواپیمایی اطمینان از مسافران می تواند کامل برنامه های سفر خود را.” آن را نمی کند می گویند در هنگام. تمام قدرت در کنار هواپیمایی که مبارزه در آن به پایان رسید با این وجود. پس چرا اتاوا زحمت با چنین آشکار اتلاف زمان و تلاش است که کاملا شکست خورده خود را در اولین آزمون بزرگ?

یک British Columbia, زن, جانت دونالدسون است ثبت یک کت و شلوار کلاس اقدام علیه چند شرکت های هواپیمایی و شرکت های مسافرتی به چالش کشیدن امتناع به بازپرداخت. سباستین Paquette یک مونترال وکیل به نمایندگی از مسافران در کت و شلوار. Paquette می خواهد پول برای لغو بلیط به خود را کنار بگذارند در حالی که این مورد پیش می رود. “قرارداد حمل و نقل بین مسافر و شرکت هواپیمایی بسیار روشن است و آن را حق استرداد,” او گفت:.

قرارداد حمل و نقل بین مسافر و شرکت هواپیمایی بسیار روشن است و آن را حق استرداد

وکیل سباستین Paquette

کلاس اقدام مناسب را می توانید برای همیشه حل و فصل شود مگر اینکه دو طرف در رسیدن به توافق ، اما با توجه به اتاوا تمرکز بر حقوق شرکت های بزرگ بیش از مسافر, حقوق ticketholders ممکن است احساس کنند که هیچ گزینه ای دیگر در این مقطع. وزیر حمل و نقل مارک Garneau است که هنوز هم بیش از حد شلوغ اعلام کرد که از مردم می خواهد که برای اثبات آنها سالم قبل از آنها به شما اجازه داده می شود بر روی هواپیما و یا قطار.

Garneau بود یک بار یک فضانورد. هیچ کس به او گفتم قبل از او به فضا است که او می تواند دست این لایحه اگر پرواز لغو شد برای برخی از دلیل. شاید او باید به همان توجه به افرادی که خودشان گیر بر روی زمین از طریق هیچ گسل از خود را.

• * * * توییتر: KellyMcParland

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de