
“اما عذاب 64 نبود یک پورت و یا زیبایی شناسی راه اندازی مجدد هر یک از قبلی عذاب عناوین هنگامی که آن را منتشر شد بر روی Nintendo 64 در سال 1997. آن را به طور کامل از بازی های جدید قرار گرفت که پس از حوادث رستاخیز 2 یک بازی بود که خود را برای اولین بار منتشر شده در سال 1994. عذاب 64 نیز یک بازی ارزش بازبینی با وجود اینکه طراحی و توسعه توسط این شرکت از بین رفته میدوی بازی به جای id نرم افزار. در طول آن با نام تجاری جدید کمپین عذاب 64 نگه داشته و به سرعت از کوره در رفته و تهاجمی تن از عذاب و عذاب 2 حالی که با اضافه کردن بسیار کمی — مکانیکی حداقل — در خارج از یک سلاح جدید است که ممکن است به عنوان فراموش شده به عنوان سخت عذاب 64 طرفداران مدتها اعتقاد بر این است. میدوی را تغییر یکی از جنبه های این سری با این حال: Doom 64 چیزی به نظر نمی آید مانند بازی های قبلی این سری و یا حتی بازی هایی که خواهد آمد. گیم پلی خود را برجسته همه چیز ساخته شده است که عذاب بزرگ در حالی که زیبایی شناسی به نظر می رسید تنها آزادانه بر اساس آنچه قبل از. عذاب 64 همواره یک جانور عجیب و غریب و نگه داشته بود در طاق پس از اغاز کار خود را تنها با یک نسبتا کوچک فرقه طرفداران هاردکور باقی مانده است. آن خواهد بود که آخرین بازی Doom تا سال 2004 را Doom 3 که قابل ملاحظه ای تغییر آنچه در آن به معنی برای یک بازی به حمل حق رای دادن را نام تا عذاب (2016) ریبوت این سری دوباره.”
• عذاب 64 است آهسته تر رضایت بخش سوختگی از اصل [Kotaku]
“رستاخیز 64 اشغال خونتان آستانه ای فضایی در تاریخ id طبقه تیرانداز سری. از آن شده است تا حد زیادی فراموش شده تا به تازگی و در عین حال از آن است هرگز کاملا مبهم است. این اعتصاب یک سرعت و لحن جایی بین بازی های کلاسیک و بعد, ترسناک بقا-آغشته Doom 3. سهام آن ها تقریبا یکسان مکانیکی بنیاد با آن برجسته تر PC forebears اما ازدواج آن پاره و پارگی اصول با غم انگیز در روشنایی, wavetable synth و یک حس واقعی از غم و اندوه و ترس است. به همین دلیل است که من ترجیح می دهم Doom 64 بیش از این ساده تر احساسات از اصل. عذاب و عذاب 2 مقدار زیادی از سرگرم کننده بیش از حد, اما 64 بیشتر relatable بیشتر عاطفی تجربه برای من چون این یک بازی اکشن است که باعث می شود جایی برای غم و اندوه است. […] مهم نیست که چگونه شما آن بازی Doom 64 یک بازی خارج از زمان در حال حاضر زمانی که آن جدید بود. فقط چند بار که من اجرا را از طریق این دالان شکار و شکار توسط بد ؟ با حذف پدر-rock MIDI را پوشش می دهد و تصدیق کرد که دریایی است خسته و زخم خورده عذاب 64 می شود کمی متا با پرسیدن چه به دست آورده است رفتن را از طریق همان rip-و-پارگی حرکت دوباره و دوباره.”
• عذاب ابدی [Nintendo Life]
“چرا از آن است که پس از روی علاقه به یاد امروز ؟ چرا که با id نرم افزار نظارت میدوی درک دقیقا آنچه در آن به معنای عذاب بازی. عذاب 64 نگران نیست با داستان; مطمئن شوید که آن را شامل یک قطعه اطراف آن ظهور یک مادر شیطان در پی نهایی عذاب اما حتی این بازی به سادگی نمی مراقبت در مورد چنین چیزهایی. آن را بلافاصله قطره شما را به عمل به سختی طول می کشد نفس قبل از آن plonks یک تفنگ را در دست خود و با افتخار شما را در جهت از نزدیکترین زامبی. آن را نمی بازنویسی فرمول دلیل که چرا آن ؟ عذاب با این نسخهها کار به دلیل سادگی آن پس میدوی به سادگی را بیشتر از همان با سطوح بزرگتر و بیشتر اسلحه به جمع آوری و از بند باز کردن. آن عهد به استعداد که استودیو که عذاب 64 احساس می کند که فورا قابل پخش در سال 2020 است. و در بسیار قادر به انتقال دست Nightdive Studios – یک توسعه دهنده است که آیا این دو بازی Turok عدالت در سوئیچ و سیستم عامل های دیگر است و در حال حاضر مشغول کار بر روی یک پورت به همان اندازه دستکمگرفتهشده سایه مرد – این تکه از اواسط-90s اکشن-ماجراجویی متناسب با سوئیچ مانند یک دستکش. پنجم عذاب بازی برای رسیدن به سوئیچ (و نه آخرین این سال با عذاب ابدی نیز در افق) به ارمغان می آورد با آن دیگری را در یک فرمت محبوب است که یک بازی کامل برای کنسول های ابدی عشق به نوستالژی و كلاسيك پورت. […] تغییرات شامل کنترل حرکت به طور طبیعی, و اگر شما بازی این استودیو دیگر تیرانداز یکپارچهسازی با سیستمعامل پورت – از جمله Turok: شکارچی دایناسور و Turok 2: دانه های شیطانی – شما می دانید که چگونه به خوبی این کار یا در حالت دستی و یا از طریق یک نرم افزار کنترل. وجود دارد بیش از 30 سطح به ذبح کردن راه خود را از طریق از جمله تازه طراحی سطح است که در خدمت به عنوان یک اضافی خاتمه برای این بازی است.”
ارسال شده توسط dis_integration در 10:19 AM در مارس 21
هر چند خیلی متفاوت بازی Borderlands 3 نیست انجام این کار به من. من توهم از بودن در آن بازی واقعی برای پریدن و در حال اجرا در اطراف آن محیط در یک راه طبیعی است. همه اینها توهمات ما فقط خیره در 2-D screen تصور بسیاری از این مسائل. عذاب 2016 و عذاب ابدی سقوط به یک نوع “Uncanny Valley” برای من فقط نه اینکه کاملا درست است.
ظاهرا من در اقلیت کوچک در این. و با تاج حادثه من بازی را نگه دارید و ببینید اگر نظر من تغییرات. من با داشتن سرگرم کننده است. من فقط نمی غوطه ور است. مانند مغز من نیست خریداری شده را به تجربه. آن را احساس می کند “خاموش” مثل تماشای یک فیلم با الحاق قاب و یا در 8k. این همه احساس جعلی و نگه می دارد فریاد در من مارمولک مغز است که آن را جعلی جعلی جعلی.
ارسال شده توسط SoberHighland در 10:44 AM در مارس 21
من فکر می کنم این است که تنظیم یک موضوع است. من گوگل نشان می دهد شما ممکن است بخواهید برای ویرایش راه اندازی خواص (بر روی کامپیوتر) و اضافه کردن
+مجموعه m_smooth 0
هیچ شانس اگر شما بر روی یک کنسول هر چند.
ارسال شده توسط dis_integration در 11:21 AM در مارس 21
ارسال شده توسط برخی از بازنده در 10:08 AM در مارس 21 [1 علاقه]