مالکیت عمومی است نه یک کلمه کثیف

“پس آنچه را که ادعا می کنند آیا کسانی که شرکت های هواپیمایی باید به کمک ؟ اگر آنها در حال رفتن به در پایان دریافت از عظیم عمومی نجات آن زمان برای اولین بار به اعتراف است که مقررات زدایی بوده است عظیم شکست و شروع به معکوس آن دوره است. و اگر دولت فدرال در حال رفتن به فرض مسئولیت مالی آن باید انجام دهید تا تنها بر این اساس که شرکت های هواپیمایی خواهد بود دوباره به عنوان خدمات عمومی ارائه دقت تعریف شده خدمات عمومی است که جامعه نیاز به تابع.” از آن زمان به ملی Airlines (چشم انداز آمریکایی) “تنها دولت دموکراتیک می تواند اطمینان حاصل شود که برنامه ریزی باد را از سوخت های فسیلی تولید مطابق با آب و هوا ایمنی اهداف” او می نویسد. “با اتاق خصوصی سود برش از سوخت های فسیلی استخراج و تولید قدرتمند تثبیت مخالفت بخش انرژی خواهد فرو ریختن است.” متوسط پیشنهاد: ملی صنعت سوخت فسیلی (New Republic) قبلا: نفت هرگز ارزان تر اجازه خرید آن را (و آن را باد پایین)
ارسال شده توسط ناپدید (6 نظر تعداد) 6 کاربران مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه
جهنم بله.
ارسال شده توسط odinsdream در 8:56 AM در مارس 23 [1 علاقه]
در renationalisation اخبار امروز

بریتانیا قطار را به طور موثر بوده ملى حداقل به طور موقت پس از دولت به حالت تعلیق در راه آهن حق رای دادن موافقت نامه برای جلوگیری از شرکت قطار سقوط به دلیل coronavirus.

تحت اقدامات اضطراری اعلام شده توسط وزارت حمل و نقل (DfT) قطار اپراتورهای ارائه شده است فرصتی برای انتقال “تمام درآمد و هزینه های در معرض خطر” را به دولت و پرداخت یک هزینه مدیریت برای ادامه خدمات در حال اجرا.

در حالی که این است که قاب به عنوان یک واکنش به اقدامات انجام شده برای مبارزه با COVID-19 – جدول زمانی کاهش می یابد و غيره – این آینده شده است در حالی که در پشت ویلیامز بررسی و احساس عمومی از این صنعت است که آن را به احتمال زیاد تمدید فراتر از 6 ماه است و در پایان امتیاز مدل به عنوان ما آن را می دانم…
ارسال شده توسط jontyjago در 8:58 AM در مارس 23 [1 علاقه]

چیزی که من دیدم شناور در اطراف است که من واقعا دوست داشتم این بود که اگر ایالات (من فکر می کنم) به ارزش 70 میلیارد دلار و از آنها درخواست 60 میلیارد دلار کمک مالی این کشور فقط باید خرید شرکت هواپیمایی آشکار است.

که خطوط کروز برای درخواست کمک مالی از دولت آمریکا در حالی که پرواز پرچم در خارج از باهاما و یا پاناما برای جلوگیری از پرداخت ما مالیات و یا زیر با ما قوانین کار باید راست کردن.
ارسال شده توسط Ghidorah در 9:07 AM در مارس 23 [3 علاقه]

…خطوط کروز برای درخواست کمک مالی از دولت آمریکا در حالی که پرواز پرچم در خارج از باهاما و یا پاناما برای جلوگیری از پرداخت ما مالیات و یا زیر با ما قوانین کار باید راست کردن.

این. یک bajillion بار این.

من معتقدم دولت باید به شرکت هواپیمایی کسب و کار. که گفت:, من خواهد بود کاملا با تحمیل برخی بسیار سخت گیرانه مورد نیاز برای دریافت کمک. مانند برش اجرایی پرداخت و مشوق های مالی به زیر استخوان در امتداد خطوط بالا پرداخت می شود x-بار است که از بالاترین پرداخت کارکنان. هیچ سهام buybacks. هیچ اجرایی پاداش. نه اخراج.
ارسال شده توسط Thorzdad در 9:18 AM در مارس 23 [2 علاقه]

مرتبط (و نه در ملی موج اما از نظر احساس می کند که آنها نیاز به یک نجات اما یقین نمی کند و شرکت در سیستم مالیاتی در ایمان خوب):

تمام خطوط کروز در حال درخواست کمک مالی از دولت آمریکا.

هنوز دیزنی, کشتی, بادبان تحت Bahamian پرچم … Celebrity Cruises تحت لیبریا/مالتی پرچم & کارناوال کشتی تحت پرچم پاناما – همه برای جلوگیری از آمریکا مالیات و استخدام قانون

Just sayin’
@Sabrina_McDa

ارسال شده توسط DirtyOldTown در 9:24 AM در مارس 23 [1 علاقه]

و یا شما می دانید چه Ghidorah گفت.
ارسال شده توسط DirtyOldTown در 9:28 AM در 23 مارس

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>