
“محاکمه مانا هرگز احساس قریب به اتفاق. هر انتخاب احساس می کند مانند یک خوب و وجود دارد هیچ آسیبی در رفتن و تلاش چیزهای جدید بر خلاف SNES اصلی است. رک و پوست کنده همه چیز در این بازسازی بهبود است. موسیقی زرق و برق دار ارکستراسیون از تم گرفته از سه مانا بازی و در حالی که شما می توانید به 16 بیت موسیقی متن فیلم شما می تواند از دست رفته در بسیاری از مدرن تر به خود می گیرد. نیز, گرافیک لذت به آنها نگاه کرد. این یک بازی رنگارنگ و شخصیت و دشمن طرح چوب به اصل. در حالی که آن را اجرا نمی کند در فیلم 60 فریم در ثانیه را در هر بیت این تصویر زیبا که نسخه PS4 است. بازی سیستم حرکت هموار و شما همیشه می توانید یک توضیح مختصر برای شما به انجام. مبارزه با سرگرم کننده و جذاب با فقط به اندازه کافی عمق تاکتیکی به نگه داشتن آن جالب اما بدون نیاز به مدرک دکترا در strategery به گذشته مشترک دوچرخهسواری چربی. و جنگ و رئیس خدای من. هر عمده روبرو می شوند و احساس می کند منحصر به فرد و باعث می شود شما فکر می کنم متفاوت در مورد چگونه به مقابله با آن. وجود دارد یک حس موفقیت در هنگام شکست یک رئیس که به طور مستقیم متناسب با چقدر بزرگ است و reimaginings بیشتر از این دعوا ها شادی را ببین.”
• 2 بهترین JRPG بازسازی مارس [پرنیان]
“مبارزه شبیه به FFVII Remake اگر چه نه کاملا به عنوان پیچیده است. این یک آرپیجی اقدام است که به معنی شما ضربت سخت زدن دشمنان خود را با شمشیر در حالی که گاهی اوقات dodging هدف قرار دادن آنها را با حرکت و یا جادوها و شفا تیم با اقلام است. به عنوان ذکر شده قبل از هر قهرمان خود را در کلاس منحصر به فرد بنابراین شما می توانید برخی از جالب تیم یو پی اس و هم افزایی خود را با سه انتخاب شخصیت. زمانی که آنها سطح بالا به شما اختصاص امتیاز به یکی از پنج ویژگی که آنلاک حرکت های جدید همراه با توانایی های است که می تواند مجهز به اضافه کردن علاقمندان و یا آمار افزایش می دهد. آن را بسیار لذت بخش سیستم و این باعث می شود برای یک ماجراجویی دلپذیر. در واقع است که احتمالا چگونه من می خواهم به توصیف این بازی به طور کلی: دلپذیر است. محاکمه مانا هرگز می شود به خصوص دشوار است. در طول سفر این بازی کاملا آشغال با موارد گنجینه و پول به انتخاب کردن زمین. شما واقعا نمی خواهد نیاز به نگرانی در مورد خرید شفا موارد به عنوان جیب خود را سرشار خواهد کرد با آنها. وجود دارد برخی از به چالش کشیدن جنگ و رئیس در طول راه, اما برای اکثر, این بازی بسیار آسان در حالت عادی مشکل است. اما من در واقع از ذهن نیست این که محاکمه مانا سرگرم کننده و شادی بخش به اندازه کافی است که من تا به حال زمان زیادی را حتی زمانی که من تحت فشار قرار دادند به محدودیت های من. وجود دارد فقط به اندازه کافی که در جنگ برای نگه داشتن توجه و تعامل.”
• آزمون و خطا [رمز]
“محاکمه مانا نیست پررنگ اختراع مجدد است. در حالی که به آن داده شده است گرافیکی تعمیرات اساسی و اضافه شدن سیستم است که به کمک گوشت و نوسازی سیستم های جنگی این بازسازی از یک بار مبهم RPG بسیار ریشه در تاریخ خود. و توسط برخی از ترکیبی از آن تاریخ و مدرن, پیشرفت, آن را به یک بسته نرم افزاری از ایده های بزرگ است که اغلب مانع دیگران که منفرجه یا گیج کننده است. […] محاکمه مانا می ایستد در قدرت مبارزه با آن و این واقعیت است که آن را چگونه شما صرف اکثریت از وقت خود را. که توصیه آسان می آید واجد شرایط با چند عناصر که کار نمی کنند و تقریبا به عنوان به خوبی از کسل کننده و هاج خپل داستان سرایی برای سردرگم پیشرفت سیستم های. دیدن یک کنجکاوی تاریخی از طریق لنز بیشتر مدرن action-RPG بود به اندازه کافی به جلو و من از طریق تجربه با وجود quibbles بنابراین قطعا وجود دارد هنوز هم زندگی در جهان از مانا.”
• سرگرم کننده اما وفادار به یک گسل [Game Informer]
“معشوق مانا سری نیست سفر یک راه آسان. پس از بدست آوردن تمجید در ’90s حق رای تلاش کرده است به تصرف خود در همان سحر و جادو در یک چشم انداز مدرن. مردم شروع به تعجب می کنم اگر این سری دیده بود آن روز گذشته اما 2018 راز مانا بازسازی نشان داد Square Enix هنوز هم تا به حال جایی برای فن های مورد علاقه اموال. که بازسازی دقیقا نمی انجام عدالت به اصلی و در حال حاضر این تیم در تلاش است تا دوباره با یک بازسازی از محاکمه از مانا. آیا آنها خود را یاد بگیرند درس ؟ محاکمه مانا قطعا بهبود بیش راز مانا, بازسازی, اما آن را هنوز هم می آید با بسیاری از مشکلات مشابه; من هنوز هم متوجه فقیر A. I. سوال برانگیز صدای عملکرد و ویژگی های سکسکه – فقط به میزان کمتر. حتی پس از, این است که احتمالا سرگرم کننده ترین من تا به حال با مانا بازی در یک مدت زمان طولانی است که به لطف صاف مبارزه با کودک دعوا رئیس و راه های خنک برای ارتقاء شخصیت خود را. محاکمه مانا هنوز هم خود را حفظ عناصر کلاسیک و احساس. این یک خطی و ساده RPG و بازسازی میله های نزدیک به داستان اصلی و ساختار. چرا که بازیکنان به صورت یک حزب از سه از شش موجود قهرمانان من مانند ارزش پخش در انتخاب شخصیت های مختلف و تجربه خود را در داستان ها و سبک های مختلف مبارزه. چگونه با دیدن شخصیت های ماجراهای تقاطع جذاب است به خصوص یادگیری وقایع غم انگیز است که به آنها چیزی برای مبارزه با برای. با این حال شرکت Square Enix ممکن است باقی مانده بیش از حد واقعی به اصل اسکریپت که باعث ایجاد مسائل از نظر ارائه داده است.”
ارسال شده توسط xedrik در 2:08 PM در 28 آوریل
ما شانس بر یک savegame هنگامی که در مرحله نهایی/منطقه و شگفت زده شدند که…
بازی بزرگ است. که بازی FFIII (ما نامگذاری هیچ ایده چه چیزی است که در ژاپن تعداد سیستم من را ببخش) و Chrono Trigger بودند ستونهای بازی آر پی جی روی SNES سیستم. من عاشق هر دقیقه.
ارسال شده توسط RolandOfEld در 2:14 PM مارس 28 [1 علاقه]
ارسال شده توسط zenzicube در 2:39 PM در 28 آوریل
ارسال شده توسط biogeo در 3:10 PM در آوریل 28 [1 علاقه]
ارسال شده توسط biogeo در 1:41 PM در آوریل 28 [2 علاقه]