با چند مسافر دلتا می شود FAA تصویب به حمل محموله در کابین

خطوط هوایی دلتا می گوید این اولین بار است که ایالات متحده حامل به فدرال ترخیص حمل محموله در آن سربار سطل آن را به عنوان repurposes هواپیماهای مسافربری میان کاهش شیب در سفر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

آتلانتا-بر اساس دلتا گفت: آن را دریافت کرده هوانوردی فدرال تصویب به استفاده از سطل سربار فضای وسیعی از بدن جت برای محموله های افزایش ظرفیت در شرکت هواپیمایی جدید باربری-تنها پرواز.

آن را ساده به عنوان تنها انباشته باری به هر کجا که وجود فضای خالی در داخل کابین. FAA تنظیم این مسائل به دلیل وجود تعدادی از لجستیکی و ملاحظات ایمنی مانند تغییر وزن است که می تواند منجر به سقوط.

این شرکت هواپیمایی همچنین می خواهد برای کشف راه هایی برای حمل کالا در داخل کابین از جمله با حذف کرسی به عنوان شرکت آماده برای طولانی رکود در سفر. که بیش از حد ممکن است نیاز به تایید FAA.

طی تماس با تحلیلگران دلتا مدیر عامل اد Bastian گفت: “ما اعتقاد داریم آن می تواند تا سه سال قبل از ما یک بهبود پایدار” در سفر.

“این که آیا آن را دو سال یا سه سال یا چهار سال حدس می زنم کسی است,” او گفت:.

حامل به طور خلاصه به حال ناوگان بوئینگ 747 باری جت از طریق آن کسب Northwest Airlines اما تعطیل باری کسب و کار در سال 2009.

در حال حاضر دلتا برش 85 درصد از آن برنامه پرواز و صدها بلا استفاده هواپیماهای مسافربری.

با خطوط هوایی تعلیق تقریبا همه پروازهای مسافری به آسیا, زنان چینی تامین کنندگان است که باید دوباره تولید به دنبال راه های بیشتری برای دریافت کالاهای خود را به ایالات متحده آمریکا با توجه به دلتا.

در پاسخ دلتا در این ماه راه اندازی باری-فقط خدمات در بوئینگ 777 و ایرباس A350 هواپیماهای مسافربری. هواپیماهای حمل تجهیزات پزشکی و کالاهای دیگر از آسیا به آتلانتا دیترویت و لوس آنجلس که در آن شرکت می گوید کمک می کند تا به نگه داشتن زنجیره تامین خطوط باز در طول بیماری همه گیر.

اداره هوانوردی فدرال در اوایل این ماه گفت: شرکت های هواپیمایی آنها می توانند به دنبال استفاده از هواپیماهای مسافربری برای حمل محموله تنها.

“این یک وضعیت فوق العاده ای اما برای کل کابین مسافر به لود شده با محموله” FAA سند می گوید. “مسافر کابین طراحی شده برای تمام محموله configuration.”

اگر محموله شیفت در طول پرواز و باعث می شود وزن عدم تعادل می تواند منجر به یک تصادف. شرکت های هواپیمایی و همچنین نیاز به اطمینان حاصل شود محموله آسیب نمی کابین وسایل و یا بیش از قدرت و محدودیت های طبقه سربار مخازن و محفظه.

و وجود دارد بدون دود سیستم های تشخیص مسافر در کابین دیگر در سرویسهای بهداشتی مجهز. به عنوان یک نتیجه خطوط هوایی ممکن است نیاز به آموزش کارکنان در داخل کابین به شناسایی و پاسخ به هر گونه دود یا آتش و محافظ تنفس تجهیزات.

به عنوان شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان به دنبال حمل محموله در میان سفر رکود مونترال-بر اساس بین المللی حمل و نقل هوایی نیز صادر راهنمایی به شرکت های هواپیمایی در این ماه برای هواپیماهای مسافربری حمل و نقل و پست الکترونیکی.

خطرات بالقوه شامل محموله نشت و یا نشت و خطرات ایمنی به کارگران بارگیری محموله از طریق کابین درب با توجه به IATA که همچنین توصیه می کند شرکت های هواپیمایی منزوی, سرگرمی, سیستم, صندلی قدرت سیستم ها و دستگاه های دیگر که ممکن است تولید گرما در داخل کابین.

پشتیبانی واقعی روزنامه نگاری. پشتیبانی محلی نگاری. اشتراک در مجله آتلانتا قانون اساسی امروز است. دیدن ارائه می دهد.

اشتراک خود را به Atlanta Journal-Constitution بودجه در عمق گزارش و تحقیقات است که شما در حفظ و آگاهانه. با تشکر از شما برای حمایت از واقعی روزنامه نگاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>