بیشتر شواهد ‘parentese’ آیا کمک به نوزادان یادگیری زبان

(مهرگان) – بحث کودک شناخته شده به عنوان “parentese” – مشخصه بالا سخت تن به تن, سرعت آهسته گفتار ممکن است در واقع یادگیری زبان آسان تر برای نوزادان یک مطالعه جدید نشان می دهد.

پدر و مادر تعاملات کلامی با بچه ها مدت طولانی است که مربوط به نوزاد زبان توسعه است. مطالعات قبلی نشان می دهد که کودکان صحبت می کنند و درک کلمات و جملات که آنها باید تعاملات کلامی با پدر و مادر و مراقبان. اما کمتر شناخته شده است در مورد چگونه تن و سرعت از پدر و مادر’ سخنرانی تاثیر ممکن است در اوایل توسعه زبان برای کودکان و نوجوانان.

مطالعه حاضر با تمرکز بر آنچه محققان دوبله “parentese” یک زبان الگوی رایج در بسیاری از زبان ها که توسط زمین بالاتر آهسته تر سرعت و اغراق آمیز زیر و بمی صدا. محققان به صورت تصادفی 71 خانواده به طور معمول در حال توسعه نوزادان یا دریافت مربیگری در چگونه به صحبت با نوزادان با تمرکز بر “parentese” و یا به بدون مربیگری.

“ارائه پدر و مادر با دانش و نظرات خود را در زبان خود شیوه و با بتن راهنمایی در چه زمانی و چگونه به صحبت کردن با نوزادان, تغییر چگونه آنها صحبت به نوزادان و این همراه بود با فوری و همچنین در دراز مدت اثرات مثبت در نوزادان مهارت های زبانی” گفت: مطالعه سرب نویسنده ناجا Ferjan رامیرز از دانشگاه واشنگتن در سیاتل.

در شروع مطالعه هنگامی که نوزادان 6 ماه, محققان ثبت شده خانواده های بیش از 12 ساعت در روز برای ارزیابی چگونه بسیاری از کلمات پدر و مادر صحبت می کرد به نوزادان چگونه بسیاری از عقب و جلو مبادلات رخ داده است بین پدر و مادر و بچه ها, و چگونه پدر و مادر صدا. آنها اضافی ضبط زمانی که نوزادان 10, 14 و 18 ماه نیز ارزیابی چه پر حرف و قبل از زبان برای تلفن های موبایل کودکان و نوجوانان ساخته شده است و چگونه بسیاری از کلمات کودکان و نوجوانان قابل درک و استفاده می شود.

خانواده های اختصاص یافته به مربیگری تا به حال جلسات هنگامی که نوزادان 6 و 10 و 14 ماه. این طراحی شده بودند را تشویق به استفاده از “parentese” و عقب و جلو مبادلات با نوزادان خود را. مربیان همچنین در مورد توسعه زبان عطف و چگونه برای کمک به نوزادان رسیدن به این اهداف است.

مربیگری تا به حال در نظر گرفته شده اثر: خانواده ها صحبت کرد بیشتر “parentese” هنگامی که آنها دریافت مربیگری. مربیگری نیز در ارتباط با بیشتر عقب و جلو مبادلات بین والدین و نوزادان و پیشرفته تر توسعه زبان با 18 ماه. کودکان نوپا در خانواده هایی که مربیگری صحبت کرد کلمات بیشتر و پیچیده تر زبان فعل و انفعالات.

در حالی که برخی تحقیقات قبلی نشان می دهد که نوزادان ممکن است توسعه زبان های دیگر به آرامی در خانواده های با درآمد کمتر و یا آموزش و پرورش پژوهش در بر داشت دستاوردهای مرتبط با مربیگری مشابه در سراسر اجتماعی و اقتصادی قرار گرفتند.

یکی از محدودیت های این مطالعه پتانسیل برای اعضای خانواده است که می دانم که آنها در حال ثبت به توجه نزدیک به گفتار و تعامل با نوزادان از آنها ممکن است خارج از دادگاه در تنظیم این تیم مطالعه یادداشت در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم.

هنوز نتایج برجسته کردن نقش حیاتی که پدر و مادر کودک نامزدی نقش کودک در گفتار و توسعه نشان می دهد که تغییرات در الگوهای بیان می تواند در بهبود کودک نتایج گفت: دکتر کارولین Kistin یک محقق در بوستون مرکز پزشکی بوستون و دانشکده پزشکی دانشگاه که نبودم درگیر در مطالعه است.

Parentese شایع است که در بسیاری از زبان ها و فرهنگ ها ممکن است کمک گرفتن نوزادان توجه و آن را آسان تر برای آنها را به تمایز بین صداها Kistin گفت: از طریق ایمیل.

“Parentese همچنین به نظر می رسد برای تعامل با نوزادان متفاوت از انواع دیگر بیان و سرعت کم ممکن است هزینه فرصت های بیشتر برای به عقب و جلو در مکالمه تبدیل می شود بین والدین و کودکان” Kistin گفت. “این تعاملی عقب و جلو الگوهای نشان داده شده است که به ویژه مهم برای توسعه زبان اولیه و برخی از مطالعات نشان می دهد که الگوی تعامل والد-کودک است که به احتمال زیاد بسیار مهم تر از تعداد کل کلمات شنیده می شود.”

منبع: https://bit.ly/31ohgV1 PNAS آنلاین فوریه 3 سال 2020 است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort fud crypter istanbul duşakabin instagram takipçi satın alucuz takipçi satın algüvenilir takipçi satın alkusadasi escortElektronik sigara