XQs: مصاحبه در مورد مطالعات آسیای جنوبی

در سال 2013 شروع چاپاتی رمز و راز (قبلا) به میزبانی مصاحبه با دانشمندان در مورد تحقیقات خود را در مطالعات آسیای جنوبی. “این XQs (ده پرسش) سری گفتگو با نویسنده کتاب در جنوب آسیا مطالعات گسترده درک). هدف ما این است که به ‘نقد و بررسی’ اما به بافت, historicize و ترویج دانش.” های اخیر مصاحبه های بحث “جهادگرایی” و مشکلات انجام, انسان شناسی, کار در طول جنگ با ترور تجاری جهان از قرون وسطی اقیانوس هند و علامت گذاری از شهرستانها و کلاله در “زاغه” و “جذاب شبه مردم نگار-شاعر-روزنامه نگار اصلاح طلب” Behramji Merwanji Malabari (1853-1912).

برخی از نقل قول:

داریل Li نویسنده جهانی دشمن: جهاد امپراتوری و چالش همبستگی:

یکی از ironies از تحقیقات من تجربه شد که همانطور که من در تلاش بود برای قرار دادن زندگی گذشته ام در حقوق بشر و سازمان جهانی پشت سر من معلوم شد که در این زمینه ارائه شده ترین بتن پایه و اساس در ابتدا مربوط به مخاطبان! درک من به عنوان یک سازمان غیر دولتی نوع “بین المللی” مانند بسیاری دیگر که در بوسنی شد بسیار ساده تر از درک من به عنوان یک انسان شناس.

اما هنگامی که من قبول این وضعیت من متوجه شدم که من نیاز به هر دو خلاق و دقت در توزین مجزا تعهدات اخلاقی پژوهش و حمایت است. برای من قوم نگاری lawyering مستلزم در میان چیزهای دیگر, نظریه پردازی از آثار اعتقادی در راه همان است که انسان شناسان با انجام کار های روزمره دسته از همه ما مخاطبان–این ممکن است کمی متفاوت از آنچه به طور معمول به نام “قانون و جامعه” رویکرد که تمایل به درمان حقوقی و قانونی نهاد در درجه اول به عنوان تجربی اشیاء از مطالعه.

Ammara مقصود نویسنده جدید پاکستان طبقه متوسط:

من فکر می کنم که برای من یکی از بزرگترین چالش هایی بود برای خنثیسازی یک راه فکر کردن در مورد پاکستان — و در مورد زندگی مذهبی خاص — که من تا به حال با رشد است. و حتی زمانی که من تا به حال موفق به انجام آن در من تفکر من قادر به تغییر طرف’ مفروضات در مورد من که من پس زمینه یا موقعیت من به عنوان یک محقق از غرب است. در نهایت من در برخورد با این چالش ها با آوردن آنها به روایت از کتاب و بحث در زمینه سیاست است که آنها نشان داده شده است.

به عنوان یک “بومی” پژوهشگر اگر چه من همچنان به مبارزه با این است که تفاوت بین سیاست و فعالیت و سیاست مردم من نوشتن در مورد. من می دانم که چگونه من تصور از کشور و آینده ای که من می خواهم برای دیدن آن همیشه تراز با مردم من نوشتن در مورد. به عنوان یک انسان شناس من احساس می کنم که من علمی نقش به نوشتن و توضیح جهان بینی من خبرچینان. اما می کند که همواره به خود من سیاست, و من برای پیدا کردن این بخش در زمان های سخت است.

میترا Sharafi, نویسنده قانون و هویت استعماری در آسیای جنوبی: پارسی حقوقی فرهنگ 1772-1947:

من علاقه مند در چگونه جوامع اقلیت تعامل با قانون است. وجود دارد مقدار زیادی از نمونه های تاریخی و امروز از جوامع اقلیت در تلاش برای جلوگیری از تعامل با دولت-به ویژه که سابقه درگیری و بهره برداری توسط دولت است. به همان اندازه وجود دارد که نمونه های بسیاری از جوامع دست زدن به خود را در داخل گروه اختلافات داخلی است. اما یک روز که من leafing از طریق بمبئی قانون گزارش من متوجه پارسی نام در همه جا و در هر دو طرف در بسیاری از موارد. چرا اعضای همان کوچک, تنگ گره جامعه یکدیگر را به دادگاه ویژه در جنوب آسیا زمینه که در آن وجود دارد بنابراین بسیاری از غیر دولتی گزینه برای حل اختلاف چگونه است ؟ و چرا آنها این کار را به خصوص در حساس داخل گروه اختلاف بر دین (معبد اختلافات) و خانواده (ازدواج و ارث موارد)? من شیفته بود. در اینجا بود یک اقلیت جامعه که در زمان خود در داخل اختلافات به دادگاه به راحتی و اغلب در مقایسه با بیشتر الگوهای رایج اجتناب (از دولت) و مهار (در جامعه).

ارسال شده توسط brainwane (0 دیدگاه کل) 1 کاربر مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de