• بسته-خیانت در بازی های ویدئویی: آیا بازیکنان باید آن را در همه? [Gamasutra] “بسیاری از مردم می خواهم به جمع آوری. آن است که یک, اجبار یک سرگرمی و حتی شاید یک غریزه است. بازی های ویدئویی این روزها باید متوجه این رفتار است. اگر بازیکنان از عشق به شکار روبنده هر زمان که آنها را انتخاب کنید تا یک کنترل کننده پس از آن توسعه دهندگان باید یک مسئولیت برای مدیریت این اجبار. چگونه یک توسعه دهنده انجام این کار; قرار دادن سیستم در محل برای مدیریت و یا آشکار جلوگیری از بازیکنان از جمع اوری? آنها معمولا یا محدود کردن بازیکن به آنها را تشویق به فکر می کنم در مورد آنچه آنها انجام و یا آنها این بازیکن را تشویق به گرفتن همه آنها که می توانید پیدا کنید. مهم ترین چیزی که یک توسعه دهنده باید به شکل از زمانی است که برای انجام یک یا دیگر. هنگامی که آن را خوب است اجازه دهید به یک بسته موش پرسه زدن رایگان? […] بدون در نظر گرفتن اگر بازی سریع و یا آهسته گام در یک نسبی حس یک بازی باید احساس نمی مانند کارهای عادی و روزمره. توسعه دهنده می تواند در اطراف این یا نگه داشتن مقدار واقعی کوچک و یا با محور جالب مکانیک/بازی های کوچک در اطراف آن است. اگر یک توسعه دهنده بازی تصمیم می گیرد به جای محدودیت در چه چیزی و یا چه مقدار از یک بازیکن می تواند آن بازیکن است که بیشتر مایل به قبول این محدودیت وجود دارد روشن و پویا در کار است.”

• Fallout 4 یک تن از آشغال و این تاکید از من [Kotaku]

“همه چیز در جهان از ذرات در حال حاضر مفید است. و این دقیقا مشکل است. به عنوان شما ممکن است شنیده Fallout 4 در حال حاضر قوی گشتن. هر چیزی که شما پیدا کردن مهم نیست چگونه شکسته یا تصادفی آن است که احتمالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تغییر سلاح های خود را سفارشی خود را حل و فصل و یا شاید حتی به برخی از chems. این یک ایده جالب است! این بدان معنی است که شما به طور مداوم در scrounging و با استفاده از هر آنچه که شما می توانید و احساس می کند که مانند یک مناسب جزئیات برای پست-آخرالزمان. Macguyvering ناخواسته است که احتمالا مردم چگونه زنده ماندن در یک جهان بود. آن را حس می کند حداقل بر روی کاغذ. اما در عمل ؟ به این معنی من دائما غرق شدن در مسائل من می توانید استفاده کنید به این دلیل که زمین بایر با آشغال تلخه. آن را فقط…در همه جا. در هر گوشه در هر شکاف در هر ایمن: آن است که وجود دارد. زباله. مفید, زباله, hilariously به اندازه کافی. هر فنجان تک لامپ قراضه و قلع می تواند به من در سراسر آمده می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای چیزی پایین خط. آیا من آن را انتخاب کنید تا ؟ چقدر بیش از حد است ؟ چگونه می توانم مبارزه ضربه را به همه چیز را با من فقط در مورد ؟ چیزی که آر پی جی آموزش دیده اند من بعد از همه: ذخیره کردن ذخیره کردن ذخیره کردن. اما این یک معاون که اثبات مضر در Fallout 4 به این دلیل که بیشتر من را انتخاب کنید تا بیشتر من را مجبور به مرتب کردن بر اساس از طریق موجودی.”

• بیرونی جهان برجسته سبک RPG را موجودی مشکل [VG24/7]

“به عنوان آر پی جی مدرن به طور فزاینده ای لاغر نسبت به باز کردن جهان وزن محدودیت بازی مهم ساختاری در عملکرد دیکته طول ماجراهای – به صورت دوره ای ارسال شما را به حل و فصل برای اطمینان از وجود یک رضایت حلقه برای لذت بردن از, به جای یک فشار بی پایان به جلو است که برگ های شما را بدون لنگر یا حس خانه. خواهد Megaton باید به معنای هر چیزی به شما اگر بتسدا داده نشده شما دلایل برای رفتن به عقب ؟ که گفت: هیچ سوال encumberment کند عمل – شاید بیش از حد در سن زمانی که مقدار زیادی دیگری در آر پی جی کارآمد بوده است به ملاقات با نرم و صاف کردن سه گانه-A استاندارد. آن را نمی کند مخلوط به خصوص به خوبی با بازی که مقدم, شبیه سازی, یا, که تمایل به ایجاد اشیاء موجودی از همه چیز را میخ. فقط بپرسید آلیس Liguori در Rock Paper Shotgun, تصویری, تیم, که شرکت میزبان بیایید بازی Divinity: Original Sin 2. هر از گاهی او را به زمان به بهار تمیز کردن موجودی خارج از دوربین. آشغال اختیار است بدون تماشاگر ، خرید اینترنتی به ویژه تبدیل شده است بیشتر و بیشتر کند پس سری به اجرا در یک سیستم ساخت و ساز. در حال حاضر عملا هر آیتم در جهان می تواند شکسته برای آن قطعات تشکیل دهنده. زمانی که هیچ چیز بی ارزش می شود آن را دشوار است به کار کردن آنچه که شما می توانید پشت سر بگذارید –”

• بهره برداری از یک سیستم موجودی: قصیده به قاطر [Paste Magazine]

“و بنابراین من خودم را در یک موقعیت من شده اند در سال است. من شده است با استفاده از قاطر. در حالی که من به طور کلی یک شهروند مطیع قانون از نظر قوانین بازی هنگامی که در مواجهه با چشم انداز گرد کردن چیزی خاص اما نادیده گرفته و به آن هدف من غار. در Diablo II, من زمانی این کار را با کمک از یک دوست کسی است که می تواند نگه دارید من نقطه در حالی که من پریدند با یکی دیگر از شخصیت و برداشت من قطره. در Borderlands 2, من سوء استفاده از این سیستم صندوق پستی. من یک سطح 6 روانی حمل سطح 50 اسلحه و افسانه ای, دنده برگزاری بر روی آنها را با وجود منسوخ شدن چون آنها وعده داده است. وعده که یکی از بزرگ اجرای فایل که در آن شما در آمده است اسلحه به معنای واقعی کلمه-blazin پاره شدن یک مسیر را از طریق دشمنان خود را با اعتماد به نفس است که شما به تولید کامل ساخت. چگونه می تواند هر کسی اجازه دهید که فانتزی بروید ؟ البته وجود دارد تمام انواع از مشکلات با استفاده از قاطر. می توان آن را وقت گیر و غیر قابل اعتماد است و همیشه وجود دارد شانس چیزی می تواند ناپدید می شوند. نیز وجود دارد چیزی می شود گفت: در مورد برخی از محدودیت در آنچه که شما می توانید با کشیدن همراه با شما در این بازی است. مدیریت وزن می تواند سرگرم کننده استراتژیک در نظر گرفتن. من اسکایریم موجودی است همچنین یک تصویر از مشکل پیدا کردن یک سلاح در دریای صدها نفر می شود. اما یک قاطر برای بهتر یا بدتر نیست از من بپرسید به اجازه رفتن. در حالی که آیتم های فروشگاه من اغلب احساس ایمنی, بازتاب من نیاز به احساس می کنید آماده برای هر مناسبت و من قاطر من خرید برخی از زمان.”

ارسال شده توسط صدای فش فش (7 نظر تعداد) 2 کاربران مشخص شده این را به عنوان یک مورد علاقه

چند چیز است:

اولویت اول خود را در Stardew دره است که گیاه به اندازه کافی دانه و برداشت به اندازه کافی محصولات به شما پول برای خرید یک کیسه ارتقا دهید. اولین ارتقاء را به شما هزینه $2,000 g و نهایی ارتقاء را به شما هزینه $10,000 g. آنها ارزش خرد کردن. داشتن فضای بیشتر برای حمل چیزهایی که در اطراف زندگی را بسیار آسان تر برای مقابله با.

آیا به نفع خودتان و ایجاد یک بن ذخیره سازی در ورود به غار آن را نیز در زندگی خود را و هر موجودی مدیریت بسیار بهتر است.

همچنین, همچنین, من نفرت سیستم موجودی در Fallout 4. من نفرت همه آشغال (بله, من می دانم آن را مفید) اما آه این احساس خیلی خسته کننده برای مقابله با.

در مورد موجودی تتریس (Resident Evil 4 مسیر تبعید Deus Ex) آن را کمی ساده تر اما فقط به عنوان آزار دهنده است.

من حدس می زنم آنچه من میگویم این است که شما باید به من اجازه انجام همه چیز. در بسیاری از این بازی های من سحر و جادو پس چرا اجازه نمی دهد کیسه های من سحر و جادو بود و ته را به عنوان به خوبی.

*قطره میکروفون*
ارسال شده توسط صدای فش فش در 7:22 AM در فوریه 4 [2 علاقه]

من اصلا بازی بسیاری از بازی ها اما من به تازگی قرار داده Stardew ولی روی گوشی من. چون من یک بازیکن بازی من لزوما نمی دانم استعارههای بنابراین من خودم را حفظ 10 از همه چیز (چون برای یک فصل رو با یکی از همه چیز و برخی از تاون هال بسته نرم افزاری می خواستم 10 از چیزی). همچنین من واقعا اعتماد توسعه و چند بازی از این نوع داشته اند کاملا حواس پرت combos که من نیاز به گوگل به شکل, بنابراین من می دانید که هرگز آن شکسته عینک نیاز به ترکیب با نارنجی و یک کانگوروی متوسط القامهگردن قرمز برای ایجاد یک قهوه ساز است که می توان با استعداد به یکی از شخصیت لازم برای طرح پیشرفت است.

که من فکر می کنم چیزی است که به توسعه دهندگان بازی و نویسندگان هنوز هم بدانند این ژانر است. وقتی که من انجام یک بازی من تمایل به بیش از خرد کردن در آغاز چون من دوست دارم نیمه waltzing از طریق پازل لذت بردن از این داستان بدون صرف مقدار زیادی از زمان نگران بقا. اگر مکانیک بازی خوب بده خدا حالت یا حداقل چیزی که به راحتی gamed به عنوان Half-Life 2 مشکل مکانیک (عمدا وارد هر درگیری با 10% سلامت به طور کامل nerfs مخالفان).

و گمان می کنم اگر ما عادت به آن استعارههای بازی نوع خودرو-سطح برای بازیکنانی مثل من که می خواهند به تجربه این بازی یک راه در مقابل دیگری.
ارسال شده توسط نی در 7:32 AM در فوریه 4

من به یاد داشته باشید خزنده در skyrim برای نیم ساعت به خاطر من حاضر به قرار دادن یک اژدها در مقیاس.
ارسال شده توسط tofu_crouton در 7:37 AM در فوریه 4 [2 علاقه]
اگر شما نمی انتخاب کنید تا ایمیل های ناخواسته, شما می توانید این ماهی بابل. و این که چگونه یک محتکر راه بازگشت در سال 1989.
ارسال شده توسط kimota در 7:38 AM در فوریه 4 [4 علاقه]
همین حالا بازی آسمان هیچ انسان پس از موجودی محدودیت مجنون و شما می توانید موجودی اسلات تا به حد. این بازی دارای جدول تناوبی و هر عنصر قابل استفاده است و sellable هر چند برخی از آن است که ارزش تلاش از حمل آن را در اطراف.

و مردم خواهد شد و گاهی اوقات به طور تصادفی دست شما فوق العاده ارزشمند مسائل فقط به خاطر هر چند که هرگز برای من اتفاق افتاده.

حرکت نزولی از این بازی است که آن را به کمیته مبارزه با سانسور در فضای آنها نیست دقیقا نمیفهمد چه چیزی را با خود و در عین حال. Upsides آن را هنوز هم سرگرم کننده و ظاهرا دارای یک جامعه بزرگ (من شرکت نمی کنند – من ضد اجتماعی).
ارسال شده توسط drivingmenuts در 7:41 AM در فوریه 4 [1 علاقه]

می دانید که هرگز آن شکسته عینک نیاز به ترکیب با نارنجی و یک کانگوروی متوسط القامهگردن قرمز برای ایجاد یک قهوه ساز

وجود دارد بدنام بازی ماجراجویی–گوگل به من می گوید king’s Quest V–که تا به حال موجودی محدودیت *و* * * * برای برنده شدن در این بازی شما نیاز به حمل در اطراف چخوف را پای از فصل اول تا پایان بازی. در غیر این صورت شما نمی توانید شکست یتی.
ارسال شده توسط علامت k در 7:45 AM در فوریه 4 [1 علاقه]

و بدتر از آنچه باعث شد من به گزاف گویی کردن هر دو خرید اینترنتی و Skyrim بر روی کنسول است که به انتخاب کنید تا مسائل را از محیط زیست, شما باید به دقت حرکت شبکه دوربین نجومی بیش از هر چیز و با کلیک بر روی انتخاب کنید تا دوباره و دوباره و دوباره. که یک معامله بزرگ در یک ماوس/صفحه کلید کامپیوتر, اما آن را به یک غول پیکر, الاغ, در یک twinstick کنسول. من هیچ نظری ندارم که چگونه افرادی که کنسول بومی تا کنون برخورد با آن بازی کنند ،
ارسال شده توسط Kyol در 7:45 AM در فوریه 4

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im