(مهرگان) – بحث کودک شناخته شده به عنوان “parentese” – مشخصه بالا سخت تن به تن, سرعت آهسته گفتار ممکن است در واقع یادگیری زبان آسان تر برای نوزادان یک مطالعه جدید نشان می دهد.

پدر و مادر تعاملات کلامی با بچه ها مدت طولانی است که مربوط به نوزاد زبان توسعه است. مطالعات قبلی نشان می دهد که کودکان صحبت می کنند و درک کلمات و جملات که آنها باید تعاملات کلامی با پدر و مادر و مراقبان. اما کمتر شناخته شده است در مورد چگونه تن و سرعت از پدر و مادر’ سخنرانی تاثیر ممکن است در اوایل توسعه زبان برای کودکان و نوجوانان.

مطالعه حاضر با تمرکز بر آنچه محققان دوبله “parentese” یک زبان الگوی رایج در بسیاری از زبان ها که توسط زمین بالاتر آهسته تر سرعت و اغراق آمیز زیر و بمی صدا. محققان به صورت تصادفی 71 خانواده به طور معمول در حال توسعه نوزادان یا دریافت مربیگری در چگونه به صحبت با نوزادان با تمرکز بر “parentese” و یا به بدون مربیگری.

“ارائه پدر و مادر با دانش و نظرات خود را در زبان خود شیوه و با بتن راهنمایی در چه زمانی و چگونه به صحبت کردن با نوزادان, تغییر چگونه آنها صحبت به نوزادان و این همراه بود با فوری و همچنین در دراز مدت اثرات مثبت در نوزادان مهارت های زبانی” گفت: مطالعه سرب نویسنده ناجا Ferjan رامیرز از دانشگاه واشنگتن در سیاتل.

در شروع مطالعه هنگامی که نوزادان 6 ماه, محققان ثبت شده خانواده های بیش از 12 ساعت در روز برای ارزیابی چگونه بسیاری از کلمات پدر و مادر صحبت می کرد به نوزادان چگونه بسیاری از عقب و جلو مبادلات رخ داده است بین پدر و مادر و بچه ها, و چگونه پدر و مادر صدا. آنها اضافی ضبط زمانی که نوزادان 10, 14 و 18 ماه نیز ارزیابی چه پر حرف و قبل از زبان برای تلفن های موبایل کودکان و نوجوانان ساخته شده است و چگونه بسیاری از کلمات کودکان و نوجوانان قابل درک و استفاده می شود.

خانواده های اختصاص یافته به مربیگری تا به حال جلسات هنگامی که نوزادان 6 و 10 و 14 ماه. این طراحی شده بودند را تشویق به استفاده از “parentese” و عقب و جلو مبادلات با نوزادان خود را. مربیان همچنین در مورد توسعه زبان عطف و چگونه برای کمک به نوزادان رسیدن به این اهداف است.

مربیگری تا به حال در نظر گرفته شده اثر: خانواده ها صحبت کرد بیشتر “parentese” هنگامی که آنها دریافت مربیگری. مربیگری نیز در ارتباط با بیشتر عقب و جلو مبادلات بین والدین و نوزادان و پیشرفته تر توسعه زبان با 18 ماه. کودکان نوپا در خانواده هایی که مربیگری صحبت کرد کلمات بیشتر و پیچیده تر زبان فعل و انفعالات.

در حالی که برخی تحقیقات قبلی نشان می دهد که نوزادان ممکن است توسعه زبان های دیگر به آرامی در خانواده های با درآمد کمتر و یا آموزش و پرورش پژوهش در بر داشت دستاوردهای مرتبط با مربیگری مشابه در سراسر اجتماعی و اقتصادی قرار گرفتند.

یکی از محدودیت های این مطالعه پتانسیل برای اعضای خانواده است که می دانم که آنها در حال ثبت به توجه نزدیک به گفتار و تعامل با نوزادان از آنها ممکن است خارج از دادگاه در تنظیم این تیم مطالعه یادداشت در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم.

هنوز نتایج برجسته کردن نقش حیاتی که پدر و مادر کودک نامزدی نقش کودک در گفتار و توسعه نشان می دهد که تغییرات در الگوهای بیان می تواند در بهبود کودک نتایج گفت: دکتر کارولین Kistin یک محقق در بوستون مرکز پزشکی بوستون و دانشکده پزشکی دانشگاه که نبودم درگیر در مطالعه است.

Parentese شایع است که در بسیاری از زبان ها و فرهنگ ها ممکن است کمک گرفتن نوزادان توجه و آن را آسان تر برای آنها را به تمایز بین صداها Kistin گفت: از طریق ایمیل.

“Parentese همچنین به نظر می رسد برای تعامل با نوزادان متفاوت از انواع دیگر بیان و سرعت کم ممکن است هزینه فرصت های بیشتر برای به عقب و جلو در مکالمه تبدیل می شود بین والدین و کودکان” Kistin گفت. “این تعاملی عقب و جلو الگوهای نشان داده شده است که به ویژه مهم برای توسعه زبان اولیه و برخی از مطالعات نشان می دهد که الگوی تعامل والد-کودک است که به احتمال زیاد بسیار مهم تر از تعداد کل کلمات شنیده می شود.”

منبع: https://bit.ly/31ohgV1 PNAS آنلاین فوریه 3 سال 2020 است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de