
“Dark Souls 2 یک بازی عجیب و غریب هر چند آن غرابت نشات گرفته از چقدر مرسوم است – به خصوص با توجه به آن بخشی از یک سری شناخته شده برای جعل مرزهای جدید. بیش از یک سال پیش نوشتم در مورد بازبینی demon’s Souls و خوشحال به آن را پیدا کنید تازه ترین و پرخطرترین و بیشتر تجربی عنوان در از های اخیر action-RPG خط به بالا. روح تاریک وجود از لحاظ فنی که در مجموعه های مختلف جهان سرسری می کند که تمام عاقبت چیزی که – آن را می افزاید: سطح بیشتر و بیشتر هیولا جادوها بیشتر و بیشتر در محیط های متنوع به یک در حال حاضر برنده شدن در قالب پیوست اما نقطه در یکی از با شکوه به هم پیوسته جهان است. آن را سخت به دقت اشاره کردن چه Dark Souls 2 اضافه شده است. اولین “روح” را به گروگان سری مدیر Hidetaka Miyazaki, Dark Souls 2 است متاسفانه محافظه کار بازی. اکثریت از آن محیط احساس rehashes از قبل از “روح” تنظیمات پس از آن سومین بار دیده ایم از نرم افزار درست کردن یک قلعه و یک dimly روشن mire در این آزادانه تعریف شده سری. این بازیافت از ایده های است که حتی صحت آن کارفرمایان که تا حد زیادی احساس ریمیکس و یا متوسط سازگاری از شیطانهای ما جنگیدند قبل از. بیشتر شوالیه اژدها بیشتر بیشتر لعنت پادشاهان ، این قانون از کاهش می گرداند که در اثر کامل.”
• توسط Dark Souls II بدترین بازی که تا به حال ساخته شده است ؟ [فوربس]
“اغلب استدلال Dark Souls II بازیکنان می آموزد اما به ندرت می شنود در مورد آنچه که در حال تدریس است. در آن منفجر شد داستان ما در مورد عشق و احساس گناه و حرص و آز و شهوت و جنگ شوونیسم و نفرت و بسیاری دیگر با خیال راحت خیالی تم, اما ما نمی آموخت هر چیزی در مورد آنها و نه آنها ارائه شده در یک راه است که در آن بازیکن می تواند معنی دار شروع به آزمایش با آنها را در خود را دارند. این بازی تنها بازیکنان می آموزد در مورد خود. مقدار زمان و تلاش صرف شده در آموزش این درس به طور چشمگیری هرحال اهمیت داشتن این دانش است. چه خوب آن را انجام دهید من می دانم که هوش پوسته پوسته شدن برای سحر و جادو کاربران می شود نیمی به عنوان موثر پس از سطح 40? آنچه من آموخته اند با دانستن که فاسد را ببالا سر و صدا حمله می تواند dodged توسط نورد به طور مستقیم به آن یا این که او بدون مقدمه رفت و برگشت حمله به طور خودکار باعث آسیب و حتی زمانی که شخصیت خود را در چند فوت دور. من یاد گرفتم این همه و خیلی بیشتر. آن را در زمان و ساعت و روز و هفته و حتی در حال حاضر پس از 150 دقیقه از بازی من آن را فقط شروع به هم باز کردن رمز و محرمانه ترین بخش از این بازی است. چرا ؟ این است که کمتر در آموزش و پرورش از یک ساختار عظیم از اجرا انطباق اصرار بر اطاعت غیر منطقی توسط پانسمان آن را به عنوان یک فانتزی انحراف و counterposing کنجکاوی با swift و مجازات تله است که تنظیم مجدد عمده پیشرفت از یک نوع تقویت منفی که مدت طولانی ایجاد شده است به عنوان حداقل شکل موثر از آموزش امکان پذیر است. این تلفیقی از بدترین روش تدريس با حداقل ارزشمند دانش تبدیل موذی هنگامی که به یک بازی با ساختار طراحی شده برای تکرار بی پایان که در آن هدف بعدی این است که همیشه در حال حرکت دورتر.”
• به همین دلیل من فکر می کنم Dark Souls II بهتر از اصلی [Rock Paper Shotgun]
“وجود دارد یک محبوب مفهوم است که ارواح تاریکی است که یک شاهکار مدرن و در عین حال به عاقبت آن – هر چند به خوبی دریافت در ابتدا – نیست حتی نزدیک به رسیدن به همان افزایش انتقادی ارتفاعات به عنوان سلف خود. اگر شما در حال بررسی دو بازی بر اساس انسجام خود را همه فن حریف راه آنها متصل شده و شگرف مناظر در طول مسیر پس از آن که تصور خواهد بود درست است. Dark Souls احساس می کند مانند شما شده است کاهش یافته و در یک تهوع معیوب کابوس در حالی که Dark Souls 2 احساس می کند مانند شما در یک gameworld’ – مجموعه ای از سطوح حساس هم در مجموع بیشتر مد خطی. به طور مشابه, زنگ و چهار گرند روح’ طراحی Dark Souls بدان معنی است که مبارزه با boss گره خورده عمیق تر به مرکزی اهداف از بازی – احساس وجود دارد از یک رویداد در یک بخش از جهان متصل بودن به یک grand design. در Dark Souls 2 شما صرفا باید برای کشتن به اندازه کافی بالا برای عبور از یک دروازه بنابراین شما می توانید بروید و کشتن برخی از بزرگتر دیدن در یک قلعه و سرزمین های فراتر از آن است. اما راز تاریک روح است که در واقع هنگامی که بزرگ سفر بیش از یک دوم آغاز می شود – راه تسلط و Dark Souls 2 به مراتب بهتر است در این. برای بسیاری از کسانی که بازی روح بازی ها که برای اولین بار از ماجراجویی به اندازه کافی است که آنها را به بازی خستگی کشیدن خود را بیش از خط پایان و تأمل در آنها چه طریق بوده است. برای دیگران که صرفا شروع به بازگشت به بازی های جدید علاوه بر تکرار بازی جدید تمرکز, forewarned و قبل از مسلح با دانش است.”
بنابراین اگر من گام به عقب و بحث در مورد بازی خارج از آن رایج انتقادات من فکر می کنم این واقعا عجیب و شگفت انگیز. این جهان عظیم و متنوع و به عنوان hbomberguy اشاره گردد پنجه در یک راه بسیار خاص (و نه به جلو و عقب به عنوان در DS1) که منجر به برخی از لحظات فوق العاده (در خصوص سفر از طریق Macguffin را نگه دارید و از طریق اژدها حرم می ایستد). من عاشق چگونه بسیاری از سبک های بازی های مختلف بازی ارائه امکانات با فضل از سلاح ها و زره پوش ها و جادوها و معجزات و مهمتر از همه موارد است که اجازه می دهد برای تغییر چگونه شما اختصاص داده شده خود را ارتقاء امتیاز اگر شما می خواستم به سعی کنید چیزی کاملا متفاوت است. من همچنین فکر می کنم که سه DLCs برای بازی عالی بود و بسیار متفاوت از یکدیگر: کشف یک زیرزمینی تاریک هرم با یک اژدها در پایین کاوش قلعه یخ زده که thaws برای دومین go-round, کشف یک ashen برج است که شما را به دسترسی از طریق طولانی عظیم زنجیره ای (!).
من عاشق این بازی است. نبود کامل (رئیس نهایی نبود فوق العاده خطر ناک) اما می ایستد در برابر دو بازی دیگر من می خواهم به بازی. من شخصا آن را دوست داشت کمی بیشتر از اول Dark Souls اگر چه من می توانم درک کنند که مردم باید نظر مخالف است. (من فکر می کنم Bloodborne بود که بهتر از هر دو آن است که یک شاهکار) Dark Souls 2 است که به خوبی به ارزش بازی حتی Scholar of the First Sin نسخه است hbomberguy مشاوره. اگر شما بازی هرگز یک روح بازی قبل از شروع با Dark Souls 1, but please don’t skip عاقبت.
ارسال شده توسط RubixsQube در 8:19 AM on May 3 [1 علاقه]
من وقتی که من تا به حال به calc مشق شب, حتی اگر من هرگز به استفاده از آن.
ارسال شده توسط Reyturner در 10:14 AM on May 3 [1 علاقه]
ارسال شده توسط seanmpuckett در 11:17 AM on May 3
ارسال شده توسط shponglespore در 11:34 AM on May 3
ارسال شده توسط fleacircus در 11:57 AM on May 3
ارسال شده توسط fleacircus در 11:57 AM on May 3
ارسال شده توسط doctornemo در 8:12 AM on May 3 [1 علاقه]